|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik las het inderdaad ook, gaat nooit gebeuren.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Mwah, ik zou die "gok" best wel willen nemen. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik nu niet bepaald fan ben van vd Wiel.
Toch weer 9 miljoen die je aan je kas kan toevoegen, zonder dat er een vervanger voor gehaald hoeft te worden.
De vraag is alleen: Is 9 miljoen genoeg?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
9 miljoen voor v/d Wiel is volgend jaar als hij blijft minimaal 15 miljoen, hij heeft een minder seizoen gedraaid omdat hij zwaar vermoeid was, ook de reden dat hij gewoon een volle week extra vakantie heeft gehad van de Boer, hij was gewoon minder afgelopen seizoen, en ook dat neemt hij mee naar het komende seizoen, hij zal vrijwel zeker gaan schitteren en een goede transfer naar een echt grote club kunnen afdwingen voor een hoger transferbedrag dan nu het geval is.
Ajax zal hem ook vrijwel zeker niet voor dat geld laten gaan. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 16:46 schreef remco k het volgende:9 miljoen voor v/d Wiel is volgend jaar als hij blijft minimaal 15 miljoen, hij heeft een minder seizoen gedraaid omdat hij zwaar vermoeid was, ook de reden dat hij gewoon een volle week extra vakantie heeft gehad van de Boer, hij was gewoon minder afgelopen seizoen, en ook dat neemt hij mee naar het komende seizoen, hij zal vrijwel zeker gaan schitteren en een goede transfer naar een echt grote club kunnen afdwingen voor een hoger transferbedrag dan nu het geval is. Ajax zal hem ook vrijwel zeker niet voor dat geld laten gaan. Op zich ben ik het wel helemaal met je eens. Denk ook dat hij na een goed seizoen veel meer waard is. Probleem met van der Wiel is echter dat hij nog maar twee jaar onder contract staat. Als hij blijft zonder bij te tekenen, kom je volgend jaar dus in een situatie waarin je hem MOET verkopen, omdat hij anders een jaar later gratis weggaat. En als je in die situatie zit heb je niet bepaald een goede onderhandelingspositie. Ik vind 9 wel te weinig, maar als hij niet bij wil tekenen is dit misschien wel het juiste moment om te verkopen. Zo heeft Ajax het ook gespeeld met Sigtorson in principe. Ze hebben gewoon gezegd: dit is wat we betalen en anders maar niet. AZ moest uiteindelijk wel water bij de wijn doen, omdat hij anders een jaar later niks meer zou opbrengen. Nu verkopen zou dat wel voorkomen. Gelukkig zitten we niet in een positie dat we het geld hard nodig hebben. Ik vind het een moeilijke. Vooral ook omdat we niet meteen een vervanger voor de rechtsbvack hebben (Anita misschien, maar zie ik liever op het middenveld).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2011 door ktotheb -- |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 13:00 schreef Hummel10 het volgende:las net ergens dat arnautovich voor minder dan 7 mill in duitsland af te halen is. Ze hebben het transfergeld hard nodig. Denk wel dat het een goede is alleen karakter kan een probleem zijn Als Hamlap al niet in de visie van de Boer past, zal arnoutovich al helemaal niet passen. Ik vind het bovendien helemaal niet zo'n goede voetballer. Ik denk dat hij een carriere krijgt zoals leonardo. Waardeloos stuk vreten, die liever met 4-1 verliest als hij scoort dan dat hij wint met 1-0 maar niet scoort. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Leuk al weer een middenvelder :p |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Idd.. Maar stel (!) dat Ajax hem binnenhaalt, vraag ik me echt af wie er vertrekken of naar Jong Ajax worden teruggezet.. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: En we krijgen ook nog een Harry Forrester (transfervrije middenvelder) op proef. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Boer wil hetzelfde creeren als bij Barcelona, Messi en Pedro waren origineel ook geen aanvallers maar aanvallende middenvelders, ik heb ooit eens een spaans intervieuw gezien met Cruijff en Guardiola waarin hun spreken over deze verandering.
Bij Barcelona is men ervan overtuigd dat met hun speelstijl het makkelijker is om een aanvallende middenvelder te leren "diep" aan te vallen dan dat het is om een aanvaller te leren terug te verdedigen.
De Boer wil het spel van Barca spelen, en hierbij is druk zetten bij balverlies het belangrijkste onderdeel van het verdedigende aspect in het spelletje. Misschien dat de Boer hierom een aantal middenvelders wil hebben om hier later uit te selecteren, het valt me bijvoorbeeld ook op dat Rits maar een 2 jarig contract heeft getekend. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 16:56 schreef ktotheb het volgende:[..] Als Hamlap al niet in de visie van de Boer past, zal arnoutovich al helemaal niet passen. Ik vind het bovendien helemaal niet zo'n goede voetballer. Ik denk dat hij een carriere krijgt zoals leonardo. Waardeloos stuk vreten, die liever met 4-1 verliest als hij scoort dan dat hij wint met 1-0 maar niet scoort. Vond het altijd wel een goede speler zeker voor nederland. Maar inderdaad een lastige jongen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 19:33 schreef remco k het volgende:De Boer wil hetzelfde creeren als bij Barcelona, Messi en Pedro waren origineel ook geen aanvallers maar aanvallende middenvelders, ik heb ooit eens een spaans intervieuw gezien met Cruijff en Guardiola waarin hun spreken over deze verandering. Bij Barcelona is men ervan overtuigd dat met hun speelstijl het makkelijker is om een aanvallende middenvelder te leren "diep" aan te vallen dan dat het is om een aanvaller te leren terug te verdedigen. De Boer wil het spel van Barca spelen, en hierbij is druk zetten bij balverlies het belangrijkste onderdeel van het verdedigende aspect in het spelletje. Misschien dat de Boer hierom een aantal middenvelders wil hebben om hier later uit te selecteren, het valt me bijvoorbeeld ook op dat Rits maar een 2 jarig contract heeft getekend. Eens!!!! De kracht van Barcelona ligt op het middenveld die creƫren de kansen, snel de bal rond laten gaan met insteekpasjes. Messi is ook het gevaarlijkst als hij vanaf het middenveld mee komt opzetten. Kijk maar naar Argentinie, Messi is zonder Inesta en Xavi bijna machteloos liep daar verloren rond werd niet begrepen. Tegenwoordig zijn de aanvallers vaak afgeschermd ze hebben bijna geen ruimte meer. Ik denk dat we met Janssen en Eriksen en de snelle Serero de goede kant op gaan! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 21:14 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vond het altijd wel een goede speler zeker voor nederland. Maar inderdaad een lastige jongen Ik vind de Boer een super trainer, hij geeft jonge voetballers die hij vroeger zelf heeft opgeleid de ruimte om te groeien, hij maakt ze belangrijk. Onder De boer is Boilesen ingepast en is Eriksen beter tot zijn recht gekomen. Helaas heeft De Boer moeite met lastige vedettes, ook Verbeek van AZ heeft moeite met vedettes had het bij Feijenoord altijd aan de stok met vedettes die zijn trainingen niet konden waarderen. Jol bijvoorbeeld kan heel goed met vedettes omgaan alleen zag hij het aanstormend talent over het hoofd ook liet hij Ajax niet zo goed voetballen als nu onder De Boer. Een toptrainer kan zowel jonge als ook lastige vedettes stimuleren. De Boer is nog een jonge trainer die nog met groeien, hij is wel op de goede weg. Ten Cate; Adriaanse; Rijkaard zijn trainers die zowel met vedettes als ook jonge spelers kunnen omgaan. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik vind de Boer een super trainer, hij geeft jonge voetballers die hij vroeger zelf heeft opgeleid de ruimte om te groeien, hij maakt ze belangrijk. Onder De boer is Boilesen ingepast en is Eriksen beter tot zijn recht gekomen. Helaas heeft De Boer moeite met lastige vedettes, ook Verbeek van AZ heeft moeite met vedettes had het bij Feijenoord altijd aan de stok met vedettes die zijn trainingen niet konden waarderen. Jol bijvoorbeeld kan heel goed met vedettes omgaan alleen zag hij het aanstormend talent over het hoofd ook liet hij Ajax niet zo goed voetballen als nu onder De Boer. Een toptrainer kan zowel jonge als ook lastige vedettes stimuleren. De Boer is nog een jonge trainer die nog met groeien, hij is wel op de goede weg. Ten Cate; Adriaanse; Rijkaard zijn trainers die zowel met vedettes als ook jonge spelers kunnen omgaan. vidi vedi vedetti...... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik vind de Boer een super trainer, hij geeft jonge voetballers die hij vroeger zelf heeft opgeleid de ruimte om te groeien, hij maakt ze belangrijk. Onder De boer is Boilesen ingepast en is Eriksen beter tot zijn recht gekomen. Helaas heeft De Boer moeite met lastige vedettes, ook Verbeek van AZ heeft moeite met vedettes had het bij Feijenoord altijd aan de stok met vedettes die zijn trainingen niet konden waarderen. Jol bijvoorbeeld kan heel goed met vedettes omgaan alleen zag hij het aanstormend talent over het hoofd ook liet hij Ajax niet zo goed voetballen als nu onder De Boer. Een toptrainer kan zowel jonge als ook lastige vedettes stimuleren. De Boer is nog een jonge trainer die nog met groeien, hij is wel op de goede weg. Ten Cate; Adriaanse; Rijkaard zijn trainers die zowel met vedettes als ook jonge spelers kunnen omgaan. het beste is ook een combinatie van jonge spelers en een aantal vedette's. De boer is goed bezig en het komt helemaal goed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juli 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 - 20:06 schreef Hummel10 het volgende:[..] het beste is ook een combinatie van jonge spelers en een aantal vedette's. De boer is goed bezig en het komt helemaal goed Videtta |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is volgens mij een aardige buitenspeler, volgens mij werd hij hier vorig jaar ook al eens genoemd |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 11:59 schreef remco k het volgende:Is volgens mij een aardige buitenspeler, volgens mij werd hij hier vorig jaar ook al eens genoemd Kan wel.. Ik weet het niet meer :P |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 13:00 schreef Hummel10 het volgende:las net ergens dat arnautovich voor minder dan 7 mill in duitsland af te halen is. Ze hebben het transfergeld hard nodig. Denk wel dat het een goede is alleen karakter kan een probleem zijn Beetje veel geld, hij mag niet meer dan 1m kosten als tweede spits |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Arnoutovic is ook helemaal geen spits. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: En wil altijd in de basis staan;) |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op maandag 11 juli 2011 - 19:33 schreef remco k het volgende:Misschien dat de Boer hierom een aantal middenvelders wil hebben om hier later uit te selecteren, het valt me bijvoorbeeld ook op dat Rits maar een 2 jarig contract heeft getekend. Gewoon effe een vraagje: Heeft dat er niet mee te maken dat ie pas 17 is en ze hem wellicht niet langer vast kunnen leggen ?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 19:16 schreef Oceanu het volgende:[..] Gewoon effe een vraagje: Heeft dat er niet mee te maken dat ie pas 17 is en ze hem wellicht niet langer vast kunnen leggen ?? Heeft er gewoon mee te maken dat, jeugdspelers die je zelf niet in je elftal heb gehad, je niet zomaar 5 jaar moet contracteren.. T is een risico.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 19:16 schreef Oceanu het volgende:[..] Gewoon effe een vraagje: Heeft dat er niet mee te maken dat ie pas 17 is en ze hem wellicht niet langer vast kunnen leggen ?? Volgens mij mag hij wel langer tekenen toch? Dat weet ik trouwens ook niet zeker, zal het eens voor je uitzoeken, daar kom ik dus op terug.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Hij stond tegen Twente in de spits en scoorde, dus dan mag hij wel geen echte spits zijn, maar daar zette zijn vorige manager hem wel geregeld neer. Neemt niet weg dat hij te duur is en ik hem ook een betere buitenspeler vind, dan een spits. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 18 juli 2011 - 19:16 schreef Oceanu het volgende:[..] Gewoon effe een vraagje: Heeft dat er niet mee te maken dat ie pas 17 is en ze hem wellicht niet langer vast kunnen leggen ?? Rits heeft een Tweejarig contract afgesloten, omdat hij de mogelijkheid wil hebben om naar een andere club te gaan, mocht het hem niet lukken om in die 2 jaar door te breken. Gewoon erg slim, als hij voor die tijd toch bij het eerste komt, dan zal Ajax zijn contract proberen te verlengen en ik neem aan dat hij daar dan op in gaat. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
hee remko k
Jij hebt toch wel eens inside info? Al iets gehoord over een nieuwe aanvaller naar ajax uit de eredivisie? Schijnt tussen de 21 en 30 te zijn vanuit de eredivisie met een ajax verleden. En de transfer zou gevoelig zijn. De naam Lens wordt genoemd omdat el hamlap naar pisvee zou gaan en lens niet door 1 deur zou kunnen met hem. Dit wordt onder andere verteld op een ander voetbal forum van een persoon met inside info.
Tja wat moet je ervan geloven maar wou het wel ff hier droppen
BTW zou fantastisch zijn als je het mij vraagt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door tommie77 -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 17:25 schreef tommie77 het volgende:hee remko k Jij hebt toch wel eens inside info? Al iets gehoord over een nieuwe aanvaller naar ajax uit de eredivisie? Schijnt tussen de 21 en 30 te zijn vanuit de eredivisie met een ajax verleden. En de transfer zou gevoelig zijn. De naam Lens wordt genoemd omdat el hamlap naar pisvee zou gaan en lens niet door 1 deur zou kunnen met hem. Dit wordt onder andere verteld op een ander voetbal forum van een persoon met inside info. Tja wat moet je ervan geloven maar wou het wel ff hier droppen BTW zou fantastisch zijn als je het mij vraagt En jij bent fantasties want je maakt er geen topic van en je vraagt het hier! Ik denk dat lens niet echt een ajax spits kan zijn.. Maar misschien kan hij in de laatste minuten wel wat forseren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 12:45 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Rits heeft een Tweejarig contract afgesloten, omdat hij de mogelijkheid wil hebben om naar een andere club te gaan, mocht het hem niet lukken om in die 2 jaar door te breken. Gewoon erg slim, als hij voor die tijd toch bij het eerste komt, dan zal Ajax zijn contract proberen te verlengen en ik neem aan dat hij daar dan op in gaat. Ajax heeft een eenzijdige optie voor nog twee jaar, wat per jaar valt te bepalen.
Overigens had hij inderdaad gewoon voor 4/5 jaar mogen tekenen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 17:25 schreef tommie77 het volgende:hee remko k Jij hebt toch wel eens inside info? Al iets gehoord over een nieuwe aanvaller naar ajax uit de eredivisie? Schijnt tussen de 21 en 30 te zijn vanuit de eredivisie met een ajax verleden. En de transfer zou gevoelig zijn. De naam Lens wordt genoemd omdat el hamlap naar pisvee zou gaan en lens niet door 1 deur zou kunnen met hem. Dit wordt onder andere verteld op een ander voetbal forum van een persoon met inside info. Tja wat moet je ervan geloven maar wou het wel ff hier droppen BTW zou fantastisch zijn als je het mij vraagt Niks van gehoord, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het waar is, wie moet PSV dan vanaf rechts laten spelen? Lens heeft het bij Psv goed gedaan afgelopen seizoen, en hij komt niet naar Ajax om op de bank te zitten. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
de discusie gaat over de vermeende transfer, dus let niet op de titel |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 17:25 schreef tommie77 het volgende:hee remko k Jij hebt toch wel eens inside info? Al iets gehoord over een nieuwe aanvaller naar ajax uit de eredivisie? Schijnt tussen de 21 en 30 te zijn vanuit de eredivisie met een ajax verleden. En de transfer zou gevoelig zijn. De naam Lens wordt genoemd omdat el hamlap naar pisvee zou gaan en lens niet door 1 deur zou kunnen met hem. Dit wordt onder andere verteld op een ander voetbal forum van een persoon met inside info. Tja wat moet je ervan geloven maar wou het wel ff hier droppen BTW zou fantastisch zijn als je het mij vraagt Tommie77,
Welk forum is dat dan?
Er zijn verschrikkelijk veel mensen die zeggen dat ze inside information hebben. Maar uiteindelijk hebben ze het allemaal bij het verkeerde eind. Daarnaast een speler tussen de 21 en 30? Wel heel ruim begrip. Als hij echt inside information heeft dan weet hij of de juiste leeftijd of een verschil die kleiner is dan dat ie nu aangeeft..
Ik hoor graag van je welk forum het is.. |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
het is een discussie op soccernews zie hier boven
De inside man mag dus niet alles vrij geven vandaar de ruime en onduidelijke hints |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 20:02 schreef tommie77 het volgende:het is een discussie op soccernews zie hier boven De inside man mag dus niet alles vrij geven vandaar de ruime en onduidelijke hints Morfe0 19 Jul 2011 om 16:22
Rang: Goddelijk
Off Topic :
moet het alweer bijstellen , het word geen Jermaine Lens , wat ook misschien wisfull thinking was van mij ,
de ...
Morf...
over Lens , dacht ik zelf, had ik een vermoeden , had hij niet gezegt , hij mag volgens ""zijn bron "" niet zijn naam bekend maken , ook logisch
hij wilde het iets voordat Ajax bekend zou maken het bekend maken (volgende week ) .
daarbij , is hij niet zomaar een Insider , hij heeft het vaak goed, heeft niks met pers te maken , maar hij zit gewoon dicht op het vuur hoe ze dat noemen.
mensen die connecties hebben binnen de club . en ja die zijn er
heb al vaker aan gegeven , dat Gabri destijds helemaal geen geruchten over rond gingen , week voordat hij ging , had hij al vertelt, dat Gabri weg zou gaan naar Qatar
iedereen zei destijds onzin dit en dat , Tadaa... het klopte.
maargoed denk wat je er van wilt denken
hij laat niet veel los
hij zegt alleen , dat het geen 30+er is , een speler uit de Eredivisie , die ouder is dan Sigthorsson en jonger dan Amoah (dus kan ook 21 tot 27 zijn natuurlijk ) .
daarbij ligt de transfer , gevoelig .???
maar we zullen het volgende week zien , ik geloof hem wel hij heeft veel vaker goed gezeten .
en als volgende week een nieuwe spits word verband gebracht of gehaald , die ook in dat profiel is , wat hij schetst , .....
maargoed , denk wat je wilt denken , hij meldde ook dat De Zeeuw naar Spartak ging ,.
daarbij had hij gister al aangegeven over Intresse van Roma weer op kwam van Stekelenburg
vandaag komt het pas in de media .......!
rara??? huh ???? hoe kan dat.... nogmaals, denk wat je wilt denken , ik geloof hem
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/126508/Sulejmani:_We_worden_afgebeuld,_maar_er_is_altijd_een_bal_bij#ixzz1SZrzaAM8
Ik geloof er niks van!We zulen zien!:s |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 20:34 schreef joey het volgende:[..] Morfe0 19 Jul 2011 om 16:22 Rang: Goddelijk Off Topic : moet het alweer bijstellen , het word geen Jermaine Lens , wat ook misschien wisfull thinking was van mij , de ... Morf... over Lens , dacht ik zelf, had ik een vermoeden , had hij niet gezegt , hij mag volgens ""zijn bron "" niet zijn naam bekend maken , ook logisch hij wilde het iets voordat Ajax bekend zou maken het bekend maken (volgende week ) . daarbij , is hij niet zomaar een Insider , hij heeft het vaak goed, heeft niks met pers te maken , maar hij zit gewoon dicht op het vuur hoe ze dat noemen. mensen die connecties hebben binnen de club . en ja die zijn er heb al vaker aan gegeven , dat Gabri destijds helemaal geen geruchten over rond gingen , week voordat hij ging , had hij al vertelt, dat Gabri weg zou gaan naar Qatar iedereen zei destijds onzin dit en dat , Tadaa... het klopte. maargoed denk wat je er van wilt denken hij laat niet veel los hij zegt alleen , dat het geen 30+er is , een speler uit de Eredivisie , die ouder is dan Sigthorsson en jonger dan Amoah (dus kan ook 21 tot 27 zijn natuurlijk ) . daarbij ligt de transfer , gevoelig .??? maar we zullen het volgende week zien , ik geloof hem wel hij heeft veel vaker goed gezeten . en als volgende week een nieuwe spits word verband gebracht of gehaald , die ook in dat profiel is , wat hij schetst , ..... maargoed , denk wat je wilt denken , hij meldde ook dat De Zeeuw naar Spartak ging ,. daarbij had hij gister al aangegeven over Intresse van Roma weer op kwam van Stekelenburg vandaag komt het pas in de media .......! rara??? huh ???? hoe kan dat.... nogmaals, denk wat je wilt denken , ik geloof hem Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/126508/Sulejmani:_We_worden_afgebeuld,_maar_er_is_altijd_een_bal_bij#ixzz1SZrzaAM8Ik geloof er niks van!We zulen zien!:s Leuk dat je het bericht van Morfe0 even ge-quote hebt voor ons, maar probeer dan wel zijn tekst een beetje in te pakken, bv door zijn overbodige enters weg te halen. Ik dacht eerst dat dit jouw eigen tekst was. Nu is jouw post daardoor nogal warrig,vind ik.
Maar als ik de woorden van die informant (die volgens Morfe0 dicht op het vuur zit), goed begrijp zou die, als er volgende week een spits komt wel eens gelijk kunnen hebben. De beschreven kenmerken van de spits die hij omschrijft, zijn gewoon de type spitsen waarvan De Boer aangeeft nog naar op zoek te zijn. Het enige gegeven wat onderscheid maakt is dat het een gevoelige transfer zou zijn. We zullen zien of het geschetste profiel klopt, is nogal makkelijk gesteld, aangezien daar wel meerdere spitsen voor in aanmerking komen. Dus achteraf is makkelijk te zeggen:"Ik zei het toch!!". |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
Er werd ook gezegd dat deze speler een ajax verleden heeft, een zgn "mislukte" jeugd speler uit de tijd andy vd meyde. Das al gek want hij is 32, en de desbetreffende speler zou jonger dan 30 zijn. Zit er in de jeugd meer dan 3 jaar verschil tussen elkaar? Nou ja we zien wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door tommie77 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:01 schreef tommie77 het volgende:Er werd ook gezegd dat deze speler een ajax verleden heeft, een zgn "mislukte" jeugd speler uit de tijd andy vd meyde. Das al gek want hij is 32, en de desbetreffende speler zou jonger dan 30 zijn. Zit er in de jeugd meer dan 3 jaar verschil tussen elkaar? Nou ja we zien wel Dan word de spoeling al dunner.(Ikedia?,Bobson?,Hose?,Hoekstra?) Weet uberhaupt niet of die nog voetballen en wat er gevoelig aan hun transfer zou zijn. Misschien nog nooit de basis gehaald.(Chedric Seedorf?,volgens mij middenvelder.) Is gewoon Koffiedik kijken (haha Koffi Mensah misschien?) Wie weet er nog een paar. Maar een zgn "mislukte" jeugdspeler beloofd weinigs goed. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Alsjeblieft zeg!! Doe mij een lol.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nou kijk dan is het het misschien dus leonardo:P(gevoelig)
Of vennegoor of hesselink..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 22:44 schreef freakie het volgende:[..] Nou kijk dan is het het misschien dus leonardo:P(gevoelig) Of vennegoor of hesselink.. Ik wordt steeds misselijker. Is die niet ouder dan Andy? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ik word(sorry moest het even doen):P
Maar ja het gaat over dat iets gevoelig ligt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Snap eerlijk gezegd niet waarom jullie speculeren, ik heb veel van die berichten van die persoon bekeken, en er is veel vaker geroepen dat spelers zouden komen of gaan, als je blijft gokken dan heeft iedereen wel 1 op de 30 transfers goed. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:03 schreef remco k het volgende:Snap eerlijk gezegd niet waarom jullie speculeren, ik heb veel van die berichten van die persoon bekeken, en er is veel vaker geroepen dat spelers zouden komen of gaan, als je blijft gokken dan heeft iedereen wel 1 op de 30 transfers goed. Nou kijk het topic titel eens;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geruchten gebaseerd op een bron, je discussieerd nu met iemand over een bericht dat iemand op een website heeft geplaatst dat er nog een spits gaat komen. De naam Lens wordt genoemd en door dezelfde persoon 5 berichten later weer ontkracht, nee sorry, maar als we daar ook over moeten gaan discussieren dan zijn we aan het einde van het komende seizoen nog niet klaar met wat er deze transferperiode gaat gebeuren. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:13 schreef remco k het volgende:[..] Geruchten gebaseerd op een bron, je discussieerd nu met iemand over een bericht dat iemand op een website heeft geplaatst dat er nog een spits gaat komen. De naam Lens wordt genoemd en door dezelfde persoon 5 berichten later weer ontkracht, nee sorry, maar als we daar ook over moeten gaan discussieren dan zijn we aan het einde van het komende seizoen nog niet klaar met wat er deze transferperiode gaat gebeuren. Je hebt helemaal gelijk.Geruchten van geruchten over geruchten. Maar mijn saaie avondje is weer wat sneller voorbij gegaan. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:13 schreef remco k het volgende:[..] Geruchten gebaseerd op een bron, je discussieerd nu met iemand over een bericht dat iemand op een website heeft geplaatst dat er nog een spits gaat komen. De naam Lens wordt genoemd en door dezelfde persoon 5 berichten later weer ontkracht, nee sorry, maar als we daar ook over moeten gaan discussieren dan zijn we aan het einde van het komende seizoen nog niet klaar met wat er deze transferperiode gaat gebeuren. Ik denk dar ieder dat zelf moet weten.. Je doet daar niemand iets mee.. En het is op een topic dat voor dt soort dingen bedoelt is.. Dat mensen hier over willen discussieren dat mag best.. En als ze een eigen topic openen dan worden ze voorgek verklaard... Laat dat nou toch man;) |
|
|
|