|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Freaky jij wilt in principe helemaal niets kopen terwijl we voor die positie onder bezet zijn. Ik zeg toch niet dat we veel geld uit moeten geven voor een tweede spits(breekijzer). |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 22:59 schreef alibabba het volgende:[..] Ik zou Siem van het middenveld afhalen en hem op de bank zetten en Anita in het elftal. Siem is een prima vervanger voor Sightorsson en Siem kan op meerdere posities invallen. Ajax hoeft geen spits te halen maar moet het intern oplossen. Helemaal mee eens, Janssen kan dan vanaf links naast Eriksen spelen en hoeft minder controlerend werk op te knappen, aan de bal kan hij daar ook veel belangrijker zijn dan dat hij nu is.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2011 - 23:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:Freaky jij wilt in principe helemaal niets kopen terwijl we voor die positie onder bezet zijn. Ik zeg toch niet dat we veel geld uit moeten geven voor een tweede spits(breekijzer). Nee maar als we niks hebben dan kan de Jong daar prima op cl niveau spelen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Helemaal niets binnen krijgen lijkt me sterk. Maar goed stel dat dit zo is dan is de Jong voor de compeitie inzetbaar maar voor de C.L komt hij toch wel te kort is mijn mening. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik zie Siem ook liever als 2de spits fungeren en ik zou hem graag van het middenveld af willen hebben, prima als invaller, maar niet als basisspeler. Hij brengt niets extra's in mijn ogen op het middenveld zoals de boer wil spelen.
Anita als verdedigende middenvelder, lijkt me een goed plan en Janssen als linksmidden, je zag hoe het de tweede helft ging zonder Siem, het middenveld stond een stuk beter en men voetbalde veel makkelijker. Die Boerrigter vind ik echt een openbaring, alleen jammer dat hij niet gewoon de keeper omspeelde bij zijn gemiste kans, maar wat is die gozer snel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 00:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Helemaal niets binnen krijgen lijkt me sterk. Maar goed stel dat dit zo is dan is de Jong voor de compeitie inzetbaar maar voor de C.L komt hij toch wel te kort is mijn mening. Ik vond hem afgelopen seizoen tegen Milaan toch wel heel goed spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 11:15 schreef Ajax we love you het volgende:Ik zie Siem ook liever als 2de spits fungeren en ik zou hem graag van het middenveld af willen hebben, prima als invaller, maar niet als basisspeler. Hij brengt niets extra's in mijn ogen op het middenveld zoals de boer wil spelen. Anita als verdedigende middenvelder, lijkt me een goed plan en Janssen als linksmidden, je zag hoe het de tweede helft ging zonder Siem, het middenveld stond een stuk beter en men voetbalde veel makkelijker. Die Boerrigter vind ik echt een openbaring, alleen jammer dat hij niet gewoon de keeper omspeelde bij zijn gemiste kans, maar wat is die gozer snel. Is een middenveld met Eriksen, Serero en Janssen niet mogelijk? Ik denk het wel alleen moet je dan echt 4-3-3 gaan spelen.. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 12:28 schreef remco k het volgende:[..] Is een middenveld met Eriksen, Serero en Janssen niet mogelijk? Ik denk het wel alleen moet je dan echt 4-3-3 gaan spelen.. Zou kunnen, maar dan moet Janssen toch weer de centrale controleur zijn, terwijl dat met Anita juist zo goed ging. Serero gewoon iedere wedstrijd laten invallen voor de middenvelder die het slechtst in de wedstrijd zit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 12:35 schreef Boilesen het volgende:[..] Zou kunnen, maar dan moet Janssen toch weer de centrale controleur zijn, terwijl dat met Anita juist zo goed ging. Serero gewoon iedere wedstrijd laten invallen voor de middenvelder die het slechtst in de wedstrijd zit. Als je echt het "oude Ajax 4-3-3" gaat spelen is dat niet nodig, dan moet in balbezit er altijd een centrale verdediger doorschuiven naar de plek waar nu Theo speelt maar dan iets verder ingezakt, Zo heb je altijd een overtal situatie op het middenveld, je moet enkel wel heel ver van je goal durven te verdedigen als je zo wilt spelen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 00:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Helemaal niets binnen krijgen lijkt me sterk. Maar goed stel dat dit zo is dan is de Jong voor de compeitie inzetbaar maar voor de C.L komt hij toch wel te kort is mijn mening. Denk je? Een heel jaar met siem in de spits heeft ons het kampioensschap op geleverd.. We hebben met hem erg goed gespeeld tegen milaan.. Ik vraag me af of hij niet goed genoeg is..
Als je een 2e sightorsson op de bank heb zitten.. want behalve de acties is de Jong het zelfde als sigthorsson..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 12:28 schreef remco k het volgende:[..] Is een middenveld met Eriksen, Serero en Janssen niet mogelijk? Ik denk het wel alleen moet je dan echt 4-3-3 gaan spelen.. Moet kunnen maar dan is wel een vereiste dat Vertonghen weer beschikbaar is. Serero word een toppertje! Wat kaatst die man makkelijk en zo snel |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 12:59 schreef freakie het volgende:[..] Denk je? Een heel jaar met siem in de spits heeft ons het kampioensschap op geleverd.. We hebben met hem erg goed gespeeld tegen milaan.. Ik vraag me af of hij niet goed genoeg is.. Als je een 2e sightorsson op de bank heb zitten.. want behalve de acties is de Jong het zelfde als sigthorsson.. De Jong heeft het ook gewoon goed gedaan maar ik denk dat je juist een heel ander type spits op de bank heb moeten zitten. Sneller, sterker dan siem. Iemand die iets kan forceren mocht dat nodig zijn, net zoals je eerst Rommedahl en Leonardo had. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 12:59 schreef freakie het volgende:[..] Denk je? Een heel jaar met siem in de spits heeft ons het kampioensschap op geleverd.. We hebben met hem erg goed gespeeld tegen milaan.. Ik vraag me af of hij niet goed genoeg is.. Als je een 2e sightorsson op de bank heb zitten.. want behalve de acties is de Jong het zelfde als sigthorsson.. Siem heeft een potje of 8 a 10 in de spits gespeeld, ook onder de Boer stond hij vaker niet in de spits dan wel, dus niet een heel seizoen, bij lange na niet, wat je over de kwaliteiten zegt klopt wel helemaal, Sigthorson heeft iets meer een actie terwijl de Jong fysiek iets sterker is en een betere steekbal heeft.
Maar goed, gezien het feit dat de Jong zo belangrijk is geweest afgelopen seizoen denk ik niet dat hij zomaar akkoord zal gaan met een reserverol. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 12:28 schreef remco k het volgende:[..] Is een middenveld met Eriksen, Serero en Janssen niet mogelijk? Ik denk het wel alleen moet je dan echt 4-3-3 gaan spelen.. Tja ik denk dat het wel mogelijk is en zelf zou ik ook gaan voor dat middenveld, maar alleen als Janssen wel iets beter gaat doen als controlerende middenvelder. Wat bedoel je met echt 4-3-3? linkshalf, rechthalf en midmid, of aanvallende middenvelder en linshalf en rechthalf? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 12:38 schreef remco k het volgende:[..] Als je echt het "oude Ajax 4-3-3" gaat spelen is dat niet nodig, dan moet in balbezit er altijd een centrale verdediger doorschuiven naar de plek waar nu Theo speelt maar dan iets verder ingezakt, Zo heb je altijd een overtal situatie op het middenveld, je moet enkel wel heel ver van je goal durven te verdedigen als je zo wilt spelen.. Ah dat bedoel je. Ja ik denk dat je dat ook wel kan/moet doen tegen ploegen die met 2 spitsen spelen, maar als ze met 3 spitsen spelen is dat al een stukje lastiger. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 17:26 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ah dat bedoel je. Ja ik denk dat je dat ook wel kan/moet doen tegen ploegen die met 2 spitsen spelen, maar als ze met 3 spitsen spelen is dat al een stukje lastiger. Ligt eraan, als je dat doet, dwing je altijd de tegenapartij een keuze te maken, want blijft de tegenpartij met 3 spitsen staan, dan sta je op het middenveld met een man meer, en moet de tegenpartij een keuze maken om 1 op 1 te gaan staan of hun spits te laten zakken, wat grappig is aan het doorschuiven van een centrale verdediger die ook vooruit verdedigd is het feit dat je altijd de meest aanvallende middenvelder van de tegenpartij uit zijn spel haalt omdat hij bij welke keuze dan ook altijd minder ruimte heeft om te spelen. Het vergt echter echt extreem veel concentratie en als ploeg heel veel discipline, maar als je het durft te spelen, speelt Ajax iedere ploeg in Nl van de mat.
Het enige nadeel is als je een te langzame centrale verdediger zou hebben, en eerlijk gezegd kan ik niet goed inschatten hoe goed of snel Alderweireld nu is, Vermeer is hier bij balverlies wel de perfecte keeper voor trouwens gezien het feit dat hij als een speer uit zijn goal komt bij ballen die ver over de verdediging heen vallen, en heel goed is 1 tegen 1.. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 18:31 schreef remco k het volgende:[..] Ligt eraan, als je dat doet, dwing je altijd de tegenapartij een keuze te maken, want blijft de tegenpartij met 3 spitsen staan, dan sta je op het middenveld met een man meer, en moet de tegenpartij een keuze maken om 1 op 1 te gaan staan of hun spits te laten zakken, wat grappig is aan het doorschuiven van een centrale verdediger die ook vooruit verdedigd is het feit dat je altijd de meest aanvallende middenvelder van de tegenpartij uit zijn spel haalt omdat hij bij welke keuze dan ook altijd minder ruimte heeft om te spelen. Het vergt echter echt extreem veel concentratie en als ploeg heel veel discipline, maar als je het durft te spelen, speelt Ajax iedere ploeg in Nl van de mat. Het enige nadeel is als je een te langzame centrale verdediger zou hebben, en eerlijk gezegd kan ik niet goed inschatten hoe goed of snel Alderweireld nu is, Vermeer is hier bij balverlies wel de perfecte keeper voor trouwens gezien het feit dat hij als een speer uit zijn goal komt bij ballen die ver over de verdediging heen vallen, en heel goed is 1 tegen 1.. het lijkt bij vermeer soms wel dat hij op zijn best is als hij de tijd niet heeft om na te denken, als hij dit in perfecte controle weet te houden staat er een super doelman.
zou die cillisen ofzoiets wel komen? ben wel voor zo'n jonge keep |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 12:59 schreef freakie het volgende:[..] Denk je? Een heel jaar met siem in de spits heeft ons het kampioensschap op geleverd.. We hebben met hem erg goed gespeeld tegen milaan.. Ik vraag me af of hij niet goed genoeg is.. Als je een 2e sightorsson op de bank heb zitten.. want behalve de acties is de Jong het zelfde als sigthorsson.. Wat heeft Siem in Europa laten zie vorig jaar ? Europees gezien komt hij handelingssnelheid te kort, Siem is nu eenmaal niet de snelste. Denk dat Serero een hele grote wordt, gezien zijn snelheid in zijn spel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 18:37 schreef 1 2 hupsakee het volgende:[..] het lijkt bij vermeer soms wel dat hij op zijn best is als hij de tijd niet heeft om na te denken, als hij dit in perfecte controle weet te houden staat er een super doelman. zou die cillisen ofzoiets wel komen? ben wel voor zo'n jonge keep Zijn reflexen zijn in alle opzichten uitmuntend, dus ook bij lange ballen overde verdediging heen, het lijkt er inderdaad op alsof je gelijk hebt, als er een corner komt weet hij dat het een hoge bal wordt en zou het kunnen zijn dat ie gaat twijfelen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 13:15 schreef Hummel10 het volgende:[..] De Jong heeft het ook gewoon goed gedaan maar ik denk dat je juist een heel ander type spits op de bank heb moeten zitten. Sneller, sterker dan siem. Iemand die iets kan forceren mocht dat nodig zijn, net zoals je eerst Rommedahl en Leonardo had. Eens! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 18:31 schreef remco k het volgende:[..] Ligt eraan, als je dat doet, dwing je altijd de tegenapartij een keuze te maken, want blijft de tegenpartij met 3 spitsen staan, dan sta je op het middenveld met een man meer, en moet de tegenpartij een keuze maken om 1 op 1 te gaan staan of hun spits te laten zakken, wat grappig is aan het doorschuiven van een centrale verdediger die ook vooruit verdedigd is het feit dat je altijd de meest aanvallende middenvelder van de tegenpartij uit zijn spel haalt omdat hij bij welke keuze dan ook altijd minder ruimte heeft om te spelen. Het vergt echter echt extreem veel concentratie en als ploeg heel veel discipline, maar als je het durft te spelen, speelt Ajax iedere ploeg in Nl van de mat. Het enige nadeel is als je een te langzame centrale verdediger zou hebben, en eerlijk gezegd kan ik niet goed inschatten hoe goed of snel Alderweireld nu is, Vermeer is hier bij balverlies wel de perfecte keeper voor trouwens gezien het feit dat hij als een speer uit zijn goal komt bij ballen die ver over de verdediging heen vallen, en heel goed is 1 tegen 1.. Je moet dan idd heel geconcentreerd spelen en ik denk dat je wel gelijk hebt dat je dit kan doen tegen veel Nederlandse ploegen, je moet alleen wel heel zeker zijn van je verdedigers dat ze beter zijn dan de spitsen, omdat ze vaak 1 tegen 1 komen te staan. Idd is snelheid van je verdedigers een essentiel onderdeel hiervan en Vermeer moet voor zijn goal gaan spelen als soort extra laatste man die de bal kan wegrammen mocht er een bal over de verdediging worden gelegd. De tegenstander met 3 spitsen zal of hun linksbuiten of hun rechtbuiten naar binnen moeten komen en dus zakken naar het middenveld bij balverlies en bij balbezit weer terug moeten komen in positie. Er zal veel minder ruimte komen op het middenveld, maar meer ruimte achter de verdediging. Als de tegenstander dan de ballen breed legt en het middenveld overslaat, kan je wel in de problemen komen. Het is maar net hoe slim en hoe goed de tegenstander is en hoe goed en idd snel onze verdedigers zijn. Volgens mij is Alderweireld wel heel snel, maar maken de verdedigers nog teveel foutjes achterin om dit echt te kunnen doen. Al denk ik wel dat we verdedigers hebben die dit spelletje wel heel goed kunnen spelen, zeker als je een paar keer achterin het spel verlegd naar de andere kant, waardoor de spitsen van de tegenstander steeds moeten kantelen van links naar rechts tot Ajax de 100% zekere pass naar voren kan geven. Ik zou het ze wel eens willen zien doen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 16:03 schreef remco k het volgende:[..] Siem heeft een potje of 8 a 10 in de spits gespeeld, ook onder de Boer stond hij vaker niet in de spits dan wel, dus niet een heel seizoen, bij lange na niet, wat je over de kwaliteiten zegt klopt wel helemaal, Sigthorson heeft iets meer een actie terwijl de Jong fysiek iets sterker is en een betere steekbal heeft. Maar goed, gezien het feit dat de Jong zo belangrijk is geweest afgelopen seizoen denk ik niet dat hij zomaar akkoord zal gaan met een reserverol. Klopt alleen weet ik niet of hij fysiek iets sterker is, denk idd dat hij een basisplaats gaat opeisen maar niet op de manier zoals Hamplap, Siem is een oerhollandse jongen die voor een basisplaats zal knokken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Start er een topic over jankerd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 20:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt alleen weet ik niet of hij fysiek iets sterker is, denk idd dat hij een basisplaats gaat opeisen maar niet op de manier zoals Hamplap, Siem is een oerhollandse jongen die voor een basisplaats zal knokken. Dat klopt, maar ik ben ook van mening dat Siem een echte Ajacied is die ons verig jaar wel grotendeels de titel heeft bezorgd, iets meer respijt zal hij in mijn ogen dus wel mogen krijgen, en ik vind dus dat ook wel een beetje recht heeft op die basisplek, tenminste voorlopig totdat de Boer er echt niet meer omheen kan. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
siempie eruit man....als je dat niet wil zien ben jenie goed bij je pan remco KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 20:51 schreef joduh het volgende:siempie eruit man....als je dat niet wil zien ben jenie goed bij je pan remco KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK Jij was het toch die altijd riep dat Urby erin moest omdat het zo'n echt Ajacied was??? Nou is de Jong dat ook man, en hij maakt ons kampioen, een beetje meer tijd om zich te verbeteren en te bewijzen kan hij toch wel krijgen of niet??? Urby heeft die tijd ook gehad en heeft ons nooit kampioen gemaakt man.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Volgens Barbara Barend zit El Hamdaoui in het buitenland met Lens om te onderhandelen met een club.....Quatar, Saudi Arabie, Rusland? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
PSV heeft wel interesse maar wil geen transfersom overmaken voor El Hamdaoui. Kunnen we mooi middels een ruil Bouma en/of Pieters binnen halen, gratis en voor nix mogen ze dan bij ons op de bank plaats nemen, whahaha! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 23:05 schreef Robinho het volgende:Volgens Barbara Barend zit El Hamdaoui in het buitenland met Lens om te onderhandelen met een club.....Quatar, Saudi Arabie, Rusland? Dat is niet helemaal wat ze zei, ze zei namelijk enkel en alleen dat ze een buitenlands bericht hoorde dat hij onbereikbaar was, en trok hieruit de conclusie dat hij aan het onderhandelen was.... |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
ja dat klopt. En dat doe ik ook. Maar misschien is ie ook lekker met vakantie :-) Al zou ik hem wel een beetje gaan knijpen als ik hem was. Psv is namelijk van de baan. En die interesse gebruikte hij volgens mij alleen om zijn onderhandelingspositie in het buitenland te versterken. Dit is puur gebaseerd op mijn gevoel en niet op feiten.Die gast is klaar in Nederland, hij wordt hier overal uitgekotst. Fulham lijkt me trouwens ook nog steeds niet onmogelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Fullham denk ik persoonlijk niet dat dit zijn volgende club wordt, ze hebben daar nu 3 spitsen lopen.. Ik hoop persoonlijk dat hij naar het buitenland vertrekt omdat ik hem veel te gevaarlijk vind om voor 1 van onze concurrenten te spelen.. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Ik hoop dat ook. Maar als Fulham al interesse in Verhoek had, dan vast ook in El Hamdaoui. Maar we zullen het zien, ben blij als die soap achter de rug is. Wat een drama die gast! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Welke speler in de ED zou nee zeggen tegen Barcelona??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Oh, dus jij wilt het grootste talent van Europa (dacht ik??) weg doen omdat hij twijfelt om naar de beste club van de wereld te verkassen, indien er interesse is?? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Nee man, hou op dat slaat nergens op. Hij zegt toch niet dat hij niet graag voor Ajax speelt. in tegendeel, hij geeft aan hoe graag hij bij Ajax wil blijven en dat geen andere club hem kan overhalen ergens anders heen te gaan, alleen barcelona, tja wie zou daar geen nee tegen zeggen. Daarmee geeft hij nog steeds niet aan dat hij niet graag voor Ajax wil spelen, maar dat hij tegen Barcelona geen nee kan zeggen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 08 augustus 2011 - 23:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:PSV heeft wel interesse maar wil geen transfersom overmaken voor El Hamdaoui. Kunnen we mooi middels een ruil Bouma en/of Pieters binnen halen, gratis en voor nix mogen ze dan bij ons op de bank plaats nemen, whahaha! Ruilen zou inderdaad het beste zijn Pieters en Bouma voor aissatie en El Hamdoei haha. Denk wel dat het aanwinsten zijn voor de linksbackpositie hoor. Beetje concurrentie met Boilissen zou niet verkeerd zijn. Hij is nog Jong en onervaren met deze spelers haal je toch een bonk ervaring binnen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik moet geen PSVers, dat zijn derderangs randdebielen. Geen Pieters, geen Bouma, helemaal niemand. Ik wil ook niemand aan PSV geven, alleen Aisati mogen ze terughebben voor 2m. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
pieters en Bouma zijn van het niveau NAC, De Graafschap (met alle respect) |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 11:22 schreef Ajax we love you het volgende:Ik moet geen PSVers, dat zijn derderangs randdebielen. Geen Pieters, geen Bouma, helemaal niemand. Ik wil ook niemand aan PSV geven, alleen Aisati mogen ze terughebben voor 2m. laat ze die marokaan ook gelijk meenemen dan die bij ons in jong ajax loopt ! weg ermee! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind Pieters toch wel een hele behoorlijke linksback hoor. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik ook + we zijn van El Hamdaoui af. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gaat toch niet gebeuren, en ik zie liever Boilesen op die plek.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Horen jullie nog iets van Jonathan Reis, waar hangt die uit na die zware blessure vorig jaar? Technisch sterk aan de bal, heb het idee dat hij wel eens zou passen in onze selectie. Deze jonge braziliaan is transfervrij, lijkt me een behoorlijke aanwinst mocht hij komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pas weer klaar met revalideren aan het eind van 2011. Ik heb hier ook weleens gezegd dat het een goede voetballer voor ons zou zijn. Ik denk zelfs dat hij in potentie een wereldtopper is.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Denk ook dat het in potentie een wereldtopper is, maar goed daar hebben we nu niets aan. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Als Sneijder verkocht wordt voor 40 kopen we van de 5% opleidingsvergoeding de keeper! En dan waarderen we Jantjes contract even op en verlengen met 1 a 2 jaar. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|