BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - vrijdag 22 juli 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 08:50 schreef 1 2 hupsakee het volgende:

[..]

er zit zeker iets in wat je zegt, ik vind het wel een groot gevaar als er een te groot verschil zit tussen de eerste en de 2e keep
Alleen kan je dit bijna niet voor elkaar krijgen.. Als je zelf niks in de jeugd heb zitten dat doorbreekt(Vermeer/steek bijvoorbeeld)
freakie
 freakie - vrijdag 22 juli 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 10:05 schreef afcadavid het volgende:
Mensen het duurt mij veel te lang.
El Hamdaoui zit nog steeds in Amsterdam
Ajax moet zo snel mogelijk van hem af. Desnoods betrekken we hem in een deal om een andere spits te halen maar hij MOET weg.
Hoelang is de transfermarkt nog? anderhalve maand toch? Dit is dus gewoon lariekoek in de laatste 2 weken gaat er pas wat gebeuren kwa verkoop van spelers denk ik.. Ja of steek gaat al weg naar roma..
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - vrijdag 22 juli 2011 - 11:29   quote  deeplink  
ik las trouwens net dat harry forrester (stagiair jong ajax) mee traint. mischien ziet de boer wat in hem als 2e spits?

is er iemand die wat meer weet te vertellen over hem?
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 22 juli 2011 - 11:41   quote  deeplink  
Harry Forrester,

Euwig talent van Aston Villa die maar niet wist door te breken naar het eerste elftal. Is transfervrij en is loopt stage bij Jong Ajax.

Hij is 20 jaar. Het is echter geen spits maar een aanvallend ingestelde middenvelder.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - vrijdag 22 juli 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 11:41 schreef Booya4Afca het volgende:
Harry Forrester,

Euwig talent van Aston Villa die maar niet wist door te breken naar het eerste elftal. Is transfervrij en is loopt stage bij Jong Ajax.

Hij is 20 jaar. Het is echter geen spits maar een aanvallend ingestelde middenvelder.
je hebt gelijk. lees het net op wikipedia. volgens mij kan hij ook als spits uit de voeten...
freakie
 freakie - vrijdag 22 juli 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 11:45 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

je hebt gelijk. lees het net op wikipedia. volgens mij kan hij ook als spits uit de voeten...
Ja hij ook denk ik.. Maar foster zou dan een optie kunnen zijn als hij spits kan spelen.. We kijken of hij het niveau aan kan en kan hij dat, dan zal hij ook nog niet veel wensend zijn..
remco k
 remco k - vrijdag 22 juli 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Volgens mij is de transfermarkt nog 11/2 maand open, meer dan genoeg tijd om onze halve selectie kwijt te raken en met een slecht gevoel de compeitie te starten.
freakie
 freakie - vrijdag 22 juli 2011 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2011 - 13:23 schreef remco k het volgende:
Volgens mij is de transfermarkt nog 11/2 maand open, meer dan genoeg tijd om onze halve selectie kwijt te raken en met een slecht gevoel de compeitie te starten.
Inderdaad...
tommie77
 tommie77 - zondag 24 juli 2011 - 19:16   quote  deeplink  
Ajax erkent interesse in Bulykin

Ai ai ai
Van mij hoeft het Niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door tommie77 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 juli 2011 - 19:20   quote  deeplink  
Van mij wel,laat maar komen
afcadavid
 afcadavid - zondag 24 juli 2011 - 20:04   quote  deeplink  
Bulykin mag van mij ook wel komen zeer goede 2de spits.
heeft zijn lengte ook in zn voordeel 1.93 (wikipedia)
scoorde afgelopen seizoen erg makkelijk bij ADO Den Haag.
Met Theo Janssen zijn voorzetten zou hij in de laatste minuten als stormram kunnen fungeren.

Wat denken jullie ervan?
freakie
 freakie - zondag 24 juli 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 20:04 schreef afcadavid het volgende:
Met Theo Janssen zijn voorzetten zou hij in de laatste minuten als stormram kunnen fungeren.

Wat denken jullie ervan?
Het is wel zo dat janssen eigenlijk niet daarvoor gekomen is.. Ajax moet het voetballend oplossen.. Maar wat hij dan liet zien tegen indipendiente is dat hij dan de zijkanten bespeeld en zo komt er ineens heel veel ruimte..
alibabba
 alibabba - zondag 24 juli 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 20:04 schreef afcadavid het volgende:

Wat denken jullie ervan?
Ik ben geen voorstander van de komst ban Bulykin. Ik vind hem helemaal niet zo goed en Ajax heeft hem gewoon niet nodig. We hebben Sightorsson, Ozbiliz kan in de spits en Siem kan in de spits. Bovendien zou je Castillion als de nood aan de man is erbij halen. Genoeg opties dus..
JOOD
 JOOD - zondag 24 juli 2011 - 21:48   quote  deeplink  
Bulykin zou een superaankoop zijn. Zitten jullie allemaal te slapen? De Boer wil een spits die er staat als het nodig is. Een kopsterke spits met ervaring. Hebben jullie geen ADO gezien toen hij daar speelde? Verhoek? Nee, Bulykin..

Sigthorsson is perfect, maar Bulykin daarachter is compleet.

Dat ze die Ebecillio maar snel in het 2e zetten.. Wat een ramp zeg!!

Serero dat wordt een hele grote als ze hem niet breken..

Mooi seizoen op komst :)
alibabba
 alibabba - zondag 24 juli 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 21:48 schreef JOOD het volgende:
Bulykin zou een superaankoop zijn. Zitten jullie allemaal te slapen? De Boer wil een spits die er staat als het nodig is. Een kopsterke spits met ervaring. Hebben jullie geen ADO gezien toen hij daar speelde? Verhoek? Nee, Bulykin..

Je moet het palmares van Bulykin maar eens bekijken. Hij heeft nergens nooit veel gescoord. Bij Ado heeft ie een superseizoen gehad, maar het kan goed wezen dat ie aankomend seizoen geen knikker meer raakt. Het is typisch zo'n speler, die voor een tijdje kan pieken, maar over het algemeen het gewoon niet goed doet. Noem eens zijn sterke punten op...het zijn er niet zoveel hoor..
tommie77
 tommie77 - zondag 24 juli 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:

Wat ebecillio betreft ben ik het helemaal met je eens. Aras O is vele malen beter kan volgens mij ook wel linksbuiten
thomASS
 thomASS - zondag 24 juli 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
True that die gozer is om te huilen.
freakie
 freakie - zondag 24 juli 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:

Jullie te slapen? Er zijn er 3 die zeggen dat ze hem willen en 1 die dat niet wil.. Niemand zit te slapen.. En hoeveel zou deze jongen moeten kosten?

Ebecillio is 19.. Kom onnn gast, hij moet nog veel leren door zijn leeftijd is dat speelse er nog.. Hij zou makkelijker het doel op moeten zoeken maar dat is iets wat komt met de jaren..
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 25 juli 2011 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 23:41 schreef freakie het volgende:

[..]

Jullie te slapen? Er zijn er 3 die zeggen dat ze hem willen en 1 die dat niet wil.. Niemand zit te slapen.. En hoeveel zou deze jongen moeten kosten?

Ebecillio is 19.. Kom onnn gast, hij moet nog veel leren door zijn leeftijd is dat speelse er nog.. Hij zou makkelijker het doel op moeten zoeken maar dat is iets wat komt met de jaren..
Heeft niet zozeer met zijn leeftijd te maken, maar meer met de kwaliteiten die hij wel of niet bezit. Misschien moeten we de flanken eens omdraaien zodat Ebecilio op rechts komt, en niet telkens genoodzaakt is om naar binnen te kappen.Ik weet zeker dat hij dan zelfverzekerder wordt en zijn acties probeert te maken.
freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 08:42 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Heeft niet zozeer met zijn leeftijd te maken, maar meer met de kwaliteiten die hij wel of niet bezit. Misschien moeten we de flanken eens omdraaien zodat Ebecilio op rechts komt, en niet telkens genoodzaakt is om naar binnen te kappen.Ik weet zeker dat hij dan zelfverzekerder wordt en zijn acties probeert te maken.
Dit gaf remco ook al aan.. Ebecillio hoeft niet telkens de achterlijn te halen en een voorzet te geven.. De echte aanvallen die zouden met combinaties moeten gebeuren.. Ebecillio deed het gisteren ook niet slecht.. Alleen hij doet heel moeilijk over elke kans.. Hij denkt dat hij dat op die manier moet doen.. Dus naar binnen kappen is ook de bedoeling, dit doet sulejmani precies hetzelfde..

De leeftijd speelt een hele grote rol, je kan wel zeggen dat het zijn kwaliteit is maar dat weet je helemaal niet.. Dat hij jong is weten we en dat hij nog veel moet leren weet ik in ieder geval wel, remco weet dat ook, alleen de rest hier, loopt hem nu al af te kraken, terwijl Urby 6 keer zo weinig dreiging en rndement had.. Ebecillio moet door zijn jeugdigheid, leren anders te spelen.. Dat betekent minder direct je doel willen halen(minder op doel schieten, meer vrij lopen ect) Ozbilliz heeft dit al weer meer.. Maar hij is ook ouder..2 jaar ouder op precies te zijn..
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - maandag 25 juli 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 10:26 schreef freakie het volgende:

[..]

Dit gaf remco ook al aan.. Ebecillio hoeft niet telkens de achterlijn te halen en een voorzet te geven.. De echte aanvallen die zouden met combinaties moeten gebeuren.. Ebecillio deed het gisteren ook niet slecht.. Alleen hij doet heel moeilijk over elke kans.. Hij denkt dat hij dat op die manier moet doen.. Dus naar binnen kappen is ook de bedoeling, dit doet sulejmani precies hetzelfde..

De leeftijd speelt een hele grote rol, je kan wel zeggen dat het zijn kwaliteit is maar dat weet je helemaal niet.. Dat hij jong is weten we en dat hij nog veel moet leren weet ik in ieder geval wel, remco weet dat ook, alleen de rest hier, loopt hem nu al af te kraken, terwijl Urby 6 keer zo weinig dreiging en rndement had.. Ebecillio moet door zijn jeugdigheid, leren anders te spelen.. Dat betekent minder direct je doel willen halen(minder op doel schieten, meer vrij lopen ect) Ozbilliz heeft dit al weer meer.. Maar hij is ook ouder..2 jaar ouder op precies te zijn..
helemaal met je eens freaky er word erg veel verwacht van deze jongen te veel hij komt er wel, emanuelson was in het begin ook niet denderend, deze jongen ontwikkeld zich wel en komt er zeker, hij zal in de toekomst erg belangrijk gaan worden.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 25 juli 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 10:26 schreef freakie het volgende:

[..]

Het is dan ook maar net hoe je als trainer wilt spelen natuurlijk.

Al zijn we de laatste jaren steeds verder afgestapt van de speelwijze waar we in het verleden onze successen mee behaald hebben. Misschien ben ik wat dat betreft wel in het verleden blijven hangen, en zullen we nooit meer met klassieke buitenspelers spelen.

Misschien ben ik dan ook wel te kritisch wat betreft Ebecilio. Maar je hebt een goed gevoel bij een speler of je hebt het niet.

Maar goed, misschien moet ik mij maar eens beseffen dat we niet meer zo spelen als vroeger, en meer de kant van Barca op gaan (qua spelopvatting).

Offtopic:

Ik kan in iedergeval niet wachten tot 3 Augustus. Waar spelers als Litmanen, Overmars, Kanu en Finidi weer in een Ajax shirt te bewonderen zijn :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2011 door Booya4Afca --
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - maandag 25 juli 2011 - 11:56   quote  deeplink  
zal de boer eigenlijk nog wel een 2e spits gaan halen nu hij best veel mensen heef die voor sigthorson in kunnen vallen??

een spits erbij is voor mij niet de eerste prioriteit een goede vervanger van vermeer is belangrijker! en verhoeven als 2e keep...
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 25 juli 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 11:54 schreef 1 2 hupsakee het volgende:

[..]

helemaal met je eens freaky er word erg veel verwacht van deze jongen te veel hij komt er wel, emanuelson was in het begin ook niet denderend, deze jongen ontwikkeld zich wel en komt er zeker, hij zal in de toekomst erg belangrijk gaan worden.
Emanuelson is dan ook geen linksbuiten, maar een linkshalf. Helaas werd hij door veel trainers misbruikt. Maar voetballen kan hij wel degelijk.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 25 juli 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 11:56 schreef 1 2 hupsakee het volgende:
zal de boer eigenlijk nog wel een 2e spits gaan halen nu hij best veel mensen heef die voor sigthorson in kunnen vallen??

een spits erbij is voor mij niet de eerste prioriteit een goede vervanger van vermeer is belangrijker! en verhoeven als 2e keep...
Zoveel mensen die in aanmerking komen voor de spits positie hebben we niet. Zeker niet nu Castillion mag uitkijken naar een andere club (verhuur).

In principe is de Jong de enige die Sightorson kan vervangen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2011 door Booya4Afca --
freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 11:59 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Zoveel mensen die in aanmerking komen voor de spits positie hebben we niet. Zeker niet nu Castillion mag uitkijken naar een andere club (verhuur).

In principe is de Jong de enige die Sightorson kan vervangen.
Niet helemaal waar he.. Want nu heeft ozbilliz de hele voorbereiding ook gespeeld in de spits..
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 25 juli 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 12:01 schreef freakie het volgende:

[..]

Niet helemaal waar he.. Want nu heeft ozbilliz de hele voorbereiding ook gespeeld in de spits..
Zowel Ozbilliz als de Boer hebben al aangegeven dat Ozbilliz zich moet richten op de buitenposities. Waar ook zijn kwaliteiten liggen. Hij moet de acties kunnen maken, met de neus richting het doel.

Hij heeft het een stuk lastiger als hij met de rug naar het doel moet spelen. Al is hij wel ontzettend lichtvoetig en behendig in zijn bewegingen.

Als spits heb je vaak minder ruimte om zijn acties te maken. En zeker als spits bij Ajax. Hij zou het dan wel weer goed doen met een spits ala Pantelic naast hem. Zodat hij daar lekker rond kan zwerven.
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - maandag 25 juli 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 12:01 schreef freakie het volgende:

[..]

precies en aangezien we op het middenveld toch al aardig ruim in de spelers zitten is dat gat gemakkelijk opvangen.

zou die harry forrester ook niet in de spits kunnen?? hij is aanvallende middenvelder(wiki) mischien ook een optie.

dus een keep is meer nodig...
freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 12:11 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Zowel Ozbilliz als de Boer hebben al aangegeven dat Ozbilliz zich moet richten op de buitenposities. Waar ook zijn kwaliteiten liggen. Hij moet de acties kunnen maken, met de neus richting het doel.

Hij heeft het een stuk lastiger als hij met de rug naar het doel moet spelen. Al is hij wel ontzettend lichtvoetig en behendig in zijn bewegingen.

Als spits heb je vaak minder ruimte om zijn acties te maken. En zeker als spits bij Ajax. Hij zou het dan wel weer goed doen met een spits ala Pantelic naast hem. Zodat hij daar lekker rond kan zwerven.
Ah.. En wat is er over de Jong gezegd? de Boer gaf aan dat de Jong zich moet richten op de middenveld positie.. Dus dan hou je alleen sigthorsson over..
freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 12:13 schreef 1 2 hupsakee het volgende:

[..]

precies en aangezien we op het middenveld toch al aardig ruim in de spelers zitten is dat gat gemakkelijk opvangen.

zou die harry forrester ook niet in de spits kunnen?? hij is aanvallende middenvelder(wiki) mischien ook een optie.

Ja weetje ze zullen allemaal op een andere positie moeten spelen.. Maar de Jong en ozbilliz zullen dan misschien juist ondanks ze zich ergens anders op moeten focussen wel een keer kunnen invallen..
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 25 juli 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 12:13 schreef 1 2 hupsakee het volgende:

[..]

We hebben inderdaad spelers genoeg die in nood in de spits kunnen staan. De vraag is echter, hebben zij de kwaliteiten om in de spits te voetballen..

de Jong heeft al laten zien behoorlijk te functioneren als spits. Hij heeft dan ook de jeugd doorlopen en heeft meerdere malen in de spits gestaan voordat hij bij het eerste kwam.

OZbilliz kan ook wel in de spits, al dient het elftal anders te voetballen. Wil je een dynamische voorhoede, waar spelers continu door elkaar heen lopen om de tegenstander ge kte maken, is Ozbilliz je man. Met Ozbilliz moet je dan wel met combinatie voetbal de 16 doordringen, want aan hoge ballen heeft hij vrij weinig.

Ik heb Forrester nog nooit zien spelen, dus ik kan je niets vertellen over zijn kwaliteiten. Laat staan dat ik in de positie ben om te oordelen of Forrester de kwaleiten bezit om bij ons in de spits te spelen.

Maar ik ben het dan ook helemaal met je eens dat er een goede 2e keeper moet worden aangetrokken. 2e keepers zijn ontzettend belangrijk. Zie vorig seizoen.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 25 juli 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 12:17 schreef freakie het volgende:

[..]

Ah.. En wat is er over de Jong gezegd? de Boer gaf aan dat de Jong zich moet richten op de middenveld positie.. Dus dan hou je alleen sigthorsson over..
de Boer gaf gister nog aan dat ook de Jong op de spits positie kon spelen (bij nood). Maar dat hij over het algemeen op het middenveld moest richten.

Dit kwam ten sprake toen de verslaggever om de situatie Castillion en eventuele wishlist als het gaat om het aantrekken van een 2e spits vroeg.

1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - maandag 25 juli 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 12:24 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

de Boer gaf gister nog aan dat ook de Jong op de spits positie kon spelen (bij nood). Maar dat hij over het algemeen op het middenveld moest richten.

Dit kwam ten sprake toen de verslaggever om de situatie Castillion en eventuele wishlist als het gaat om het aantrekken van een 2e spits vroeg.
ik nsap niet zo goed wat de boer aanwil met dat middenveld, we hebben er zoveel bij gehaald rits, serero jansen en er is er maar 1 weggegaan en nu wil hij er nog een middenvelder bijhebben nl forrester. plus een paar uit eigen jeugd die het mogen proberen. al met al ontzettend veel. wil hij hier dan mee gaan rouleren? ik had liever een verdediger erbij gehad dan bijvoorbeeld forrester

weet iemand wat de boer aanwil met al die middenvelders?
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 25 juli 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 13:03 schreef 1 2 hupsakee het volgende:

[..]

ik nsap niet zo goed wat de boer aanwil met dat middenveld, we hebben er zoveel bij gehaald rits, serero jansen en er is er maar 1 weggegaan en nu wil hij er nog een middenvelder bijhebben nl forrester. plus een paar uit eigen jeugd die het mogen proberen. al met al ontzettend veel. wil hij hier dan mee gaan rouleren? ik had liever een verdediger erbij gehad dan bijvoorbeeld forrester

weet iemand wat de boer aanwil met al die middenvelders?
Forrester heeft toch (nog) geen contract gekregen toch? Die is enkel op stage.

Rits en Forrester zijn niet gehaald voor het eerste elftal. Wat ik begrepen heb van F de Boer is dat Rits zich voorlopig op Jong Ajax moet richten, maar wel in aanmerking komt voor de trainingskampen van het eerste elftal.

Sererro in principe hetzelfde, echter hij heeft de Boer zodanig weten te verrassen dat hij (zoals het er nu uitziet) wel een plek in de selectie heeft verkregen.

Ik ben het wel met je eens dat we een overvloed aan middenvelders hebben. Daarnaast komt er vanuit de A jeugd ook het een en ander aan (Klaassen).
freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 14:11 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Forrester heeft toch (nog) geen contract gekregen toch? Die is enkel op stage.

Rits en Forrester zijn niet gehaald voor het eerste elftal. Wat ik begrepen heb van F de Boer is dat Rits zich voorlopig op Jong Ajax moet richten, maar wel in aanmerking komt voor de trainingskampen van het eerste elftal.

Sererro in principe hetzelfde, echter hij heeft de Boer zodanig weten te verrassen dat hij (zoals het er nu uitziet) wel een plek in de selectie heeft verkregen.

Ik ben het wel met je eens dat we een overvloed aan middenvelders hebben. Daarnaast komt er vanuit de A jeugd ook het een en ander aan (Klaassen).
Maar hij was ook heel erg verrast van de kwaliteit van rits;)
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 25 juli 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 14:13 schreef freakie het volgende:

[..]

Maar hij was ook heel erg verrast van de kwaliteit van rits;)
Klopt, hij niet alleen. Ik ook namelijk.

Maar goed, ik denk dat de Boer heeft gekozen tussen Sererro en Rits.

freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 14:21 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Klopt, hij niet alleen. Ik ook namelijk.

Maar goed, ik denk dat de Boer heeft gekozen tussen Sererro en Rits.
Denk dat je daar niet moet kiezen.. Alleen omdat hij een vriendschappelijke wedstrijd tegen indipediente heeft gespeeld waar uiteindelijk blijkt dat het tegen het 2e/3e team was van hun..
Breijan
 Breijan - maandag 25 juli 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 12:22 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

We hebben inderdaad spelers genoeg die in nood in de spits kunnen staan. De vraag is echter, hebben zij de kwaliteiten om in de spits te voetballen..

de Jong heeft al laten zien behoorlijk te functioneren als spits. Hij heeft dan ook de jeugd doorlopen en heeft meerdere malen in de spits gestaan voordat hij bij het eerste kwam.

OZbilliz kan ook wel in de spits, al dient het elftal anders te voetballen. Wil je een dynamische voorhoede, waar spelers continu door elkaar heen lopen om de tegenstander ge kte maken, is Ozbilliz je man. Met Ozbilliz moet je dan wel met combinatie voetbal de 16 doordringen, want aan hoge ballen heeft hij vrij weinig.

Ik heb Forrester nog nooit zien spelen, dus ik kan je niets vertellen over zijn kwaliteiten. Laat staan dat ik in de positie ben om te oordelen of Forrester de kwaleiten bezit om bij ons in de spits te spelen.

Maar ik ben het dan ook helemaal met je eens dat er een goede 2e keeper moet worden aangetrokken. 2e keepers zijn ontzettend belangrijk. Zie vorig seizoen.
Iedereen loopt te zaniken over een nieuwe spits. Als alle partijen zich volwassen kunnen opstellen, dan loopt er nog wel een goede op De Toekomst rond, namelijk El Hamdaoui. Behalve PSV is er vrij weinig interesse, en Mounir zal ook wel begrijpen dat hij uiteindelijk zijn voeten zal moeten laten spreken.En ja, het is misschien niet de meest symphatieke persoon, maar het is wel een goede spits.
Boilesen
 Boilesen - maandag 25 juli 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 14:26 schreef freakie het volgende:

[..]

Denk dat je daar niet moet kiezen.. Alleen omdat hij een vriendschappelijke wedstrijd tegen indipediente heeft gespeeld waar uiteindelijk blijkt dat het tegen het 2e/3e team was van hun..
Denk dat de Boer dit op de training al besloten heeft aangezien Rits de laatste twee wedstrijden niet meer was geselecteerd.
Het klopt natuurlijk dat die Argentijnen niets voorstelden, maar dan nog is het zo dat Serero (op mij) de beste indruk heeft gemaakt die wedstrijd. Sneijder daarentegen deed het ook helemaal niet slecht, maar kon mij niet echt overtuigen van zijn toegevoegde waarde aan dit Ajax.
freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 15:11 schreef Breijan het volgende:

[..]

Iedereen loopt te zaniken over een nieuwe spits. Als alle partijen zich volwassen kunnen opstellen, dan loopt er nog wel een goede op De Toekomst rond, namelijk El Hamdaoui. Behalve PSV is er vrij weinig interesse, en Mounir zal ook wel begrijpen dat hij uiteindelijk zijn voeten zal moeten laten spreken.En ja, het is misschien niet de meest symphatieke persoon, maar het is wel een goede spits.
ag als er nog zo'n anderhalve maand.. nu inmiddels een maand en een week.. te gaan is mag je wel hopen dat er iets gaat veranderen..
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 25 juli 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 15:11 schreef Breijan het volgende:

[..]

Ik kan je een ding met zekerheid vertellen: El Hamdaoui zal geen minuut meer maken in Ajax 1. Het boek dat Ajax heet, is definitief gesloten.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 25 juli 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 14:26 schreef freakie het volgende:

[..]

de Boer heeft die keuze dan ook veel eerder gemaakt. Je kan natuurlijk niet iedereen bij het eerste halen. Zeker als je als Rits zijnde weinig aan het spelen toe komt, dan kan ie beter even wennen in Jong Ajax.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 25 juli 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 18:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft een eenzijdige optie voor nog twee jaar, wat per jaar valt te bepalen.

Overigens had hij inderdaad gewoon voor 4/5 jaar mogen tekenen.
Zou kunnen, maar daar heb ik niets over gehoord?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 25 juli 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 18:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Niks van gehoord, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het waar is, wie moet PSV dan vanaf rechts laten spelen? Lens heeft het bij Psv goed gedaan afgelopen seizoen, en hij komt niet naar Ajax om op de bank te zitten.
Lens rechts, Suljemani links, Sighthorsson in de spits ;) haha
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 25 juli 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2011 - 20:02 schreef tommie77 het volgende:
het is een discussie op soccernews zie hier boven

De inside man mag dus niet alles vrij geven vandaar de ruime en onduidelijke hints
NIet geloven, eigenlijk geloof ik niemand die zegt dat hij of zij insite info heeft. Ik ken een journalist, nou die heeft het ook fout en die zit echt heel dicht bij het voetbal vuur. Er wordt gewoon teveel geroddeld en gelult. De zaakwaarnemers zijn daar vaak debet aan, want die willen iemand stallen bij een andere club, brengen een verhaal de wereld in etc... Alleen een navraag doen naar een speler is al voldoende om het de wereld in te brengen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 25 juli 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 16:39 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Ik kan je een ding met zekerheid vertellen: El Hamdaoui zal geen minuut meer maken in Ajax 1. Het boek dat Ajax heet, is definitief gesloten.
Wel kut dat hij nog niet naar het buitenland is. Elke maand vreet hij ons geld op..
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 12:11 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, gister nog gaf de Boer aan dat Ozbiliz zich op meerder posities moet richten in de aanval waaronder de spits plek, de Boer gaf daarbij aan dat Ajax dan zou kunnen spelen zoals BArca met Ozbiliz in de rol van Messi. Zeker met Serero erbij is dat een serieuze optie voor in de Nederlandse competitie.
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2011 - 22:50   quote  deeplink  
'Ajax in gesprek met Zweedse verdediger Milosevic(19)'
25-07-11

Een delegatie van Ajax zou gisterenavond een onderhoud hebben gehad met de zaakwaarnemer en de vader van verdediger Alexander Milosevic, zo weet de Zweedse krant Aftonbladet te melden. De 19-jarige Milosevic komt uit voor AIK Solna. Ajax scouts zaten gisterenmiddag op de tribune bij de wedstrijd van zijn club. Milosevic wordt volgens de berichten door een groot aantal Europese clubs gevolgd.
AjaxF-side.NL
De zaakwaarnemer wilde tegenover de krant niets bevestigen of ontkennen over het gesprek. Volgens de zaakwaarnemer is er veel interesse voor de verdediger. 'Alexander hoeft niet weg. Als het tot een transfer komt, zal hij naar een

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=18034
lereeeen
 lereeeen - maandag 25 juli 2011 - 23:39   quote  deeplink  
ik hoop dat bulykin komt,
Een goede 2de spits, Misschien wel eerste spits.
Ben benieuwd of Bulykin met een plaats op de bank genoegen neemt.
Maar als ik kijk welke clubs interesse in hem heeft denk ik dat Ajax het meeste geld heeft voor zijn salaris,
freakie
 freakie - dinsdag 26 juli 2011 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 22:50 schreef remco k het volgende:
'Ajax in gesprek met Zweedse verdediger Milosevic(19)'
25-07-11

Een delegatie van Ajax zou gisterenavond een onderhoud hebben gehad met de zaakwaarnemer en de vader van verdediger Alexander Milosevic, zo weet de Zweedse krant Aftonbladet te melden. De 19-jarige Milosevic komt uit voor AIK Solna. Ajax scouts zaten gisterenmiddag op de tribune bij de wedstrijd van zijn club. Milosevic wordt volgens de berichten door een groot aantal Europese clubs gevolgd.
AjaxF-side.NL
De zaakwaarnemer wilde tegenover de krant niets bevestigen of ontkennen over het gesprek. Volgens de zaakwaarnemer is er veel interesse voor de verdediger. 'Alexander hoeft niet weg. Als het tot een transfer komt, zal hij naar een

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=18034
Hahah heerlijk.. Ben zo blij met deze ontwikkelingen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

0.0151848