|
|
marc30
|
|
|
Discussie: Feyenoord heeft een echte leider nodig in en buiten het veld! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: wat is dan het discussiepunt? |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
is geen discussie over toch? ziet iedereen wel.
Mooi, klaar. iedereen er over eens? slotje dan maar!!
NEXT |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
word steeds gekkert hier. weer een nutteloze topic |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
lijkt me wel duidelijk, . . . . Jon Dahl Tomasson |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
|
|
|
feyenoord120
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Echt johhh een leider ? OO is dat het probleem !? JONGENS kom onder jullie rotsen vandaan Marc heeft de oplossing.......
Joh marc als wij over de afgelopen 5 jaar iets hebben constateren was het wel dat we jaar in jaar uit een Gronisch tekort hebben gehad aan echte aanjagers en leiders ! Gio was wel captain maar geen echte geboren leider Tomasson was een aanjage ,maar jaagt meer ziekenhuis bedden aan de tegenstanders de laatste tijd !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 mei 2011 door qwerto -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is dus ingetrapt . . . . . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Één elftal, één legioen, één club |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
joh, open deur of niet. Hij heeft wel gelijk. En telkens als we een leider dachten te hebben, bleek dat achteraf toch niet. Zelfs die in die grootverdieners zat geen echte leider. Dus ja, misschien maar iemand aantrekken die voetballend misschien geen absolute top is, maar wel de touwtjes in handen neemt. Een type Meeuwis, maar dan iets beter. Of bij gebrek aan beter Meeuwis zelf. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik zeg Geert Wilders!! Heeft het leiding geven in zijn bloed zitten! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Roepen wat t gepeupel wil horen kan hij heel goed ja. Om vervolgens VOLLEDIG iets anders te gaan doen.
Hup Geert, stiekem altijd VVD-er gebleven! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 09:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik zeg Geert Wilders!! Heeft het leiding geven in zijn bloed zitten! Kan die voetballen dan? |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Volgende discussie:
Feyenoord moet uit de schulden komen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Da's geen discussie meer. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
dag allemaal, ben nieuw op dit forum en begin maar meteen met een vraag: weet iemand (of ben je hetzelf) of er iemand vanuit het noorden van het land naar thuiswedstrijden van Feyenoord gaat?, ik woon in Zwolle en het zou fijn zijn als dit te combineren valt met iemand anders... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jappie_Fey volgens mij uit Drenthe? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: jappie komt zeker uit drenthe, stuur hem wel ff een pb
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2011 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2011 - 20:29 schreef qwerto het volgende:Echt johhh een leider ? OO is dat het probleem !? JONGENS kom onder jullie rotsen vandaan Marc heeft de oplossing....... Joh marc als wij over de afgelopen 5 jaar iets hebben constateren was het wel dat we jaar in jaar uit een Gronisch tekort hebben gehad aan echte aanjagers en leiders ! Gio was wel captain maar geen echte geboren leider Tomasson was een aanjage ,maar jaagt meer ziekenhuis bedden aan de tegenstanders de laatste tijd ! Niks mis met jagen op zustertjes |
|
|
|
|
Ryoo
|
|
|
Je hebt zeker 5 nieuwe jongens nodig.
Rechtsachter Linkachter In het centrum(mocht Vlaar uitvallen)
Middenvelder c/q leider Spits |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 10:16 schreef Stylzz het volgende:Roepen wat t gepeupel wil horen kan hij heel goed ja. Om vervolgens VOLLEDIG iets anders te gaan doen. Hup Geert, stiekem altijd VVD-er gebleven! er is ook een politieke site ga dat daar roepen !!!!! Ik vind het juist zo leuk om over voetbal te praten en niet over links/rechts ik geniet best wel van de voetbal meningen,maar politiek zit toch iets dieper dan voetbal. topic:Feyenoord heeft een leider nodig. ja Meeuwis denk ik en over 2 jaar de Vrij |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 13:16 schreef piet de paler het volgende:[..] er is ook een politieke site ga dat daar roepen !!!!! Ik vind het juist zo leuk om over voetbal te praten en niet over links/rechts ik geniet best wel van de voetbal meningen,maar politiek zit toch iets dieper dan voetbal. topic:Feyenoord heeft een leider nodig. ja Meeuwis denk ik en over 2 jaar de Vrij de vrij? nooit! want die viel door de mand in venlo. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Is wel een jongen voor de toekomst Milo. Is nog erg jong he! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 13:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:Is wel een jongen voor de toekomst Milo. Is nog erg jong he! dat is waar, alleen de laatste 2 intervieuws in de vi van hem, vond ik niet sterk. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
laten we het hopen dat het idd een leider wordt! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is een gelovige jongen, zal dus nog e.e.a. van zich af te werpen hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 13:16 schreef piet de paler het volgende:[..] er is ook een politieke site ga dat daar roepen !!!!! Ik vind het juist zo leuk om over voetbal te praten en niet over links/rechts ik geniet best wel van de voetbal meningen,maar politiek zit toch iets dieper dan voetbal. topic:Feyenoord heeft een leider nodig. ja Meeuwis denk ik en over 2 jaar de Vrij ik reageer, dat mag toch? Of zal ik je voortaan eerst om toestemming vragen? Whatever creams your coffee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 14:18 schreef Stylzz het volgende:[..] ik reageer, dat mag toch? Of zal ik je voortaan eerst om toestemming vragen? Whatever creams your coffee. Met Wilders is geen coffee te creamen, he. Hij is dan ook erg links. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 14:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] Met Wilders is geen coffee te creamen, he. Hij is dan ook erg links. ik vind m meer t grote niets. Oftewel wat t publiek wil, daar hangt ie naartoe.
Windvaan politiek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis allang geen partij-democratie meer, maar topic-democratie. Vandaag de allochtonen, morgen de windmolens. Wilder heeft dat goed begrepen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Goeie mensen die Moslims, weten ook precies hoe de BAAB, die vertonghen nou echt aan had moeten pakken!
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 13:58 schreef FR-Henk het volgende:[..] Is een gelovige jongen, zal dus nog e.e.a. van zich af te werpen hebben. Wat dan? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 09:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik zeg Geert Wilders!! Heeft het leiding geven in zijn bloed zitten! pleur lekker op met die blonde jodenvriend |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: open een topic joh, nummer zoveel . . . . . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
wilders wie? nog nooit van gehoord, is dat een nummer 10?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2011 door Milo -- |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
Terminator