|
|
Benno
|
|
|
Kom op jongens dit kan zo echt niet! We lopen elkaar hier maar af te zeiken( ik ben daar helaas zelf ook schuldig aan geweest, sorry!!!) twrwijl we onze energie de komende twee zondagen keihard nodig hebben om ONS! Team naar de dubbel te schreeuwen! Bij deze mijn oproep het gezeik nu ff achtwrwege te laten en één, niet te slopen, front te vormen!
AJAX op naar de *** |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wat heb jij gesnoven????? |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Ik kon het proberen toch hahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah tuurlijk man,doe je ding!!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Klinkt nogal Duits dit topic |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
flikker allemaal op man.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wil je zeggen dat het hier nog een leuk forum is dan?? |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Snap je niet remco, was een goedbedoelde poging. Beter dan met weer een nieuwe suggestie van wie ons kampioen maakt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb niks tegen je poging hoor..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 10:19 schreef Benno het volgende:Kom op jongens dit kan zo echt niet! We lopen elkaar hier maar af te zeiken( ik ben daar helaas zelf ook schuldig aan geweest, sorry!!!) twrwijl we onze energie de komende twee zondagen keihard nodig hebben om ONS! Team naar de dubbel te schreeuwen! Bij deze mijn oproep het gezeik nu ff achtwrwege te laten en één, niet te slopen, front te vormen! AJAX op naar de *** Ik vind dit topic een goed streven, Benno! Laten we nou eens als Ajacieden onder elkaar het gewoon leuk houden. Ik lees hier ook wel eens (grote) onzin en dan reageer ik daar gewoon niet op. Iedereen heeft zo zijn mening of zijn eigen manier om iets onder woorden te brengen. De een wat feller dan de ander. Ik doe met je mee om één Ajax-front te vormen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou als Pietje het dan wil, sluit ik me ook aan.........:-0 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahaha. Lol ;-) Nee hoor Remco, dit is een democratisch land (en forum): ieder zijn mening! Je "moet" het niet voor mij doen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 15:13 schreef Pietje het volgende:[..] Whahaha. Lol ;-) Nee hoor Remco, dit is een democratisch land (en forum): ieder zijn mening! Je "moet" het niet voor mij doen. Maar dat doen we lekker toch ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Mooi! Whahaha. Al terug in Hilversum voor moederdag? Geen zadelpijn? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Jep.. Alleen m'n moeder zit vannacht in de nachtdienst, dus ze slaapt overdag. Dus ik weet niet of we het vieren.. (Heb nog geen cadeautje, en overigens ook geen geld :O) Wilde eerst mee terugfietsen, maar heb op het allerlaatste moment besloten om het niet te doen. Er was wind tegen en ik was niet zo fit. Dus heb geen zadelpijn :P In de zomervakantie ga ik weer fietsen, hopelijk ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 15:21 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Jep.. Alleen m'n moeder zit vannacht in de nachtdienst, dus ze slaapt overdag. Dus ik weet niet of we het vieren.. (Heb nog geen cadeautje, en overigens ook geen geld :O) Wilde eerst mee terugfietsen, maar heb op het allerlaatste moment besloten om het niet te doen. Er was wind tegen en ik was niet zo fit. Dus heb geen zadelpijn :P In de zomervakantie ga ik weer fietsen, hopelijk ;) Whahaha. Dus je hebt je lekker laten rijden??? Nou, met die hitte... ik kan je beslist geen ongelijk geven Hasjkoph ;-) Wij doen hier ook niet veel (meer) aan moederdag. Vroeger wel. Wij gaan 's middags even naar Utrecht naar onze dochter, schoonzoon en kleindochter een kopje thee drinken (en een bloemetje brengen, immers onze dochter is sinds iets meer dan een jaar zelf ook moeder) en 's avonds gaan we eten, ook in Utrecht, bij onze zoon en schoondochter. Lekker makkelijk, dus ;-) En vanavond... Hmmmm BBQ in de tuin hier thuis met wat vrienden. De buren zijn niet thuis, dus we kunnen lekker "stinken" ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 16:06 schreef Pietje het volgende:[..] Whahaha. Dus je hebt je lekker laten rijden??? Nou, met die hitte... ik kan je beslist geen ongelijk geven Hasjkoph ;-) Wij doen hier ook niet veel (meer) aan moederdag. Vroeger wel. Wij gaan 's middags even naar Utrecht naar onze dochter, schoonzoon en kleindochter een kopje thee drinken (en een bloemetje brengen, immers onze dochter is sinds iets meer dan een jaar zelf ook moeder) en 's avonds gaan we eten, ook in Utrecht, bij onze zoon en schoondochter. Lekker makkelijk, dus ;-) En vanavond... Hmmmm BBQ in de tuin hier thuis met wat vrienden. De buren zijn niet thuis, dus we kunnen lekker "stinken" ;-) Haha, degenen die wel gingen fietsen, waren wel helemaal rood aangekomen door de hitte :P BBQ is echt heel chil! Heb deze week ook de BBQ aan gehad.. En ik ben een echte vleeseter, dus ik at en ik at en ik at maar door :P |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 16:11 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Haha, degenen die wel gingen fietsen, waren wel helemaal rood aangekomen door de hitte :P BBQ is echt heel chil! Heb deze week ook de BBQ aan gehad.. En ik ben een echte vleeseter, dus ik at en ik at en ik at maar door :P Hahaha. Ja dat ken ik van onze zoon en schoonzoon. Die twee zijn ook van die enorme "vleesdieven". Vooral biefstuk ;-) Voor hun is zo'n lap vlees nooit groot genoeg. Nou welkom thuis, dus! Je moeder zit in de nachtdienst, schreef je. In de verpleging? |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
PIETJE IS EEN HELD!!!!!!! |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 15:13 schreef Pietje het volgende:[..] Whahaha. Lol ;-) Nee hoor Remco, dit is een democratisch land (en forum): ieder zijn mening! Je "moet" het niet voor mij doen. Maar dat doen we lekker toch....:-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik doe niet mee pietje ,maar dat wist je al van me he??;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik hou wel van een beetje rellen nl...... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Vooruit, jij mag het man! Maar kijk maar uit met rellen in Apeldoorn. Whahahaha. Daar houden ze daar niet van. T'is een beetje anders dan in Amsterdam, man!!! Whahahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 16:41 schreef Pietje het volgende:[..] Vooruit, jij mag het man! Maar kijk maar uit met rellen in Apeldoorn. Whahahaha. Daar houden ze daar niet van. T'is een beetje anders dan in Amsterdam, man!!! Whahahaha hhahah raar volk he?maar het is hier ook erg donker....wat dat aan gaat!!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Ik weet het man. Ik heb een klein jaar in Apeldoorn (tussen de Apeldoorners) gewerkt. Wel aardige mensen, maar o zo streng gereformeerd. Ik moest elk woordje op een gouden weegschaal leggen en daar heb ik in mijn werk toch wel af en toe moeite mee gehad. Je moet kunnen zeggen wat je van een situatie vind. En ja... dan ging het wel eens een beetje mis ;-) Heel anders dan in Amsterdam!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 16:14 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Ja dat ken ik van onze zoon en schoonzoon. Die twee zijn ook van die enorme "vleesdieven". Vooral biefstuk ;-) Voor hun is zo'n lap vlees nooit groot genoeg. Nou welkom thuis, dus! Je moeder zit in de nachtdienst, schreef je. In de verpleging? Jep.. Ze zit in Amersfoort bij de babyverpleging.. Haar schema is nooit regelmatig.. Ze heeft altijd een andere tijd. Nu zit ze bijvoorbeeld deze 2 dagen 2x in de nacht.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 16:50 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Ik weet het man. Ik heb een klein jaar in Apeldoorn (tussen de Apeldoorners) gewerkt. Wel aardige mensen, maar o zo streng gereformeerd. Ik moest elk woordje op een gouden weegschaal leggen en daar heb ik in mijn werk toch wel af en toe moeite mee gehad. Je moet kunnen zeggen wat je van een situatie vind. En ja... dan ging het wel eens een beetje mis ;-) Heel anders dan in Amsterdam!!! ik ken er nu een paar,maar van dat gereformeerde ken ik er geen hor!heb het niet gemerkt in ieder geval,het is wel rustiger op de weg ! hahahahah waar heb jij gewerkt in apeldoorn dan?ik woon in zevenhuizen,is apeldoorn noord |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 16:53 schreef joduh het volgende:[..] ik ken er nu een paar,maar van dat gereformeerde ken ik er geen hor!heb het niet gemerkt in ieder geval,het is wel rustiger op de weg ! hahahahah waar heb jij gewerkt in apeldoorn dan?ik woon in zevenhuizen,is apeldoorn noord Ik heb op het Industrieterrein Noord gewerkt. Een project opgezet voor de Rabobank aldaar! Ook Noord, dus! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 16:53 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Jep.. Ze zit in Amersfoort bij de babyverpleging.. Haar schema is nooit regelmatig.. Ze heeft altijd een andere tijd. Nu zit ze bijvoorbeeld deze 2 dagen 2x in de nacht.. Wat interessant en dankbaar, de babyverpleging!! Maar Amersfoort -> Hilversum, dat is ook niet naast de deur! Dan werkt zij waarschijnlijk in het Meander Medisch Centrum. Dat is het enige ziekenhuis in Amersfoort dat ik ken. Nou, zij doet in elk geval machtig mooi werk! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 17:22 schreef Pietje het volgende:[..] Wat interessant en dankbaar, de babyverpleging!! Maar Amersfoort -> Hilversum, dat is ook niet naast de deur! Dan werkt zij waarschijnlijk in het Meander Medisch Centrum. Dat is het enige ziekenhuis in Amersfoort dat ik ken. Nou, zij doet in elk geval machtig mooi werk! Daar werkt ze idd! Het is 30 minuutjes rijden met de auto voor der.. Valt dus wel mee |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 17:43 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Daar werkt ze idd! Het is 30 minuutjes rijden met de auto voor der.. Valt dus wel mee Een half uur valt inderdaad wel mee! Gelukkig maar :-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Idd.. Maar af en toe heeft ze wel kutwerk.. Ze werkt er nu al echt heel lang, maar ze moet ook mensen vertellen dat hun kind is overleden. Dat lijkt me echt klote als de hel.. Gelukkig kan m'n ma ertegen, want anders kan ze net zo goed stoppen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 17:56 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Idd.. Maar af en toe heeft ze wel kutwerk.. Ze werkt er nu al echt heel lang, maar ze moet ook mensen vertellen dat hun kind is overleden. Dat lijkt me echt klote als de hel.. Gelukkig kan m'n ma ertegen, want anders kan ze net zo goed stoppen. Verschrikkelijk indederdaad, Hasjkoph. Zo iets gun je niemand. Ik zou zo'n mededeling aan ouders niet kunnen doen. Ik ben op dat punt niet een echte held hoor. Ik zou ter plekke in elkaar zakken. Fantastisch dat jouw moeder dat kan, hoe moeilijk dat ook is! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 18:08 schreef Pietje het volgende:[..] Verschrikkelijk indederdaad, Hasjkoph. Zo iets gun je niemand. Ik zou zo'n mededeling aan ouders niet kunnen doen. Ik ben op dat punt niet een echte held hoor. Ik zou ter plekke in elkaar zakken. Fantastisch dat jouw moeder dat kan, hoe moeilijk dat ook is! ach iemand moet het toch vertellen he? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ze had laatst ook zo'n tienermeisje voor zich, en die mankeerde nogal veel. (geen idee waarom ze bij haar kwam). Maar iig zij had voor haar diner elke dag 1 zak chips en anderhalve liter cola.. Echt ziek.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 10:19 schreef Benno het volgende:We lopen elkaar hier maar af te zeiken( ik ben daar helaas zelf ook schuldig aan geweest, sorry!!! Werd eens tijd... je struint hier koud een maand rond en hebt de grootste smond van iedereen. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Ik ga heel wijs niet op jou reageren |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Dat lijkt me heel verstandig. Maar je excuses zijn aanvaard hoor. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Haha nou die waren niet voor jou |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ah, daar gaan je goede bedoelingen dan... zoals verwacht. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 08:03 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Werd eens tijd... je struint hier koud een maand rond en hebt de grootste smond van iedereen. raar eigenlijk he man?en hij is niet eens zo irritant als jij!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
jammer dat het topic ik mag je wel of niet gesloten is.......... |
|
|
|