|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat zijn hele mooie vraagtekens.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja ik snap niet wat robinho schreef.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hoezo niet dan? Wat snapt ge niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 - 00:28 schreef Robinho het volgende:Als Sneijder verkocht wordt voor 40 kopen we van de 5% opleidingsvergoeding de keeper! En dan waarderen we Jantjes contract even op en verlengen met 1 a 2 jaar. Gelukkig heeft Jan daar zelf niks over te zeggen... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nee ik vond het een pittig stukje tekst in de vroege nacht...Mijn fout... Snap het nu... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2011 - 18:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:Horen jullie nog iets van Jonathan Reis, waar hangt die uit na die zware blessure vorig jaar? Technisch sterk aan de bal, heb het idee dat hij wel eens zou passen in onze selectie. Deze jonge braziliaan is transfervrij, lijkt me een behoorlijke aanwinst mocht hij komen. Van mij mogen ze deze jongen een contract geven, PSV zijn een stelletje mierenneukers, denk dat het een top spits is, al weet ik niet hoe hij eruit zal komen, maar dan nog. Contractje geven voor 1 jaar met optie van 3 jaar. Had PSV maar wat menselijker moeten zijn. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Ik denk dat het einde carriere is voor Reis. Echt een hele zware blessure. Na al die andere tegenslag, incidenten denk ik dat hij er niet meer bovenop komt. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 00:18 schreef Robinho het volgende:Ik denk dat het einde carriere is voor Reis. Echt een hele zware blessure. Na al die andere tegenslag, incidenten denk ik dat hij er niet meer bovenop komt. Tja, dat zou zomaar kunnen. Als hij nu niet terug aan de coke gaat, dan weet ik het niet meer. Toch hoop ik wel dat hij terugkomt. Vond het een goede speler, maar dan in een ander shirt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Denk toch dat er nog een tweede spits komt anders zitten we slecht in de slappe was met de C.L. in het vooruitzicht. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
nu ook al interesse in van der wiel kloten zooi!! |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
die intresse is er al een tijdje hoor.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Het worden nog twee lange weken, naast van der Wiel zal er zeker nog een bod uitgebracht worden op Vertonghen, Sulejmani, en Eriksen. Wie zwichten er voor het grote geld ? Denk dat Eriksen wel blijft of Barcelona moet aanbellen. Het voordeel is wel dat wij ook C.L. spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 18:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het worden nog twee lange weken, naast van der Wiel zal er zeker nog een bod uitgebracht worden op Vertonghen, Sulejmani, en Eriksen. Wie zwichten er voor het grote geld ? Denk dat Eriksen wel blijft of Barcelona moet aanbellen. Het voordeel is wel dat wij ook C.L. spelen. Dat ligt helemaal aan Ajax, als de club paal en per stelt en hoge transfersommen aanhoud of gewoon zegt dat spelers niet te koop zijn, dan blijven die spelers gewoon bij Ajax. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 18:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Het worden nog twee lange weken, naast van der Wiel zal er zeker nog een bod uitgebracht worden op Vertonghen, Sulejmani, en Eriksen. Wie zwichten er voor het grote geld ? Denk dat Eriksen wel blijft of Barcelona moet aanbellen. Het voordeel is wel dat wij ook C.L. spelen. De prijzen gaan nu omhoog, van mij mag Suljemani best vertrekken voor 20m, heb ik geen probleem mee, want we hebben al genoeg opvolgers, ook al doet hij het nu goed, maar dat geeft gewoon een lekker gevoel, omdat we ook 18m (16 + 2 zaakwaarnemer) voor hem neer hebben gelegd. V/D Wiel zou ik zonde vinden, maar voor 20m zou ik geen nee zeggen. We kunnen best een goede vervanger vinden. Verthongen is niet bespreekbaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 20:06 schreef Ajax we love you het volgende:[..] De prijzen gaan nu omhoog, van mij mag Suljemani best vertrekken voor 20m, heb ik geen probleem mee, want we hebben al genoeg opvolgers, ook al doet hij het nu goed, maar dat geeft gewoon een lekker gevoel, omdat we ook 18m (16 + 2 zaakwaarnemer) voor hem neer hebben gelegd. V/D Wiel zou ik zonde vinden, maar voor 20m zou ik geen nee zeggen. We kunnen best een goede vervanger vinden. Verthongen is niet bespreekbaar. Toch denk ik dat we het meest moeten vrezen voor een vertrek van Vertonghen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 16:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:Denk toch dat er nog een tweede spits komt anders zitten we slecht in de slappe was met de C.L. in het vooruitzicht. En als we die niet hebben, hebben we de Jong of ozbilliz als 2e spits.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 19:47 schreef remco k het volgende:[..] Dat ligt helemaal aan Ajax, als de club paal en per stelt en hoge transfersommen aanhoud of gewoon zegt dat spelers niet te koop zijn, dan blijven die spelers gewoon bij Ajax. Eens, klopt maar ook Ajax zwicht voor het grote geld, Huntelaar, Suarez. Soms zwichten ze zelfs voor een paar miljoentjes, De Zeeuw, Stekelenburg. Dus is er niets zeker. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 22:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eens, klopt maar ook Ajax zwicht voor het grote geld, Huntelaar, Suarez. Soms zwichten ze zelfs voor een paar miljoentjes, De Zeeuw, Stekelenburg. Dus is er niets zeker. Stekelenburg is voor een prima bedrag weggegaan.. De zeeuw is eigenlijk voor te veel weggegaan.. En als je voor een Russische club kiest mag je van mij echt oprotten.. Suarez is gewoon nog een halfjaar gebleven en niet op het eind vertrokken in de winterstop.. En huntelaar was toch gewoon ook ruim voor tijd vertrokken? Of was dat nog voor de tijd dat ajax melden dat spelers niet meer vlak voor de deadline weggingen? Er zullen in de 2e week nog wel spelers gekocht kunnen worden maar ik denk alleen als ze komen met echt heel veel geld(bijvoorbeeld 35 mil voor vertonghen) dat ze hem dan wel laten gaan de laatste week anders blijven ze lekker zitten.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Freaky het lijkt wel of jij aandelen hebt van Ajax, want er mag van jouw totaal niets gekocht worden. Ik heb het over een tweede spits zelfs bij de amateurs hebben ze die op de bank zitten. De Jong is en blijft een leuke en goede voetballer voor de nederlandse competitie maar voor de C.L. komt hij echt tekort of ze moeten hem de ruimte geven die hij tegen Twente kreeg in de kampioenswedstrijd. Nu dat kun je dus wel vergeten in de C.L. Ozbiliz kan een grote worden ook ik ben erg gecharmeerd van hem, maar is nog geen grote dus is Ozbliiz een vraagteken wat betreft de C.L. Ik ben van mening dat je uberhaupt niets aan het toeval moet overlaten, dus moet hij zich eerst maar eens laten zien in de competitie daarna is de C.L. het volgende station. Weet zeker dat Frank nog een tweede spits binnen haalt, let maar op Frank laat niets aan het toeval ....! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 23:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Freaky het lijkt wel of jij aandelen hebt van Ajax, want er mag van jouw totaal niets gekocht worden. Ik heb het over een tweede spits zelfs bij de amateurs hebben ze die op de bank zitten. De Jong is en blijft een leuke en goede voetballer voor de nederlandse competitie maar voor de C.L. komt hij echt tekort of ze moeten hem de ruimte geven die hij tegen Twente kreeg in de kampioenswedstrijd. Nu dat kun je dus wel vergeten in de C.L. Ozbiliz kan een grote worden ook ik ben erg gecharmeerd van hem, maar is nog geen grote dus is Ozbliiz een vraagteken wat betreft de C.L. Ik ben van mening dat je uberhaupt niets aan het toeval moet overlaten, dus moet hij zich eerst maar eens laten zien in de competitie daarna is de C.L. het volgende station. Weet zeker dat Frank nog een tweede spits binnen haalt, let maar op Frank laat niets aan het toeval ....! Zo zo je moet wel je best doen om het verschil tussen sigthorsson en de Jong te zien.. Dat ozbilliz geen grote is klopt.. Maar je kan wel iemand halen maar daar weet je ook niet van of hij het gaat redden.. Je kan gewoon geen cl waardige spits halen voor rond de 2 miljoen.. Dat kan gewoon niet..
Maar geef maar eens aan wat is het verschil tussen de Jong en sightorsson.. En had hij die ruimte ook tegen Ac Milaan dan? Ik geloof dat de Jong ook meer ervaring heeft in de cl en ajax heeft het nou niet bepaald slecht gedaan dacht ik zo..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
sls 2e doelman kunnen we timo hildebrand nog halen, heeft nog geen club en dus transfervrij. in potentie een goede keeper met veel ervaring |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 22:44 schreef freakie het volgende:[..] Stekelenburg is voor een prima bedrag weggegaan.. De zeeuw is eigenlijk voor te veel weggegaan.. En als je voor een Russische club kiest mag je van mij echt oprotten.. Suarez is gewoon nog een halfjaar gebleven en niet op het eind vertrokken in de winterstop.. En huntelaar was toch gewoon ook ruim voor tijd vertrokken? Of was dat nog voor de tijd dat ajax melden dat spelers niet meer vlak voor de deadline weggingen? Er zullen in de 2e week nog wel spelers gekocht kunnen worden maar ik denk alleen als ze komen met echt heel veel geld(bijvoorbeeld 35 mil voor vertonghen) dat ze hem dan wel laten gaan de laatste week anders blijven ze lekker zitten.. Stekelenburg is een wereldkeeper, hij was een van de beste keepers tijdens het wereldtoernooi, die verkoop je toch niet voor een paar miljoen. Dus helemaal niet prima, Ik vind het wel mooi voor hem dat hij voor dat luttele bedrag mocht vertrekken. Wat betreft Suarez, Liverpool had hem ook gekocht als Ajax had vast gehouden aan 35 miljoen. Overigens als je een speler tussentijds verkoop moet je juist voor de hoofdprijs gaan. Als ze 20 miljoen wegleggen voor Jan Vertonghen is hij weg, let maar op! Ajax moet spelers niet zo makkelijk laten gaan of ze moeten El Hamdaoui heten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 23:12 schreef freakie het volgende:[..] Zo zo je moet wel je best doen om het verschil tussen sigthorsson en de Jong te zien.. Dat ozbilliz geen grote is klopt.. Maar je kan wel iemand halen maar daar weet je ook niet van of hij het gaat redden.. Je kan gewoon geen cl waardige spits halen voor rond de 2 miljoen.. Dat kan gewoon niet.. Maar geef maar eens aan wat is het verschil tussen de Jong en sightorsson.. En had hij die ruimte ook tegen Ac Milaan dan? Ik geloof dat de Jong ook meer ervaring heeft in de cl en ajax heeft het nou niet bepaald slecht gedaan dacht ik zo.. Freaky ik moet toegeven dat het lastig is om de juiste spits te halen voor een team. Voor 2 miljoen heb je idd ook niet de zekerheid, je haalt voor 2 miljoen geen tweede Suarez binnen.(Groningen destijds helaas wel) Zelfs met Sigthorsson heb je geen zekerheid voor de C.l. misschien dat ik daarom onzeker ben wat betreft de spitspositie. Met een Suarez ging je vorig jaar met meer vertrouwen Europa in. Toch blijf ik hameren op een tweede spits al kost hij maar 2 miljoen, haal hem desnoods uit Zuid-Amerika zoals Groningen destijds. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 23:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Stekelenburg is een wereldkeeper, hij was een van de beste keepers tijdens het wereldtoernooi, die verkoop je toch niet voor een paar miljoen. Dus helemaal niet prima, Ik vind het wel mooi voor hem dat hij voor dat luttele bedrag mocht vertrekken. Wat betreft Suarez, Liverpool had hem ook gekocht als Ajax had vast gehouden aan 35 miljoen. Overigens als je een speler tussentijds verkoop moet je juist voor de hoofdprijs gaan. Als ze 20 miljoen wegleggen voor Jan Vertonghen is hij weg, let maar op! Ajax moet spelers niet zo makkelijk laten gaan of ze moeten El Hamdaoui heten. ajax zal haar spelers niet gemakkelijk laten gaan, die tijd is geweest, als er geld nodig is dan word het anders.
ajax zal ook geen belachelijke bedragen meer neer gaan leggen zins suleymani denkt iedere club geld te kunne krijgen van ajax dit is voorbij de spelers die gehaald zijn zijn niet te duur en er is goed geld geberd voor spelers die weg zijn gegaan.
nl clubs moeten leren inzien dat ze zonder een ajax en in mindere mate psv en twente niet kunnen bestaan en minder kans hebben op europees voetbal we boren elkaar de grond in door belachelijk geld te vregen en te geven... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 23:43 schreef 1 2 hupsakee het volgende:[..] ajax zal haar spelers niet gemakkelijk laten gaan, die tijd is geweest, als er geld nodig is dan word het anders. ajax zal ook geen belachelijke bedragen meer neer gaan leggen zins suleymani denkt iedere club geld te kunne krijgen van ajax dit is voorbij de spelers die gehaald zijn zijn niet te duur en er is goed geld geberd voor spelers die weg zijn gegaan. nl clubs moeten leren inzien dat ze zonder een ajax en in mindere mate psv en twente niet kunnen bestaan en minder kans hebben op europees voetbal we boren elkaar de grond in door belachelijk geld te vregen en te geven... EENS!:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 23:43 schreef 1 2 hupsakee het volgende:[..] ajax zal haar spelers niet gemakkelijk laten gaan, die tijd is geweest, als er geld nodig is dan word het anders. ajax zal ook geen belachelijke bedragen meer neer gaan leggen zins suleymani denkt iedere club geld te kunne krijgen van ajax dit is voorbij de spelers die gehaald zijn zijn niet te duur en er is goed geld geberd voor spelers die weg zijn gegaan. nl clubs moeten leren inzien dat ze zonder een ajax en in mindere mate psv en twente niet kunnen bestaan en minder kans hebben op europees voetbal we boren elkaar de grond in door belachelijk geld te vregen en te geven... `Zlatan, Snijder Vaart Heitinga, Huntelaar zijn allemaal voor te weining geld vertrokken, en toen hadden we niet direct geld nodig. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ik vrees het nu ook :( Als inter echt een bod gaat doen, dan zijn we hem kwijt. |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
Transfer overzicht:
Thimothée Atouba € 0 Ronald Graafland € 0 Rasmus Lindgren € 0 Oleguer Presas Renom € 0 Evander Sno € 0 Rob Wielaert € 0 Hyun Jun Suk € 0 Kappelhof € 0 Ottenhof € 0 Burnet € 0 Roly Bonevatia € 0 Verhuurd Florian Jozefzoon € 0 Verhuurd Geoffrey Castillion € 0 Verhuurd Dario Cvitanich € 0 Verhuurd (Optie tot koop 2.5 mln.) Marco Bizot € 0 Verhuurd Sergio Padt € 300,000 Demy de Zeeuw € 6,000,000 Stekelenburg € 6,325,000 (+ 2 a 3 miljoen in de komende jaren) Theo Janssen € 3,200,000- Derk Boerrigter € 700,000- Thulani Serero € 2,500,000- Nick de Bondt € 300,000- Viktor Fisher € 1,300,000- Kolbeinn Sigtorsson € 4,500,000-
Saldo € 125,000
De bedragen van Sergio Padt en Nick de Bondt heb ik geschat.
Persoonlijk vind ik dat de volgende spelers mogen vertrekken: El Hamdaoui Aissati Jan Arie van der Heijden Lodeiro Bruno Silva
Daarnaast verwacht ik nog een keeper en spits. Maar daar is meer dan voldoende geld voor.
Ik kan niet anders concluderen dat Ajax er uitstekend voor staat en er vrijwel geen excuus is om selectiespelers te verkopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2011 door RJ -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 - 23:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Stekelenburg is een wereldkeeper, hij was een van de beste keepers tijdens het wereldtoernooi, die verkoop je toch niet voor een paar miljoen. Dus helemaal niet prima, Ik vind het wel mooi voor hem dat hij voor dat luttele bedrag mocht vertrekken. Wat betreft Suarez, Liverpool had hem ook gekocht als Ajax had vast gehouden aan 35 miljoen. Overigens als je een speler tussentijds verkoop moet je juist voor de hoofdprijs gaan. Als ze 20 miljoen wegleggen voor Jan Vertonghen is hij weg, let maar op! Ajax moet spelers niet zo makkelijk laten gaan of ze moeten El Hamdaoui heten. Het probleem is dat je ook te maken hebt met een speler en als je een speler niet laat gaan terwijl hij naar de Europese top kan gaan, dan geeft dat weinig vertrouwen naar nieuwe talenten toe. Natuurlijk mogen ze niet verkocht worden voor een appel en een ei, maar de echte hoofdprijs krijgen is ook heel lastig voor Ajax. Die Nederlandse clubs die nu talenten tegen houden en veel geld vragen, zullen straks zelf de deksel op hun neus gaan krijgen. Spelers zullen straks steeds vaker eisen in hun contract dat als Ajax of PSV komt men voor x bedrag weg mag. Je ziet het al bij Twente. Die munsterman hield iedereen tegen, dus wat doen spelers zoals Janssen en Wielaert, die laten dus gewoon een fixed price neerzetten in hun contract, zodat Munsterman geen poot heeft om op te staan. Aisatti heeft ook om die reden afgezegd bij Vitesse.
Overigens bleken er wel russisch clubs bereid te zijn om 35m te willen neerleggen voor Suarez, maar Suarez wilde niet naar Rusland. Of sit waar is weet ik natuurlijk niet, maar dat zijn de geruchten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Enkel en alleen voor ruim in de 20 miljoen. En dat zie ik een club niet zo 123 betalen hoor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 13:33 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Het probleem is dat je ook te maken hebt met een speler en als je een speler niet laat gaan terwijl hij naar de Europese top kan gaan, dan geeft dat weinig vertrouwen naar nieuwe talenten toe. Natuurlijk mogen ze niet verkocht worden voor een appel en een ei, maar de echte hoofdprijs krijgen is ook heel lastig voor Ajax. Die Nederlandse clubs die nu talenten tegen houden en veel geld vragen, zullen straks zelf de deksel op hun neus gaan krijgen. Spelers zullen straks steeds vaker eisen in hun contract dat als Ajax of PSV komt men voor x bedrag weg mag. Je ziet het al bij Twente. Die munsterman hield iedereen tegen, dus wat doen spelers zoals Janssen en Wielaert, die laten dus gewoon een fixed price neerzetten in hun contract, zodat Munsterman geen poot heeft om op te staan. Aisatti heeft ook om die reden afgezegd bij Vitesse. Overigens bleken er wel russisch clubs bereid te zijn om 35m te willen neerleggen voor Suarez, maar Suarez wilde niet naar Rusland. Of sit waar is weet ik natuurlijk niet, maar dat zijn de geruchten. Ik ben het eens met je verhaal, maar Roma is geen Europese top, en is dat de komende jaren ook nog niet.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 16:32 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben het eens met je verhaal, maar Roma is geen Europese top, en is dat de komende jaren ook nog niet.. Nee je hebt gelijk daarin, Roma is idd geen Europese top en de vraag is of ze dat ooit nog zullen worden, maar Steek wilde zo graag een nieuwe uitdaging. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 16:30 schreef remco k het volgende:[..] Enkel en alleen voor ruim in de 20 miljoen. En dat zie ik een club niet zo 123 betalen hoor.. ja ik las eerst dat ze 12m wilde hebben, nu lees ik 20m of zelfs nog meer, dus laten we hopen dat Inter of iemand anders dat niet wil neerleggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
SC Heerenveen hoopt zich deze zomer te versterken met Ajax-middenvelder Jan-Arie van der Heijden. De Nederlander, die vorig seizoen nog voor degradant Willem II speelde, is op de hoogte van de interesse. Dat geeft hij aan in gesprek met Voetbal International.
"Maar ik ben op dit moment nog een beetje aan het rondkijken. Ik verwacht sowieso nog deze transferperiode te vertrekken bij Ajax, maar er zijn nog meer clubs uit de Eredivisie geïnteresseerd. Binnen nu en twee weken verwacht ik duidelijkheid te hebben", aldus Van der Heijden.
Ik hoop dat ze hem toch nog een jaar verhuren, bij H'veen komt hij veel meer aan voetballen toe dan bij Willem 2 en ik denk dat hij goed genoeg kan worden om bij Ajax te spelen. |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
van der heijden ruilen tegen bas dost met n btje geld erbij voor heerenveen, an hebben wij onze 2e spits niet te duur en zijn ook weer n speler kwijt die het niveau(nu iig) niet aan kan |
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 13:20 schreef remco k het volgende:[..] `Zlatan, Snijder Vaart Heitinga, Huntelaar zijn allemaal voor te weining geld vertrokken, en toen hadden we niet direct geld nodig. Juist Remco |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 - 13:22 schreef RJ het volgende:Transfer overzicht: Thimothée Atouba € 0 Ronald Graafland € 0 Rasmus Lindgren € 0 Oleguer Presas Renom € 0 Evander Sno € 0 Rob Wielaert € 0 Hyun Jun Suk € 0 Kappelhof € 0 Ottenhof € 0 Burnet € 0 Roly Bonevatia € 0 Verhuurd Florian Jozefzoon € 0 Verhuurd Geoffrey Castillion € 0 Verhuurd Dario Cvitanich € 0 Verhuurd (Optie tot koop 2.5 mln.) Marco Bizot € 0 Verhuurd Sergio Padt € 300,000 Demy de Zeeuw € 6,000,000 Stekelenburg € 6,325,000 (+ 2 a 3 miljoen in de komende jaren) Theo Janssen € 3,200,000- Derk Boerrigter € 700,000- Thulani Serero € 2,500,000- Nick de Bondt € 300,000- Viktor Fisher € 1,300,000- Kolbeinn Sigtorsson € 4,500,000- Saldo € 125,000 De bedragen van Sergio Padt en Nick de Bondt heb ik geschat. Persoonlijk vind ik dat de volgende spelers mogen vertrekken: El Hamdaoui Aissati Jan Arie van der Heijden Lodeiro Bruno Silva Daarnaast verwacht ik nog een keeper en spits. Maar daar is meer dan voldoende geld voor. Ik kan niet anders concluderen dat Ajax er uitstekend voor staat en er vrijwel geen excuus is om selectiespelers te verkopen. Suarez is verkocht tijdens de winterstop die inkomsten moet je ook meenemen naar het volgende seizoen lijkt me. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wedden dat hij graag naar Ajax komt, dit heeft hij enkel naar buiten gebracht om de supporters van Heerenveen op zijn hand te krijgen niet weer teleur stellen. Als De Boer hem wil tekent hij vandaag nog. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
We hebben hem ook totaal niet nodig, al schiet ie er morgen 2 in, Sigthorson is veel beter voor Ajax. |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Ajax heeft nog 3 spelers nodig op de selectie compleet te maken. Een 2e keeper, een centrale verdediger en een spits. Als ze in de Cl een rol van betekenis willen hebben moeten ze dit voor de eind van de maand rond hebben. Spits en 2e keeper is wel bekend dat ze dit willen. Centrale verdediger niet. Ik vind dit zeker nodig wat als je sterke ploegen treft in de CL dat houdt ik mijn hart vast als Vertonghen afwezig is.
Ik ben voorstander van Cillessen als 2e keeper, Dost als 2e spits en 2e centrale verdediger....liefst een Nederlander met wat ervaring, Boulahrouz kan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En Boulahrouz gaat naar Ajax komen voor de bank?? |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
dat klinkt goed reje. en remco natuurlijk is sgthorson beter voor ons daarom zou dost ook 2e spits worden. voor het geval kollbein geblesseerd is of als we iets moeten forceren dan kunnen we met hun samen in de spits spelen en lange ballen gaan spelen. eventueel transfervrij timo hildebrand als 2e keeper ophalen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 17:48 schreef schapio het volgende:dat klinkt goed reje. en remco natuurlijk is sgthorson beter voor ons daarom zou dost ook 2e spits worden. voor het geval kollbein geblesseerd is of als we iets moeten forceren dan kunnen we met hun samen in de spits spelen en lange ballen gaan spelen. eventueel transfervrij timo hildebrand als 2e keeper ophalen. Dan heb je Siem nog en anders Özbiliz.. |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Siem vind ik meer iemand voor achter de spits en Ozbiliz voor de vleugels. Je hebt echt een 2e spits nodig. En Boulahrouz is maar een optie, ze mogen best ook een andere centrale verdediger halen. Liever iemand met wat ervaring(eind 20), die ook nog wat jaren mee kan. Maar dit vind ik wel belangrijk met oog op de CL! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Ik heb alweer zo'n voorgevoel dat we veelteveel voor Cillessen gaan betalen. Blind is altijd vrij royaal qua bedragen, met het inkopen van spelers. |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Nec moet niet zo zeuren. 2,5 miljoen kunnen ze krijgen. Beetje 6 miljoen vragen hahaha! Hoop dat blind ook niet te royaal is...max 3 miljoen! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
ik vind het nogal wat. 2,5 vind ik al veel te hoog voor een tweede keeper. |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Is ook veel voor een 2e keeper maar goed hij heeft veel talent. En als Vermeer straks weer maanden geblesseerd is dan heb je tenminste een goede vervanger in huis. |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Dost mag zondag late zien wat hij in huis heeft maar natuurlijk niet ten koste van onze winst. Maar dit zie ik ook niet gebeuren. Hoop op een 4-1 of 4-2...2 x sig, 1 x sul en 1 x erik...dan mag Dost er wel 1 a 2 maken. |
|
|
|