BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen maakt Ajax sowieso kampioen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
taart
 taart - vrijdag 06 mei 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Hij is op dit moment de man in vorm bij AJAX, gaat hij het voor ons doen?
Benno
 Benno - vrijdag 06 mei 2011 - 18:55   quote  deeplink  
Ik hoop het gast, ik hoop het! :)
remco k
 remco k - vrijdag 06 mei 2011 - 19:07   quote  deeplink  
We hebben nu bijna van iedere speler een topic die ons wel/geen kampioen gaan maken.... PPPpppfffffffffff
Benno
 Benno - vrijdag 06 mei 2011 - 19:12   quote  deeplink  
Joh remco laat lekker gaan! De spanning stijgt bij iedereen!
joduh
 joduh - vrijdag 06 mei 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 19:07 schreef remco k het volgende:
We hebben nu bijna van iedere speler een topic die ons wel/geen kampioen gaan maken.... PPPpppfffffffffff
loop je leeg????
remco k
 remco k - vrijdag 06 mei 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 19:49 schreef joduh het volgende:

[..]

loop je leeg????
Dan was het wel ssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttt geweest bij mij...........:-)
Ride
 Ride - vrijdag 06 mei 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 19:07 schreef remco k het volgende:
Het is wel een goed idee.

Wie volgt?
joduh
 joduh - vrijdag 06 mei 2011 - 22:09   quote  deeplink  
hahaha ik!
taart
 taart - vrijdag 06 mei 2011 - 22:30   quote  deeplink  
eriksen is gewoon de beste dus remco ik snap je probleem niet als ajacied, of kan ik beter zeggen (nep)ajacied
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 06 mei 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 22:30 schreef taart het volgende:
eriksen is gewoon de beste dus remco ik snap je probleem niet als ajacied, of kan ik beter zeggen (nep)ajacied
Daar gaat het niet om.. Het gaat om de vele topics die over spelers gaan die ons wel of niet kampioen zouden gaan maken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2011 door Hasjkoph --
KingLouie
 KingLouie - vrijdag 06 mei 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
nepajacied hoezo? omdat hij niet op de banken staat bij elk topic dat je opent?
reminho
 reminho - vrijdag 06 mei 2011 - 22:55   quote  deeplink  
Het is niet belangrijk wie het doet,2 finales,als team er volledig voor gaan,en in ieder geval zorgen dat die 3e ster er komt!
En taart,ben niet meer zo vaak op dit forum,maar remco is 1 van de weinigen die ik al die tijd serieus neem,hem kan jij zeker geen nep ajacied noemen,want ik weet zeker dat hij dat niet is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2011 door reminho --
reminho
 reminho - vrijdag 06 mei 2011 - 22:57   quote  deeplink  
En de spanning neemt bij mij al toe!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2011 door reminho --
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - vrijdag 06 mei 2011 - 23:03   quote  deeplink  
Met een wuppel wuppel wuppel
pakken wij die fuckking dubbel
ja we worden kampioen!

hehhehehehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2011 door Ajax-pwnt --
sebas79
 sebas79 - zaterdag 07 mei 2011 - 08:32   quote  deeplink  
Allen Remco mag topics openenen ,bij elk ander topic behalve van hem zelf (of zijn vriendjes) moet r een slot op . Je hoeft toch niet te reageren Remco als je het niks vind , je bent niet de enige Ajacied en ook niet de grootste Ajax fan .
Benno
 Benno - zaterdag 07 mei 2011 - 09:01   quote  deeplink  
He knuppel doe niet zo triest joh!
We zijn allemaal ajacieden!
Beetje kinderachtig om iemand een nepajacied te noemen omdat hij het niet eens is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 mei 2011 door Benno --
sebas79
 sebas79 - zaterdag 07 mei 2011 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 09:01 schreef Benno het volgende:
He knuppel doe niet zo triest joh!
We zijn allemaal ajacieden!
Beetje kinderachtig om iemand een nepajacied te noemen omdat hij het niet eens is
Idd daarom mag iedereen topics openen, dat is precies wat ik zeg !! En ik noem niemand een nep-ajacied
Benno
 Benno - zaterdag 07 mei 2011 - 09:16   quote  deeplink  
Klopt dat was een ander, maar zeuren over wie er een grotere ajacied is, is ook een beetje kinderachtig.
Stoor je er gewoon niet aan en doe lekker je ding
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 07 mei 2011 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 09:08 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Idd daarom mag iedereen topics openen, dat is precies wat ik zeg !! En ik noem niemand een nep-ajacied
Ja, maar het slaat nergens op dat er van elke speler een topic wordt gemaakt, wie ons wel of niet kampioen zou kunnen maken..
Benno
 Benno - zaterdag 07 mei 2011 - 09:42   quote  deeplink  
Maar goed hasjkoph het is nou eenmaal vrij om toPics te openen, je hoeft het niet te lezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 mei 2011 door Benno --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 07 mei 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 09:42 schreef Benno het volgende:
Maar goed hasjkoph het is nou eenmaal vrij om toPics te openen, je hoeft het niet te lezen.
Da's waar..
remco k
 remco k - zaterdag 07 mei 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Hele goede inhoudelijke reactie... je intelligentie spat ervan af...
remco k
 remco k - zaterdag 07 mei 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 08:32 schreef sebas79 het volgende:
Allen Remco mag topics openenen ,bij elk ander topic behalve van hem zelf (of zijn vriendjes) moet r een slot op . Je hoeft toch niet te reageren Remco als je het niks vind , je bent niet de enige Ajacied en ook niet de grootste Ajax fan .
Blablablabla... Zoals de meeste posts van je...
remco k
 remco k - zaterdag 07 mei 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 09:42 schreef Benno het volgende:
Inderdaad, en het is ook vrij om te posten wat je overal hier van vint, ook dat hoef je niet te lezen...
taart
 taart - zondag 08 mei 2011 - 11:40   quote  deeplink  
maar het gaat om Eriksen, dat hij op zon jonge leeftijd al zon bepalende rol heeft. voor hem gaat ajax geld beuren
Eide
 Eide - zondag 08 mei 2011 - 12:00   quote  deeplink  
Eriksen is goed, heel goed. Maar hij is tergelijkertijd niet zo goed dat hij het team kan dragen. Eigenlijk zou hij met een echt aanspeelpunt nog veel beter functioneren, zeker als er dan nog een speler met een goede inspelpass bij komt op het middenveld.
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 12:00 schreef Eide het volgende:
Eriksen is goed, heel goed. Maar hij is tergelijkertijd niet zo goed dat hij het team kan dragen. Eigenlijk zou hij met een echt aanspeelpunt nog veel beter functioneren, zeker als er dan nog een speler met een goede inspelpass bij komt op het middenveld.
Helemaal mee eens, daarom had hij nog beter geweest, als de Jong al langer voor hem zou staan, het team had dan nog beter op elkaar ingespeeld geweest...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen maakt Ajax sowieso kampioen

0.0229480