BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
De Pater
 De Pater - donderdag 04 augustus 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Maar er lopen toch erg beweeglijke spelers om hem heen, juist dan is een spits van dit soort in de 16 erg gevaarlijk en ook nog een goed schot en kopsterk en mist maar zelden een strafschop.. En waarom kapitaalvernietiging..
Jeronimus82
 Jeronimus82 - donderdag 04 augustus 2011 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 11:38 schreef De Pater het volgende:
Maar er lopen toch erg beweeglijke spelers om hem heen, juist dan is een spits van dit soort in de 16 erg gevaarlijk en ook nog een goed schot en kopsterk en mist maar zelden een strafschop.. En waarom kapitaalvernietiging..
Helemaal mee eens. Dost is een prima spits voor ajax en weer een ander type dan Sigthorsson. Ik verwacht alleen dat ie te duur is voor ajax (zoveel geld willen ze niet voor een 2e spits/concurrent kwijt).
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 00:10 schreef joey het volgende:
Ik ken hem wel!
Zeer zeker een talent! Snel, tactisch, zie hem wel graag komen!
Maar pas in januari is wel zuur! We moeten nu al een 2e spits joh! Met CL. Straks raakt Sigthorson geblesseerd!!!:S

Link: http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=18193
Dan Siempie in de spits ole ole.. Eriksen met Serero en Janssen op het middenveld en we winnen nog steeds alles.
ooi
 ooi - donderdag 04 augustus 2011 - 13:01   quote  deeplink  
waarom speelde van der heijden gisteravond op de plek van vertonghen? ik dacht dat ie weg moet? ik vind hem overigens op die positie beter dan blind. hij is rustiger, degelijker en neemt minder risico's
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 augustus 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 10:48 schreef AFC M&M het volgende:
Zeer talentvolle jongen technisch..
Hoeveel zal ie moeten kosten denken jullie?
Geen idee wat ie moet kosten maar zo een jongen voor achter Sigtorsson zou wel geweldig zijn.
Vond Dost ook altijd wel een Ajax-spits maar toch ook wel te duur voor de bank.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 04 augustus 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 18:22 schreef Breijan het volgende:

[..]

AMEN!
Snap werkelijk niks van alle twijfels.
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Third-Star-Heroes-Kenneth-Vermeer.htm
Heheheh, als ik dit filmpje zie en ik was een oliesjeik geweest die in het bezit is van Man city, dan had ik Vermeer nu gekocht voor 25m..
riveco
 riveco - donderdag 04 augustus 2011 - 14:10   quote  deeplink  
Hummel 10, bij dat doelpunt zat ooier verkeerd en kon Vermeer alleen maar toe kijken hoe veel ruimte er gegeven werd om te schieten.
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 13:01 schreef ooi het volgende:
waarom speelde van der heijden gisteravond op de plek van vertonghen? ik dacht dat ie weg moet? ik vind hem overigens op die positie beter dan blind. hij is rustiger, degelijker en neemt minder risico's
Ik vond hem daar ook heerlijk goed spelen, hopelijk heeft de Boer dit gezien en laat hij hem bij Ajax dit seizoen, al moet ik ook zeggen dat Blind op deze plek tegen TWente een van de beteren op het veld was.
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 14:08 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Heheheh, als ik dit filmpje zie en ik was een oliesjeik geweest die in het bezit is van Man city, dan had ik Vermeer nu gekocht voor 25m..
Ik snap wat je zegt, maar dit is een samenvatting over VErmeer van de laatste paar wedstrijden, ik ken maar weinig keepers die zo aanwezig kunnen zijn in dit geringe aantal wedstrijden..
Robinho
 Robinho - donderdag 04 augustus 2011 - 15:23   quote  deeplink  
Vermeer moet gewoon eerste keeper worden. Gezien het geringe aantal eredivisiewedstrijden en jonge leeftijd presteert hij al erg goed in de wedstrijden die hij keepte. Deze jongen wordt alleen nog maar beter. Steek is ook pas 2/3 jaar echt top. Een paar jaar geleden hield ik bij Steek ook nog af en toe mijn hart vast.
Vermeer heeft als enig gebrek zijn lengte, maar compenseert dit grotendeels met goede sprongkracht. Qua keeptalent denk ik dat hij de beste van Nederland is.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 04 augustus 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 15:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt, maar dit is een samenvatting over VErmeer van de laatste paar wedstrijden, ik ken maar weinig keepers die zo aanwezig kunnen zijn in dit geringe aantal wedstrijden..
Nee dat is ook zo, mede dankzij hem hebben we wel die derde ster. Hij heeft echt belangrijke reddingen gemaakt aan het eind en dat terwijl het zo knullig begon tegen Porto
Rogier
 Rogier - donderdag 04 augustus 2011 - 16:33   quote  deeplink  
Zag een berichte over die spits van Seattle Sounders. Laat ik nu net een Amerikaanse maat hebben, fan van Seattle Sounders. Dit schrijft hij over die speler:

Aspers wrote:
Yes, i see today the first websites talking about him. We need a back-up striker and F de Boer seems to like this Montero. Never heard of him...he any good ?

Kame:
Very good and we always expected him to leave to a bigger club and better league. He is small but has a great strike that knuckles in the air from distance. He also hits a good free kick, has curved many over the wall and into the corner for goals, but never let him take a PK because he always misses those, can't figure out why. He has great foot skills but needs space and freedom, he's not a target man but does best as a withdrawn forward, picks up a lot of assists to the mid-fielders making late runs and scores himself just being in the right place at the right time. The two issues he has had in MLS is with his size and abilities he is a target for big central hack defenders they love in MLS who just beat him up and knock him to the ground, of course if he had other players making smart runs off the ball he could lay it off to them before getting pounded by the defenders. the other knock on him is that he doesn't work hard enough but that just may be an american thing, they think you have to be running at full speed for 90 min and don't understand the flow of the game.

m.a.w.....laten gaan...is van dezelfde grootte als Cvitanich.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2011 door Rogier --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 04 augustus 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 16:33 schreef Rogier het volgende:
Zag een berichte over die spits van Seattle Sounders. Laat ik nu net een Amerikaanse maat hebben, fan van Seattle Sounders. Dit schrijft hij over die speler:

Aspers wrote:
Yes, i see today the first websites talking about him. We need a back-up striker and F de Boer seems to like this Montero. Never heard of him...he any good ?

Kame:
Very good and we always expected him to leave to a bigger club and better league. He is small but has a great strike that knuckles in the air from distance. He also hits a good free kick, has curved many over the wall and into the corner for goals, but never let him take a PK because he always misses those, can't figure out why. He has great foot skills but needs space and freedom, he's not a target man but does best as a withdrawn forward, picks up a lot of assists to the mid-fielders making late runs and scores himself just being in the right place at the right time. The two issues he has had in MLS is with his size and abilities he is a target for big central hack defenders they love in MLS who just beat him up and knock him to the ground, of course if he had other players making smart runs off the ball he could lay it off to them before getting pounded by the defenders. the other knock on him is that he doesn't work hard enough but that just may be an american thing, they think you have to be running at full speed for 90 min and don't understand the flow of the game.

m.a.w.....laten gaan...is van dezelfde grootte als Cvitanich.
Grappig om te lezen, maar hij heeft ruimte nodig lees ik, nou laat maar zitten, de ruimtes worden alleen maar kleiner als je bij Ajax speelt, dan kan je idd gewoon cvitanich neerzetten, die kan tenminste nog koppen
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 augustus 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 14:10 schreef riveco het volgende:
Hummel 10, bij dat doelpunt zat ooier verkeerd en kon Vermeer alleen maar toe kijken hoe veel ruimte er gegeven werd om te schieten.
Heb hem nog een keer bekeken maar je heb ook wel gelijk denk wel dat ie iets verkeerd stond.
Maar Ruiz schiet hem erg goed binnen en heeft ook veel tijd.
Wel goed dat je nu zegt dat Ooijer verkeerd stond want vind dat die ook wel ter discussie staat.
Wat als je Vertonghen kwijt raakt hem je geen speler die ik 90 min laatste man wil zien staan.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 augustus 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 12:09 schreef Jeronimus82 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Dost is een prima spits voor ajax en weer een ander type dan Sigthorsson. Ik verwacht alleen dat ie te duur is voor ajax (zoveel geld willen ze niet voor een 2e spits/concurrent kwijt).
Misschien kan Bergkamp anders 2e spits? Staat ook al op de loon lijst neusje voor de goal, technisch.
joey
 joey - donderdag 04 augustus 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 17:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Misschien kan Bergkamp anders 2e spits? Staat ook al op de loon lijst neusje voor de goal, technisch.
Doen we Overmars er ook bij!;) hehehe
joey
 joey - donderdag 04 augustus 2011 - 19:02   quote  deeplink  
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/8855

Om van in je broek te pissen.. Wat een mafketel..x'D hahahaha
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 augustus 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2011 - 19:02 schreef joey het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/8855

Om van in je broek te pissen.. Wat een mafketel..x'D hahahaha
Inderdaad niet erg handig, van Jong Ajax naar het 1e is een kleinere stap dan wat ie nu doet.
Ok hij zal daar wel altijd in de basis staan, misschien vind ie dat belangrijk??
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 augustus 2011 - 09:34   quote  deeplink  
Hoop dat er nu trouwens nog wel een echte spits aangetrokken word.
Spoeling is nu wel erg dun.

http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=14531&abbr=voetbalinfo
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2011 - 16:06 schreef Twanus het volgende:
Hummel 10 ik ben het helemaal met je eens. Als je wederom mee wil doen om de prijzen dan moet de selectie breed genoeg zijn. In de basis hebben we voldoende kwaliteit maar juist bij blessures, schorsingen en/of vormverlies moeten er goede vervangers staan. Dus ik ben het met je eens dat er nog een spits, centrale verdediger en spits aangekocht moeten worden. De doelman die aangekocht wordt moet of duidelijk de 2e doelman worden (type Babos) of zo goed dat hij in potentie ook de 1e doelman zou kunnen worden (Cilessen, Tyton). De centrale verdediger moet een jonge, grote, sterke verdediger zijn die in de toekomst de plek van Vertongen en/of Alderweireld over kan nemen. Hij mag niet de hoofdprijs kosten maar moet wel direct als stand-in gebruikt kunnen worden. De spits moet of jong en talentvol zodat de gemaakte kosten uiteindelijk ook weer terugverdiend kunnen worden of ervaren waarbij een goed salaris maar geen transfersom betaald hoeft te worden.
Ik heb nu al erg veel vertrouwen in het nieuwe seizoen maar dan weet ik het heel zeker dat dit weer een geweldig jaar gaat worden.
Inderdaad Twannus we zitten op 1 lijn zo zie ik het ook. Dan is er nog wel commentaar dat het allemaal teveel kost maar je heb aardig verdiend en als je Europees wilt meedraaien en een heel seizoen moet spelen heb je die extra spits keeper en een goede centrale verdediger echt wel nodig. Ik zeg Room want die beland door Velthuizen toch op de bank. Centrale verdediger??? Spits???
Robinho
 Robinho - vrijdag 05 augustus 2011 - 10:46   quote  deeplink  
Ik heb het gevoel dat ze wachten met het aantrekken van een spits tot El hamdaoui en Cvita verkocht zijn. Denk dat Daley dit jaar de stand in voor Jan wordt, dus zal er alleen een centrale verdediger gehaald worden als Jan weggaat. Als dat gebeurt ben ik wel erg benieuwd welke topper dat wordt. Ze hebben zich een jaar lang op het vertrek van Vertonghen kunnen voorbereiden en in het verleden ging dit nog wel eens fout en lukte het niet voor het sluiten van een transferperiode (Suarez,Huntelaar). Een keeper komt deze week wel,denk ook dat het Babos wordt.
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 09:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad niet erg handig, van Jong Ajax naar het 1e is een kleinere stap dan wat ie nu doet.
Ok hij zal daar wel altijd in de basis staan, misschien vind ie dat belangrijk??
Schijnt ook dat hij moeite heeft met het verlaten van Engeland??? Raar verhaal in ieder geval..
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 10:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad Twannus we zitten op 1 lijn zo zie ik het ook. Dan is er nog wel commentaar dat het allemaal teveel kost maar je heb aardig verdiend en als je Europees wilt meedraaien en een heel seizoen moet spelen heb je die extra spits keeper en een goede centrale verdediger echt wel nodig. Ik zeg Room want die beland door Velthuizen toch op de bank. Centrale verdediger??? Spits???
De Boer heeft aangegeven enkel te shoppen voor een spits en een keeper als Steek vertrekt, er zullen dus nog twee spelers bij komen, en ik ben echt heel benieuwd welke 2.

Een verdediger zal dus niet komen, de Boer gaf aan dat Boilesen en Blind daar prima kunnen spelen, enkel mogen we niet verwachten dat die jongens dat 50 wedstrijden zullen volhouden..
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 10:46 schreef Robinho het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze wachten met het aantrekken van een spits tot El hamdaoui en Cvita verkocht zijn. Denk dat Daley dit jaar de stand in voor Jan wordt, dus zal er alleen een centrale verdediger gehaald worden als Jan weggaat. Als dat gebeurt ben ik wel erg benieuwd welke topper dat wordt. Ze hebben zich een jaar lang op het vertrek van Vertonghen kunnen voorbereiden en in het verleden ging dit nog wel eens fout en lukte het niet voor het sluiten van een transferperiode (Suarez,Huntelaar). Een keeper komt deze week wel,denk ook dat het Babos wordt.
Cvita is al weg.
Robinho
 Robinho - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:06   quote  deeplink  
ow,verhuurd of verkocht?
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 12:06 schreef Robinho het volgende:
ow,verhuurd of verkocht?
Verhuurd volgens mij, maar het zou maar zo ook nog kunnen zijn dat dit zijn laatste contractjaar bij Ajax is, maar dat weet ik niet zeker en ik heb ff geen zin om dat uit te zoeken...:-)
freakie
 freakie - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 12:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Verhuurd volgens mij, maar het zou maar zo ook nog kunnen zijn dat dit zijn laatste contractjaar bij Ajax is, maar dat weet ik niet zeker en ik heb ff geen zin om dat uit te zoeken...:-)
Klopt t is zijn laatste contract jaar..
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 12:29 schreef freakie het volgende:

[..]

Klopt t is zijn laatste contract jaar..
Toch niet, hij heeft nog een contract tot 2013. Kan het toch niet laten om het ff op te zoeken..
freakie
 freakie - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 12:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch niet, hij heeft nog een contract tot 2013. Kan het toch niet laten om het ff op te zoeken..
Oo dan had hij een verkoop clausule in zijn contract.. Het was namelijk zo dat hij bijna zeker niet meer terug kwam..
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 12:35 schreef freakie het volgende:

[..]

Oo dan had hij een verkoop clausule in zijn contract.. Het was namelijk zo dat hij bijna zeker niet meer terug kwam..
Boca Juniors heeft een optie tot koop waar een bepaald bedrag al is afgesproken, maar goed Pachuca had deze optie afgelopen jaar ook en heeft hem ook niet gekocht.

Ik vind het trouwens wel jammer dat hij hier niet geslaagd is, want ik houd wel van dit soort voetballers..
dege
 dege - vrijdag 05 augustus 2011 - 15:46   quote  deeplink  
ajax verhuurt nu cvitanisch, castillon, vraag me af wie de aanval dan komt versterken want er zal toch wel nog iemand bij moeten lijkt mij zo.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 augustus 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Schijnt ook dat hij moeite heeft met het verlaten van Engeland??? Raar verhaal in ieder geval..
Zou kunnen anders had ie wel naar Ajax gekomen
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 augustus 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 11:34 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer heeft aangegeven enkel te shoppen voor een spits en een keeper als Steek vertrekt, er zullen dus nog twee spelers bij komen, en ik ben echt heel benieuwd welke 2.

Een verdediger zal dus niet komen, de Boer gaf aan dat Boilesen en Blind daar prima kunnen spelen, enkel mogen we niet verwachten dat die jongens dat 50 wedstrijden zullen volhouden..
Maar hopen dat er een leuke spits komt en voor de eredivisie zijn we verder sterk zat hoor.
Alleen europees gezien kun je je basisspelers eigenlijk niet missen, ja op het middenveld is er
nog wel wat mogelijk. Maar vertongen Vermeer of Sigtorsson word vrij lastig.
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 22:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar hopen dat er een leuke spits komt en voor de eredivisie zijn we verder sterk zat hoor.
Alleen europees gezien kun je je basisspelers eigenlijk niet missen, ja op het middenveld is er
nog wel wat mogelijk. Maar vertongen Vermeer of Sigtorsson word vrij lastig.
Sighorson is naar mijn mening gewoon heel goed te vervangen voor de Jong, al heeft de Boer de Jong liever niet meer in de spits. Wat Vertonghen en Vermeer betreft heb je helemaal gelijk.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 10:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Sighorson is naar mijn mening gewoon heel goed te vervangen voor de Jong, al heeft de Boer de Jong liever niet meer in de spits. Wat Vertonghen en Vermeer betreft heb je helemaal gelijk.
Siem heeft het zeker niet slecht gedaan maar toch blijft het dan niet genoeg.
Dan heb je Siem en Sigtorsson dan heb ik er liever nog een breekijzer er bij.
Zo van 2-1 achter kwartier te spelen we brengen Siem sorry maar die breekt geen potten
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 13:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Siem heeft het zeker niet slecht gedaan maar toch blijft het dan niet genoeg.
Dan heb je Siem en Sigtorsson dan heb ik er liever nog een breekijzer er bij.
Zo van 2-1 achter kwartier te spelen we brengen Siem sorry maar die breekt geen potten
Maar we staan toch nooit achter??....:-)
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 16:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar we staan toch nooit achter??....:-)
Niet in de eredivisie dit jaar;-)
freakie
 freakie - zaterdag 06 augustus 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2011 - 12:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Boca Juniors heeft een optie tot koop waar een bepaald bedrag al is afgesproken, maar goed Pachuca had deze optie afgelopen jaar ook en heeft hem ook niet gekocht.

Ik vind het trouwens wel jammer dat hij hier niet geslaagd is, want ik houd wel van dit soort voetballers..
Ja en mij heeft hij niet kunnen overtuigen.. T is niet echt een aanspeel punt.. En hij scoorde wel maar eigenlijk alleen in de wedstrijden waar de wedstrijd al gespeeld was..
schapio
 schapio - zondag 07 augustus 2011 - 10:57   quote  deeplink  
nu elham verkopen en dan in denemarken bij fc kopenhagen dame n´doye ophalen, dan hebben we n goede 2e spits, ook europees kan hij goed meedoen
remco k
 remco k - zondag 07 augustus 2011 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2011 - 23:56 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja en mij heeft hij niet kunnen overtuigen.. T is niet echt een aanspeel punt.. En hij scoorde wel maar eigenlijk alleen in de wedstrijden waar de wedstrijd al gespeeld was..
Mij heeft hij ook niet kunnen overtuigen, maar dat vind ik wel jammer omdat ik wel van het type voetballer houd..
Daanh
 Daanh - zondag 07 augustus 2011 - 12:10   quote  deeplink  
Ben eigenlijk wel van mening dat ajax nog een extra spits moet aantrekken.
Zeker na het vertrek van Castillion (verhuur aan RKC, deed het behoorlijk gisteren btw) en Cvitanich.
Twanus
 Twanus - zondag 07 augustus 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 10:57 schreef schapio het volgende:
nu elham verkopen en dan in denemarken bij fc kopenhagen dame n´doye ophalen, dan hebben we n goede 2e spits, ook europees kan hij goed meedoen
Nou Scapio ik zou willen dat jij scout zou worden bij AJAX want die N'Doye is echt geweldig. Ondanks dat youtube niet alles laat zien en vaak ook wat minpunten camoufleert ben ik overtuigd.
remco k
 remco k - zondag 07 augustus 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 17:13 schreef Twanus het volgende:

[..]

Nou Scapio ik zou willen dat jij scout zou worden bij AJAX want die N'Doye is echt geweldig. Ondanks dat youtube niet alles laat zien en vaak ook wat minpunten camoufleert ben ik overtuigd.
Die naam is door meerderen al genoemd, het schijnt ook dat Blind al eens in het stadion heeft gezeten voor hem..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 augustus 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Ik hoop dat Ajax deze week een spits gaat vastleggen, dat ze niet gaan wachten tot El Hamdaoui gekocht of gehuurd wordt.
Siem is vandaag geblesseerd uitgevallen, dus het wordt tijd.
Jammer dat die nieuwe spits van AZ Altidore in Alkmaar rond loopt want dat had misschien een goede breekijzer of stand-inn voor Sigthorsson geweest.
Of een Santiago Garcia(bijnaam de jonge stier)van Nacional Montevideo, een tijdje geleden was er interesse van Ajax.
Heeft Reis al een club? Ben wel gecharmeerd van hem. Of die andere braziliaan Everton(Heracles)is toch ook niet verkeerd ?
We zitten niet dik in onze spitsen met de naderende C.L. want wie is na de licht geblesseerde Siem de stand inn voor Sigthorsson ?
remco k
 remco k - zondag 07 augustus 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Ik zou het niet weten.. Ozbiliz zou er moeten kunnen spelen, dat heeft hij in de voorbereiding ook laten zien, alleen is ook hij geblesseerd..
alibabba
 alibabba - zondag 07 augustus 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 21:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik hoop dat Ajax deze week een spits gaat vastleggen, dat ze niet gaan wachten tot El Hamdaoui gekocht of gehuurd wordt.
Jammer dat die nieuwe spits van AZ Altidore in Alkmaar rond loopt want dat had misschien een goede breekijzer of stand-inn voor Sigthorsson geweest.
Of een Santiago Garcia(bijnaam de jonge stier)van Nacional Montevideo, een tijdje geleden was er interesse van Ajax.
Heeft Reis al een club? Ben wel gecharmeerd van hem. Of die andere braziliaan Everton(Heracles)is toch ook niet verkeerd ?
We zitten niet dik in onze spitsen met de naderende C.L. want wie is na de licht geblesseerde Siem de stand inn voor Sigthorsson ?
Ik zou Siem van het middenveld afhalen en hem op de bank zetten en Anita in het elftal. Siem is een prima vervanger voor Sightorsson en Siem kan op meerdere posities invallen. Ajax hoeft geen spits te halen maar moet het intern oplossen.
freakie
 freakie - zondag 07 augustus 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 21:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Als we ze nou allemaal halen.. Dan hebben we 6 jaar geen last van het spitsen tekort?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 augustus 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 22:59 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik zou Siem van het middenveld afhalen en hem op de bank zetten en Anita in het elftal. Siem is een prima vervanger voor Sightorsson en Siem kan op meerdere posities invallen. Ajax hoeft geen spits te halen maar moet het intern oplossen.
Alle posities zijn in principe dubbel bezet sommige posities zelfs wel 3x.
Onze spitspositie ????
De Boer heeft nu geen echte 2e spits.(specialist)
Stel dat Siggy gedurende 2 maanden geblesseerd raakt....
Overigens zou een concurent voor Sigthorsson misschien ook niet verkeerd zijn want stel dat hij het gewoon niet gaat redden ?
Dan is het ei pik en wat nu ?
Met alle respect voor Siem maar hij is geen echte spits, hij is meer een 10 en technisch gezien is hij ook geen superstar op die positie.
Wij spelen toch C.L. en we willen toch overwinteren ?
freakie
 freakie - zondag 07 augustus 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Alle posities zijn in principe dubbel bezet sommige posities zelfs wel 3x.
Onze spitspositie ????
De Boer heeft nu geen echte 2e spits.(specialist)
Stel dat Siggy gedurende 2 maanden geblesseerd raakt....
Overigens zou een concurent voor Sigthorsson misschien ook niet verkeerd zijn want stel dat hij het gewoon niet gaat redden ?
Dan is het ei pik en wat nu ?
Met alle respect voor Siem maar hij is geen echte spits, hij is meer een 10 en technisch gezien is hij ook geen superstar op die positie.
Wij spelen toch C.L. en we willen toch overwinteren ?
Jij wil heel graag kopen, kopen en kopen.. Maar t is zinloos.. De jong is bijna hetzelfde type als sigthorsson.. Ik bedoel daar mee dat hij sterk is, kopsterk ect.. Hij is alleen in bewegingen minder soepel.. Maar voor de rest is het een prima stand-in, maar de boer wil het liever niet.. Ik wil de champions league winnen en dan het liefst in de finale tegen barcelona met 5-0 winnen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 07 augustus 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 augustus 2011 - 23:25 schreef freakie het volgende:

[..]

Als we ze nou allemaal halen.. Dan hebben we 6 jaar geen last van het spitsen tekort?
Nee dat is onzin natuurlijk, ik heb een aantal opties genoemd die op die positie wel uit de voeten kunnen. We moeten gewoon een tweede spits binnen halen.
Zelfs bij de onderafdelingen van de amateurs lopen meerdere spitsen per elftal rond.Al is het alleen maar die ene scherp te houden.
En de spitspositie lijkt me geen onderschatte positie met de C.L. voor onze neus.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

0.0251991