BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voetbal International Derksen over Luc C.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 07 mei 2011 - 08:18   quote  deeplink  
Je bent spits van Feyenoord1 schiet er na alle buitenlanders er in de vaderlandse competitie het meest in, verdient een transfer naar Internazionale, je bent verder een slungel van net 18, je vader is een immigrant en kok, je loopt langs wat handtekeningenjagers na een nederlaag. Dat is niet hooghartig maar een beetje suf van de spits van Feyenoord1 die zelf nog maar een jochie is.

Als je de reportage over Luc met de tram naar de training hebt gezien en weet dat ie moeite heeft met zijn theorieexamen voor het rijbewijs kun je alleen maar concluderen dat het een eenvoudige jongen is met een neusje voor de goal. Niet meer en niet minder

Luc held en lichtpunt in een klotejaar voor het legioen.
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 07 mei 2011 - 08:23   quote  deeplink  
Eens Sd, de enige "hooghartige blaag" is Derksen himself, de arrogante klootzak, betweter!
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 07 mei 2011 - 09:12   quote  deeplink  
dubbel topic. zie wat een stel asbakken... exact hetzelfde
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 07 mei 2011 - 09:32   quote  deeplink  
het gaat er bij Luc om dat hij nooit de moeite neemt om met zijn fans (en kinderen) op de foto te gaan. hij loopt altijd met een arrogante kop langs iedereen. Diegene die zijn salaris betalen. Daar hadden ze het over. En dat ben ik met ze eens. Een arrogante kwast die liever in Italië een B-competitie gaan spelen dan bij Feyenoord doorgroeien tot een echte topper.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 07 mei 2011 - 09:35   quote  deeplink  
Zal wel allemaal. Is dat niet dezelfde Luc die in Heerenveen na zijn goal nadrukkelijk de rouwband liet zien ter nagedachtenis aan de vader van Erwin Mulder?

Díe Luc toch ook?
Rovert
 Rovert - zaterdag 07 mei 2011 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 09:32 schreef henkie1969 het volgende:
het gaat er bij Luc om dat hij nooit de moeite neemt om met zijn fans (en kinderen) op de foto te gaan. hij loopt altijd met een arrogante kop langs iedereen. Diegene die zijn salaris betalen. Daar hadden ze het over. En dat ben ik met ze eens.
Je bent zelf een loser man, donderdag heb ik nog een foto van hem met mijn zoon gemaakt, was geen enkel probleem.

henkie1969 = zeikerd
G-child
 G-child - zaterdag 07 mei 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 09:35 schreef FR-Henk het volgende:
Zal wel allemaal. Is dat niet dezelfde Luc die in Heerenveen na zijn goal nadrukkelijk de rouwband liet zien ter nagedachtenis aan de vader van Erwin Mulder?

Díe Luc toch ook?
En ook de Luc die zijn tegenstander tijdens het afscheid van Coen vol zonder bal
op zijn bek schopt...
Luc is niet zo'n fijne jongen in het veld, succes bij inter!
Rovert
 Rovert - zaterdag 07 mei 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 09:43 schreef G-child het volgende:

[..]
Luc is niet zo'n fijne jongen in het veld
Ja, war ook, we zoeken 11 engeltjes
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 07 mei 2011 - 09:48   quote  deeplink  
Waar het om gaat is dat Derksen op de nationale tv een gebeurtenis opblaast en stemming maakt zonder dat hij probeert zaken in de juiste context te plaatsen. Na een teleurstellende nederlaag had hij even geen zin in handtekeningen. Suf, niet handig maar geen reden een jongen die slecht uit zijn woorden komt, van simpele komaf is als een hooghartige blaag te bestempelen.

Iedereen zegt maar dat hij in de serie B terecht zal komen maar dat weten we niet. In plaats van er trots op te zijn dat een Nederlands (Feyenoord-) talent bij een grote club terecht kan misgunnen mensen die jongen en zijn familie succes en geld. Dat is niet ok.

Van der Gijp is niet hoger gekomen dan PSV. Betere voetballer misschien en een goede analist maar tegelijkertijd een goedkope grappenmakker en clown.
Rovert
 Rovert - zaterdag 07 mei 2011 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 09:48 schreef sportdwaas het volgende:

Van der Gijp is niet hoger gekomen dan PSV. Betere voetballer misschien en een goede analist maar tegelijkertijd een goedkope grappenmakker en clown.
Maar ik durf te stellen dat zijn bijdragen op elk vlak 391 keer boeiender zijn dan die van jou. Wat zegt dat dan over jouw niveau?
Els
 Els - zaterdag 07 mei 2011 - 10:18   quote  deeplink  
Castaignos had beter anders kunnen reageren, maar dat heeft hij niet gedaan. Maar als je nou naar afgelopen week kijkt, dan hebben we achteraf toch allemaal wel een momentje waarvan je zegt dat je beter iets anders had kunnen doen?
En ik hoop dat Castaignos het goed doet bij Inter, dat straalt toch af op Feyenoord, en zal transfers van Feyenoordspelers lucratiever kunnen maken. Met een beetje geluk wordt hij ook voor veel geld doorverkocht aan Madrid, Chelsea en Barcelona, verdienen we er weer wat aan.
De Spot
 De Spot - zaterdag 07 mei 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Allemaal jaloezie in nederland moet je vooral normaal doen anders word je afgezaagd,kom net terug uit de VS daar weten ze wel hoe ze met topsporters om moeten gaan....Luc jammer dat je weggaat maar veel geluk...had precies hetzelfde gedaan...

Gun en ander zijn succes is i.p.v. jaloers te zijn..
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 07 mei 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 10:02 schreef Rovert het volgende:

[..]

Maar ik durf te stellen dat zijn bijdragen op elk vlak 391 keer boeiender zijn dan die van jou. Wat zegt dat dan over jouw niveau?
alles
Rovert
 Rovert - zaterdag 07 mei 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 12:23 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

alles
precies, mijn idee
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 07 mei 2011 - 16:24   quote  deeplink  
pff....dubbel topic, weer van sportdebiel. vind ie denk gewoon leuk. lekker irriteren met zijn bagger
sevillana
 sevillana - zaterdag 07 mei 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 08:23 schreef Suijltje het volgende:
de enige "hooghartige blaag" is Derksen himself, de arrogante klootzak, betweter!
dat dan weer wel, . . . gelukkig heeft ie meer verstand van muziek dan van voetbal
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 07 mei 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 09:39 schreef Rovert het volgende:

[..]

Je bent zelf een loser man, donderdag heb ik nog een foto van hem met mijn zoon gemaakt, was geen enkel probleem.

henkie1969 = zeikerd
tja, zo kan je ook reageren.
iemand die een andere mening heeft dan jij lopen uitschelden.
grote jongen
hotjumper
 hotjumper - zondag 08 mei 2011 - 00:06   quote  deeplink  
Derksen probeert de supporters tegen de spelers op te zetten in de hoop dat er weer een relletje ontstaat in de kuip waar hij dan weer over kan zeiken. Wat ik me afvraag; waarom wil je na de wedstrijd in Venlo in godsnaam de handtekening van 1 van die gasten.

Luc heeft vaak genoeg laten zien dat zijn (Feyenoord) hart op de goede plaats zit. (oa na de dood van Mulders vader)
Suijltje
 Suijltje - zondag 08 mei 2011 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 00:06 schreef hotjumper het volgende:
Derksen probeert de supporters tegen de spelers op te zetten in de hoop dat er weer een relletje ontstaat in de kuip waar hij dan weer over kan zeiken. Wat ik me afvraag; waarom wil je na de wedstrijd in Venlo in godsnaam de handtekening van 1 van die gasten.

Luc heeft vaak genoeg laten zien dat zijn (Feyenoord) hart op de goede plaats zit. (oa na de dood van Mulders vader)
Eens Jumpert!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 mei 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 08:18 schreef sportdwaas het volgende:
Je bent spits van Feyenoord1 schiet er na alle buitenlanders er in de vaderlandse competitie het meest in, verdient een transfer naar Internazionale, je bent verder een slungel van net 18, je vader is een immigrant en kok, je loopt langs wat handtekeningenjagers na een nederlaag. Dat is niet hooghartig maar een beetje suf van de spits van Feyenoord1 die zelf nog maar een jochie is.

Als je de reportage over Luc met de tram naar de training hebt gezien en weet dat ie moeite heeft met zijn theorieexamen voor het rijbewijs kun je alleen maar concluderen dat het een eenvoudige jongen is met een neusje voor de goal. Niet meer en niet minder

Luc held en lichtpunt in een klotejaar voor het legioen.
Die jongen was gewoon zwaar teleurgesteld en hij heeft tegen de graafschap na de wedstrijd laten zien dat hij tenminste het lef heeft om de supporters onder ogen te komen!
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 mei 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Waarom zou ik me nog druk maken over Luc Castgaignos nog 1 wedstrijd, daarna is hij van Inter.

Succes daar. doei!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voetbal International Derksen over Luc C.









0.0061879