|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:29 schreef freakie het volgende:[..] Ik denk dar ieder dat zelf moet weten.. Je doet daar niemand iets mee.. En het is op een topic dat voor dt soort dingen bedoelt is.. Dat mensen hier over willen discussieren dat mag best.. En als ze een eigen topic openen dan worden ze voorgek verklaard... Laat dat nou toch man;) Ik zeg ook niet dat je er mee moet stoppen, ik geef enkel aan dat ik het onzin vind dat men over geruchten van geruchten van mensen die mensen kennen die weer tantes hebben die mensen kennen blablabla. En dat is mijn mening, laat dat dan toch man. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou dan weten we dat.. En dan zullen we allemaal weer lekker topics starten met geruchten;).. Ja je zegt dat het onzin is.. Laat mensen toch gewoon hun ding doen.. Het is in ieder geval beter dan voor elk ding een topic openen.. |
|
|
|
|
Dobro
|
|
|
Poepon is de enige die voldoet aan de criteria, maar ik zou niet weten waarom dat gevoelig zou kunnen liggen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:46 schreef Dobro het volgende:Poepon is de enige die voldoet aan de criteria, maar ik zou niet weten waarom dat gevoelig zou kunnen liggen. Mislukte jeugdspeler?
Overigens heeft dir gabber gemeld dat het een goede speler is en dat we er volend jAar van zullen smullen.. Hij zal de naam melden de dag voor de Telegraaf het meld.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 - 23:46 schreef Dobro het volgende:Poepon is de enige die voldoet aan de criteria, maar ik zou niet weten waarom dat gevoelig zou kunnen liggen. Dus voldoet ie niet aan de criteria. |
|
|
|
|
sewerieyos
|
|
|
ik speelde laatst fm 2011 en mij werd een speler aangeboden een 19 jarige ghanees namelijk mahatma otoo hij speelt op dit moment op huurbasis voor Esperance Sportive de Tunis hij heeft 1 interland op zijn naam staan voor de black stars en heeft al 1x een prijs op zijn naam staan van beste speler van het jaar in ghana. en er zijn ook filmpjes op het internet van hem dus ik bekeek ze uit niewsgierigheid en het bleek dat deze jongen want dat is die nog:P best wel veel talent heeft en mij lijkt beter om hem als reserve spits te halen achter sightorsson i.p.v. amoah die al in de 30 zit. aan dit soort spelers heb je meer dat is ook wat frank bedoelt met jeugd en talent voor de toekomst. ik plaats hieronder nog een link met een paar filmpjes van hem voor jullie. frank ik zeg halen dit talent duurt niet lang of iemand zoals barca krijgt hem ook te zien.
http://www.youtube.com/watch?v=-kdzYyM44So |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 00:44 schreef sewerieyos het volgende:ik speelde laatst fm 2011 en mij werd een speler aangeboden een 19 jarige ghanees namelijk mahatma otoo hij speelt op dit moment op huurbasis voor Esperance Sportive de Tunis hij heeft 1 interland op zijn naam staan voor de black stars en heeft al 1x een prijs op zijn naam staan van beste speler van het jaar in ghana. en er zijn ook filmpjes op het internet van hem dus ik bekeek ze uit niewsgierigheid en het bleek dat deze jongen want dat is die nog:P best wel veel talent heeft en mij lijkt beter om hem als reserve spits te halen achter sightorsson i.p.v. amoah die al in de 30 zit. aan dit soort spelers heb je meer dat is ook wat frank bedoelt met jeugd en talent voor de toekomst. ik plaats hieronder nog een link met een paar filmpjes van hem voor jullie. frank ik zeg halen dit talent duurt niet lang of iemand zoals barca krijgt hem ook te zien. http://www.youtube.com/watch?v=-kdzYyM44So Bedankt voor je bijdrage! Maar zou je de volgende keer leestekens willen gebruiken? Is wat prettiger om te lezen.. Maar top dat je geen topic hiervoor opent! :) |
|
|
|
|
sewerieyos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 00:46 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Bedankt voor je bijdrage! Maar zou je de volgende keer leestekens willen gebruiken? Is wat prettiger om te lezen.. Maar top dat je geen topic hiervoor opent! :) Geen probleem. Maar heb je het filmpje gezien dit is een speler die heel veel waard kan zijn voor Ajax. En ik dacht dat het niet nodig zou zijn om een topic te openen, want dit is de zomertransfers topic:P. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 01:08 schreef sewerieyos het volgende:[..] Geen probleem. Maar heb je het filmpje gezien dit is een speler die heel veel waard kan zijn voor Ajax. En ik dacht dat het niet nodig zou zijn om een topic te openen, want dit is de zomertransfers topic:P. Mooi je snapt het.. Veel nieuwe mensen zouden hierover een topic openen ;) Ik heb het filmpje nog niet gezien, dat komt omdat: 1. Ik op m'n iPod zit en is niet heel handig kijken zo.. 2. Ik nooit filmpjes van voetballers kijk, omdat je van iedereen filmpjes met goede acties kan maken.. Zelfs van Sno.. :P |
|
|
|
|
sewerieyos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 01:12 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Mooi je snapt het.. Veel nieuwe mensen zouden hierover een topic openen ;) Ik heb het filmpje nog niet gezien, dat komt omdat: 1. Ik op m'n iPod zit en is niet heel handig kijken zo.. 2. Ik nooit filmpjes van voetballers kijk, omdat je van iedereen filmpjes met goede acties kan maken.. Zelfs van Sno.. :P hahaha klopt maar kan moeilijk vliegtuig naar tunesie pakken om die vent te zien voetballen:G |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 00:46 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Bedankt voor je bijdrage! Maar zou je de volgende keer leestekens willen gebruiken? Is wat prettiger om te lezen.. Maar top dat je geen topic hiervoor opent! :) ik volg dit forum al heel wat jaar en af en toe reageer ik ook. Maar man man wat een gezeur de laatste tijd. Je heb het over zijn leestekens maar reageer niet op zijn filmpjes? Ook het gezeur over die topics laat iedereen elkaar lekker in zijn waarde wil je hem niet lezen doe je het niet. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 06:10 schreef Hummel10 het volgende:[..] ik volg dit forum al heel wat jaar en af en toe reageer ik ook. Maar man man wat een gezeur de laatste tijd. Je heb het over zijn leestekens maar reageer niet op zijn filmpjes? Ook het gezeur over die topics laat iedereen elkaar lekker in zijn waarde wil je hem niet lezen doe je het niet. Hoe wil je op hem reageren als je niet kan lezen wat er staat. Dit viel nog mee zonder leestekens, maar de afgelopen tijd was het echt erg.. Daarom geef ik een tip, zodat mensen het beter kunnen lezen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat gezeur telkens van die mensen die zeuren over de mensen die wat vinden van het onzinnig openen van topics. Pffffffffff Als je het niet wilt lezen doe je het toch niet. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 09:45 schreef remco k het volgende:Dat gezeur telkens van die mensen die zeuren over de mensen die wat vinden van het onzinnig openen van topics. Pffffffffff Als je het niet wilt lezen doe je het toch niet. Mmm zegt de grootste zeikerd.. En Iemand die zelfs zeurt als we er over discussieren.. Op een topic die er voor geopend is.. Daarbij hoorde ik altijd dat ik niet goed schreef.. Van wie? Ja inderdaad remco.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 00:44 schreef sewerieyos het volgende:ik speelde laatst fm 2011 en mij werd een speler aangeboden een 19 jarige ghanees namelijk mahatma otoo hij speelt op dit moment op huurbasis voor Esperance Sportive de Tunis hij heeft 1 interland op zijn naam staan voor de black stars en heeft al 1x een prijs op zijn naam staan van beste speler van het jaar in ghana. en er zijn ook filmpjes op het internet van hem dus ik bekeek ze uit niewsgierigheid en het bleek dat deze jongen want dat is die nog:P best wel veel talent heeft en mij lijkt beter om hem als reserve spits te halen achter sightorsson i.p.v. amoah die al in de 30 zit. aan dit soort spelers heb je meer dat is ook wat frank bedoelt met jeugd en talent voor de toekomst. ik plaats hieronder nog een link met een paar filmpjes van hem voor jullie. frank ik zeg halen dit talent duurt niet lang of iemand zoals barca krijgt hem ook te zien. http://www.youtube.com/watch?v=-kdzYyM44So Maar hij voetbalt op de vleugels.. Dus is het voor ajax denk ik zonde om hem te halen..En als het een spts zou zijn.. Zie je geen enkele spitsen actie.. Het zijn allemaal acties vanaf de zijkant.. Waar hij een actie maakt.. Ook al is hij goed.. En kost hij niks.. Ajax moet niet zomaar kopen.. Omdat het een talent is.. |
|
|
|
|
Versace1
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 11:03 schreef freakie het volgende:[..] Maar hij voetbalt op de vleugels.. Dus is het voor ajax denk ik zonde om hem te halen..En als het een spts zou zijn.. Zie je geen enkele spitsen actie.. Het zijn allemaal acties vanaf de zijkant.. Waar hij een actie maakt.. Ook al is hij goed.. En kost hij niks.. Ajax moet niet zomaar kopen.. Omdat het een talent is.. precies... ajax heeft nu genoeg mensen die op de flank uit de voeten kunnen. ajax heeft gewoon nog 1 spits nodig dan is de selectie compleet en het beste is een wat oudere spits als wat ze nu hebben sigthorson en castilion zijn allebij nog heel jong dus een iets oudere zou top zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
'Nu Sneijder niet haalbaar lijkt heeft United 30 miljoen euro over voor Eriksen' 20-07-11
Manchester United lijkt zich op te maken om een serieus bod uit te brengen op Christian Eriksen. Paul Scholes is gestopt en nadat Wesley Sneijder onhaalbaar bleek lijkt sir Alex Ferguson het dichterbij Engeland te gaan zoeken. De getalenteerde Ajacied zou prima in het plaatje van 'The Red Devils' passen. Het bod zou rond de 25 miljoen pond liggen, een kleine 30 miljoen euro aldus het Deense Tipsbladet. AjaxF-side.NL Eriksen maakte de voorbije maanden indruk in zijn wedstrijden bij Ajax en op het jeugd EK in Denemarken. Ook speelde hij een hoofdrol in een interland tegen Engeland. Eriksen staat nog tot 2014 onder contract in Amsterdam. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 11:48 schreef remco k het volgende:'Nu Sneijder niet haalbaar lijkt heeft United 30 miljoen euro over voor Eriksen' 20-07-11 Manchester United lijkt zich op te maken om een serieus bod uit te brengen op Christian Eriksen. Paul Scholes is gestopt en nadat Wesley Sneijder onhaalbaar bleek lijkt sir Alex Ferguson het dichterbij Engeland te gaan zoeken. De getalenteerde Ajacied zou prima in het plaatje van 'The Red Devils' passen. Het bod zou rond de 25 miljoen pond liggen, een kleine 30 miljoen euro aldus het Deense Tipsbladet. AjaxF-side.NL Eriksen maakte de voorbije maanden indruk in zijn wedstrijden bij Ajax en op het jeugd EK in Denemarken. Ook speelde hij een hoofdrol in een interland tegen Engeland. Eriksen staat nog tot 2014 onder contract in Amsterdam. Heb het gevoel dat ze eriksen niet laten gaan.. En dat eriksen zelf ook niet wil..
De reden waarom ze eriksen willen halen is ook idioot.. Eriksen is nog niet zover als sneijder..
Eriksen zelf heeft trouwens ook aangegeven, eerst een heel jaar in de basis van ajax te willen spelen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 11:48 schreef remco k het volgende:'Nu Sneijder niet haalbaar lijkt heeft United 30 miljoen euro over voor Eriksen' 20-07-11 Manchester United lijkt zich op te maken om een serieus bod uit te brengen op Christian Eriksen. Paul Scholes is gestopt en nadat Wesley Sneijder onhaalbaar bleek lijkt sir Alex Ferguson het dichterbij Engeland te gaan zoeken. De getalenteerde Ajacied zou prima in het plaatje van 'The Red Devils' passen. Het bod zou rond de 25 miljoen pond liggen, een kleine 30 miljoen euro aldus het Deense Tipsbladet. AjaxF-side.NL Eriksen maakte de voorbije maanden indruk in zijn wedstrijden bij Ajax en op het jeugd EK in Denemarken. Ook speelde hij een hoofdrol in een interland tegen Engeland. Eriksen staat nog tot 2014 onder contract in Amsterdam. Mooi voor United. Nu wachten tot City het verdubbelt. De tijd dat Ajax zijn toppers voor 30 miljoen laat gaan is hopelijk voorbij na afgelopen seizoen. Als er voor Caroll 40 miljoen wordt neergeteld dan moet Ajax elke topper voor minstens dat bedrag verkopen aan de EPL. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 12:09 schreef Rogier het volgende:[..] Mooi voor United. Nu wachten tot City het verdubbelt. De tijd dat Ajax zijn toppers voor 30 miljoen laat gaan is hopelijk voorbij na afgelopen seizoen. Als er voor Caroll 40 miljoen wordt neergeteld dan moet Ajax elke topper voor minstens dat bedrag verkopen aan de EPL. Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren aangezien de Eredivisie vergeleken met de Premier Leageu geen reet voorstelt. |
|
|
|
|
sewerieyos
|
|
|
otoo is een spits ik weet niet wat jullie allemaal praten maar hij beweegt gwn veel |
|
|
|
|
kaatoedebee
|
|
|
Ik vind Eriksen briljant en hoop eigenlijk dat hij blijft. Hij kan de komende jaren echt de grote man worden bij Ajax. Alleen als er echt dit soort bedragen geboden gaan worden moet Ajax op een gegeven moment wel verkopen. Ik hoop dat de Boer hier een grote stem in krijgt, want die wil hem zeker houden! |
|
|
|
|
kaatoedebee
|
|
|
Ik vind Eriksen briljant en hoop eigenlijk dat hij blijft. Hij kan de komende jaren echt de grote man worden bij Ajax. Alleen als er echt dit soort bedragen geboden gaan worden moet Ajax op een gegeven moment wel verkopen.Hoewel ik nog moet zien of het tot een officieel bod komt. Ik hoop dat de Boer hier in ieder geval een grote stem in krijgt, want die wil hem zeker houden! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 12:09 schreef Rogier het volgende:[..] Mooi voor United. Nu wachten tot City het verdubbelt. De tijd dat Ajax zijn toppers voor 30 miljoen laat gaan is hopelijk voorbij na afgelopen seizoen. Als er voor Caroll 40 miljoen wordt neergeteld dan moet Ajax elke topper voor minstens dat bedrag verkopen aan de EPL. Je doet net alsof City vaker een bod van 30 miljoen verdubbeld heeft naar 60. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 13:07 schreef sewerieyos het volgende:otoo is een spits ik weet niet wat jullie allemaal praten maar hij beweegt gwn veel Ah is dat zo.. En wil ajax voetballen met een spits die overal loopt? Maar niet in de spits? Nee he;) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 09:44 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Hoe wil je op hem reageren als je niet kan lezen wat er staat. Dit viel nog mee zonder leestekens, maar de afgelopen tijd was het echt erg.. Daarom geef ik een tip, zodat mensen het beter kunnen lezen.. Jij zit nog op school;) Voor de meeste hier is het al knap dat ze zonder leestekens kunnen tikken. Je geef hem een tip maar kan zijn filmpje niet kijken en een reactie geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juli 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
ajax degradeert n
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 20 juli 2011 - 18:56 schreef Hummel10 het volgende:[..] Jij zit nog op school;) Voor de meeste hier is het al knap dat ze zonder leestekens kunnen tikken. Je geef hem een tip maar kan zijn filmpje niet kijken en een reactie geven. Wat heeft het filmpje niet kunnen kijken en dat ik nog op school zit hier mee te maken? Ik wil alleen dat hij wat begrijpelijker post door leestekens te plaatsen, zodat mensen makkelijker discussies met hem kunnen voeren.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
stekelenburg vertrekt waarschijnlijk en voor een bedrag vreselijk!! dat vermeer zijn opvolger word is vrijwel duidelijk.
ajax moet na het vertrek van steek en de vertrokken path wel één of twee doelmannen erbij hebben.
wie kunnen goede aanvulingen zijn voor ons ajax? iemand met veel ervaring of iemand met veel potentie omdat deze de opvolger kan worden van vermeer?
ik vind vorm een goede keep maar is nog steeds gebleseerd hebben jullie ideeen? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 10:17 schreef 1 2 hupsakee het volgende:stekelenburg vertrekt waarschijnlijk en voor een bedrag vreselijk!! dat vermeer zijn opvolger word is vrijwel duidelijk. ajax moet na het vertrek van steek en de vertrokken path wel één of twee doelmannen erbij hebben. wie kunnen goede aanvulingen zijn voor ons ajax? iemand met veel ervaring of iemand met veel potentie omdat deze de opvolger kan worden van vermeer? ik vind vorm een goede keep maar is nog steeds gebleseerd hebben jullie ideeen? Ooo wat erg.. Een keeper gaat zowiezo niet gehaald worden.. En al helemaal niet een keeper als vorm.. Die kost gewoon te veel.. En ook die moet gewoon altijd keepen.. Keepers kan je gewoon halen uit de jeugd.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 10:30 schreef freakie het volgende:[..] Ooo wat erg.. Een keeper gaat zowiezo niet gehaald worden.. En al helemaal niet een keeper als vorm.. Die kost gewoon te veel.. En ook die moet gewoon altijd keepen.. Keepers kan je gewoon halen uit de jeugd.. Eens, al is een goede keeper als backup altijd handig. Zie vorig seizoen.
Maar ik ben het met je eens, keepers als Vorm die haal je alleen als eerste keeper. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 10:30 schreef freakie het volgende:[..] Ooo wat erg.. Een keeper gaat zowiezo niet gehaald worden.. En al helemaal niet een keeper als vorm.. Die kost gewoon te veel.. En ook die moet gewoon altijd keepen.. Keepers kan je gewoon halen uit de jeugd.. De Boer heeft al aangegeven dat als Stekelenburg vertrekt, dat er dan 1 keeper gehaald gaat worden. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 10:30 schreef freakie het volgende:[..] Ooo wat erg.. Een keeper gaat zowiezo niet gehaald worden.. En al helemaal niet een keeper als vorm.. Die kost gewoon te veel.. En ook die moet gewoon altijd keepen.. Keepers kan je gewoon halen uit de jeugd.. gewoon uit de jeugd halen??? toen steek en vermeer gebleseerd waren wie stond er toen op het goal?? niemand uit de jeugd en hoeveel werd er op deze man gescholden? als de jongens uit de jeugd beter waren was zeker iemand uit de jeugd opgesteld inplaats van verhoeven.
er moet een keeper komen net als de boer gezegd heeft dus is de vraag wie is een goede aanvulling?? vorm idd te duur dus andere opties??? |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 11:17 schreef remco k het volgende:[..] De Boer heeft al aangegeven dat als Stekelenburg vertrekt, dat er dan 1 keeper gehaald gaat worden. Heeft hij inderdaad aangegeven. Maar ik mag toch hopen dat Babos het niet wordt! Is Velthuizen een idee? Goedkope optie, jong en was altijd talentvol.. Cillessen en Vorm zijn beide duurder. Misschien wel beter maar zijn beide eerste keeper bij de club. Velthuizen niet en mag ook weg bij de club..
Of is het geen goed idee? :-D |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
inderdaad velthuizen was ook al mijn idee goede stand-in voor weinig |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 11:23 schreef 1 2 hupsakee het volgende:[..] gewoon uit de jeugd halen??? toen steek en vermeer gebleseerd waren wie stond er toen op het goal?? niemand uit de jeugd en hoeveel werd er op deze man gescholden? als de jongens uit de jeugd beter waren was zeker iemand uit de jeugd opgesteld inplaats van verhoeven. er moet een keeper komen net als de boer gezegd heeft dus is de vraag wie is een goede aanvulling?? vorm idd te duur dus andere opties??? nou ja de criteria zijn duidelijk.. Een jonge keeper die kan invallen.. En dus (nog) geen aanspraak maakt op de basis.. Of een keeper die niet in aanmerking komt voor de basis en niet perse in de basis hoeft te spelen.. Babos en verhuizen moeten allemaal voor de basis gaan.. Ik denk dat ze voor een wat oudere keeper moeten gaan.. Zo kan je je jeugd altijd nog inpassen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 11:23 schreef 1 2 hupsakee het volgende:[..] gewoon uit de jeugd halen??? toen steek en vermeer gebleseerd waren wie stond er toen op het goal?? niemand uit de jeugd en hoeveel werd er op deze man gescholden? als de jongens uit de jeugd beter waren was zeker iemand uit de jeugd opgesteld inplaats van verhoeven. er moet een keeper komen net als de boer gezegd heeft dus is de vraag wie is een goede aanvulling?? vorm idd te duur dus andere opties??? Verhoeven komt ook uit de jeugd van Ajax. En dadelijk ben je ook weer een jaar verder. Desalniettemin is Graafland weg, Padt verkocht en wordt Bizot ( groot talent) verhuurd. Mocht het dus zo zijn dat Stekelenburg wordt verkocht, zal er zeker een keeper bij komen, dit heeft de Boer trouwens ook al meerdere malen herhaald. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 19:34 schreef remco k het volgende:[..] Verhoeven komt ook uit de jeugd van Ajax. En dadelijk ben je ook weer een jaar verder. Desalniettemin is Graafland weg, Padt verkocht en wordt Bizot ( groot talent) verhuurd. Mocht het dus zo zijn dat Stekelenburg wordt verkocht, zal er zeker een keeper bij komen, dit heeft de Boer trouwens ook al meerdere malen herhaald. remco, die bizot is hij de beoogde opvolger van vermeer?
we gaan zo wel steeds krapper in de keepers zitten.. ben benieuwd wie er gehaald gaat worden het moet wel naar mijn mening iemand zijn die vermeer naderd zodat je hem extra scherp houd en hij een beetje moet vechten voor de basis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bizot zou goed genoeg moeten zijn op ten duur. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 19:28 schreef freakie het volgende:[..] nou ja de criteria zijn duidelijk.. Een jonge keeper die kan invallen.. En dus (nog) geen aanspraak maakt op de basis.. Of een keeper die niet in aanmerking komt voor de basis en niet perse in de basis hoeft te spelen.. Babos en verhuizen moeten allemaal voor de basis gaan.. Ik denk dat ze voor een wat oudere keeper moeten gaan.. Zo kan je je jeugd altijd nog inpassen een iets oudere keeper waarvan te leren valt voor de jonkies zou ik goed kunnen begrijpen.. deze keepers liggen niet voor het oprapen... vooral nederlandse keepers zijn schaars..
mischien moet ajax van der sar gaan vragen voor keeper training en evt. scoutingswerk op dit gebied een man met zoveel ervaring op allerlei gebieden kan erg bruikbaar zijn en past zeker in het plaatje wat ajax op wil... |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote: ik houd wel van die spelers die willen rijpen bij een club die minder voetbal kwaliteit heeft.. hopen dat deze jongen erg goed groeid... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 22:22 schreef 1 2 hupsakee het volgende:[..] ik houd wel van die spelers die willen rijpen bij een club die minder voetbal kwaliteit heeft.. hopen dat deze jongen erg goed groeid... Ik denk dat ajax heel goed is met z'm keepers opleiden.. Stekelenburg, vermeer en dan misschien daarna bizot.. Prima.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 22:20 schreef 1 2 hupsakee het volgende:[..] een iets oudere keeper waarvan te leren valt voor de jonkies zou ik goed kunnen begrijpen.. deze keepers liggen niet voor het oprapen... vooral nederlandse keepers zijn schaars.. mischien moet ajax van der sar gaan vragen voor keeper training en evt. scoutingswerk op dit gebied een man met zoveel ervaring op allerlei gebieden kan erg bruikbaar zijn en past zeker in het plaatje wat ajax op wil... Je kan altijd wel ergens uit een 2e divisie club een redelijke keeper halen die op de bank zitten ook niet heel erg zou vinden.. Ik ben geen scout dus ik weet het niet maar ik zou zomaar kunnen bedenken dat een keeper zoeken voor de positie die zij zoeken niet al te lastig is.. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op donderdag 21 juli 2011 - 23:38 schreef freakie het volgende:[..] Je kan altijd wel ergens uit een 2e divisie club een redelijke keeper halen die op de bank zitten ook niet heel erg zou vinden.. Ik ben geen scout dus ik weet het niet maar ik zou zomaar kunnen bedenken dat een keeper zoeken voor de positie die zij zoeken niet al te lastig is.. ajax leid idd goede keepers op maar ik vind dat als er een 2e divisie club keeper word gehaald het erg dun blijft ik zie ajax al in de cl met een type verhoeven op goal...
vermeer weet al niet altijd even rusig te blijven laat staan wat er gebeurd als we tegen bijvoorbeeld milan moeten moeten met een keeper op het goal van een niveau dat ajax onwaardig is...
ik hoop dat de keeper die waarschijnlijk zal komen een echte aanvulling zal zijn en niet iemand als voor bij gebrek aan beter moeten we maar... |
|
|
|
|
Jaap1984
|
|
|
Alsof Ajax het zich kan veroorloven 2 CL waardige keepers te hebben, waarvan er eentje ook nog genoegen moet nemen met een plaats op de bank. Ajax + CL + geblesseerde eerste keeper = dikke pech
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juli 2011 door Jaap1984 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 00:32 schreef Jaap1984 het volgende:Alsof Ajax het zich kan veroorloven 2 CL waardige keepers te hebben, waarvan er eentje ook nog genoegen moet nemen met een plaats op de bank. Ajax + CL + geblesseerde eerste keeper = dikke pech Helemaal mee eens, bij ajax hebben we een luxe positie gehad de afgelopen jaren. Eerst met sar en menzo toen met sar en grim en nu met steek en vermeer. Er zal vanzelf weer een keeper opstaan. Maar ajax Moët niet te veel geld hier aan besteden |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 07:15 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens, bij ajax hebben we een luxe positie gehad de afgelopen jaren. Eerst met sar en menzo toen met sar en grim en nu met steek en vermeer. Er zal vanzelf weer een keeper opstaan. Maar ajax Moët niet te veel geld hier aan besteden ik kwam op een naam voor de toekomst terecht bij maxim koval van dinamo kiev, stond al eens in de belangstelling van arsenal... 18 jaar en lijkt op joran van der sloot...:P |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 - 00:32 schreef Jaap1984 het volgende:Alsof Ajax het zich kan veroorloven 2 CL waardige keepers te hebben, waarvan er eentje ook nog genoegen moet nemen met een plaats op de bank. Ajax + CL + geblesseerde eerste keeper = dikke pech er zit zeker iets in wat je zegt, ik vind het wel een groot gevaar als er een te groot verschil zit tussen de eerste en de 2e keep |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
Mensen het duurt mij veel te lang. El Hamdaoui zit nog steeds in Amsterdam Ajax moet zo snel mogelijk van hem af. Desnoods betrekken we hem in een deal om een andere spits te halen maar hij MOET weg. |
|
|
|