BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2011 - 13:16   quote  deeplink  
Laat Ajax maar lekker verder kijken, Ajax bepaald wat ze wil betalen, en als dat niet genoeg is, dan houd je die speler maar, loopt ie op ten duur transfervrij de deur uit, en dan van Ajax zeggen dat ze arrogant zijn??
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 augustus 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 11:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie het niet gebeuren..
Dat is wat anders maar zoals het zo vaak bij AJAX gaat kopen ze vaak heel vreemd in.
Ok Suarez en Sulejmani(iets later maar toch goedgekomen) Erikssen, zijn sterke aankopen geweest.
Maar verder zijn we vaak te laat met de echte toppers van de eredivisie.
Matavs is precies wat we zoeken maar waarom denkt het bestuur daar anders over?
Hij slaagt gewoon voor 99% zeker bij ons. Voor 7 a 8 moet het te doen zijn brengt ie makkelijk op. Wat doet Ajax wacht tot op het laatste moment en dan toveren ze een
dure flop uit de hoge hoed die de top allang gepasseerd is.
JOOD
 JOOD - maandag 15 augustus 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 12:42 schreef marius het volgende:
matavs en sigthorson als spitsen en sulejmani eromheen draaiend en spelent eriksen erachter en siem en jansen als beetje controlerent kan dan wel leuk worden.
Jij hebt in een grot geleefd ofniet? Ajax speelt een systeem en dat is niet met 2 spitsen en een zwervende speler... Dan krijg je lang niet zo veel ruimte en gaan mensen in de weg lopen. Maargoed geen woorden meer vuil maken aan een tactisch ongeloofelijk plan.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 augustus 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 11:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik las het hele verhaal ook net ja, iedereen is vrij negatief gestemd over Blind, dat vind ik wel apart want tegen zowel Twente als H'veen stond hij gewoon zijn mannetje, en eerlijk gezegd denk ik dat deze twee clubs de sterkste aanval van NL hebben samen met Ajax. Als Blind het zo goed doet in die twee potjes, dan kan hij op ten duur zeker nog veel bijleren en misschien die plek van Vertonghen wel innemen, maar liever nog niet dit seizoen....
Hij is gewoon te traag verder voor in de eredivisie een prima invaller hoor. Hij kan best
een degelijke stand- in zijn/worden. Echte top gaat hij op die positie nooit halen.
Zeker niet dit seizoen tuurlijk als Jantje weggaat staat er een ander op maar wil hem niet zien vertrekken. Met Jan kun je aankomen in de europese duels en hopelijk een ronde verder.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 augustus 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 13:20 schreef JOOD het volgende:

[..]

Jij hebt in een grot geleefd ofniet? Ajax speelt een systeem en dat is niet met 2 spitsen en een zwervende speler... Dan krijg je lang niet zo veel ruimte en gaan mensen in de weg lopen. Maargoed geen woorden meer vuil maken aan een tactisch ongeloofelijk plan.
Laat ze dan maar gewoon concurreren en als diegene die de basis red niet lekker in de
wedstrijd zit heb je een super wissel achter de hand. Wil je meedoen in Europa zul je
moeten inversteren en minstens een gelijkwaardige spits achter de hand hebben.
En op de training kan diegene die wissel zit ook genoeg leren van Bergkamp Sigtorsson en een Matavs kunnen nog een hoop leren van hem.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 15 augustus 2011 - 15:33   quote  deeplink  
Die man komt echt van een andere planeet, ik zeg niet doen!! 3m is max
alibabba
 alibabba - maandag 15 augustus 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2011 - 22:04 schreef joduh het volgende:
ik denk dat jullie er helemaal naast zitten leipos!!!!!!!matavz is gewoon DE spits die ajax nodig heeft........en JUIST HET type wat bij AJAX past......jullie hebben er gewoon geen ruk verstand van man.........jullie kunnen beter bij een damclub gaan.........gladiolen......
Ik wil wel eens tegen jou dammen man...
joduh
 joduh - maandag 15 augustus 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 20:25 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik wil wel eens tegen jou dammen man...
weet ik schatje..........
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 16 augustus 2011 - 14:18   quote  deeplink  
Fulham toch interesse in Hamlap?? Ik hoop dat Jol hem weer mee zal nemen. Wat zal ik dan lekker gaan slapen, anders vrees ik dat hij hier voorlopig nog wel zal blijven :(
ajacied
 ajacied - dinsdag 16 augustus 2011 - 15:07   quote  deeplink  
dat zou voor ons heel mooi zijn idd ! jol neem je rotzooi mee ! :P
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 16 augustus 2011 - 15:38   quote  deeplink  
Idd el hamdaoui voor een mooi prijsje weg doen en matavz ophalen uit Groningen nog een paar miljoentjes bij betalen of een speler van ajax in de deal betrekken bijv. aisatti of v.d heijden
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2011 - 15:48   quote  deeplink  
Ajax gaat Matavsz gewoon niet halen, Sigthorson is gehaald als 1e spits, Matavsz is duurder en dat gaat Ajax gewoon niet neerleggen hoe graag wij hem ook willen zijn.
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 16 augustus 2011 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 15:48 schreef remco k het volgende:
Ajax gaat Matavsz gewoon niet halen, Sigthorson is gehaald als 1e spits, Matavsz is duurder en dat gaat Ajax gewoon niet neerleggen hoe graag wij hem ook willen zijn.
Denk ook maar blijf toch hopen!
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2011 - 15:52   quote  deeplink  
Ok!!
joduh
 joduh - dinsdag 16 augustus 2011 - 16:38   quote  deeplink  
zo jammer man.........
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 16 augustus 2011 - 16:43   quote  deeplink  
Wat is Jammer?
Dat ie niet komt?
joduh
 joduh - dinsdag 16 augustus 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 16:43 schreef AFC M&M het volgende:
Wat is Jammer?
Dat ie niet komt?
yep man...had hem graag in ons mooie shirt zien scoren ouwe.......
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 16 augustus 2011 - 16:45   quote  deeplink  
JA, maar ja je weet nooit wat er kan gebeuren in die laatste paar dagen van de transfermarkt en het kan dus zomaar zijn dat matavz straks topscoorder is van de eredivisie in een rood wit shirt met 3 sterren hoewel de kans die erg klein is maar het is en blijft voetbal
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 16 augustus 2011 - 16:46   quote  deeplink  
Hoop in ieder geval niet dat hij naar psv gaat
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 16 augustus 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 16:46 schreef AFC M&M het volgende:
Hoop in ieder geval niet dat hij naar psv gaat
Tering he, hebben ze ook een M&M met de kleuren van AFC??? Gaaf man. Smaken ze ook lekker??? En waar kan ik ze kopen??? ;-)
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 16 augustus 2011 - 17:13   quote  deeplink  
Is ajax eigenlijk nog bezig met een 2 spits?
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:31   quote  deeplink  
Nee wel met een derde spits..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 18:31 schreef remco k het volgende:
Nee wel met een derde spits..
Ik dacht een 4de..
Achter Sigthórsson, de Jong en Özbiliz..
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 18:33 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik dacht een 4de..
Achter Sigthórsson, de Jong en Özbiliz..
Die gaan het maken vriend, Ozbiliz is een klein propje goud dat we in handen hebben kerel..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 18:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Die gaan het maken vriend, Ozbiliz is een klein propje goud dat we in handen hebben kerel..
Jep..
Hoop datie wat meer speeltijd krijgt, dit jaar..
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 18:37 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Jep..
Hoop datie wat meer speeltijd krijgt, dit jaar..
Zou erg leuk zijn in ieder geval, ik mag graag naar zijn acties kijken..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 18:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Jep..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 18:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat vond jij eigenlijk van de wissel tegen Heerenveen, dat Sigthorsson eruit werd gehaald voor Enoh?
Dan zou je toch liever Boilesen erin zetten.. Anita controlerende middenvelder en Siem in de spits??
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 18:41 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wat vond jij eigenlijk van de wissel tegen Heerenveen, dat Sigthorsson eruit werd gehaald voor Enoh?
Dan zou je toch liever Boilesen erin zetten.. Anita controlerende middenvelder en Siem in de spits??
Verkeerde topic, maarja..
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 18:41 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Boilesen was ligt geblesseerd begreep ik, en Anita had Narsingh natuurlijk wel in de kontzak zitten. OP zich wel logisch denk ik dan, maar wat jij zegt zie ik ook graag moet ik zeggen.. Een middenveld met Anita controleren en Janssen en Erikssen daarvoor is niet verkeerd volgens mij..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Boilesen was ligt geblesseerd begreep ik, en Anita had Narsingh natuurlijk wel in de kontzak zitten. OP zich wel logisch denk ik dan, maar wat jij zegt zie ik ook graag moet ik zeggen.. Een middenveld met Anita controleren en Janssen en Erikssen daarvoor is niet verkeerd volgens mij..
Ow.. Wist niet datie geblesseerd was.. Toen het werd opgeroepen dat hij niet in de basis stond was ik wel verbaasd..
Maar dan is het logisch dat het zo werd gedaan..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 16 augustus 2011 - 19:30   quote  deeplink  
Misschien is Nijland geinteresseerd wanneer Ajax 2 middenvelders aanbied.
v/d Heijden, Aisattie of Lodeiro zijn aanwinsten voor FC Groningen.
We hebben echt veel te veel aan middenvelders, lopen elkaar in de weg.
Geef er dan twee weg voor Matavs.
Tim kost op deze wijze geen 7 a 8 miljoen.
marius
 marius - dinsdag 16 augustus 2011 - 20:07   quote  deeplink  
moeten die 2 spelers ook nog naar groningen willen.
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 19:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Misschien is Nijland geinteresseerd wanneer Ajax 2 middenvelders aanbied.
v/d Heijden, Aisattie of Lodeiro zijn aanwinsten voor FC Groningen.
We hebben echt veel te veel aan middenvelders, lopen elkaar in de weg.
Geef er dan twee weg voor Matavs.
Tim kost op deze wijze geen 7 a 8 miljoen.
Lodeiro moet Ajax zeker niet weg doen, dan kopen we hem volgend jaar voor 10 miljoen weer terug, gaat een goede speler worden, misschien is verhuur wel een optie..
joduh
 joduh - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:38   quote  deeplink  
LODEIRO MOET AJAX ZEKER NIET WEG DOEN,DAN KOPEN WE HEM VOLGEND JAAR VOOR 10 MILJOEN WEER TERUG,GAAT EEN GOEDE SPELER WORDEN,MISSCHIEN IS VERHUUR WEL EEN OPTIE..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 21:38 schreef joduh het volgende:
LODEIRO MOET AJAX ZEKER NIET WEG DOEN,DAN KOPEN WE HEM VOLGEND JAAR VOOR 10 MILJOEN WEER TERUG,GAAT EEN GOEDE SPELER WORDEN,MISSCHIEN IS VERHUUR WEL EEN OPTIE..
Ga je hier ook al kloten?
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
EEns man, jij hebt er kijk op zeg...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 20:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Lodeiro moet Ajax zeker niet weg doen, dan kopen we hem volgend jaar voor 10 miljoen weer terug, gaat een goede speler worden, misschien is verhuur wel een optie..
Lodeiro goed voetballend voor Uruguay in de Copa komt bij Ajax niet voldoende aan spelen toe.
Had vorig seizoen de pech dat hij langdurig geblesseerd was.
Voor het komend seizoen heeft hij de pech dat er meer concurrentie is bij gekomen.
Naast Eriksen zijn Thulani Serero, Rodney Sneijder en Mats Rits als aanvallende middenvelders er bij gekomen, eigenlijk mag ik hier ook Janssen nog eens bijrekenen omdat ook hij een goede aanvallende middenvelder kan zijn.
Ik snap dat je het opneemt voor Lodeiro maar wat heeft hij tot op heden voor Ajax betekent ?
Hey Remco, wie zou jij naast v.d. Heijden en Aissatti op willen offeren voor Tim Matavs ?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Lodeiro goed voetballend voor Uruguay in de Copa komt bij Ajax niet voldoende aan spelen toe.
Had vorig seizoen de pech dat hij langdurig geblesseerd was.
Voor het komend seizoen heeft hij de pech dat er meer concurrentie is bij gekomen.
Naast Eriksen zijn Thulani Serero, Rodney Sneijder en Mats Rits als aanvallende middenvelders er bij gekomen, eigenlijk mag ik hier ook Janssen nog eens bijrekenen omdat ook hij een goede aanvallende middenvelder kan zijn.
Ik snap dat je het opneemt voor Lodeiro maar wat heeft hij tot op heden voor Ajax betekent ?
Hey Remco, wie zou jij naast v.d. Heijden en Aissatti op willen offeren voor Tim Matavs ?
Hij neemt het voor hem op, omdat het toch een groot talent is en als je hem nu weg doet, gaat men later zeiken, als hij het goed doe bij een andere club, over wanbeleid en dat we die spelers niet zomaar moeten weg doen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:36   quote  deeplink  
Dat snap ik Hasjkoph maar we hebben zoveel talenten, we kunnen in die leeftijdsklasse niet iedereen behouden, Ajax is geen sociale instelling. Vandaar dat ik vraag wie dan te verkopen of verhuren eventueel ruilen voor een goede spits.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 16 augustus 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2011 - 23:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dat snap ik Hasjkoph maar we hebben zoveel talenten, we kunnen in die leeftijdsklasse niet iedereen behouden, Ajax is geen sociale instelling. Vandaar dat ik vraag wie dan te verkopen of verhuren eventueel ruilen voor een goede spits.
Ik zou Lodeiro verhuren en geen nieuwe spits erbij nemen..
We hebben Sigthorssón, de Jong en evt. Özbiliz.. En ik weet Özbiliz in de spits is niet CL-waardig, maar dat heb je op elke positie, als je de eerste en 2de persoon wegneemt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2011 door Hasjkoph --
reje
 reje - donderdag 18 augustus 2011 - 15:56   quote  deeplink  
Er komt nog een tweede spits en een keeper. Voor de verdediging zie ik niemand meer komen. De laatste dagen is het wel opvallend rustig qua transfer geruchten betreffende Ajax. Denk dat het stilte voor de storm is. Wie weet wacht Ajax nog op de zekerheid dat Twente uit de CL vliegt en dat ze zodoende de garantie hebben op extra miljoenen.
RJ
 RJ - donderdag 18 augustus 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Verhuur is geen optie, contract tot 2012
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 18 augustus 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 16:24 schreef RJ het volgende:

[..]

Verhuur is geen optie, contract tot 2012
Contract verlengen en dan verhuren..
baco74
 baco74 - donderdag 18 augustus 2011 - 18:23   quote  deeplink  
Jan-Arie voor twee jaar naar vitesse.
http://www.nusport.nl/eredivisie/2592894/van-heijden-akkoord-met-vitesse.html
Wopper
 Wopper - donderdag 18 augustus 2011 - 18:42   quote  deeplink  
Misschien aisattie geven en lodeiro met evt rodney sneijder/ mats rits 2 jaar verhuren + 3 mil?
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 18 augustus 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 - 18:42 schreef Wopper het volgende:
Misschien aisattie geven en lodeiro met evt rodney sneijder/ mats rits 2 jaar verhuren + 3 mil?
Ik ga voor de kip sandwich
freakie
 freakie - donderdag 18 augustus 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
CAPSLOCK!!!!!!!!!!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 19 augustus 2011 - 00:39   quote  deeplink  
Het Topic: Slagvaardig PSV is afgesloten waarom ? omdat ze misschien toch slagvaardiger zijn ????????
Want opnieuw heeft PSV een groot talent binnen gehaald voor de spits positie, nog wel een talent uit Uruquay.....
Met het oog op de toekomst heeft PSV Ruben Bentancourt vastgelegd.
Het 17 jarig talent geldt als één van de grootste talenten van Uruguay.
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/175818/PSV_haalt_Uruguayaan_voor_acht_ton_op.html
Moeten wij ons zorgen maken want....hadden wij geen patent op de talenten uit Uruquay????(luis en Lodeiro)
Overigens heeft PSV ook contact gezocht met Marko Arnautovic daarnaast zijn ze ook aan het hengelen naar Ari(oud AZ) spits van Spartak Moskou.
Is PSV Slagvaardiger of zijn het paniekaankopen??????
freakie
 freakie - vrijdag 19 augustus 2011 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2011 - 00:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het Topic: Slagvaardig PSV is afgesloten waarom ? omdat ze misschien toch slagvaardiger zijn ????????
Want opnieuw heeft PSV een groot talent binnen gehaald voor de spits positie, nog wel een talent uit Uruquay.....
Met het oog op de toekomst heeft PSV Ruben Bentancourt vastgelegd.
Het 17 jarig talent geldt als één van de grootste talenten van Uruguay.
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/175818/PSV_haalt_Uruguayaan_voor_acht_ton_op.html
Moeten wij ons zorgen maken want....hadden wij geen patent op de talenten uit Uruquay????(luis en Lodeiro)
Overigens heeft PSV ook contact gezocht met Marko Arnautovic daarnaast zijn ze ook aan het hengelen naar Ari(oud AZ) spits van Spartak Moskou.
Is PSV Slagvaardiger of zijn het paniekaankopen??????
Suarez was niet van ons die was van groningen.. En die heeft patent op talenten in uruguay.. Lodeiro was niet de grootste talenten van uruguay.. duss.. En ik weet niet of het goed is wat ze doen.. Het kunnen stuk voor stuk goede aankopen zijn.. Maar psv zal daar niet direct mee kunnen presteren.. Het is namelijk nog los zand bij elkaar.. Dat merk je nu al met 3 spelers.. Met 4 spelers zal dat nog erger worden en met 5 al helemaal.. Ik ben heel erg benieuwt..

Daarnaast is het wel jammer dat ajax niet de Uruguayaan heeft gehaald.. Je ziet maar weer dat talentjes uit het buitenland(behalve de top competities) een stuk goedkoper zijn.. 8 ton is eigenlijk niks.. Het is een spits en die wil ajax ook hebben.. Ben benieuwt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2011 door freakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

0.0202748