BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
3 sterren kampioen
 3 sterren kampioen - zondag 03 juli 2011 - 23:38   quote  deeplink  
Welke keeper moeten we eigenlijk halen als Steek verkocht word? Het lijkt mij duidelijk dat Kenneth onze eerste keeper word, maar dan hebben we toch echt nog een goede tweede keeper nodig, want met die dikke pizzabakker redden we het niet.
3 sterren kampioen
 3 sterren kampioen - zondag 03 juli 2011 - 23:44   quote  deeplink  
Jasper Cillessen van N.E.C. zou dit wat zijn als tweede keeper, dit is nog een jonge maar zeker getalanteerde keeper die het nu nog niet erg vind om als tweede keeper achter Kenneth plaats te nemen.
baco74
 baco74 - zondag 03 juli 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 23:38 schreef 3 sterren kampioen het volgende:
Welke keeper moeten we eigenlijk halen als Steek verkocht word? Het lijkt mij duidelijk dat Kenneth onze eerste keeper word, maar dan hebben we toch echt nog een goede tweede keeper nodig, want met die dikke pizzabakker redden we het niet.
Beetje dimmen, man.
Jeroen intypen is minder moeite dan "die dikke pizzabakker".
Hij is toevallig wel een selectiespeler van Ajax.
Of je hem nou goed vindt of niet is een andere zaak,
maar Verhoeven gewoon bij zijn naam noemen is niets meer dan normaal.
Jij mag je mening hebben hoor van mij,
maar laat dan net als de naam Jeroen Verhoeven ook het woordje 'we' maar weg.
Onder jouw 'we' wil ik me niet scharen.

Ik ben het wel met je eens dat er bij vertrek van Steek een nieuwe 2e keeper
(of een directe concurent) gehaald moet worden.
Ik ben bang dat als Vermeer geblesseerd raakt
dat Verhoeven een iets te matige keeper is voor het eerste elftal(zeker voor de CL).
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 juli 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 22:26 schreef freakie het volgende:
Jack jullie gaan tegen mij in en als remco precies t zelfde zeg als ik dan vind je t wel best..De lijst die je er nu bijhaalt ging het niet over.. De laatste tijd worden er spelers gehaald uit nederlandse clubs.. Of bekende spelers.. daar is geen scouting voor nodig geweest maar de bekende spelers die koste een hoop geld.. En als je scout in landen als denemarken, nigeria, ivoorkust ect dan koop je spelers voor een hoop minder geld..
Klopt , lees mijn laatste zin nog maar eens terug freaky want dat komt overeen.
Dus zitten we zeker op 1 lijn!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 04 juli 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 23:53 schreef baco74 het volgende:

[..]

Beetje dimmen, man.

dat Verhoeven een iets te matige keeper is voor het eerste elftal(zeker voor de CL).
Helemaal mee eens!!
Humankillz
 Humankillz - maandag 04 juli 2011 - 00:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

Beetje dimmen, man.

hij blijft een ajacied idd <3
BRW
 BRW - maandag 04 juli 2011 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 23:44 schreef 3 sterren kampioen het volgende:
Jasper Cillessen van N.E.C. zou dit wat zijn als tweede keeper, dit is nog een jonge maar zeker getalanteerde keeper die het nu nog niet erg vind om als tweede keeper achter Kenneth plaats te nemen.
Zeker een mogelijkheid. Alleen de vraag is of hij wil komen! Ajax is een mooie club voor zo'n speler. Maar neemt hij genoegen met een plek op de bank achter Vermeer? Daarbij moet een speler als Cillessen wedstrijden spelen om beter te worden en ervaring op te doen.
Maar zoals ik al zei, absoluut een mogelijkheid.

Een andere mogelijkheid vind ik Tyton van Roda JC. Maar voor hem geldt hetzelfde als voor Cillessen. En Vorm vind ik ook een goed alternatief. Zelfs een betere optie dan eerder genoemden. Maar ik denk dat hij zelf niet wil anders raakt ie zijn plek in het Nederlands elftal kwijt.
BRW
 BRW - maandag 04 juli 2011 - 08:31   quote  deeplink  
quote:

[..]

Beetje dimmen, man.

Zeker met je eens, respect is af en toe ver te zoeken in sommige posts.

Ik vind Verhoeven een goede keeper maar niet goed genoeg voor Ajax 1.
Daarom moet er zeker een andere keeper gehaald worden als tweede keeper.
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 04 juli 2011 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 00:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!!
+ 1
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 04 juli 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 11:18 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Kent iemand deze gabber?
Ken ik niet, maar ik zou zeggen als Frank het in hem ziet zitten, dan moeten we halen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 04 juli 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 juli 2011 - 23:44 schreef 3 sterren kampioen het volgende:
Dit is niet verkeerd om hem als 2de keeper te hebben, zeker nu Padt verkocht is.
japhe
 japhe - maandag 04 juli 2011 - 13:21   quote  deeplink  
weet iemand hoe laat Sigthorsson medisch gekeurd en/of gepresenteerd wordt???
BRW
 BRW - maandag 04 juli 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Voor wat het waard is: de SNOR zegt zojuist, als Steek vertrekt dan wordt Babos tweede keeper achter Vermeer. Ook zegt hij dat PSV serieus geinterreseerd is in El Hamdaoui..

Ik weet dat niet iedereen hem geloofd maar ik wilde het even met jullie delen.
Don't shoot the messenger!.

Maar Babos? Mag ik ff huilen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2011 door BRW --
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 04 juli 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 21:54 schreef BRW het volgende:
Voor wat het waard is: de SNOR zegt zojuist, als Steek vertrekt dan wordt Babos tweede keeper achter Vermeer. Ook zegt hij dat PSV serieus geinterreseerd is in El Hamdaoui..

Ik weet dat niet iedereen hem geloofd maar ik wilde het even met jullie delen.
Don't shoot the messenger!.

Maar Babos? Mag ik ff huilen!!!
Van mij mag je ff meehuilen. Haal dan nog liever Ten Rouwelaar op...
BRW
 BRW - maandag 04 juli 2011 - 22:32   quote  deeplink  
Ja, alles leuk en aardig maar Babos? Alsjblieft zeg!
Ik snap dat je een ervaren kracht achter Vermeer zoekt..

Er zijn al goede opties geopperd hier! Tyton, Vorm en Cillessen..
Niks mis mee, behalve dat er geld betaald moet worden.
Voor zover ik weet is Babos transfervrij. Maar dan nog..
Boilesen
 Boilesen - maandag 04 juli 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:32 schreef BRW het volgende:
Ja, alles leuk en aardig maar Babos? Alsjblieft zeg!
Ik snap dat je een ervaren kracht achter Vermeer zoekt..

Er zijn al goede opties geopperd hier! Tyton, Vorm en Cillessen..
Niks mis mee, behalve dat er geld betaald moet worden.
Voor zover ik weet is Babos transfervrij. Maar dan nog..
Ik vond Babos altijd een zeer degelijke keeper. De keepers die jij noemt komen echt niet bij Ajax de bank warm houden. Zijn allemaal zeer goede keepers die als eerste keeper ergens aan de bak kunnen.
BRW
 BRW - maandag 04 juli 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:43 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Ik vond Babos altijd een zeer degelijke keeper. De keepers die jij noemt komen echt niet bij Ajax de bank warm houden. Zijn allemaal zeer goede keepers die als eerste keeper ergens aan de bak kunnen.
Deze keepers som ik nu op maar dat zijn de namen die de laatste dagen op dit forum in dit topic rond cirkelen. En ik kan mij daar beter in vinden dan een Babos..
Als jij mijn posts van gister of eergister terug had gelezen zeg ik hetzelfde als jij.
Deze spelers komen niet de bank warmhouden maar wie niet waagt, wie niet wint!

Het gaat Vermeer toch ook voor de wind ondanks dat ie zo lang achter Stekelenburg heeft gezeten. Waarom zou bijvoorbeeld Cillessen die keuze niet kunnen maken? Zeker nu Ajax zoveel wedstrijden moet gaan spelen. Hij kan dan mooi de bekerwedstrijden keepen.

Ajax is waarschijnlijk op zoek naar een ervaren keeper en eentje die niet veel kost!

Daarbij is het nog helemaal niet zeker dat Stekelenburg vertrekt dus eigenlijk hebben we het nergens over. Mijn post waarin ik het verhaal van de Snor post was puur ter info..

Ik hoop van ganser harte dat Stekelenburg blijft al vind ik dat wel weer sneu voor Vermeer!
Breijan
 Breijan - maandag 04 juli 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2011 - 22:43 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Precies!
Daarbij is Vermeer veel beter dan alle genoemde "jonge" keepers!
Misschien dat V/D Sar bezwijkt na een charme-offensief van De Boer & Co ;-)
Stanley
 Stanley - maandag 04 juli 2011 - 22:51   quote  deeplink  
penny wise pound foolish... Zou ik deze keuze noemen.

Tyton heb ik hele goede partijen zien keepen en vind hem wel wat...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 05 juli 2011 - 11:23   quote  deeplink  
Waar ik van baal is dat PSV nu wel is wezen hengelen naar Hamlap, ze wachten tot bakkal en Engelaar verkocht zijn en dan gaan ze 100% zeker voor hem. Ik hoop echt dat Ajax dat bod gewoon afslaat. Verkoop zo'n jongen niet aan je concurrent. Hamlap moet gewoon naar het buitenland
Cyprioot
 Cyprioot - dinsdag 05 juli 2011 - 11:56   quote  deeplink  
Is de transfer van De Zeeuw nu al rond ? Ik las onlangs 1 of ander vaag gerucht hier dat hij niet door de keuring was gekomen. is er meer nieuws ?

En heeft iemand meer info over Stekelenburg en AS Roma ?

Voor de rest lijkt het rustig aan het transferfront, zelfs spelers als Vertonghen en VD Wiel lijken te blijven, hoewel dat uiteraard ieder moment kan omslaan.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 juli 2011 - 14:53   quote  deeplink  
Is dit misschien een gek idee als 2e spits? Mits Castillion zijn kans grijpt natuurlijk.

http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=123205&abbr=soccernews

top-transfer
 top-transfer - vrijdag 08 juli 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2011 - 11:56 schreef Cyprioot het volgende:
Is de transfer van De Zeeuw nu al rond ? Ik las onlangs 1 of ander vaag gerucht hier dat hij niet door de keuring was gekomen. is er meer nieuws ?

En heeft iemand meer info over Stekelenburg en AS Roma ?

Voor de rest lijkt het rustig aan het transferfront, zelfs spelers als Vertonghen en VD Wiel lijken te blijven, hoewel dat uiteraard ieder moment kan omslaan.
AS Roma heeft zich inmiddels in Amsterdam gemeld.

http://transferzone.nl/2011/07/as-roma-in-amsterdam-voor-stekelenburg-2/
BRW
 BRW - zondag 10 juli 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Ajax moet toch echt wel een tweede spits gaan halen! Castillion overtuigd mij zeker niet.. Hij maakt dan wel drie goals tegen Aalten maar gister vond ik hem erg matig invallen. Daarnaast heb je gewoon een tweede spits nodig. Mocht Sigthorsson of Castillion geblesseerd raken dan heb je niemand daar achter zitten.. Dan kom je volgens mij uit bij Klaassen..
freakie
 freakie - zondag 10 juli 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 10:22 schreef BRW het volgende:
Ajax moet toch echt wel een tweede spits gaan halen! Castillion overtuigd mij zeker niet.. Hij maakt dan wel drie goals tegen Aalten maar gister vond ik hem erg matig invallen. Daarnaast heb je gewoon een tweede spits nodig. Mocht Sigthorsson of Castillion geblesseerd raken dan heb je niemand daar achter zitten.. Dan kom je volgens mij uit bij Klaassen..
Mochten deze spelers wegvallen dan heb je de Jong die perfect op die positie kan spelen.. Maar laten we vooral nog 62 spelers kopen.. En lekker de jeugd laten in het 2e elftal ofzo...
BRW
 BRW - zondag 10 juli 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 13:50 schreef freakie het volgende:

[..]

Mochten deze spelers wegvallen dan heb je de Jong die perfect op die positie kan spelen.. Maar laten we vooral nog 62 spelers kopen.. En lekker de jeugd laten in het 2e elftal ofzo...
Volgens mij wil Frank de Boer dat Siem de Jong op het middenveld gaat spelen.
Op basis daarvan zeg ik haal een tweede spits. Omdat Castillion het niet gaat brengen!
En in de jeugd loopt op dit moment geen spits die er direct kan staan wanneer Sigthorsson en/of Castillion uitvalt. Dus wanneer beide spelers geblesseerd zijn en je hebt geen andere spits tot je beschikking maar je hebt nog wel drie punten nodig..

Schijnbaar heb jij ook moeite met tellen, ik heb het over 1 spits.
Ik weet niet waar jij die andere 61 spelers vandaan haalt.

En helaas ga je de oorlog niet winnen met alleen jeugdspelers!
baco74
 baco74 - zondag 10 juli 2011 - 14:54   quote  deeplink  
De 2de helft vorig jaar hebben we het ook gered met alleen de Jong.
Nu hebben we Sig en Casillion,
mocht de laatste het niet redden trekken we De Jong weer van het middenveld.
Anders Sorero de kans geven of Micky/Ozbillic in de spits.
Opties te over, bij ernstige blessures of constant falen
dan kunnen we in de winterstop kijken naar een nieuwe spits.
freakie
 freakie - zondag 10 juli 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 14:18 schreef BRW het volgende:

[..]

Volgens mij wil Frank de Boer dat Siem de Jong op het middenveld gaat spelen.
Op basis daarvan zeg ik haal een tweede spits. Omdat Castillion het niet gaat brengen!
En in de jeugd loopt op dit moment geen spits die er direct kan staan wanneer Sigthorsson en/of Castillion uitvalt. Dus wanneer beide spelers geblesseerd zijn en je hebt geen andere spits tot je beschikking maar je hebt nog wel drie punten nodig..

Schijnbaar heb jij ook moeite met tellen, ik heb het over 1 spits.
Ik weet niet waar jij die andere 61 spelers vandaan haalt.

En helaas ga je de oorlog niet winnen met alleen jeugdspelers!
Ik geloof dat je dan berichten beter moet lezen.. Als er spelers uitvallen zal de Jong spits staan.. Maar het liefst zou hij de Jong op het middenveld willen zien spelen en zo min mogelijk in de spits.. MAAR je gaat als je 2 spitsen heb en de jong daar nog achter niet nog een spits kopen.. Ik haal die 61 van allerlei leuke topics vandaan.. We moeten een spits hebben, een verdediger, oo en we moeten een rechter middenvelder hebben.. En is john carew niet iets voor ons? oo en als we nog een wissel hebben voor de wissels op onze bank.. Ik word echt gek van al die aanbevelingen.. Je hebt de Jong die daar zou spelen als Sightorsson en castilion uitvallen.. Plus je heb serero die zou daar ook nog eens kunnen spelen.. Als die 2 uitvallen dan heb je genoeg spelers die uitvallen..

Dan kan je zeggen, ja maar dat is niet cl waardig.. Maar als er bij real 2 spelers wegvallen(ronaldo en Higuaine) dan heb je ook een verzwakking...
freakie
 freakie - zondag 10 juli 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 14:54 schreef baco74 het volgende:
De 2de helft vorig jaar hebben we het ook gered met alleen de Jong.
Nu hebben we Sig en Casillion,
mocht de laatste het niet redden trekken we De Jong weer van het middenveld.
Anders Sorero de kans geven of Micky/Ozbillic in de spits.
Opties te over, bij ernstige blessures of constant falen
dan kunnen we in de winterstop kijken naar een nieuwe spits.
Gelukkig iemand die het begrijpt..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 10 juli 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 15:13 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik geloof dat je dan berichten beter moet lezen.. Als er spelers uitvallen zal de Jong spits staan.. Maar het liefst zou hij de Jong op het middenveld willen zien spelen en zo min mogelijk in de spits.. MAAR je gaat als je 2 spitsen heb en de jong daar nog achter niet nog een spits kopen.. Ik haal die 61 van allerlei leuke topics vandaan.. We moeten een spits hebben, een verdediger, oo en we moeten een rechter middenvelder hebben.. En is john carew niet iets voor ons? oo en als we nog een wissel hebben voor de wissels op onze bank.. Ik word echt gek van al die aanbevelingen.. Je hebt de Jong die daar zou spelen als Sightorsson en castilion uitvallen.. Plus je heb serero die zou daar ook nog eens kunnen spelen.. Als die 2 uitvallen dan heb je genoeg spelers die uitvallen..

Dan kan je zeggen, ja maar dat is niet cl waardig.. Maar als er bij real 2 spelers wegvallen(ronaldo en Higuaine) dan heb je ook een verzwakking...
+100!
freakie
 freakie - zondag 10 juli 2011 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 15:16 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

+100!
Dank is groot

+100

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2011 door freakie --
BRW
 BRW - zondag 10 juli 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 15:13 schreef freakie het volgende:

[..]

Even voor jou ter info: http://www.nusport.nl/eredivisie/2555354/castillion-krijgt-kans-bij-ajax.html .. De naam van de Jong komt hier nergens in terug! Ik kan mij voorstellen dat je de aanbevelingen zat bent.. En er worden een hoop namen geopperd maar gelukkig komen die niet van mij. Wij verschillen in dit geval duidelijk van mening. Gelukkig maar want als iedereen dezelfde mening had dan was dit een erg saai topic!

Ik pleit daarom wel voor een 2de spits achter Sigthorsson. Ik denk dat Siem de Jong beter tot zijn recht komt achter de spits, het liefst op 10 waar hij het seizoen 2009/2010 erg goed speelde en ook aanzienlijk veel scoorde. Alleen is de 10 vergeven (en terecht) aan Eriksen. Ik denk dat de Jong de plek van de Zeeuw perfect in kan vullen. Met Janssen erachter. Daarom vind ik dat je niet meer met hem moet switchen. Laat hem daar staan op het middenveld. Emanuelson is ook als een jojo gebruikt en dat heeft hem geen goed gedaan.. Aan de andere kant kunnen we wel blij zijn met die multifunctionele spelers!

Om te voorkomen dat de Jong van Spits positie naar middenveld en weer terug wordt geworpen vind ik een tweede spits een welkome versterking!
freakie
 freakie - zondag 10 juli 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 17:10 schreef BRW het volgende:

[..]

Even voor jou ter info: http://www.nusport.nl/eredivisie/2555354/castillion-krijgt-kans-bij-ajax.html .. De naam van de Jong komt hier nergens in terug! Ik kan mij voorstellen dat je de aanbevelingen zat bent.. En er worden een hoop namen geopperd maar gelukkig komen die niet van mij. Wij verschillen in dit geval duidelijk van mening. Gelukkig maar want als iedereen dezelfde mening had dan was dit een erg saai topic!

Ik pleit daarom wel voor een 2de spits achter Sigthorsson. Ik denk dat Siem de Jong beter tot zijn recht komt achter de spits, het liefst op 10 waar hij het seizoen 2009/2010 erg goed speelde en ook aanzienlijk veel scoorde. Alleen is de 10 vergeven (en terecht) aan Eriksen. Ik denk dat de Jong de plek van de Zeeuw perfect in kan vullen. Met Janssen erachter. Daarom vind ik dat je niet meer met hem moet switchen. Laat hem daar staan op het middenveld. Emanuelson is ook als een jojo gebruikt en dat heeft hem geen goed gedaan.. Aan de andere kant kunnen we wel blij zijn met die multifunctionele spelers!

Om te voorkomen dat de Jong van Spits positie naar middenveld en weer terug wordt geworpen vind ik een tweede spits een welkome versterking!
Ik weet wel wat er gezegd is hoor.. Frank wil de Jong liever op het middenveld zien maar de Jong kan gewoon als invaller op de spits positie spelen.. En anders serero wel.. Als je kijkt naar het seizoen 2009/2010 daar heeft de Jong het uitstekend gedaan.. Maar heeft hij het vorige seizoen dan minder gedaan? Ik was echt heel erg gecharmeerd van Siem in de spits..

Hij was namelijk sterk en balvast en stond er vaak op de medespelers te helpen.. Ik zie het probleem niet echt.. Die 2e spits is niet echt nodig.. Daarin tegen zijn we el hami nog niet kwijt:S
BRW
 BRW - zondag 10 juli 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 17:46 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik weet wel wat er gezegd is hoor.. Frank wil de Jong liever op het middenveld zien maar de Jong kan gewoon als invaller op de spits positie spelen.. En anders serero wel.. Als je kijkt naar het seizoen 2009/2010 daar heeft de Jong het uitstekend gedaan.. Maar heeft hij het vorige seizoen dan minder gedaan? Ik was echt heel erg gecharmeerd van Siem in de spits..

Hij was namelijk sterk en balvast en stond er vaak op de medespelers te helpen.. Ik zie het probleem niet echt.. Die 2e spits is niet echt nodig.. Daarin tegen zijn we el hami nog niet kwijt:S
De Jong heeft het vorig seizoen ook goed gedaan op de spits positie maar het is niet zijn natuurlijke positie. En zo denkt de Boer er ook over! Ik ben zeer te spreken over de prestaties van de Jong afgelopen seizoen.. Hij is inderdaad sterk aan de bal en stelt medespelers in staat om voor de goal te komen. Alleen ik persoonlijk denk dat hij beter uit de verf komt op het middenveld.

Het enige wat ik aan wil geven is dat als Sigthorsson en Castillion geblesseerd raken er geen echte spits is die dat kan invullen. Als die uit de jeugd zou komen dan had de Boer hem ook wel meegenomen op trainingskamp. Maar achter Castillion is er geen andere spits uit de jeugd die al zover is dat hij wedstrijden kan spelen. En ik denk persoonlijk dat Castillion het ook niet gaat halen! Ik hoop echt dat ik mij vergis want ik zie het liefst ook eigen jeugd maar dat is nu simpelweg niet voor handen. En er van uitgaande dat de Jong op het middenveld komt te spelen en dat dat zijn vaste positie moet worden en Serrero een snel klein mannetje is voor op het middenveld of op de linksbuiten positie. Denk ik echt dat er een spits bij moet komen.

En inderdaad, ook tot mijn grote verdriet, is El Hamdaoui nog steeds niet verkocht!!
Maar ik denk dat dat wel goed komt voor het 1 september..
joey
 joey - zondag 10 juli 2011 - 20:42   quote  deeplink  
Nog een spits erbij idd
baco74
 baco74 - zondag 10 juli 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 20:42 schreef joey het volgende:
Nog een spits erbij idd
Nog een spits erbij idd????
Tuurlijk we hebben geld zat.
We kopen er nog één om hem of een andere (dure) spits op de bank te zetten,
terwijl we nog van 2 spitsen af willen komen, nl El Hamdoui en Cvitanich.
We kunnen beter even op ons geld gaan zitten,
de transfer deadline is nog ver weg en misschien vertrekken er nog spelers
waarbij we echt voor een vervanger de transfermarkt opmoeten.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 juli 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 20:50 schreef baco74 het volgende:

[..]

Volgens mij is cvitanich alweer verhuurd aan Boca juniors ofzo. En als El ham bij het tweede zit blijft er vrij weinig over hoor. Die van Liverpool Jovanovic vind ik wel een spits voor Ajax en
hij staat open voor de Belgische competitie dus haalbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2011 door Hummel10 --
joey
 joey - zondag 10 juli 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 20:50 schreef baco74 het volgende:

[..]

El hamoui gaat weg
Citanich word verhuurd

toch?

Blijft er weinig over.. Ben dus liever voor cvitanich op de bank..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2011 door joey --
joey
 joey - zondag 10 juli 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 20:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens mij is cvitanich alweer verhuurd aan Boca juniors ofzo. En als El ham bij het tweede zit blijft er vrij weinig over hoor. Die van Liverpool Jovan vind ik wel een spits voor Ajax en
hij staat open voor de Belgische competitie dus haalbaar.
wie?
salaris moet iet te veel zijn namelijk!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2011 door joey --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 juli 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 21:01 schreef joey het volgende:

[..]

wie?
salaris moet iet te veel zijn namelijk!!!
Hij is overbodig bij Liverpool en staat open voor Anderlecht dus moet kunnen.
Heeft veel ervaring en is wel een Ajax spits
ktotheb
 ktotheb - zondag 10 juli 2011 - 21:08   quote  deeplink  
We hebben onlangs natuurlijk ook nog Viktor Fisher aangetrokken. Hij is pas net 17 natuurlijk, maar hij schijnt echt een enorm talent te zijn en dan kan je al jong aan de bak. Misschien moet hij nog een half jaar tot een jaar rijpen in Jong Ajax, maar dan zou hij door moeten kunnen breken. Tot die tijd hebben we Sigtorson aangetrokken en de Jong in de spits en ook nog Castillion erachter. Ben trouwens ook echt fan van de Jong in de spits, vooral met Eriksen erachter. Dat is echt een wereldkoppel samen. De laatste twee wedstrijden van het seizoen werden beslist door hun fantastische samenspel. Als je een elftal om Eriksen heen wilt bouwen, moet je de Jong volgens mij altijd opstellen.
Vind dus ook dat we het geld beter in de zak kunnen houden. Laat ze daar bij de lampjes maar met geld smijten, wij doen het zoals dat hoort bij Ajax met heel veel flair en heel veel talent.
joey
 joey - zondag 10 juli 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 21:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij is overbodig bij Liverpool en staat open voor Anderlecht dus moet kunnen.
Heeft veel ervaring en is wel een Ajax spits
Alsnog wie?
joey
 joey - zondag 10 juli 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 21:08 schreef ktotheb het volgende:
We hebben onlangs natuurlijk ook nog Viktor Fisher aangetrokken. Hij is pas net 17 natuurlijk, maar hij schijnt echt een enorm talent te zijn en dan kan je al jong aan de bak. Misschien moet hij nog een half jaar tot een jaar rijpen in Jong Ajax, maar dan zou hij door moeten kunnen breken. Tot die tijd hebben we Sigtorson aangetrokken en de Jong in de spits en ook nog Castillion erachter. Ben trouwens ook echt fan van de Jong in de spits, vooral met Eriksen erachter. Dat is echt een wereldkoppel samen. De laatste twee wedstrijden van het seizoen werden beslist door hun fantastische samenspel. Als je een elftal om Eriksen heen wilt bouwen, moet je de Jong volgens mij altijd opstellen.
Vind dus ook dat we het geld beter in de zak kunnen houden. Laat ze daar bij de lampjes maar met geld smijten, wij doen het zoals dat hoort bij Ajax met heel veel flair en heel veel talent.
Was die fisher niet meer een 10?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 juli 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 21:08 schreef ktotheb het volgende:
De Jong hoeft van mijn niet in de spits hoor iedereen hemelt hem helemaal op en tuurlijk is hij belangrijk geweest maar komt alleen omdat we op de valreep kampioen geworden zijn. Als we dat niet
waren geworden was iedereen een stuk minder optimistisch. Fischer is goed voor de toekomst maar we spelen nu Champions league. Mocht Sigtorsson het niet waarmaken is het toch fijn om een echte spits achter de hand te hebben. Verder hebben we een sterke selectie zeker voor de nederlandse competitie.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 juli 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 21:13 schreef joey het volgende:

[..]

Alsnog wie?
Sorry kijk filmpje stukje naar boven Jovanovic
joey
 joey - zondag 10 juli 2011 - 21:22   quote  deeplink  
Ik ben het eens met hummel over die extra spits!
MAar denk niet dat jovanovic de juiste is..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 juli 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juli 2011 - 21:22 schreef joey het volgende:
Ik ben het eens met hummel over die extra spits!
MAar denk niet dat jovanovic de juiste is..
T is maar een optie hoor en denk wel een haalbare maar t moet wel zoiets worden.
Een afmaker met nodige ervaring. Er is met bv vertrek van de Zeeuw toch geld
binnengekomen voor zo'n speler. Verder wel een sterke selectie ben ook erg blij met Janssen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juli 2011 door Hummel10 --
joduh
 joduh - zondag 10 juli 2011 - 21:54   quote  deeplink  
katoedebee
ktotheb
 ktotheb - zondag 10 juli 2011 - 22:30   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1001/AD-Sportwereld/article/detail/2616193/2011/07/10/Transfertalk-Inter-wil-voor-9-miljoen-Van-der-Wiel.dhtml
Hummel10
 Hummel10 - maandag 11 juli 2011 - 13:00   quote  deeplink  
las net ergens dat arnautovich voor minder dan 7 mill in duitsland af te halen is. Ze hebben het transfergeld hard nodig. Denk wel dat het een goede is alleen karakter kan een probleem zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door Hummel10 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

0.0136270