|
|
Benno
|
|
|
Joduh!!!! Ik mag je gast!! Ikkie-tikkie jou......nee sorry krijg echt niks positiefs over jou uit mn strot |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Mooi. Dito hier... Ga spelen met je één front joh. En neem die andere blater ook mee. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 10:52 schreef Ikke_tikkie het volgende:Mooi. Dito hier... Ga spelen met je één front joh. En neem die andere blater ook mee. ach ikkie getikkie,het is maar hoe je het bekijkt man....ik denk dat hier 90% jou een eikel vinden......ennehh?wat zegt de gek:heel de wereld is gek!!! hahah bay bay |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Wat ben je lief joduh! 90% maar? ;) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Je snapt het niet hè... ik ben hier niet om te pleasen. Het interesseert me geen ruk wat die 90% vindt.
Trek dus je soldatenpakje maar aan en ga lekker de loopgraaf in met kwibus Benno. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Daar heb je geen tijd voor want je bent druk met je arm in de kont van rikkie |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 11:21 schreef Ikke_tikkie het volgende:Je snapt het niet hè... ik ben hier niet om te pleasen. Het interesseert me geen ruk wat die 90% vindt. en dit zegt dus alles over de persoon ikkie-getikkie...... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Hahaha... huilebalk. Lezen lukt je ook al niet...
quote:Bij deze mijn oproep het gezeik nu ff achtwrwege te laten Laat me niet lachen, zwetser. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Nee, zegt alles over jou. Jij denkt namelijk dat men zich hier moet conformeren aan jouw blaatniveau. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 11:39 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Nee, zegt alles over jou. Jij denkt namelijk dat men zich hier moet conformeren aan jouw blaatniveau. nee man,zie je fout!over lezen gesproken.......niemand MAG jou bijna...heeft niets met grote mond te maken........ |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
He ikkie tikkie als rikkie straks weg is ben jij zeker ook weg? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 11:39 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Nee, zegt alles over jou. Jij denkt namelijk dat men zich hier moet conformeren aan jouw blaatniveau. Nee hoor elk niveau mag! Wel jammer dat je dat zelfs niet voor elkaar krijgt |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Hoop doet leven, zelfs jouw mesthoop. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Echt meesterlijk die hasj vogelkop!!!:) |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Haha daar ken ik je van inkie stinkie! Je hebt je masltijd nog niet afgerekend!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2011 door Benno -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 11:48 schreef Benno het volgende:[..] Nee hoor elk niveau mag! Wel jammer dat je dat zelfs niet voor elkaar krijgt Zijn niveau ligt toch echt stukken hoger dan dat kudde gedrag van jou hier.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Ik heb een gezonde poging gedaan, hij begint weer te rellen! Hoog nivo hoor! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Een gezonde poging tot wát? Kijken hoe snel je de reste van de meute mee zou krijgen in je getroll? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens geef jij je mening over het niveau van een ander, en daar geef ik mijn mening weer over....Simpel toch, niks met rellen te maken, maar het geeft wel aan dat ik gelijk heb over jou niveau. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Jij bent begonnen met mij dissen hoor! Ach weet je ..... Laat maar |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Ik heb het over ikke tikkie niet over jou. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Grappig, je wordt dus gedisst wanneer je wat tegengas krijgt? Fijn front is dat... |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Lees dan ff het hele verhaal als je zo graag je mening wil geven. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Heb ik al gedaan. En m'n mening heb je ook al gehad. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
@benno
Het zou fijn zijn als je eens iemand zou quoten als je op iemand reageert, er wordt vrij veel gepost hier, en als er diverse andere berichten tussen jou post en de post waar je op reageerd staan, dan kan dat best eens tot verwarring lijden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Daar zijn de meningen over verdeeld.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Idd, alleen ben ik het nu wel met Joduh eens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: quote:Bij deze mijn oproep het gezeik nu ff achtwrwege te laten en één, niet te slopen, front te vormen! Vraag me af waarom je hier niet op reageerd, je vraagt zelf hier om wat nomen en waarden, en 50 posts van verschillende mensen verder, gooi je deze zelf allemaal weer in de prullenbak???????!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Benno doet hier niks anders dan stoken, kijk voor de grap eens na wie dit topis start, en wat ie ZELF 50 posts verder allemaal roept, niet echt heel geloofwaardig en in mijn ogen vrij irritant.
Ikkie Tikkie is ook irritant, maar dat komt omdat hij een ietwat andere mening heeft dan een ander, en daar wordt hij op afgerkend als irritant, hij kapt gewoon iedere zinloze discussie af door zo'n irritante opmerking te plaatsen. Ik kan het me wel voorstellen. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Is goed ik ga al. Ik weet WEL wanneer ik niet welkom ben:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2011 door Benno -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat moet je helemaal zelf weten, maar ga niet een ander beschuldigen van iets wat je zelf constant doet.. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 12:23 schreef remco k het volgende:[..] Benno doet hier niks anders dan stoken, kijk voor de grap eens na wie dit topis start, en wat ie ZELF 50 posts verder allemaal roept, niet echt heel geloofwaardig en in mijn ogen vrij irritant. Ikkie Tikkie is ook irritant, maar dat komt omdat hij een ietwat andere mening heeft dan een ander, en daar wordt hij op afgerkend als irritant, hij kapt gewoon iedere zinloze discussie af door zo'n irritante opmerking te plaatsen. Ik kan het me wel voorstellen. quote:Benno - zondag 08 mei 2011 - 11:31 quote deeplink Daar heb je geen tijd voor want je bent druk met je arm in de kont van rikkie Vanaf hier begint hij. Maar Ikkie-tikkie begint al eerder..
Namelijk hier:
quote:Ikke_tikkie - zondag 08 mei 2011 - 08:03 quote deeplink quote: Werd eens tijd... je struint hier koud een maand rond en hebt de grootste smond van iedereen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 12:28 schreef Hasjkoph het volgende:[..] [..] Vanaf hier begint hij. Maar Ikkie-tikkie begint al eerder.. [..] Gaat mij er niet om wie er begint, gaat erom in mijn ogen wat je intenties zijn, en of je dat zelf ook naleeft, Benno geeft aan wat hij wil, en bij het eerste kleine beetje tegengas, begint ie te stuiteren en gaat hij tegen alles in wat hij in de startpost aangeeft...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ben weg trouwens, ga ff middag BBQ houden omdat de wedstrijd vanavond rond etenestijd gespeeld wordt.
Laterzzz |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Wat is er mis mee dat ik stel dat het tijd werd dat ie z'n excuses eens zou aanbieden? Bovendien aanvaard ik ze een tweetal posts verder ook nog eens. Ik zie het probleem niet.
Maar nu ga ik het zwembad reinigen voor m'n kleinzoon. Suc6 aan het front allen! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 12:34 schreef remco k het volgende:[..] Gaat mij er niet om wie er begint, gaat erom in mijn ogen wat je intenties zijn, en of je dat zelf ook naleeft, Benno geeft aan wat hij wil, en bij het eerste kleine beetje tegengas, begint ie te stuiteren en gaat hij tegen alles in wat hij in de startpost aangeeft... Dat wel, maar hij wordt ook gelijk aangevallen door Ikkie.. Dus probeert hij zich te verdedigen, alleen niet op een manier zoals hij wilde, gezien de intentie van dit topic.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 12:35 schreef remco k het volgende:Ben weg trouwens, ga ff middag BBQ houden omdat de wedstrijd vanavond rond etenestijd gespeeld wordt. Laterzzz Nice.. Eet ze! Later! ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 12:03 schreef remco k het volgende:[..] Zijn niveau ligt toch echt stukken hoger dan dat kudde gedrag van jou hier.. dat kan zo zijn remco k!dan hoor jij bij die 10%...... en jouw procent telt niet meer dan een ander kuddegedragforumlid man!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: klasse hasjkoph!!!!! en naast pietje ben jij degene met het meeste gezonde verstand hier mijns inziens!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 13:20 schreef joduh het volgende:[..] klasse hasjkoph!!!!! en naast pietje ben jij degene met het meeste gezonde verstand hier mijns inziens!!!!!! Whoehoe ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik lees al die discussies hier. Welles en nietes. Nietes en welles. Eerlijk gezegd zie ik niet wat Benno hier fout heeft gedaan!! In dit topic roept hij op tot het vormen van één gesloten front. Wat is daar mis mee? Vervolgens wordt hij door een aantal, met name door Ikke_tikkie, aangevallen en van alles en nog wat beschuldigd. Daarna verdedigt Benno zichzelf. Logisch, zou ik ook doen! Kom op, mede-Ajacieden, wat is hier nou eigenlijk het probleem??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 14:09 schreef Pietje het volgende:Ik lees al die discussies hier. Welles en nietes. Nietes en welles. Eerlijk gezegd zie ik niet wat Benno hier fout heeft gedaan!! In dit topic roept hij op tot het vormen van één gesloten front. Wat is daar mis mee? Vervolgens wordt hij door een aantal, met name door Ikke_tikkie, aangevallen en van alles en nog wat beschuldigd. Daarna verdedigt Benno zichzelf. Logisch, zou ik ook doen! Kom op, mede-Ajacieden, wat is hier nou eigenlijk het probleem??? Eens |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 14:09 schreef Pietje het volgende:Ik lees al die discussies hier. Welles en nietes. Nietes en welles. Eerlijk gezegd zie ik niet wat Benno hier fout heeft gedaan!! In dit topic roept hij op tot het vormen van één gesloten front. Wat is daar mis mee? Vervolgens wordt hij door een aantal, met name door Ikke_tikkie, aangevallen en van alles en nog wat beschuldigd. Daarna verdedigt Benno zichzelf. Logisch, zou ik ook doen! Kom op, mede-Ajacieden, wat is hier nou eigenlijk het probleem??? hahah ik heb geen probleem pietje!!!ik moet die ikkie tikkie gewoon niet........en als remco hem verdedigt moet ie zelf weten,maar ik sta bij deze dik achter benno........ |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 14:26 schreef joduh het volgende:[..] hahah ik heb geen probleem pietje!!!ik moet die ikkie tikkie gewoon niet........en als remco hem verdedigt moet ie zelf weten,maar ik sta bij deze dik achter benno........ Ik ook, man. Ik zie gewoon het probleem niet! Als Benno iets vindt, dan moet hij dat gewoon kunnen zeggen. Hij roept op tot het vormen van een gesloten front. Prima toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 13:19 schreef joduh het volgende:[..] dat kan zo zijn remco k!dan hoor jij bij die 10%...... en jouw procent telt niet meer dan een ander kuddegedragforumlid man!!!!! Zeg ik dat dan?? |
|
|
|