BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Discussie: Waarom niet Wijnaldum in de spits?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 07 mei 2011 - 12:31   quote  deeplink  
Meen me te herinneren dat Gini in het begin van de oefencampagne vorig jaar die positie innam.

Hij heeft de kopkracht, de inzet, schotkracht, de techniek en het hart om die positie te kunnen spelen. Op basis daarvan zou hij kunnen uitgroeien tot een doelpuntenmachine.

Waarom probeert Feyenoord het niet met hem daar in plaats van dat ie voor 2 of 3 miljoen verkast naar de bank van een Engelse of Spaanse club?

Gini houdt van zijn oma, van Rotterdam en Feyenoord. Bouw het elftal om hem heen dan is ie over 3 jaar 10 miljoen waard en start dan in de basis van Real of Arsenal want die goeie gozert is pas 20.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 07 mei 2011 - 12:33   quote  deeplink  
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 07 mei 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Gini zal hooguit het nivo van Mallorca bereiken. Slecht inzicht zit 'm in de weg. En een spitsen-neusje voor goals heeft ie sowieso niet.
MMM
 MMM - zaterdag 07 mei 2011 - 12:37   quote  deeplink  
...
marc30
 marc30 - zaterdag 07 mei 2011 - 12:39   quote  deeplink  
geef hem eerst maar eens de tijd om zich op de nummer 10 positie te bewijzen,alshij bijtekend tenminste!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 07 mei 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 12:39 schreef marc30 het volgende:
geef hem eerst maar eens de tijd om zich op de nummer 10 positie te bewijzen,alshij bijtekend tenminste!
Dat vind ik ook, gewoon lekker op '10' laten staan, daar gaat het immers goed de laatste weken, en dan bijtekenen en dan gaat hij over 2,3 jaar ook wel voor 10-15 miljoen weg als hij zich blijft ontwikkelen.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 07 mei 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 12:36 schreef FR-Henk het volgende:
Gini zal hooguit het nivo van Mallorca bereiken. Slecht inzicht zit 'm in de weg. En een spitsen-neusje voor goals heeft ie sowieso niet.
Ik vind hem een betere voetballer dan Castaignos, hij is sterk en behendig. Voor de nummer 10 positie heeft hij allicht te weinig spelverdelercapaciteiten (inzicht), maar met zijn snelheid, kopkracht en techniek kan hij uitgroeien tot een bestige diepe spits voor Feyenoord.

Ik zeg doen. Omdat hij het ook leuk vindt. Die Wijnaldum die zeurt toch ook nooit, zelden geblesseerd en tja net als iedereen niet elke dat in topvorm.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 07 mei 2011 - 12:45   quote  deeplink  
Ik vind dit mooie statistieken voor deze jongen in een roerige tijd bij Feyenoord 4 trainers etcetera
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Georginio-Wijnaldum.htm
MMM
 MMM - zaterdag 07 mei 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Schei uit man..

23 goals in 110 wedstrijden is gewoon matig..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 mei 2011 door MMM --
craven
 craven - zaterdag 07 mei 2011 - 12:47   quote  deeplink  
Gini is geen spits, daarom niet
marc30
 marc30 - zaterdag 07 mei 2011 - 12:49   quote  deeplink  
Laat hem gewoon lekker opnummer 10 staan, ik ben ervan overtuigt dat wanneer gini een goede sterke spits voorzich heeft staan, hij veel beter tot zijn recht komt. Maar laten we nou eerst maar eens afwachtenof hij uberhaupt wel blijft!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 07 mei 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 12:46 schreef MMM het volgende:
Schei uit man..

23 goals in 110 wedstrijden is gewoon matig..
En daarvan 14 goals dit jaar, betekent dat hij het dit jaar goed doet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 mei 2011 door feyenoord!!! --
marc30
 marc30 - zaterdag 07 mei 2011 - 12:59   quote  deeplink  
Ja hij is na de winterstop veel beter geworden maar ook omdat hij op de nummer 10 positie speelt ipv rechtsbuiten.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 07 mei 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 12:46 schreef MMM het volgende:
Schei uit man..

23 goals in 110 wedstrijden is gewoon matig..
voor een middenvelder is dat niet zo slecht. Hier de statistieken van de veel bewierookte de Guzman. Dunkt mij dat Gini nu al verder is.

http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Jonathan-de-Guzman.htm
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 07 mei 2011 - 13:03   quote  deeplink  
En hier de cijfers van Afellay nu bij Barcelona

http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Ibrahim-Afellay.htm

Die cijfers van Wijnaldum zijn dus gewoon hartstikke goed en de reactie van choco geeft aan dat men ook in het legioen de kwaliteiten van de eigen spelers op waarde moet schatten
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 07 mei 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 13:03 schreef sportdwaas het volgende:
En hier de cijfers van Afellay nu bij Barcelona

http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Ibrahim-Afellay.htm

Die cijfers van Wijnaldum zijn dus gewoon hartstikke goed en de reactie van choco geeft aan dat men ook in het legioen de kwaliteiten van de eigen spelers op waarde moet schatten
De cijfers zijn goed... En dan vervolgens open je een discussie om hem op een plaats te zetten waar hij zelden heeft gevoetbald. Wijnaldum is 1 van de meest scorende middevelders op de Nederlandse velden en jij wil hem in de spits.Je heb er geen kijk op. Accepteer dat en zoek een andere hobby. Wederom een onzin topic Bob. Ik snap er niets van dat ze jou elke dag zo je gang laten gaan hier.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 07 mei 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 12:45 schreef sportdwaas het volgende:
Ik vind dit mooie statistieken voor deze jongen in een roerige tijd bij Feyenoord 4 trainers etcetera
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Georginio-Wijnaldum.htm
Inderdaad zeker als je dan naar zijn doelpunten in 2011 kijkt.
De laatste 9 wedstrijden 10 doelpunten.
Is toch een redelijke prestatie!

27/02/2011 Feyenoord FC Groningen 5-1 4
10/04/2011 FC Utrecht Feyenoord 0-4 1
17/04/2011 Feyenoord Willem II 6-1 2
24/04/2011 Feyenoord PSV 3-1 2
01/05/2011 VVV-Venlo Feyenoord 3-2 1
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 07 mei 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 12:31 schreef sportdwaas het volgende:
Meen me te herinneren dat Gini in het begin van de oefencampagne vorig jaar die positie innam.

Hij heeft de kopkracht, de inzet, schotkracht, de techniek en het hart om die positie te kunnen spelen. Op basis daarvan zou hij kunnen uitgroeien tot een doelpuntenmachine.

Waarom probeert Feyenoord het niet met hem daar in plaats van dat ie voor 2 of 3 miljoen verkast naar de bank van een Engelse of Spaanse club?

Gini houdt van zijn oma, van Rotterdam en Feyenoord. Bouw het elftal om hem heen dan is ie over 3 jaar 10 miljoen waard en start dan in de basis van Real of Arsenal want die goeie gozert is pas 20.
pfff... doe toch gewoon dwaassie. je maakte laatst na psv een goeie topic, je kreeg complimenten, en nu zit je weer vol drama topics te openen. waarom nou?
sevillana
 sevillana - zaterdag 07 mei 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2011 - 12:47 schreef craven het volgende:
Gini is geen spits, daarom niet
lijkt me een heldere uitleg . . . .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Discussie: Waarom niet Wijnaldum in de spits?









0.0047030