|
|
Boilesen
|
|
|
quote: Maar wel een tweede keeper die meteen bij de 5 beste keepers van de eredivisie hoort. 6 is teveel, maar ik kan me best voorstellen dat NEC 3,5 a 4 miljoen wil hebben voor een keeper die in potentie de beste keeper van Nederland kan worden. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
ben het overigens wel met je eens dat Ajax dit niet moet willen. Voor nog geen miljoen zijn ook 2e Keepers te krijgen die weliswaar minder goed zijn, maar degelijk als 2e keeper. |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 - 17:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Suarez is verkocht tijdens de winterstop die inkomsten moet je ook meenemen naar het volgende seizoen lijkt me. Verkoop Suarez viel in vorige boekjaar, net zoals emmanuelson en mido. Hier zal nog wel wat geld van over zijn, maar mijn overzicht gaat in principe alleen over de huidige transferperiode. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Matavz is inderdaad te duur en kapitaals vernietiging.. Er kan er namelijk maar 1 instaan..
Plus.. Matavz krijgt nooit zoveel ruimte als hij bij groningen krijgt..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik denk dat jullie er helemaal naast zitten leipos!!!!!!!matavz is gewoon DE spits die ajax nodig heeft........en JUIST HET type wat bij AJAX past......jullie hebben er gewoon geen ruk verstand van man.........jullie kunnen beter bij een damclub gaan.........gladiolen...... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 22:04 schreef joduh het volgende:ik denk dat jullie er helemaal naast zitten leipos!!!!!!!matavz is gewoon DE spits die ajax nodig heeft........en JUIST HET type wat bij AJAX past......jullie hebben er gewoon geen ruk verstand van man.........jullie kunnen beter bij een damclub gaan.........gladiolen...... AAAAAAAAAAHHHH.. Ik denk dat drogba de spits is die ajax zoekt!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: jij ben echt dom man....... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 22:04 schreef joduh het volgende:ik denk dat jullie er helemaal naast zitten leipos!!!!!!!matavz is gewoon DE spits die ajax nodig heeft........en JUIST HET type wat bij AJAX past......jullie hebben er gewoon geen ruk verstand van man.........jullie kunnen beter bij een damclub gaan.........gladiolen...... + 10000 bro |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Flikker op lamlul..............ga met Remco spelen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: vroeger verschool je je altijd achter remcos woorden ouwe??????ken je nu niet meer man.........je lult als een kip zonder kam man..........whahahhahaahahah kapitaalsvernietiging????ik doe nie aan scrabble pik!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: +100000000000000000000 |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hehehehehheeh Joduh en Nenam CBS |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 21:58 schreef freakie het volgende:[..] Matavz is inderdaad te duur en kapitaals vernietiging.. Er kan er namelijk maar 1 instaan.. Plus.. Matavz krijgt nooit zoveel ruimte als hij bij groningen krijgt.. Matavs is als tweede spits te duur, maar is geen kapitaalsvernietiging. Hij brengt over 2 jaar minimaal het tweevoudige op als Ajax hem nu zou kopen. Bij Ajax scoort hij nl. nog meer omdat er betere voetballers naast hem staan krijgt hij meer ballen toegespeeld. Hij creeert dan nog mer kansen. Vindt het nog steeds jammer dat ze hem niet hebben binnen gehaald als eerste spits want hij staat er direct. Kolbeinn is natuurlijk ook niet verkeerd alleen zullen we iets meer geduld moeten hebben voordat hij het niveau Matavs bereikt. (hoop dat hij dat niveau ooit haalt!) Maar misschien missen we dit jaar wel de boot in de C.L. omdat Kolbeinn nog niet zo ver is!Voordeel wat betreft Sigthorsson: is later voor het 5 voudige te verkopen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: whahahahahaha wij zijn gewoon ettertjes nenam....... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 22:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Matavs is als tweede spits te duur, maar is geen kapitaalsvernietiging. Hij brengt over 2 jaar minimaal het tweevoudige op als Ajax hem nu zou kopen. Bij Ajax scoort hij nl. nog meer omdat er betere voetballers naast hem staan krijgt hij meer ballen toegespeeld. Hij creeert dan nog mer kansen. Vindt het nog steeds jammer dat ze hem niet hebben binnen gehaald als eerste spits want hij staat er direct. Kolbeinn is natuurlijk ook niet verkeerd alleen zullen we iets meer geduld moeten hebben voordat hij het niveau Matavs bereikt. (hoop dat hij dat niveau ooit haalt!) Maar misschien missen we dit jaar wel de boot in de C.L. omdat Kolbeinn nog niet zo ver is!Voordeel wat betreft Sigthorsson: is later voor het 5 voudige te verkopen. klasse stuntelaar,blij dat jij het wel snapt tenminste......... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Echt wel........whahahahahaha heb nog een paar pb'tjes waar dat bevestigt word |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hey, wat heb ik hier mee te maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 22:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Matavs is als tweede spits te duur, maar is geen kapitaalsvernietiging. Hij brengt over 2 jaar minimaal het tweevoudige op als Ajax hem nu zou kopen. Bij Ajax scoort hij nl. nog meer omdat er betere voetballers naast hem staan krijgt hij meer ballen toegespeeld. Hij creeert dan nog mer kansen. Vindt het nog steeds jammer dat ze hem niet hebben binnen gehaald als eerste spits want hij staat er direct. Kolbeinn is natuurlijk ook niet verkeerd alleen zullen we iets meer geduld moeten hebben voordat hij het niveau Matavs bereikt. (hoop dat hij dat niveau ooit haalt!) Maar misschien missen we dit jaar wel de boot in de C.L. omdat Kolbeinn nog niet zo ver is!Voordeel wat betreft Sigthorsson: is later voor het 5 voudige te verkopen. Kanu en Kluivert speelden ook samen in dezelfde selectie, we hadden goud in handen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nou het lijkt wel of sommige supporters echte joden of zeeuwen zijn omdat het geen cent mag kosten.(Freaky bijv. is er zo een) Als Ajax, De Boer, Bergkamp, Cruijff echt naar de top van Europa willen, dan moet je geen voetballers binnen halen die bij het oud vuil staan of eeuwen gaan wachten tot voetballers zoals Castillion een keer gaan doorbreken. Nee, dan moet je nu kwaliteit binnen halen. Soms moet je wat uitgeven om in een later stadium te oogsten of je moet in andere werelddelen in een vroeg stadium jonge gasten deze kant ophalen. Daar willen we naar toe maar dat kost jaren, we spelen nu C.L. dus we leven nu! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: jij en freaky bedoel je daarmee he????? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: nee...the blues brothers |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Is waar! Denk dat we ons niet te veel blind moeten staren op die ene goede spits die we nu hebben. Als het aan mij ligt halen we Matavs nog deze week op, geef twee spelers weg die te kort komen + een paar euro en we hebben Tim Matavs!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 23:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Is waar! Denk dat we ons niet te veel blind moeten staren op die ene goede spits die we nu hebben. Als het aan mij ligt halen we Matavs nog deze week op, geef twee spelers weg die te kort komen + een paar euro en we hebben Tim Matavs!!!! Mee eens, als het kan zou het prima zijn, je bied jezelf op die manier ook meer mogelijkheden om te spelen, en je kan wat power inbrengen als het niet goed loopt.. Ik ben helemaal niet van het kopen, maar Matavsz is gewoon een goudhaantje dat perfect bij Ajax zou passen en op ten duur voor minimaal 20 miljoen kan worden verkocht.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik zal frankie ff bellen zometeen...jullie horen het morgen van me...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Regel jij dat ffies, als je dan toch in Groningen bent, zorg dan ook ff dat je Tadic voor een miljoentje of 5 kan halen voor over 2 seizoenen als Sulejmani of Boerrigter voor 35 miljoen wordt verkocht???
Klasse man.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 23:13 schreef remco k het volgende:[..] Regel jij dat ffies, als je dan toch in Groningen bent, zorg dan ook ff dat je Tadic voor een miljoentje of 5 kan halen voor over 2 seizoenen als Sulejmani of Boerrigter voor 35 miljoen wordt verkocht??? Klasse man.. Het is allemaal niet zo moeilijk, hoop dat Frankie morgen z`n mobieltje opneemt anders effe een smsje! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2011 - 23:09 schreef remco k het volgende:[..] Mee eens, als het kan zou het prima zijn, je bied jezelf op die manier ook meer mogelijkheden om te spelen, en je kan wat power inbrengen als het niet goed loopt.. Ik ben helemaal niet van het kopen, maar Matavsz is gewoon een goudhaantje dat perfect bij Ajax zou passen en op ten duur voor minimaal 20 miljoen kan worden verkocht.. Eens en aangezien psv ook interesse heeft moet ie voor ons ook wel haalbaar zijn. Selectie is dan echt gelijk een stuk sterker
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Heeft ajax nog enige interesse voor Matavz of alleen haalbaar als el ham. voor zo'n 4 a 5 miljoen wordt verkocht. Salaris zal geen probleem zijn van Matavz en zal niet moeilijk in de groep gaan doen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk niet dat Ajax uberhaubt interesse heeft in Matavsz, maar dat vind ik wel erg jammer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax zal nog verder moeten gaan, wil het Jasper Cillessen losweken bij NEC. Technisch manager Danny Blind bevestigde tegenover Eredivisie Live dat Ajax het bod op de doelman heeft verhoogd, maar technisch directeur Carlos Aalbers van NEC liet meteen weten dat ook de nieuwe aanbieding bij lange na niet voldoet aan de richtlijnen die de Nijmegenaren eerder al kenbaar hebben gemaakt. AjaxF-side.NL Onze NEC-bron, die het tot dusverre iedere keer nog in de soap rond Cillessen bij het rechte eind heeft (zie eerdere berichten hieronder), weet te melden dat het 2e bod van Ajax op de doelman 3 miljoen euro was. Zaterdagmorgen is dit door Ajax gedaan enhoewel NEC aangaf het bod in beraad te hebben wist hij al te melden dat NEC er niet akkoord mee zou gaan.
Wel hebben de Nijmegenaren Cillessen toesemming gegeven te praten met Ajax. De doelman zou met Ajax zelfs persoonlijk al een akkoord bereikt hebben over een 4-jarig contract. Onze bron weet te melden dat de transfer rond de 3,5 miljoen euro exclusief bonussen rond zou kunnen komen. De vraag is of Ajax zover wil gaan voor een 2e doelman.
Zou het dan toch rond gaan komen??? En moeten we hier blij mee zijn?? |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Op het moment moeten we zuinig zijn met de centen. Ik zie liever een ervaren tweede keeper. Als Cillessen de strijd met Vermeer verliest wordt ie weer verhuurd voor 1 of 2 jaar.Moet je alsnog die ervaren tweede keeper halen, want een Cillessen zet je niet 3 jaar in jong Ajax om te rijpen. Je bent dan wel 3,5 miljoen armer. Zie liever een extra spits komen en dan is het wel klaar. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dat denk jij? Denk dat er heus wel interesse is na die drie doelpunten van gister. Vraag is alleen gaan ze er iets mee doen. Ajax koopt meestal de betere spelers die actief zijn in de nederlandse competitie, geld is er en plek in de selectie ook. Dus waarom wachten? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 10:50 schreef remco k het volgende:Ajax zal nog verder moeten gaan, wil het Jasper Cillessen losweken bij NEC. Technisch manager Danny Blind bevestigde tegenover Eredivisie Live dat Ajax het bod op de doelman heeft verhoogd, maar technisch directeur Carlos Aalbers van NEC liet meteen weten dat ook de nieuwe aanbieding bij lange na niet voldoet aan de richtlijnen die de Nijmegenaren eerder al kenbaar hebben gemaakt. AjaxF-side.NL Onze NEC-bron, die het tot dusverre iedere keer nog in de soap rond Cillessen bij het rechte eind heeft (zie eerdere berichten hieronder), weet te melden dat het 2e bod van Ajax op de doelman 3 miljoen euro was. Zaterdagmorgen is dit door Ajax gedaan enhoewel NEC aangaf het bod in beraad te hebben wist hij al te melden dat NEC er niet akkoord mee zou gaan. Wel hebben de Nijmegenaren Cillessen toesemming gegeven te praten met Ajax. De doelman zou met Ajax zelfs persoonlijk al een akkoord bereikt hebben over een 4-jarig contract. Onze bron weet te melden dat de transfer rond de 3,5 miljoen euro exclusief bonussen rond zou kunnen komen. De vraag is of Ajax zover wil gaan voor een 2e doelman.Zou het dan toch rond gaan komen??? En moeten we hier blij mee zijn?? 3,5 miljoen?? Exclusief bonussen? Dat is veel.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 10:50 schreef remco k het volgende:Ajax zal nog verder moeten gaan, wil het Jasper Cillessen losweken bij NEC. Technisch manager Danny Blind bevestigde tegenover Eredivisie Live dat Ajax het bod op de doelman heeft verhoogd, maar technisch directeur Carlos Aalbers van NEC liet meteen weten dat ook de nieuwe aanbieding bij lange na niet voldoet aan de richtlijnen die de Nijmegenaren eerder al kenbaar hebben gemaakt. AjaxF-side.NL Onze NEC-bron, die het tot dusverre iedere keer nog in de soap rond Cillessen bij het rechte eind heeft (zie eerdere berichten hieronder), weet te melden dat het 2e bod van Ajax op de doelman 3 miljoen euro was. Zaterdagmorgen is dit door Ajax gedaan enhoewel NEC aangaf het bod in beraad te hebben wist hij al te melden dat NEC er niet akkoord mee zou gaan. Wel hebben de Nijmegenaren Cillessen toesemming gegeven te praten met Ajax. De doelman zou met Ajax zelfs persoonlijk al een akkoord bereikt hebben over een 4-jarig contract. Onze bron weet te melden dat de transfer rond de 3,5 miljoen euro exclusief bonussen rond zou kunnen komen. De vraag is of Ajax zover wil gaan voor een 2e doelman.Zou het dan toch rond gaan komen??? En moeten we hier blij mee zijn?? We moeten er alleen blij mee zijn als ie een betere keeper dan Vermeer is of blijkt te zijn. Vermeer verdient een kans maar voetbalwereld is hard komt er die beter is jammer maar helaas. Vooral bij Ajax willen we de beste zijn/blijven kun je iemand niet alleen opstellen omdat ie voorbeeldig prof is. Wel als ie de beste is!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ow en volgens het ad kunnen we Vertonghen verkopen: http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=253438&abbr=ad
Daley heeft hem doen vergeten haha nou heb gisteren ondanks de 5-1 overwinning stiekem toch wel even aan hem gedacht! Vertonghen is HELD en hoop zo dat ie blijft. Matavs er nog bij misschien centrale verdediger voor de toekomst zeker kampioen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 11:08 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dat denk jij? Denk dat er heus wel interesse is na die drie doelpunten van gister. Vraag is alleen gaan ze er iets mee doen. Ajax koopt meestal de betere spelers die actief zijn in de nederlandse competitie, geld is er en plek in de selectie ook. Dus waarom wachten? Ik zie het niet gebeuren.. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
ben het ook wel eens wat Matavz betreft. En na al die transfervrije Ajacieden richting het noorden zou je een soepele houding mogen verwachten.
Jammer dat de balans in kwaliteit bij Ajax zo slecht is. We kunnen wel 3 eredivisie top waardige middenveld uitvoeringen op de mat leggen. Maar verdedigend en in de spits lijkt de topspoeling aanzienlijk lager!!!
En ik flip ervan dat dat geile irritante kut PISVEE ogenschijnlijk overal zonder problemen even kan shoppen. Eerst met Martens en Strrotman en nu weer met Derrijck en Tyton. Had je moeten zien als wij ze wilden kopen, hadden ze direct op tilt geslagen, maar die kutclubjes vergeten dat ze allemaal mede kunnen bestaan door hetzelfde " gehate Ajax"!!!! Ze hebben bijna allemaal wel een of meerdere spelers in de selectie die bij Ajax zijn opgeleid.....de HUFTERS!!!!!!
By the way heb op het forum gelezen dat iemand zei dat we een grote kopsterke spits kunnen gebruiken. Ben ik het helemaal meee eens!!!!!
Dost zou nog altijd een optie moeten kunnen zijn als elhufteoui is opgerot ... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als het echt het talent is waarvan men zegt dat hij het is, dan is die 3,5 miljoen Euro Peanuts.. Als Ajax hem haalt, dan moet dat echt op ten duur wel de eerste keeper gaan worden hoor, tenminste dat is wat ik verwacht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik las het hele verhaal ook net ja, iedereen is vrij negatief gestemd over Blind, dat vind ik wel apart want tegen zowel Twente als H'veen stond hij gewoon zijn mannetje, en eerlijk gezegd denk ik dat deze twee clubs de sterkste aanval van NL hebben samen met Ajax. Als Blind het zo goed doet in die twee potjes, dan kan hij op ten duur zeker nog veel bijleren en misschien die plek van Vertonghen wel innemen, maar liever nog niet dit seizoen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 15 augustus 2011 - 11:21 schreef Stanley het volgende:ben het ook wel eens wat Matavz betreft. En na al die transfervrije Ajacieden richting het noorden zou je een soepele houding mogen verwachten. Jammer dat de balans in kwaliteit bij Ajax zo slecht is. We kunnen wel 3 eredivisie top waardige middenveld uitvoeringen op de mat leggen. Maar verdedigend en in de spits lijkt de topspoeling aanzienlijk lager!!! En ik flip ervan dat dat geile irritante kut PISVEE ogenschijnlijk overal zonder problemen even kan shoppen. Eerst met Martens en Strrotman en nu weer met Derrijck en Tyton. Had je moeten zien als wij ze wilden kopen, hadden ze direct op tilt geslagen, maar die kutclubjes vergeten dat ze allemaal mede kunnen bestaan door hetzelfde " gehate Ajax"!!!! Ze hebben bijna allemaal wel een of meerdere spelers in de selectie die bij Ajax zijn opgeleid.....de HUFTERS!!!!!! By the way heb op het forum gelezen dat iemand zei dat we een grote kopsterke spits kunnen gebruiken. Ben ik het helemaal meee eens!!!!! Dost zou nog altijd een optie moeten kunnen zijn als elhufteoui is opgerot ... Ik denk vooral verdedigend dat het je niet lukt...
Laten we eens kijken voor de grap..
Aanval.(beste spelers in mijn optiek) Boerrigter Sigthorson Sulejmani Ebecilio De Jong Ozbiliz
Middenveld. (Beste spelers in mijn optiek) Janssen Anita Erikssen Lodeiro Enoh Serrero En dan nog Snijder achter de hand die ook bij iedere andere ED club in de basis zou staan.
Verdediging. ( beste spelers in mijn optiek) Boilesen Vertonghen Alderweireld Van der Wiel. Anita Blind Ooijer Rhijnen.
Keepers Vemeer Verhoeven |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
Ik denk dat ajax te lang bezig zal zijn met een nieuwe keeper te zoeken , dat er geen tijd meer zal zijn voor een goede aanvaller die ze zeer zeker nog nodig hebben.. K heb er een zwaar hoofd in.. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
matavs en sigthorson als spitsen en sulejmani eromheen draaiend en spelent eriksen erachter en siem en jansen als beetje controlerent kan dan wel leuk worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Siem controlerend??? AUB niet zeg, dat probeerde Jol ook weleens en is echt nog nooit goed gegaan. Gewoon met 2 aanvallende middenvekders blijven spelen, waarom ineens een aanvallende middenvelder minder opstellen terwijl dat juist is wat de Boer wil?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
"Ajax heeft de boodschap kennelijk niet begrepen" Ajax en NEC Nijmegen zijn voorlopig nog ver verwijderd van een akkoord over de transfer van Jasper Cillessen naar Amsterdam. Een tweede bod van Ajax werd zondag afgewezen door de Nijmegenaren.
In gesprek met De Gelderlander houdt technisch directeur Carlos Aalbers zich in. Vast staat dat men in Nijmegen niet te spreken is over de handelswijze van Ajax. Vooral het feit dat Ajax reeds met Cillessen om tafel zat en de naam van Dennis Gentenaar reeds noemde als andere kandidaat, stoort NEC. "Maar daar treed ik verder niet over naar buiten", zegt Aalbers.
Wel liet Aalbers weten dat een tweede bod uit Amsterdam is afgewezen. Hoeveel Ajax bood wil de bestuurder niet kwijt. "In elk geval komt het bij lange na niet in de buurt van het bedrag dat wij voor Jasper willen hebben", aldus Aalbers. NEC zou een bedrag van zes miljoen euro willen ontvangen voor de 22-jarige doelman, Ajax zou zondag drie miljoen geboden hebben.
Aalbers hoopt snel op duidelijkheid. "Want die hele kwestie gaat toch in de hoofden van de spelers zitten. Niet alleen bij Jasper Cillessen. Ook bij Gábor Babos. En ook bij Dennis Gentenaar."
"Wij hebben onze kaders duidelijk aangegeven. Maar als ik dan dit tweede bod zie. Dan hebben ze bij Ajax kennelijk onze boodschap niet begrepen. Of ze willen het gewoon niet begrijpen", aldus Aalbers. |
|
|
|