|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 14:29 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ook, man. Ik zie gewoon het probleem niet! Als Benno iets vindt, dan moet hij dat gewoon kunnen zeggen. Hij roept op tot het vormen van een gesloten front. Prima toch? Daar is ook niks mis mee, maar ik vind het een beetje hypocriet om op te roepen tot dit front, om vervolgens bij het eerste tegengas dat hele eerste verhaal opzij te zetten..
Ik verdedig overigens helemaal niemand, zoals ik al zei vind ook ik IKKIE TIKKIE bij vlagen flink irritant. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 12:03 schreef remco k het volgende:[..] Zijn niveau ligt toch echt stukken hoger dan dat kudde gedrag van jou hier.. dit was jouw eerst post hier man!!!!!ik wist niet dat een ajax suporter een bepaald nivo moest hebben!?????????????zou niet zo gezellig zijn in het stadion denk ik.....wat denk jij? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 17:52 schreef joduh het volgende:[..] dit was jouw eerst post hier man!!!!!ik wist niet dat een ajax suporter een bepaald nivo moest hebben!?????????????zou niet zo gezellig zijn in het stadion denk ik.....wat denk jij? Als je dan de post er even bijpakt waar ik op reageer, snap je het denk ik wel... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 17:55 schreef remco k het volgende:[..] Als je dan de post er even bijpakt waar ik op reageer, snap je het denk ik wel... zal wel.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jammer dat je het maar van 1 kant bekijkt... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 17:46 schreef remco k het volgende:[..] zoals ik al zei vind ook ik IKKIE TIKKIE bij vlagen flink irritant. Ah, gelukkig. :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar dat weet je ook..:-) |
|
|
|