BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat n stel asbakken!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
cato
 cato - vrijdag 06 mei 2011 - 21:13   quote  deeplink  
zit naar gijpvogel en derksen te kijken, en ik weet dat ik me er niet druk over moet maken maar wat n stel asbakken zijn dat toch. ze zijn nu al bezig met stemmingmakerij voor het volgende seizoen. tuurlijk moeten we van geel en ons cluppie kritisch bekijken maar we hoeven ze niet bij voorbaat af te zeiken! laten we van geel n kans geven (voorlopig zullen we het toch met m moeten doen), willem,leo en noem maar op behoren tot het grote feyenoord verleden maar we moeten vooruit dus afzeiken heb geen zin! dit wilde ik even kwijt!!!!
markw3
 markw3 - vrijdag 06 mei 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Dat lucht op of niet? :-D
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 mei 2011 - 21:27   quote  deeplink  
ik heb niet gekeken, wat was er dan?
markw3
 markw3 - vrijdag 06 mei 2011 - 21:29   quote  deeplink  
Las net wel op AD.nl dat hij Castaignos een hooghartige blaag heeft genoemd... Tja dat kan. Zal ie niet echt van onder de indruk raken denk ik.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 mei 2011 - 21:32   quote  deeplink  
als t waar is wat er staat klopt dat wel ja.
cato
 cato - vrijdag 06 mei 2011 - 21:34   quote  deeplink  
lucht zeker even op, kan echt wel tegen kritiek maar soms irriteert die lul me gewoon net even teveel!~complete vi draait op ons (legioen), maar het is echt puur en alleen stoken,sarren en stemming maken voor het volgende nummer
markw3
 markw3 - vrijdag 06 mei 2011 - 21:35   quote  deeplink  
Als(!) het waar is wel ja... Maar Derksen kennende.
markw3
 markw3 - vrijdag 06 mei 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 21:34 schreef cato het volgende:
lucht zeker even op, kan echt wel tegen kritiek maar soms irriteert die lul me gewoon net even teveel!~complete vi draait op ons (legioen), maar het is echt puur en alleen stoken,sarren en stemming maken voor het volgende nummer
Klopt helemaal. Heel af en toe heeft hij een keer een punt, maar meestal is het stemmingmakerij en alles voor de kijkcijfers...
DY
 DY - vrijdag 06 mei 2011 - 22:20   quote  deeplink  
dat van castaignos kan ik me nog wel in vinden.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 06 mei 2011 - 23:17   quote  deeplink  
Nah...Kom op zeg.
Derksen stoort zich wat aan de hooghartigheid en profileringsdrang van van Geel, omdat laatste zo regelmatig zegt dat ie bij elke club iets bereikt heeft waar de club beter van werd.
Daarnaast vindt Derksen dat van Geel's daden voor Feyenoord deze week niet zó groots zijn: spelers vanuit Excelsior gehaald díe al van Feyenoord zijn, de Vrij verlengd..."Waar zou die jongen anders terecht kunnen."
Tot zover Derksen.

Ach, Derksen....

Het is idd nog niet geweldig wereldschokkend, maar van Geel is wel duidelijk aan de gang. En dat is op zich al veelbelovend.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 06 mei 2011 - 23:27   quote  deeplink  
i love johan!! en zijn snort
rudolfus15
 rudolfus15 - zaterdag 07 mei 2011 - 00:02   quote  deeplink  
Rene v.d Gijp en Johan Derksen proberen hetzelfde te doen met Feyenoord wat Youp v.'t Hek met Buckler heeft gedaan n.l kapotmaken !!!
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 07 mei 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 00:02 schreef rudolfus15 het volgende:
Rene v.d Gijp en Johan Derksen proberen hetzelfde te doen met Feyenoord wat Youp v.'t Hek met Buckler heeft gedaan n.l kapotmaken !!!
wees eerlijk. buckler was ook niet te zuipen. slootsap
sebbe1
 sebbe1 - zaterdag 07 mei 2011 - 07:59   quote  deeplink  
ik snap al die ophef niet, Derksen geeft ZIJN mening, hoe een ander daar over denkt maakt hem geen reet uit en weken later staat hij nog achter wat hij gezegd heeft. Als Feyenoord goed gespeeld heeft zegt hij het ook. Elke keer als hij iets negatiefs zegt over de club of een speler wordt er weer een topic geopend, voeg het lekker allemaal samen scheelt een hoop ruimte.
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 07 mei 2011 - 08:02   quote  deeplink  
Toch blijft het een lullesnoepert!
Een kwallebal 1e klas..............een mening mag hij uiteraard hebben, maar dan moet hij wel van het scherm verdwijnen!
En dat is MIJN mening!
aad 64
 aad 64 - zaterdag 07 mei 2011 - 09:33   quote  deeplink  
Laat lullen die Derksen met ze roddelblad commentaar op alles wie gelooft dat nou nog wat van die man
Dubble O ms
 Dubble O ms - zaterdag 07 mei 2011 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 21:27 schreef Stylzz het volgende:
ik heb niet gekeken, wat was er dan?
Niet kijken, dat is wat iedereen moet gaan doen!
Rovert
 Rovert - zaterdag 07 mei 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 mei 2011 - 21:13 schreef cato het volgende:
zit naar gijpvogel en derksen te kijken, en ik weet dat ik me er niet druk over moet maken maar wat n stel asbakken zijn dat toch. ze zijn nu al bezig met stemmingmakerij voor het volgende seizoen. tuurlijk moeten we van geel en ons cluppie kritisch bekijken maar we hoeven ze niet bij voorbaat af te zeiken! laten we van geel n kans geven (voorlopig zullen we het toch met m moeten doen), willem,leo en noem maar op behoren tot het grote feyenoord verleden maar we moeten vooruit dus afzeiken heb geen zin! dit wilde ik even kwijt!!!!
Ik vond het nogal meevallen wat ze zeiden

maar sommige van jullie hebben hele gevoelige lange teentjes
Els
 Els - zaterdag 07 mei 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 00:02 schreef rudolfus15 het volgende:
Rene v.d Gijp en Johan Derksen proberen hetzelfde te doen met Feyenoord wat Youp v.'t Hek met Buckler heeft gedaan n.l kapotmaken !!!
Hoe is dat nou, als er achter elke boom een vijand zit?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 07 mei 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 10:11 schreef Els het volgende:

[..]

Hoe is dat nou, als er achter elke boom een vijand zit?
of nog zo één...De wereld is kut, ik gelukkig niet?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat n stel asbakken!!!









0.0052518