BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boerrigter overduidelijk naar AJAX!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bj..
 bj.. - vrijdag 06 mei 2011 - 23:38   quote  deeplink  
Boerrigter werd vanavond met RKC kampioen en toen een journalist na afloop vroeg wat hij volgend jaar gaat doen zei hij: "Daar kan ik nu niks over zeggen".

Dit geeft natuurlijk aan dat hij lekker naar AJAX gaat maandag komen RKC en AJAX er wel uit.

Wat vinden we ervan? ik denk dat je met
Boerrigter-Sigthórsson-Sulejmani een prima voorhoede hebt!
En met Ozbiliz en Ebecilio uitstekende wissels/concurrenten!
baco74
 baco74 - vrijdag 06 mei 2011 - 23:49   quote  deeplink  
Ik denk ook dat de deal al rond is.
Maar ik vind jou conclusie mbt de uitspraken van Boerrigter erg makkelijk gemaakt.
"Daar kan ik nu niks over zeggen" geeft helemaal nix aan.
Maar ja, we kunnen weer voor een 2de keer lekker dicuseren over deze evt. transfer.
Straks misschien voor de 3de keer als het echt rond is,
wordt een herhaling van zetten.
Twan
 Twan - vrijdag 06 mei 2011 - 23:57   quote  deeplink  
Zolang beide clubs nog niks hebben bevestigd zal hij niet komen. Het is wachten na 15 mei. Zodra de competities zijn uitgespeeld kan er meer nieuws naar buiten komen mits een club play offs moet spelen.
thomASS
 thomASS - zaterdag 07 mei 2011 - 00:25   quote  deeplink  
Liever geen boerrigter. Ozbiliz veeeeel meer potentie.
joduh
 joduh - zaterdag 07 mei 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 00:25 schreef thomASS het volgende:
+1000
remco k
 remco k - zaterdag 07 mei 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
+1000 en de 1000 van Joduh en dat van jezelf dan zitten we al weer op 2001
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 mei 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 13:25 schreef remco k het volgende:

[..]

+1000 en de 1000 van Joduh en dat van jezelf dan zitten we al weer op 2001
-2001, ik wil hem wel eens zien bij Ajax, werkt altijd de hele wedstrijd als een paard, geeft 200% en wil altijd winnen!

BAM!! sukkels :)
remco k
 remco k - zaterdag 07 mei 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 19:01 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

-2001, ik wil hem wel eens zien bij Ajax, werkt altijd de hele wedstrijd als een paard, geeft 200% en wil altijd winnen!

BAM!! sukkels :)
Mij lijkt het ook een goede voetballer hoor, dat wel maar het zou zo zonde zijn voor onze jeugdspelers die bij het eerste zitten...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 mei 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Boerrigter moet je niet vergelijken met Ozbiliz maar meer met Ebecilio, hij is een echte linksbuiten.
Weet zeker dat hij meer scorend vermogen heeft dan Ebecilio, heeft ook meer body.
remco k
 remco k - zaterdag 07 mei 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 20:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Boerrigter moet je niet vergelijken met Ozbiliz maar meer met Ebecilio, hij is een echte linksbuiten.
Weet zeker dat hij meer scorend vermogen heeft dan Ebecilio, heeft ook meer body.
Dat body ben ik echt helemaal niet met je eens. Ik ben geen fan van Ebecilio, maar als je 1 ding van hem kan zeggen dat is dan nog wel dat hij body heeft, hij knokt zich in ieder duel terug, en komt vaak als winnaar uit de bus in de duels.. Aanvallend is Boerrigter wel een stuk beter en hij heeft nu een hoog rendement, ik vraag me enkel af of hij dat ook bij Ajax zou kunnen tegen veel betere tegenstanders dan de eerste divisie..
Ajx
 Ajx - zaterdag 07 mei 2011 - 21:34   quote  deeplink  
ik zie ook boerigter graag bij ajax, simpelweg omdat het een goede voetballer is!
Eide
 Eide - zaterdag 07 mei 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Er is wel een wereld van verschil tussen de Jupiler league en de Eredivisie. Ebecilio heeft ook al op Europees niveau gespeeld, Boerrichter moet eerst maar eens bewijzen dat hij de eredivisie aan kan. Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat hij dat niet kan, maar Ebecilio heeft toch wel wat krediet opgebouwt in mijn optiek.

Ik zie Boerrichter als een diepte aankoop, die bij vertrek van Mickey dat gat kan opvullen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 mei 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 20:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat body ben ik echt helemaal niet met je eens. Ik ben geen fan van Ebecilio, maar als je 1 ding van hem kan zeggen dat is dan nog wel dat hij body heeft, hij knokt zich in ieder duel terug, en komt vaak als winnaar uit de bus in de duels.. Aanvallend is Boerrigter wel een stuk beter en hij heeft nu een hoog rendement, ik vraag me enkel af of hij dat ook bij Ajax zou kunnen tegen veel betere tegenstanders dan de eerste divisie..
Ik ben ook geen fan van Ebecilio, hij is wel een knokkertje maar met te weing rendement,ik vergelijk hem een beetje met Emanuelson qanneer hij als rechtsbuiten geposteerd werd, leuke acties maar thats it.
Ben het met je eens dat je het niveau van de eerste divisie niet met de eredivisie moet vergelijken, Toch steekt boerrigter in de eertse divisie er met kop en schouders boven uit.
Chadli en Mertens waren ent als Boerrigter ook uitblinkers in de eerste divisie.
Daarnaast heb ik veel vertrouwen in de Boer zijn visie, hij heeft hem van dicht bij meegemaakt in de Ajax jeugd.
Ik zou in mijn hum zijn als hij werd aangevuld aan de selectie, heb bij hem een goed gevoel!
bj..
 bj.. - zondag 08 mei 2011 - 13:27   quote  deeplink  
Jongens kijk naar Chadli en Mertens dat waren afgelopen seizoenen de grote jongens in de Jupiler League en zijn nu de betere buitenspelers van de eredivisie beter dan Ebicilio toch?
Waarom Boerrigter dan niet? Hij is nu veruit de beste van de Eerste divisie tuurlijk kan het dat hij niet helemaal slaagd maar de kans is groter van wel en dan kan hij veel belangrijker zijn dan Ebecilio nu is..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 08 mei 2011 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 13:27 schreef bj.. het volgende:
Jongens kijk naar Chadli en Mertens dat waren afgelopen seizoenen de grote jongens in de Jupiler League en zijn nu de betere buitenspelers van de eredivisie beter dan Ebicilio toch?
Waarom Boerrigter dan niet? Hij is nu veruit de beste van de Eerste divisie tuurlijk kan het dat hij niet helemaal slaagd maar de kans is groter van wel en dan kan hij veel belangrijker zijn dan Ebecilio nu is..
Bij Chadli en Mertens stond minder druk op hen..
Wil overigens niet zeggen dat ze Boerrigter niet moeten halen..
Lijkt me alleen kut voor Özbiliz en Ebecilio (En ander jeugd) als je Boerrigter haalt
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 22:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fan van Ebecilio, hij is wel een knokkertje maar met te weing rendement,ik vergelijk hem een beetje met Emanuelson qanneer hij als rechtsbuiten geposteerd werd, leuke acties maar thats it.
Ben het met je eens dat je het niveau van de eerste divisie niet met de eredivisie moet vergelijken, Toch steekt boerrigter in de eertse divisie er met kop en schouders boven uit.
Chadli en Mertens waren ent als Boerrigter ook uitblinkers in de eerste divisie.
Daarnaast heb ik veel vertrouwen in de Boer zijn visie, hij heeft hem van dicht bij meegemaakt in de Ajax jeugd.
Ik zou in mijn hum zijn als hij werd aangevuld aan de selectie, heb bij hem een goed gevoel!
De Boer heeft toch niet met Boerrigter samengewerkt?? Was die niet al weg voordat de Boer daar kwam??
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 13:27 schreef bj.. het volgende:
Zou serieus niet inzien dat de kans wel groter zal zijn.. Volgens mij zijn er zelfs verschillende spelers gekocht die de smaakmakers waren in de EREDIVISIE waren, en het bij Ajax niet hebben kunnen klaarmaken.... Ook Mertens en Chadli zie ik niet 100% zeker slagen bij Ajax.

Ajax is een aparte club, en de druk bij ons is nu eenmaal groter dan iedere andere club binnen NL.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boerrigter overduidelijk naar AJAX!

0.0075719