BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 augustus 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 15:02 schreef freakie het volgende:

[..]

Vraag ik me af.. Ooijer weet zelf heel goed dat hij een fout maakte.. Maar daar is niet alleen ooijer verantwoordelijk voor..
Dat hij er niet alleen verantwoordelijk voor is mag duidelijk zijn. Maar hij begint gewoon
te kort te komen. Dat ie belangrijk is op de trainingen ok maar ik hoef hem niet meer
tijdens de wetstrijden te zien. We hadden Mathijssen op moeten halen is stukken beter
en had een vertrek van Jan op kunnen vangen. Als die wegaat heb je gewoon een groot probleem.
Ook vind ik dat El hamdoui en de Boer maar eens moeten praten, of er moet nog een spits komen. De spoeling is achterin en in de spits veel te dun. Kom niet met een Blind of Ooijer want die komen gewoon te kort centraal. Anita en Blind als back's vind ik ook geen optie. En Siem is in mijn ogen ook niet de beoogde tweede spits.
En Vermeer tja weet het niet hoor denk dat Steek de goal van Ruiz wel had kunnen hebben.
Dan nu het positieve stukje met de basiself worden we gewoon kampioen mits er niemand meer verkocht word.
freakie
 freakie - maandag 01 augustus 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 15:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat hij er niet alleen verantwoordelijk voor is mag duidelijk zijn. Maar hij begint gewoon
te kort te komen. Dat ie belangrijk is op de trainingen ok maar ik hoef hem niet meer
tijdens de wetstrijden te zien. We hadden Mathijssen op moeten halen is stukken beter
en had een vertrek van Jan op kunnen vangen. Als die wegaat heb je gewoon een groot probleem.
Ook vind ik dat El hamdoui en de Boer maar eens moeten praten, of er moet nog een spits komen. De spoeling is achterin en in de spits veel te dun. Kom niet met een Blind of Ooijer want die komen gewoon te kort centraal. Anita en Blind als back's vind ik ook geen optie. En Siem is in mijn ogen ook niet de beoogde tweede spits.
En Vermeer tja weet het niet hoor denk dat Steek de goal van Ruiz wel had kunnen hebben.
Dan nu het positieve stukje met de basiself worden we gewoon kampioen mits er niemand meer verkocht word.
Even voor jou.. Mathijssen is veel te duur voor een bankspeler.. Allen de spits en de keeper positie zijn verkeerd bezet.. Voor de keeper plek moet er iemand komen die of jong is en het niet erg vind om op de bak te zitten en zijn kans soms even te pakken.. Wat ik las was dat cillessen een optie was voor de Boer.. Ik zag op wikipedia dat hij het net allemaal niet redden bij nederland onder 21 en bij het nederlands elftal ook op de bank heeft gezeten.. Dus dat zou dan best kunnen..

De spits positie kan je dan wel aanhalen maar wat je nu allemaal zegt over de spits positie is al helemaal uitgekauwd op het forum.. de Jong moet zich van de Boer richten op het middenveld.. Als stand-in kunnen blind en anita prima functioneren... En ooijer dat is nog gewoon een prima speler..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 augustus 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 16:07 schreef freakie het volgende:

[..]

Even voor jou.. Mathijssen is veel te duur voor een bankspeler.. Allen de spits en de keeper positie zijn verkeerd bezet.. Voor de keeper plek moet er iemand komen die of jong is en het niet erg vind om op de bak te zitten en zijn kans soms even te pakken.. Wat ik las was dat cillessen een optie was voor de Boer.. Ik zag op wikipedia dat hij het net allemaal niet redden bij nederland onder 21 en bij het nederlands elftal ook op de bank heeft gezeten.. Dus dat zou dan best kunnen..

De spits positie kan je dan wel aanhalen maar wat je nu allemaal zegt over de spits positie is al helemaal uitgekauwd op het forum.. de Jong moet zich van de Boer richten op het middenveld.. Als stand-in kunnen blind en anita prima functioneren... En ooijer dat is nog gewoon een prima speler..
Even voor jou je had Mathijssen ook als Verthongen wel blijft kunnen laten rouleren vooral in europese wedstrijden is hij stukken sterker dan een Toby. Blind is en blijft te zwak en Anita vind ik alleen als verdedigende middenvelder waarde hebben. Ow en Ooijer een prima speler? Kijk jij de wedstrijden met je ogen dicht?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 augustus 2011 - 17:56   quote  deeplink  
Hier nog wel een spits met ervaring waarschijnlijk vraagt ie ook te veel loon
maar ja: http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=110121&abbr=voetbal24

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2011 door Hummel10 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 augustus 2011 - 17:59   quote  deeplink  
v= weghalen hummel
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 augustus 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 17:59 schreef Nenam_tiL het volgende:
v= weghalen hummel
THanks maar doet ie ook niet
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 augustus 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 15:02 schreef freakie het volgende:

[..]

Vraag ik me af.. Ooijer weet zelf heel goed dat hij een fout maakte.. Maar daar is niet alleen ooijer verantwoordelijk voor..
Nou ja, misschien niet alleen Ooijer, maar hij maakt wel meer foutjes, is niet erg.. vandaar dat hij ook niet in de basis staat. Hij kan de jonge jongens wel veel bijbrengen en dat is ook belangrijk :)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 augustus 2011 - 18:02   quote  deeplink  
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 01 augustus 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 00:07 schreef freakie het volgende:

[..]

Maar ajax gaat daar niet 6 mil op bieden en dan sigthorsson verpieteren.. Dat zou belachelijk zijn... En laat staan het salaris..
Huren en dan op de bank zetten.. hahaha , dat gaat dus nooit gebeuren. Vergeet boelie en zet Hamlap op de bank als hij niet verkocht wordt.
freakie
 freakie - maandag 01 augustus 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 17:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Even voor jou je had Mathijssen ook als Verthongen wel blijft kunnen laten rouleren vooral in europese wedstrijden is hij stukken sterker dan een Toby. Blind is en blijft te zwak en Anita vind ik alleen als verdedigende middenvelder waarde hebben. Ow en Ooijer een prima speler? Kijk jij de wedstrijden met je ogen dicht?
Nee maar jij denkt dat we in het geld omkomen.. Echt belachelijk als je zoveel spelers wil halen.. T is onzin want je moet bedenken dat vertonghen en alder alles zullen spelen.. En als er een schorsing is of een blessure zal blind daar staan en anders ooijer.. Maar voor die paar wedstrijden is het onzin om een andere speler te halen.. Het schiet trouwens ook lekker op he? Als je Bijna elke wedstrijd gaat rouleren.. Daar komt leuk voetbal van;) Jou beoogde versterking zou dan 8 a 10 wedstrijden spelen in een jaar.. Lekker is dat voor zo'n speler...
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 15:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik vind het echt de grootst mogelijke onzin om te stellen dat Blind achterin veel te kort zou komen, misschien nu nog niet direct basis, tegen TWente speelde hij meer dan behoorlijk en speelde gewoon een goede 60 minuten op die plek, als invaller is dat meer dan prima..

Steek had die bal van Ruiz al helemaal niet gehad, heb hem ooit 1 keer zo;n bal zien tegen houden en de rest wat te ver bij hem weg was vloog er ook altijd in, zie bijvoorbeeld even de twee goals van Dsudzak.

Je laatste zin ben ik het helemaal mee eens..
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2011 - 22:48   quote  deeplink  
Sommige mensen schijnen hier niet helemaal te snappen dat Ajax onmogelijk een gelijkwaardig tweede elftal kan hebben, we leveren nu eenmaal in bij blessures van de eerste elf, en dat is heel normaal, toch denk ik dat we een aardige bank hebben...
Johan
 Johan - maandag 01 augustus 2011 - 23:11   quote  deeplink  
Romero voor stekelenburg
Als jan weg gaat johnny terug halen
Middenveld geen versterking nodig
Als 2de spits miss sibon of ...?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 01 augustus 2011 - 23:26   quote  deeplink  
Romero is een waardeloze keeper, wilt te mooi keepen.
John Heitinga bedoel je, die wilt echt nog niet terug komen als hij ooit terug wilt komen....
Over de grens wordt er zoveel geroepen door oud Ajacieden, ik kom terug!
Maar niemand komt echt terug, allemaal praatjes!
Sibon net weer getekend bij Heerenveen hoort bij de veteranen zoals ook Ooijer daar inmiddels hoort.
PSV liet hem maar al te graag gaan, laat hem tijdens de training de jeugd maar opleiden. Ooijertje wordt op dit moment op snelheid afgetroefd wat niet gek is op zijn leeftijd.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 augustus 2011 - 16:11   quote  deeplink  
Jammer dat we Benny Mc Carthy niet hebben gehaald voor op de bank als 2de spits.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 16:11 schreef Ajax we love you het volgende:
Jammer dat we Benny Mc Carthy niet hebben gehaald voor op de bank als 2de spits.
Misschien kunnen we Mido terughalen??
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 22:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het echt de grootst mogelijke onzin om te stellen dat Blind achterin veel te kort zou komen, misschien nu nog niet direct basis, tegen TWente speelde hij meer dan behoorlijk en speelde gewoon een goede 60 minuten op die plek, als invaller is dat meer dan prima..

Steek had die bal van Ruiz al helemaal niet gehad, heb hem ooit 1 keer zo;n bal zien tegen houden en de rest wat te ver bij hem weg was vloog er ook altijd in, zie bijvoorbeeld even de twee goals van Dsudzak.

Je laatste zin ben ik het helemaal mee eens..
Ok liever Blind dan Ooijer op dit moment maar dan nog blijf ik erbij dat als je Jan voor wat langere tijd kwijt raakt gedurende het seizoen dat je een groot probleem heb.

Kijk maar naar die goal hij komt maar 30cm te kort hoor. Vermeer kan Steek zij vertrek opvangen
maar hij is echt stukken minder.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2011 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 22:03 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee maar jij denkt dat we in het geld omkomen.. Echt belachelijk als je zoveel spelers wil halen.. T is onzin want je moet bedenken dat vertonghen en alder alles zullen spelen.. En als er een schorsing is of een blessure zal blind daar staan en anders ooijer.. Maar voor die paar wedstrijden is het onzin om een andere speler te halen.. Het schiet trouwens ook lekker op he? Als je Bijna elke wedstrijd gaat rouleren.. Daar komt leuk voetbal van;) Jou beoogde versterking zou dan 8 a 10 wedstrijden spelen in een jaar.. Lekker is dat voor zo'n speler...
Belachelijk veel? Een laatste man en een pinchhitter vind ik niet veel hoor.
Ik zeg ook niet dat je een heel team moet rouleren maar als je europees een ronde doorkomt is
het seizoen lang. En dan mist Vertonghen of Sigtorsson echt wel een wedstrijd heb ik het niet eens over schorsingen. Na Sigtorsson heb je eigelijk helemaal niets en een Ooijer of Blind als basisspeler centraal vind ik niet goed genoeg.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 03 augustus 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 15:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Misschien kunnen we Mido terughalen??
Hahahaha
Twanus
 Twanus - woensdag 03 augustus 2011 - 16:06   quote  deeplink  
Hummel 10 ik ben het helemaal met je eens. Als je wederom mee wil doen om de prijzen dan moet de selectie breed genoeg zijn. In de basis hebben we voldoende kwaliteit maar juist bij blessures, schorsingen en/of vormverlies moeten er goede vervangers staan. Dus ik ben het met je eens dat er nog een spits, centrale verdediger en spits aangekocht moeten worden. De doelman die aangekocht wordt moet of duidelijk de 2e doelman worden (type Babos) of zo goed dat hij in potentie ook de 1e doelman zou kunnen worden (Cilessen, Tyton). De centrale verdediger moet een jonge, grote, sterke verdediger zijn die in de toekomst de plek van Vertongen en/of Alderweireld over kan nemen. Hij mag niet de hoofdprijs kosten maar moet wel direct als stand-in gebruikt kunnen worden. De spits moet of jong en talentvol zodat de gemaakte kosten uiteindelijk ook weer terugverdiend kunnen worden of ervaren waarbij een goed salaris maar geen transfersom betaald hoeft te worden.
Ik heb nu al erg veel vertrouwen in het nieuwe seizoen maar dan weet ik het heel zeker dat dit weer een geweldig jaar gaat worden.
Jeroen-SpechtAFCA
 Jeroen-SpechtAFCA - woensdag 03 augustus 2011 - 16:06   quote  deeplink  
Vanuit een zeer betrouwbare bron (dichtbij Jens)vernomen dat Jens Toornstra in gesprek is met Ajax.....
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 15:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ok liever Blind dan Ooijer op dit moment maar dan nog blijf ik erbij dat als je Jan voor wat langere tijd kwijt raakt gedurende het seizoen dat je een groot probleem heb.

Kijk maar naar die goal hij komt maar 30cm te kort hoor. Vermeer kan Steek zij vertrek opvangen
maar hij is echt stukken minder.
Inderdaad komt hij 30 cm te kort, maar komt dat wel door lengte?? misschien heeft VErmeer wel veel meer sprongkracht dat Steek. En had STeek die bal ook niet gehad, ik heb Steek in een Ajax shirt nog nooit zo'n bal zien pakken hoor.
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 16:06 schreef Jeroen-SpechtAFCA het volgende:
Vanuit een zeer betrouwbare bron (dichtbij Jens)vernomen dat Jens Toornstra in gesprek is met Ajax.....
Niet dat ik je niet geloof. Maar het is wel heel erg ongeloofwaardig, Ajax wil een spits en een keeper aantrekken, ik zou niet inzien waarom Ajax dan in gesprek met Toornstra zou zijn.

Misschien in gesprek over het weer??
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 03 augustus 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Nee, dat doelpunt kan je Vermeer niet aanrekenen, was echt geweldig ingeschoten, de bal krulde om de keeper heen, dan ben je gewoon kansloos. Fantastische goal van Ruiz of heet hij nu Brian
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 03 augustus 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 16:06 schreef Jeroen-SpechtAFCA het volgende:
Nog een middenvelder?
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - woensdag 03 augustus 2011 - 17:00   quote  deeplink  
nog steeds geen nieuwe keeper steek is dan wel net weg maare de competitie begint al snel en er is nog steeds geen duidelijke interesse wie o wie zal er komen.... en natuurlijk nog een spits:P
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2011 - 17:04   quote  deeplink  
NOg 4 weken tot het sluiten van de transfermarkt, het gehele elftal van Ajax kan nog wel verkocht en opnieuw aangekocht worden... maw tijd zat..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 03 augustus 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 16:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb Steek in een Ajax shirt nog nooit zo'n bal zien pakken hoor.
Ehm, in Oranje wél. Zij het in de andere bovenhoek. :-)

remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 17:05 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ehm, in Oranje wél. Zij het in de andere bovenhoek. :-)

[ filmpje ]
Daarom zei ik ook bij Ajax, eerder noemde ik deze actie ook al.

Maar ff serieus, Steek een hele goede keeper, maar dit soort ballen pakte hij echt niet vaak in z'n carriere volgens mij..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 03 augustus 2011 - 17:09   quote  deeplink  
Maar wie is Jens Toornstra eigenlijk?
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 17:09 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Maar wie is Jens Toornstra eigenlijk?
Een spelers waarvan een zeker iemand vind dat hij naar Ajax zou moeten..
nora
 nora - woensdag 03 augustus 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Ajax,zal inderdaad nog een centr.spits moeten hebben want 1 centr,spits voor het hele seizoen is te weinig alleen ben ik bang dat Petric een topper vind ik niet haalbaar is voor Ajax qua salaris en dan zou je Sigthorsson op de bank moeten zetten dat is geen optie.Toornstra is een middenvelder en volgens mij hebben wij al 10 middenvelders dus lijkt mij niet te kloppen ,een keeper voor Steek dan ben ik voorstander voor een concurent voor Vermeer ik ben er beslist nog niet gerust op dat hij al goed genoeg is voor Ajax voor het hele seizoen (Gillesen of Tyton).Als standin voor Jantje heeft Blind het uitstekend gedaan als linksback vind ik hem aanzienlijk minder als Boilessen.Anita vind ik redelijk als contr.middenvelder als rechtsback heb ik nog niet veel goeds gezien,voorbeeld tegen die duitser werd hij aan alle kanten voorbij gelopen.Hopelijk gaat Jantje niet weg dan zijn wij met bovenstaande versterkingen redelijke subtop van Europa.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2011 door nora --
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2011 - 17:44   quote  deeplink  
Ik snap de twijfel bij Vermeer echt totaal niet, als die jongen afgelopen seizoen niet op tijd fit was geweest, en we Verhoeven op goal hadden gehad, dan hadden we nu de drie sterren nog niet op de borst gehad. We hebben de titel van afgelopen seizoen voor een groot deel te danken aan het heldhaftige optreden van Vermeer in de laatste paar wedstrijden.
Breijan
 Breijan - woensdag 03 augustus 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 17:44 schreef remco k het volgende:
Ik snap de twijfel bij Vermeer echt totaal niet, als die jongen afgelopen seizoen niet op tijd fit was geweest, en we Verhoeven op goal hadden gehad, dan hadden we nu de drie sterren nog niet op de borst gehad. We hebben de titel van afgelopen seizoen voor een groot deel te danken aan het heldhaftige optreden van Vermeer in de laatste paar wedstrijden.
AMEN!
Snap werkelijk niks van alle twijfels.
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Third-Star-Heroes-Kenneth-Vermeer.htm
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - woensdag 03 augustus 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 17:04 schreef remco k het volgende:
NOg 4 weken tot het sluiten van de transfermarkt, het gehele elftal van Ajax kan nog wel verkocht en opnieuw aangekocht worden... maw tijd zat..
klopt maarre ik las ook een bericht dat ajax bij een vertrek van steek gelijk een bod van 1,5 miljoen bijutrecht neer zou leggen... dit is nog niet bekend als een gebeurd iets daarom poste ik.

ik heb vertrouwen in de boer, over een maand hebben we er een spits en een goalie erbij en niet de minste
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 18:22 schreef Breijan het volgende:

[..]

AMEN!
Snap werkelijk niks van alle twijfels.
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Third-Star-Heroes-Kenneth-Vermeer.htm
Vind hem gewoon geen top keeper en ja hij laat best wel eens leuke dingen zie
maar vind hem gewoon geen topkeeper. Met Steek stond er gewoon meer zekerheid is een gevoel.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 16:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad komt hij 30 cm te kort, maar komt dat wel door lengte?? misschien heeft VErmeer wel veel meer sprongkracht dat Steek. En had STeek die bal ook niet gehad, ik heb Steek in een Ajax shirt nog nooit zo'n bal zien pakken hoor.
Jij bent fan van Vermeer ik niet maar hoop het dit seizoen ook te worden.
Vind het erg jammer dat Steek weg is en Vermeer heeft wel karakter laten zien gun het hem wel hoor.
freakie
 freakie - woensdag 03 augustus 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 17:44 schreef remco k het volgende:
Ag mij kan hij nog niet imponeren.. Ik vind dat vermeer het er vaak leuk uit laat zien.. Maar vaak zie je dat hij heel onrustig is.. En hij is maar 2 jaar jonger dan steek.. En ik vind dat iemand van die leeftijd er ook direct kan staan..
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 20:11 schreef freakie het volgende:

[..]

Ag mij kan hij nog niet imponeren.. Ik vind dat vermeer het er vaak leuk uit laat zien.. Maar vaak zie je dat hij heel onrustig is.. En hij is maar 2 jaar jonger dan steek.. En ik vind dat iemand van die leeftijd er ook direct kan staan..
Volgens mij stond hij er ook direct afgelopen seizoen toen het nodig was..
freakie
 freakie - woensdag 03 augustus 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 20:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij stond hij er ook direct afgelopen seizoen toen het nodig was..
Tsja.. Daar is Vermeer goed in, in invallen.. Maar het moment dat Vermeer vertrouwen krijgt dan zie je het gemak erin sluipen... En toen hebben we(dat is wel onder de tijd van van basten geweest)
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 20:29 schreef freakie het volgende:

[..]

Tsja.. Daar is Vermeer goed in, in invallen.. Maar het moment dat Vermeer vertrouwen krijgt dan zie je het gemak erin sluipen... En toen hebben we(dat is wel onder de tijd van van basten geweest)
Ik heb Steek vrijwel nooit punten zien pakken, op cruciale momenten in uiteindelijk bepalende wedstrijden staat in mijn ogen Vermeer beter zijn mannetje dan dat Steek gedaan heeft.

Steek is trouwens nu wel de betere keeper, maar Vermeer is gewoon ook een hele goede keeper.

Steek straalt veel meer rust uit over de ploeg terwijl Vermeer regelmatig onhoudbare ballen pakt.
joey
 joey - woensdag 03 augustus 2011 - 23:50   quote  deeplink  
Keirisson een jaartje van Barca huren als 2e spits erbij?
Ook een uitdaging voor sigthorson. Weet niet watvoor salaris die braziliaan wilt..
Maar misschien kun je een dealtje met barca maken.. Cruijff haalt die jongen zo binnen denk ik..
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - donderdag 04 augustus 2011 - 00:07   quote  deeplink  
'Ajax laat oog vallen op Colombiaanse spits Montero'
03-08-11

Ajax heeft in zijn zoektocht naar een tweede spits haar oog laten vallen op de Colombiaan Fredy Montero. De 24-jarige Montero komt momenteel uit voor Seattle Sounders en ziet een overstap naar de Eredivisie zeker zitten. Overigens melden de Colombiaanse media dat het om een januari-transfer zou gaan. Montero zou Ajax als ideale springplank zien om de europese top te gaan halen, en heeft als groot voorbeeld een bekend speler in gedachten namelijk Luis Suarez.

ben beneieuwd ik ken hem niet
joey
 joey - donderdag 04 augustus 2011 - 00:10   quote  deeplink  
Ik ken hem wel!
Zeer zeker een talent! Snel, tactisch, zie hem wel graag komen!
Maar pas in januari is wel zuur! We moeten nu al een 2e spits joh! Met CL. Straks raakt Sigthorson geblesseerd!!!:S

Link: http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=18193
joey
 joey - donderdag 04 augustus 2011 - 00:14   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=5GtaMGNDfqw

Weet.. youtube zegt niks alles.. Maar toch!;)

(Die 3e is toch wel lekker hoor!:P)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2011 door joey --
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - donderdag 04 augustus 2011 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 00:14 schreef joey het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5GtaMGNDfqw

Weet.. youtube zegt niks alles.. Maar toch!;)

(Die 3e is toch wel lekker hoor!:P)
die 3e is juist de slechtste uit het rijtje die jeep blunderd

een echte spits goed in kleine ruimtes maar dat is youtube mening
AFC M&M
 AFC M&M - donderdag 04 augustus 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Zeer talentvolle jongen technisch..
Hoeveel zal ie moeten kosten denken jullie?
De Pater
 De Pater - donderdag 04 augustus 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Waarom wordt er vanuit de technische leiding niet meer gesproken over Dost, toch een zeer acceptabele spits?
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 04 augustus 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 11:18 schreef De Pater het volgende:
Waarom wordt er vanuit de technische leiding niet meer gesproken over Dost, toch een zeer acceptabele spits?
Te statisch voor het spelletje wat de Boer graag ziet spelen. Daarnaast is hij enkel gevaarlijk in de 16, daarbuiten heb je niets aan hem.
freakie
 freakie - donderdag 04 augustus 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 11:22 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Te statisch voor het spelletje wat de Boer graag ziet spelen. Daarnaast is hij enkel gevaarlijk in de 16, daarbuiten heb je niets aan hem.
Plus t is kapitaalsvernietiging

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

0.0179660