BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AFCA Montana
 AFCA Montana - maandag 16 mei 2011 - 17:55   quote  deeplink  
Welkom Johnny3 en jij ook gefeliciteerd kerel
biba1970
 biba1970 - maandag 16 mei 2011 - 18:00   quote  deeplink  
de zeeuw reserve hij was gisteren samen met jan de beste speler op het veld en luuk de jong kopen voor 10 MILJOEN dan gaan we weer beginnen er zijn goedkopere spelers te vinden
Johnny3
 Johnny3 - maandag 16 mei 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 17:55 schreef AFCA Montana het volgende:
Welkom Johnny3 en jij ook gefeliciteerd kerel
Thanks man! Moge we nog vele kampioensschappen meemaken!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 16 mei 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:40 schreef Johnny3 het volgende:
Ff Off-topic:
Hallo jongens!
Ben hier nieuw op dit forum en zal me even kort voorstellen! Ben Thom, 21 jaar en kom uit het zuiden des lands, maar absoluut 100% Ajacied!! Sinds ik me kan heugen is er maar 1 club die mijn hart sneller doet kloppen en dat is ons aller Ajax! Iedereen nog gefeliciteerd met het behalen van de 30e landstitel!

On-toppic:
Speel regelmatig fifa en aangezien die mannen wel kijk hebben op talent, stel ik hierbij een middenvelder voor die een hele grote zou kunnen gaan worden: Markus Henriksen, 18 jaar, 187 lang, tweebenig, controlerende middenvelder en komt vaak mee naar voor, en opbouwend heel sterk speelt bij Rosenborg BK. Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=8ujw6ZezDds

Zie jullie reacties graag tegemoet;)
Ziet er inderdaad wel aardig uit. Maar denk dat we doordat we championsleague gehaald hebben
we wel grotere namen kunnen halen. Of in nederland spelende spelers die stapje hoger wel aankunnen: Mertens, Theo Janssen genieten mijn voorkeur! En voor de spits geen idee Matavz zou leuk zijn. Met deze 3 en de huidige selectie kun je aankomen in europa!
Johnny3
 Johnny3 - maandag 16 mei 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 20:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ziet er inderdaad wel aardig uit. Maar denk dat we doordat we championsleague gehaald hebben
we wel grotere namen kunnen halen. Of in nederland spelende spelers die stapje hoger wel aankunnen: Mertens, Theo Janssen genieten mijn voorkeur! En voor de spits geen idee Matavz zou leuk zijn. Met deze 3 en de huidige selectie kun je aankomen in europa!
Klopt, maar met het oog op de toekomst kan dit een hele goede investering zijn. maar Theo die komt niet, en hoeft van mij eigenlijk ook niet te komen, is mijn mening;) Verder Mertens speelde afgelopen weekend uitstekend. En Matavz dat zou een goede versterking zijn, als die al niet rond is met Napoli, Maar nog steeds blijf ik erbij;
Laat Siem in de spits staan volgend seizoen en hij prikt er zo 20-25 in
Een linksbuiten, denk namelijk dat ebecilio het niveau (nog) niet aankan en
een defensieve/controlerende middenvelder maar kan voor die 2 posities geen namen bedenken..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 16 mei 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 20:55 schreef Johnny3 het volgende:

[..]

Klopt, maar met het oog op de toekomst kan dit een hele goede investering zijn. maar Theo die komt niet, en hoeft van mij eigenlijk ook niet te komen, is mijn mening;) Verder Mertens speelde afgelopen weekend uitstekend. En Matavz dat zou een goede versterking zijn, als die al niet rond is met Napoli, Maar nog steeds blijf ik erbij;
Laat Siem in de spits staan volgend seizoen en hij prikt er zo 20-25 in
Een linksbuiten, denk namelijk dat ebecilio het niveau (nog) niet aankan en
een defensieve/controlerende middenvelder maar kan voor die 2 posities geen namen bedenken..
Met derek hebben we de linksbuiten binnen;) Matavs is nog niet rond las ik pas maar weet niet zeker.
En dries is echt klaar voor stap hogerop.
Ben Wel fan van type speler als Janssen.
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:40 schreef Johnny3 het volgende:
Ff Off-topic:
Hallo jongens!
Ben hier nieuw op dit forum en zal me even kort voorstellen! Ben Thom, 21 jaar en kom uit het zuiden des lands, maar absoluut 100% Ajacied!! Sinds ik me kan heugen is er maar 1 club die mijn hart sneller doet kloppen en dat is ons aller Ajax! Iedereen nog gefeliciteerd met het behalen van de 30e landstitel!

On-toppic:
Speel regelmatig fifa en aangezien die mannen wel kijk hebben op talent, stel ik hierbij een middenvelder voor die een hele grote zou kunnen gaan worden: Markus Henriksen, 18 jaar, 187 lang, tweebenig, controlerende middenvelder en komt vaak mee naar voor, en opbouwend heel sterk speelt bij Rosenborg BK. Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=8ujw6ZezDds

Zie jullie reacties graag tegemoet;)
Zo dat is een aardig spelertje zeg, echt belachelijk sterk op het middenveld en een hele mooie stijl van spelen zeg... je kan natuurlijk niks zeggen van 1 zo'n filmpje, maar hij lijkt mij veelbelovend, leuk om te zien
Johnny3
 Johnny3 - maandag 16 mei 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 21:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo dat is een aardig spelertje zeg, echt belachelijk sterk op het middenveld en een hele mooie stijl van spelen zeg... je kan natuurlijk niks zeggen van 1 zo'n filmpje, maar hij lijkt mij veelbelovend, leuk om te zien
Dat dacht ik nou dus ook, Remco! Lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft, en een lekkere pass/schot in z'n benen! Zou perfect op de plek waar Anita nu staat kunnen spelen, Hij is net wat te klein om tegenover spelers als Janko, Engelaar, en in de CL C.Ronaldo, Torres etc. te staan. Heel betreurenswaardig aangezien hij altijd als een van de weinigen voorop in de strijd gaat!
Eens kijken of ik er nog meer gevonden krijg;)
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 21:28 schreef Johnny3 het volgende:

[..]

Dat dacht ik nou dus ook, Remco! Lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft, en een lekkere pass/schot in z'n benen! Zou perfect op de plek waar Anita nu staat kunnen spelen, Hij is net wat te klein om tegenover spelers als Janko, Engelaar, en in de CL C.Ronaldo, Torres etc. te staan. Heel betreurenswaardig aangezien hij altijd als een van de weinigen voorop in de strijd gaat!
Eens kijken of ik er nog meer gevonden krijg;)
Nee kom op zeg, je ziet gister toch ook dat ons huidige middenveld gewoon de beste ploegen van de ED kan oprollen, lijkt me een leuke speler om te scouten, maar om direct Anita te slachtofferen gaat mij weer wat ver..
Johnny3
 Johnny3 - maandag 16 mei 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 21:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee kom op zeg, je ziet gister toch ook dat ons huidige middenveld gewoon de beste ploegen van de ED kan oprollen, lijkt me een leuke speler om te scouten, maar om direct Anita te slachtofferen gaat mij weer wat ver..
Dat kwam mede ook doordat Vertonghen vaak een linie opschoof waardoor het middeveld sterker werd, begrijp me niet verkeerd ik vind Anita een geweldige speler om te zien, maar om mee te kunnen komen in de CL moet het middenveld echt sterker.
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 21:42 schreef Johnny3 het volgende:

[..]

Dat kwam mede ook doordat Vertonghen vaak een linie opschoof waardoor het middeveld sterker werd, begrijp me niet verkeerd ik vind Anita een geweldige speler om te zien, maar om mee te kunnen komen in de CL moet het middenveld echt sterker.
Volgens mij is er geen middenvelder weggegaan, Urby was namelijk linksbuiten of linksback, als we gewoon terecht bij Auxxere hadden gewonnen waren we door gegaan in de poule des doods.

Als we een normale poule zouden krijgen, dan hebben we best mogelijkheden..
Johnny3
 Johnny3 - maandag 16 mei 2011 - 22:00   quote  deeplink  
Je begrijpt me verkeerd, tijdens de wedstrijd komt vertonghen vaak het middenveld in gelopen waardoor het middenveld meer lengte en kracht krijgt en er dus even met 4 man staan.. en die mogelijkheid bestaat dus dat je met 3 andere topclubs in 1 poule terecht komt en dan moet je er dus ook staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 mei 2011 door Johnny3 --
remco k
 remco k - maandag 16 mei 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 22:00 schreef Johnny3 het volgende:
Je begrijpt me verkeerd, tijdens de wedstrijd komt vertonghen vaak het middenveld in gelopen waardoor het middenveld meer lengte en kracht krijgt en er dus even met 4 man staan.. en die mogelijkheid bestaat dus dat je met 3 andere topclubs in 1 poule terecht komt en dan moet je er dus ook staan.
Ben ik niet met je eens, ook dan kan Vertonghen inschuiven en sta je met 4 man op het middnveld, als je van Twente met dit middenveld kan winnen, dan kan je dat volgend jaar ook deon in de CL tegen bepaalde ploegen, als je weer tegen een Madrid en een Milan komt, dan ben je toch weer vrij kansloos, daar gaat een aankoop op het middenveld geen verandring in brengen.

Stapje voor stapje bouwen aan een elftal dat weer meekan in Europa, niet alles in 1 keer willen en doorvoeren.. Vergeet ook niet dat van der Heijden terug komt en dat de Boer hier erg over te spreken is..
dege
 dege - maandag 16 mei 2011 - 23:06   quote  deeplink  
zojuist bij programma Barend en Barend, gerucht dat morgen bekend word dat Theo Janssen naar AJAX komt. Ben benieuwd.
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 16 mei 2011 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 17:44 schreef Johnny3 het volgende:
Waarom een spits halen? ik zeg geef siem volgend seizoen weer een kans in de spits, als hij volgend seizoen iedere wedstrijd zo speelt als tegen twente dan schiet hij er zo 20-25 in. In mijn ogen moet er versterking komen op het middenveld, in de vorm van een defensieve/controlerende middenvelder en een linksvoor, omdat in mijn ogen Ebecilio (nog) tekort komt.
Dat is nou juist het probleem bij Siem. Hij speelt niet elke wedstrijd zo goed zoals gister tegen Twente. de Jong is geen spits! Je hebt helemaal niks aan hem in de Cl. AJax moet gewoon een spits in de spits zetten en kappen met spelers op posities neer te pleuren waar ze niet horen. Siem in de spits is mooi als noodoplossing maar die jongen hoort op het middenveld te spelen en bij voorkeur als nr 10.
Johnny3
 Johnny3 - dinsdag 17 mei 2011 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 21:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met derek hebben we de linksbuiten binnen;) Matavs is nog niet rond las ik pas maar weet niet zeker.
En dries is echt klaar voor stap hogerop.
Ben Wel fan van type speler als Janssen.
Een speler als dries is altijd welkom, heeft zich al bewezen in de subtop en is wel klaar voor een stap hogerop, daar ben ik het wel mee eens! Denk dat de kans dat matavz komt nihil is.. een type theo janssen is altijd van waarde voor een elftal, ben alleen geen fan van theo, wel het type.
Johnny3
 Johnny3 - dinsdag 17 mei 2011 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 23:17 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Dat is nou juist het probleem bij Siem. Hij speelt niet elke wedstrijd zo goed zoals gister tegen Twente. de Jong is geen spits! Je hebt helemaal niks aan hem in de Cl. AJax moet gewoon een spits in de spits zetten en kappen met spelers op posities neer te pleuren waar ze niet horen. Siem in de spits is mooi als noodoplossing maar die jongen hoort op het middenveld te spelen en bij voorkeur als nr 10.
Dat ben ik niet met je eens. Oketoegegeven hij speelde afgelopen seizoen niet de sterren van de hemel maar dat kwam omdat hij iedere keer van het middenveld naar voren werd geslingerd. Zet hem van het begin van het seizoen vast in de spits en hij schiet er zo 20-25 in. In het halve seizoen dat hij in spits stond heeft hij er in totaal toch al 16 inliggen over alle competities..
Johnny3
 Johnny3 - dinsdag 17 mei 2011 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 22:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens, ook dan kan Vertonghen inschuiven en sta je met 4 man op het middnveld, als je van Twente met dit middenveld kan winnen, dan kan je dat volgend jaar ook deon in de CL tegen bepaalde ploegen, als je weer tegen een Madrid en een Milan komt, dan ben je toch weer vrij kansloos, daar gaat een aankoop op het middenveld geen verandring in brengen.

Stapje voor stapje bouwen aan een elftal dat weer meekan in Europa, niet alles in 1 keer willen en doorvoeren.. Vergeet ook niet dat van der Heijden terug komt en dat de Boer hier erg over te spreken is..
Toegegeven een aankoop op het middenveld zal niet het verschil maken tussen winnen en verliezen, maar misschien wel tussen kansloos verliezen en strijdend ten onder gaan. er is nogal een verschil tussen 4-0 verliezen of 1-0/2-0
baco74
 baco74 - dinsdag 17 mei 2011 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 08:32 schreef Johnny3 het volgende:

[..]

Toegegeven een aankoop op het middenveld zal niet het verschil maken tussen winnen en verliezen, maar misschien wel tussen kansloos verliezen en strijdend ten onder gaan. er is nogal een verschil tussen 4-0 verliezen of 1-0/2-0
Allereerst welkom op dit forum, leuke nette posts plaats je tot dusver.
Keep up the good work.
Op je laatste post wilde ik ff reageren:

We moeten alleen spelers kopen om te winnen, niet om met minder te verliezen.
Garanties heb je nooit,
maar als je bij voorbaat van een aankoop denkt dat het verschil alleen is dat je strijdend ten onder gaat ipv fors verliest,
kan je wie dat ook is, diegeen beter niet kopen en bouwen met de spelers die je hebt.
Ik vind dat spelers minder op verschillende posities opgesteld moeten worden.
Er word naar mijn mening te veel geshuffeld met bv Anita en De Jongh,
dit komt de (en hun) continuiteit niet ten goede. Dit is ook Urby's probleem geweest.
Als er een positie vrij komt door een schorsing of blessure,
gewoon inlaten vullen door een ander, desnoods jeugd.
We hebben een selectie die groot genoeg is, dan kan iedereen zijn minuten pakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door baco74 --
bla bla bla
 bla bla bla - dinsdag 17 mei 2011 - 09:26   quote  deeplink  
Wat zouden jullie vinden als Theo naar ajax zal gaan.
Lijkt mij een echte versterking
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 17 mei 2011 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 08:29 schreef Johnny3 het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Oketoegegeven hij speelde afgelopen seizoen niet de sterren van de hemel maar dat kwam omdat hij iedere keer van het middenveld naar voren werd geslingerd. Zet hem van het begin van het seizoen vast in de spits en hij schiet er zo 20-25 in. In het halve seizoen dat hij in spits stond heeft hij er in totaal toch al 16 inliggen over alle competities..
Siem is gewoon geen spits. En dat zie je heel goed in de wedstrijden. Ok, leuk dat ie zn doelpuntjes meepikt en leuk meekaatst maar vaak maakt ie beslissingen waarvan je soms denkt wat doe je nou. Beslissingen die een echte spits nooit zou maken en dat kost je doelpunten. Siem is een middenvelder en ik kan niet begrijpen dat Ajax supporters willen dat spelers op posities worden neergezet waar ze niet horen te staan. Anita is ook geen linksback. Blind is ook geen linksback. Ik irriteer me er elke keer weer aan dat spelers gewoon misbruikt worden op andere posities. Siem hoort op het middenveld en daar speelt ie zelf ook het liefst. Tis toch schandalig dat Ajax met een middenvelder in de spits speelt? Hoe aardig Siem het ook doet, het is een noodoplossing. Er hoort een echte spits in de spits bij Ajax te spelen kom op zeg.
dege
 dege - dinsdag 17 mei 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 09:39 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Siem is gewoon geen spits. En dat zie je heel goed in de wedstrijden. Ok, leuk dat ie zn doelpuntjes meepikt en leuk meekaatst maar vaak maakt ie beslissingen waarvan je soms denkt wat doe je nou. Beslissingen die een echte spits nooit zou maken en dat kost je doelpunten. Siem is een middenvelder en ik kan niet begrijpen dat Ajax supporters willen dat spelers op posities worden neergezet waar ze niet horen te staan. Anita is ook geen linksback. Blind is ook geen linksback. Ik irriteer me er elke keer weer aan dat spelers gewoon misbruikt worden op andere posities. Siem hoort op het middenveld en daar speelt ie zelf ook het liefst. Tis toch schandalig dat Ajax met een middenvelder in de spits speelt? Hoe aardig Siem het ook doet, het is een noodoplossing. Er hoort een echte spits in de spits bij Ajax te spelen kom op zeg.
Daarom is ajax ook hard bezig een spits binnen te halen voor komend seizoen.
Begrijp alleen je kritiek niet zo, kijk bij psv, daar vertrekt affelay, raakt die braziliaan geblesseerd en het is gedaan met psv.
Bij ajax vertrekt Suarez, altijd goed voor de nodige doelpunten en toch heeft ajax dat uitstekend weten op te vangen en daarmee dus ook de terechte kampioen geworden.
Heb vertrouwen in ajax en het komt allemaal goed, dat hebben we dit seizoen ook gezien, waar de Boer met ajax vandaan is gekomen, de inhaalslag is geweldig geweest want een aantal weken geleden had iedereen ajax opgegeven in de titelstrijd.
Daarbij met een aankoop als Theo Janssen erbij ga je denk ik een vreselijk sterk middenveld krijgen, mijn ideale middenveld als die transfer doorgaat is dan Janssen, Eriksen en De Zeeuw, dan niet te vergeten wat je nog achter de hand hebt, hoor je mij niet klagen en mijn waardering voor Siem De Jong, nooit klagen en keihard werken voor zijn team, dat zijn de mannen, ook al doet hij niet alles goed.
Ajax078
 Ajax078 - dinsdag 17 mei 2011 - 10:15   quote  deeplink  
theo, is waardevol.. door het snelle combinatie voetbal is het mogelijk om goed en snel te kunnen participeren naar de tegenstander zijn doel. theo, cristian, en demy zijn hier goed genoeg voor, siem komt technisch te kort om 100% mee te kunnen in de voetbal filosofie van de boer. Vind hem wel goed, maar vind het een afjager.
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 17 mei 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 10:14 schreef dege het volgende:

[..]

Daarom is ajax ook hard bezig een spits binnen te halen voor komend seizoen.
Begrijp alleen je kritiek niet zo, kijk bij psv, daar vertrekt affelay, raakt die braziliaan geblesseerd en het is gedaan met psv.
Bij ajax vertrekt Suarez, altijd goed voor de nodige doelpunten en toch heeft ajax dat uitstekend weten op te vangen en daarmee dus ook de terechte kampioen geworden.
Heb vertrouwen in ajax en het komt allemaal goed, dat hebben we dit seizoen ook gezien, waar de Boer met ajax vandaan is gekomen, de inhaalslag is geweldig geweest want een aantal weken geleden had iedereen ajax opgegeven in de titelstrijd.
Daarbij met een aankoop als Theo Janssen erbij ga je denk ik een vreselijk sterk middenveld krijgen, mijn ideale middenveld als die transfer doorgaat is dan Janssen, Eriksen en De Zeeuw, dan niet te vergeten wat je nog achter de hand hebt, hoor je mij niet klagen en mijn waardering voor Siem De Jong, nooit klagen en keihard werken voor zijn team, dat zijn de mannen, ook al doet hij niet alles goed.
Ja maar daar heb ik het toch ook niet over. Ik wil alleen maar zeggen dat het leuk is dat je Siem achter de hand hebt als nood oplossing maar dat die jongen op het middenveld thuishoort en Ajax een echte spits in de spits moet zetten en niet door moet gaan met de Jong blijven misbruiken in de spits.
T-imothy
 T-imothy - dinsdag 17 mei 2011 - 10:44   quote  deeplink  
Ik lees en hoor hier veel suggesties voor nieuwe aankopen.
Matavz wordt genoemd, mertens, boerrighter (is al binnen), serero (is al binnen), janssen e.d. Ik hoor alleen niemand die het heeft over de slachtoffers.
Want om heel eerlijk te zijn, als er een nieuwe spits komt denk ik dat siem gewoon op de bank beland. En stel Janssen komt, waar op het middelveld zetje hem neer (links) en wie ga je daarvoor slachtofferen? De zeeuw?! Om heel eerlijk te zijn vond ik hem de laatste wedstrijden zeer sterk spelen. Is het geen optie om de zeeuw met zijn velheid door te schuiven naar verd. middenvelder?!

Om terug te komen over het spitsenverhaal: Siem is inderdaad geen echte spits en ik vind het eigenlijk ook geen echte middenvelder. Zie in hem eerder een hangende tweedespits die op en af mag komen.
freakie
 freakie - dinsdag 17 mei 2011 - 12:05   quote  deeplink  
timothy das denk ik wel duidelijk.. je slachtoffert dan dan een anita voor denk ik.. De boer heeft vaker gezegd dat het een onzin is dat je nu in deze tijd met een verdedigende middenvelder moet spelen..

Dus een theo janssen, dezeeuw en eriksen zouden goed samen kunnen spelen.. als het zo is dat sigtorson, boerichter en theo bijna binnen zijn dan is het al weer klaar met de aankopen.. Ja dan zouden nog de spelers die wegvallen vervangen moeten worden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door freakie --
freakie
 freakie - dinsdag 17 mei 2011 - 12:24   quote  deeplink  
nou zeggen ze ook dat wieleart definitief naar roda is.. Heerlijk..
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2011 - 12:48   quote  deeplink  
las het ook ja, goede zaak zijn we daar ook weer vanaf..
freakie
 freakie - dinsdag 17 mei 2011 - 13:04   quote  deeplink  
Ja heerlijk.. Echt nou nog spelers kopen die het ook echt hebben..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door freakie --
Johnny3
 Johnny3 - dinsdag 17 mei 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 09:19 schreef baco74 het volgende:

[..]

Allereerst welkom op dit forum, leuke nette posts plaats je tot dusver.
Keep up the good work.
Op je laatste post wilde ik ff reageren:

We moeten alleen spelers kopen om te winnen, niet om met minder te verliezen.
Garanties heb je nooit,
maar als je bij voorbaat van een aankoop denkt dat het verschil alleen is dat je strijdend ten onder gaat ipv fors verliest,
kan je wie dat ook is, diegeen beter niet kopen en bouwen met de spelers die je hebt.
Ik vind dat spelers minder op verschillende posities opgesteld moeten worden.
Er word naar mijn mening te veel geshuffeld met bv Anita en De Jongh,
dit komt de (en hun) continuiteit niet ten goede. Dit is ook Urby's probleem geweest.
Als er een positie vrij komt door een schorsing of blessure,
gewoon inlaten vullen door een ander, desnoods jeugd.
We hebben een selectie die groot genoeg is, dan kan iedereen zijn minuten pakken.
Thanks! Dat zal zeker zo proberen vol te houden.

Als reactie op jouw post: Het was meer als reactie op wat remco zei, dat wanneer je tegen ploegen als Madrid en Milan bij voorbaat al vrij kansloos bent.
Maar met juiste aankopen is dit weer juist te verminderen waardooor je als Ajax zijnde weer kunt strijden om de winst ipv helemaal kansloos ten onder gaan. Een goed en gelijkwaardig team bouwen dat competitief is met Madrid kost nou eenmaal tijd en geld, en aangezien wij minder financieele middelen hebben zal dit enige tijd duren en kun je niet verwachten dat Ajax tegen dit soort teams voor vol voor de winst kan gaan, daar gaat gewoon een aanzienlijke tijd overheen, in mijn optiek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door Johnny3 --
japhe
 japhe - dinsdag 17 mei 2011 - 15:19   quote  deeplink  
weet iemand hoe het ervoor staat met de andere transfers, daar bedoel ik mee sigthorsson, janssen en boerrighter?
joduh
 joduh - dinsdag 17 mei 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 15:19 schreef japhe het volgende:
weet iemand hoe het ervoor staat met de andere transfers, daar bedoel ik mee sigthorsson, janssen en boerrighter?
naar mijn weten op een paar hele kleine puntjes na rond....tenminste boerrichter en sightorson....jansen hoor ik weinig van man....maar ik hoop van wel....
japhe
 japhe - dinsdag 17 mei 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 15:22 schreef joduh het volgende:

[..]

naar mijn weten op een paar hele kleine puntjes na rond....tenminste boerrichter en sightorson....jansen hoor ik weinig van man....maar ik hoop van wel....
Ik hoor net van een vriend van mij dat sighorsson met medische keuring bezig is maar hij durft het nog niet te bevestigen dus ik durf het ook niet te bevestigen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 17 mei 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 15:35 schreef japhe het volgende:

[..]

Ik hoor net van een vriend van mij dat sighorsson met medische keuring bezig is maar hij durft het nog niet te bevestigen dus ik durf het ook niet te bevestigen
plaats het dan ook niet vriend :)
JOOD
 JOOD - dinsdag 17 mei 2011 - 17:12   quote  deeplink  
Boerrigter en Ebecilio voor linksbuiten
Stighorsson en Castillon voor in de spits
Sulejmani en Ozbiliz voor rechtsbuiten

Eriksen en de Jong voor 10
De Zeeuw en de Jong voor rechtshalf
Janssen ;) en Anita voor linkshalf
(heb je Lindgren en Enoh nog plus die Serero die van cape town komt)

vd Wiel en Anita voor rechtsback
Alderweireld en ooijer voor rechter centrale verdediger
Vertonghen en Jeugd/aankoop? voor linker centrale verdediger
Boilesen en Blind voor linksback

Stekelenburg en Vermeer op doel

Hier moeten we mee in onze handjes wrijven denk ik..

Aankopen zouden zijn:
Boerrigter
Sorero
Stighorsson
Janssen
en misschien nog een centrale verdediger?

is ook wel reeel denk ik, alleen zou ik toch liever gevestigde namen zien die zich al bewezen hebben. Maar van de andere kant zou ik in dit elftal mijn volledige vertrouwen hebben!

op naar 31 ;)
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 17:12 schreef JOOD het volgende:

Aankopen zouden zijn:
Boerrigter
Sorero
Stighorsson
Janssen

is ook wel reeel denk ik, alleen zou ik toch liever gevestigde namen zien die zich al bewezen hebben. Maar van de andere kant zou ik in dit elftal mijn volledige vertrouwen hebben!

op naar 31 ;)
Serrero is een spits, en Lodeiro vergeet je helemaal..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 mei 2011 - 18:58   quote  deeplink  
En hij heeft Stekelenburg én Vermeer op doel :P
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - dinsdag 17 mei 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:

Aankopen zouden zijn:
Boerrigter
Sorero
Stighorsson
Janssen

op naar 31 ;)
Whaha Stekelenburg EN Vermeer op doelxD
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 mei 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:42 schreef Ajax-pwnt het volgende:

[..]

Whaha Stekelenburg EN Vermeer op doelxD
Zei ik precies hetzelfde, zie hierboven :P
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - dinsdag 17 mei 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:43 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Zei ik precies hetzelfde, zie hierboven :P
Maakt niet uit, Dan heeft hij vier keepers.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 mei 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:46 schreef Ajax-pwnt het volgende:

[..]

Maakt niet uit, Dan heeft hij vier keepers.
? Die snap ik niet?
2 posts x 2 keepers per post = 4?
Snap die redenering niet helemaal :P
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 mei 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:

Aankopen zouden zijn:
Boerrigter
Sorero
Stighorsson
Janssen

op naar 31 ;)
Als we het seizoen kunnen beginnen met wat je hierboven noem zie ik het seizoen rooskleurig tegemoet. Vooral met twee keepers op doel;)
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - dinsdag 17 mei 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:49 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

? Die snap ik niet?
2 posts x 2 keepers per post = 4?
Snap die redenering niet helemaal :P
Maakt niet uit, Opweg naar de 4e ster!
Zou je trouwens geen 2 keepers op mogenstellen?
staat dat in de regels toevallig?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 mei 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 19:51 schreef Ajax-pwnt het volgende:

[..]

Maakt niet uit, Opweg naar de 4e ster!
Zou je trouwens geen 2 keepers op mogenstellen?
staat dat in de regels toevallig?
Lijkt me wel :P
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 17 mei 2011 - 22:20   quote  deeplink  
-------------------------Stekelenburg---------------------------
--V/d Wiel---Alderweireld---Vertonghen---Boilesen---
-----------------------------Anita----------------------------------
--Eriksen-----------------------------------------Janssen-------
--Sulejmani-----------Sightorsson-----------Boerrigter---

dit zou een mooie opstelling zijn voor volgend jaar. als we dit voor elkaar krijgen (en waarom niet) maken we duidelijke stappen op de weg terug naar de Europese top. bovendien hebben we met deze aankopen geen overbodige of rare aankopen gedaan.

mochten er spelers vertekken kun je met dat geld die spelers vervangen.

vertongen voor 15 miljoen naar het buitenland - mathijsen voor 8 miljoen naar ajax.
stekelenburg voor 7 miljoen weg - vermeer 1e keeper en een waardige 2e keeper halen.
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 22:20 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:
-------------------------Stekelenburg---------------------------
--V/d Wiel---Alderweireld---Vertonghen---Boilesen---
-----------------------------Anita----------------------------------
--Eriksen-----------------------------------------Janssen-------
--Sulejmani-----------Sightorsson-----------Boerrigter---

dit zou een mooie opstelling zijn voor volgend jaar. als we dit voor elkaar krijgen (en waarom niet) maken we duidelijke stappen op de weg terug naar de Europese top. bovendien hebben we met deze aankopen geen overbodige of rare aankopen gedaan.

mochten er spelers vertekken kun je met dat geld die spelers vervangen.

vertongen voor 15 miljoen naar het buitenland - mathijsen voor 8 miljoen naar ajax.
stekelenburg voor 7 miljoen weg - vermeer 1e keeper en een waardige 2e keeper halen.
Sergio Padt tweede keeper??? Of is dat te vroeg?? Bizot??
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2011 - 22:24   quote  deeplink  
Ik vind het namelijk echt zonde om een keeper te kopen voor de bank..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 mei 2011 - 22:24   quote  deeplink  
die serero ofzo van capetown ? iemand een idee hoe die is ? possitie was aanval toch ?
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 17 mei 2011 - 22:25   quote  deeplink  
op de bank heb je dan nog spelers zoals:
siem de jong
demy de zeeuw
ebecillio
enoh
lodeiro
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 17 mei 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 22:24 schreef nummer10 het volgende:
die serero ofzo van capetown ? iemand een idee hoe die is ? possitie was aanval toch ?
aanvallende middenvelder dacht ik. ik heb gehoord dat hij wel aardig kan voetballen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

0.0093410