|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 07:44 schreef freakie het volgende:[..] Suarez was niet van ons die was van groningen.. En die heeft patent op talenten in uruguay.. Lodeiro was niet de grootste talenten van uruguay.. duss.. En ik weet niet of het goed is wat ze doen.. Het kunnen stuk voor stuk goede aankopen zijn.. Maar psv zal daar niet direct mee kunnen presteren.. Het is namelijk nog los zand bij elkaar.. Dat merk je nu al met 3 spelers.. Met 4 spelers zal dat nog erger worden en met 5 al helemaal.. Ik ben heel erg benieuwt.. Daarnaast is het wel jammer dat ajax niet de Uruguayaan heeft gehaald.. Je ziet maar weer dat talentjes uit het buitenland(behalve de top competities) een stuk goedkoper zijn.. 8 ton is eigenlijk niks.. Het is een spits en die wil ajax ook hebben.. Ben benieuwt.. Toen Lodeiro naar Ajax kwam werd hij op de site van de FIFA getipt als een van de supertalenten en dat is hij in mijn ogen nog steeds. Het is een potig ventje wat prima kan voetballen. Helaas is de combinatie Ajax vs Z-Amerikaanse spelers zelden een succes. Maar ik hoop uit de grond van mijn hart dat De Boer hem een echte kans gaat geven en dan pas kan je oordelen nu is dat voor iedereen onmoeglijk |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 09:48 schreef Brandje het volgende:[..] Toen Lodeiro naar Ajax kwam werd hij op de site van de FIFA getipt als een van de supertalenten en dat is hij in mijn ogen nog steeds. Het is een potig ventje wat prima kan voetballen. Helaas is de combinatie Ajax vs Z-Amerikaanse spelers zelden een succes. Maar ik hoop uit de grond van mijn hart dat De Boer hem een echte kans gaat geven en dan pas kan je oordelen nu is dat voor iedereen onmoeglijk precies man.....ik had echt veel geloof in lodeiro man........maar we hebben een veels te groot bezet middenvelders........ |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
GERUCHT: 'El Hamdaoui richting Londen voor contract bij Fulham'
Mounir El Hamdaoui en Ajax gaan mogelijk uit elkaar. De spits zou op het vliegveld Schiphol gespot zijn. Volgens Het Parool circuleren er berichten op Twitter dat de Marokkaan op Schiphol was.
De 27-jarige El Hamdaoui zou op weg zijn naar Londen. Daar moet de geboren Rotterdammer een contract gaan tekenen bij Fulham, waar Martin Jol trainer is. De Haagse oefenmeester haalde hem vorig seizoen al naar Ajax. Echter na het vertrek bleek het over met de pret voor El Hamdaoui bij Ajax, gezien zijn slechte relatie met trainer Frank de Boer.
Vrijdagochtend trainde El Hamdaoui nog gewoon mee bij Jong Ajax, waar hij zich vanaf het begin van dit seizoen moest melden. Jol gaf eerder deze week al aan nog graag een spits te willen bij Fulham en dat El Hamdaoui een kandidaat is.
bron: www.soccernews.nl/news/128916/ |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 07:44 schreef freakie het volgende:[..] Suarez was niet van ons die was van groningen.. En die heeft patent op talenten in uruguay.. Lodeiro was niet de grootste talenten van uruguay.. duss.. En ik weet niet of het goed is wat ze doen.. Het kunnen stuk voor stuk goede aankopen zijn.. Maar psv zal daar niet direct mee kunnen presteren.. Het is namelijk nog los zand bij elkaar.. Dat merk je nu al met 3 spelers.. Met 4 spelers zal dat nog erger worden en met 5 al helemaal.. Ik ben heel erg benieuwt.. Daarnaast is het wel jammer dat ajax niet de Uruguayaan heeft gehaald.. Je ziet maar weer dat talentjes uit het buitenland(behalve de top competities) een stuk goedkoper zijn.. 8 ton is eigenlijk niks.. Het is een spits en die wil ajax ook hebben.. Ben benieuwt.. Ben jij de penningmeester van Ajax Freaky ? Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, slagvaardig PSV haalt dit talentje voor de toekomst breedte selectie niet direct voor de huidige selectie. Daarnaast halen ze zeer waarschijnlijk voor een hoger bedrag een spits die er dit seizoen 20 a 30 inschiet. http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/136723_transfer-aanstaande-zaakwaarnemer-matavz-praat-met-psv-directie Vindt dat ze goed bezig zijn op de transfermarkt, doen ze dit niet dan komen ze geen stap verder. Hoop dat Rutten de zzak niet op de rails krijgt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ik zeg geloof ik ook dat ik het jammer vind dat ajax nu niet een talentje haalt.. 8 ton is niet veel en de spits positie is niet heel erg groots bezet.. Ik ben benieuwt wat ajax haald als keeper.. En misschien als spits.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 09:48 schreef Brandje het volgende:[..] Toen Lodeiro naar Ajax kwam werd hij op de site van de FIFA getipt als een van de supertalenten en dat is hij in mijn ogen nog steeds. Het is een potig ventje wat prima kan voetballen. Helaas is de combinatie Ajax vs Z-Amerikaanse spelers zelden een succes. Maar ik hoop uit de grond van mijn hart dat De Boer hem een echte kans gaat geven en dan pas kan je oordelen nu is dat voor iedereen onmoeglijk Dat is waar.. Maar Uruguayaanse spelers had ajax geen patent op.. Dat heeft als je iemand noemt, groningen wel.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 18:40 schreef freakie het volgende:[..] Ik zeg geloof ik ook dat ik het jammer vind dat ajax nu niet een talentje haalt.. 8 ton is niet veel en de spits positie is niet heel erg groots bezet.. Ik ben benieuwt wat ajax haald als keeper.. En misschien als spits.. Je hebt gelijk Freaky maar heb soms het gevoel bij jou dat Ajax geen geld uit moet geven. Joden zijn in het algemeen nogal krenterig, je moet ze dan juist aansporen om te kopen. Ze zijn net als zeeuwen, geen cent te veel!(zeeuws meisje margarine) Ik ben al heel mijn leven Ajacied maar zal nooit geen Jood worden, geld moet rollen. Natuurlijk moet je supertalenten al in een vroeg stadium opsporen en binnen halen dat scheelt vele miljoenen maar daar heb je dit jaar in de C.L. niets aan, we moeten er direct staan. Vandaar dat een tweede spits geen afdankertje moet zijn. Wil absoluut geen tweede Milo!
Wie is Milo ? Bedoel dus Mido!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2011 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 18:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Je hebt gelijk Freaky maar heb soms het gevoel bij jou dat Ajax geen geld uit moet geven. Joden zijn in het algemeen nogal krenterig, je moet ze dan juist aansporen om te kopen. Ze zijn net als zeeuwen, geen cent te veel!(zeeuws meisje margarine) Ik ben al heel mijn leven Ajacied maar zal nooit geen Jood worden, geld moet rollen. Natuurlijk moet je supertalenten al in een vroeg stadium opsporen en binnen halen dat scheelt vele miljoenen maar daar heb je dit jaar in de C.L. niets aan, we moeten er direct staan. Vandaar dat een tweede spits geen afdankertje moet zijn. Wil absoluut geen tweede Milo! Wie is Milo ? Bedoel dus Mido! Hahah tsja jongen.. Ik vind het zinloos om net als de vorige 5 jaar meer dan 30 a 40 mil uit te geven en niks te presteren..
Je kan als ajax ook niet spelers voor 8 mil op de bank zetten..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Klopt Ajax heeft Suarez via Groningen en Lodeiro via Suarez binnen gehaald destijds. Maar daarom vind ik het nu zo opvallend dat PSV het grootste talent uit Uruquay heeft binnen gehaald, zitten ze bij Ajax dan te slapen ? Zijn ze in Eindhoven een stap verder ? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 18:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:Klopt Ajax heeft Suarez via Groningen en Lodeiro via Suarez binnen gehaald destijds. Maar daarom vind ik het nu zo opvallend dat PSV het grootste talent uit Uruquay heeft binnen gehaald, zitten ze bij Ajax dan te slapen ? Zijn ze in Eindhoven een stap verder ? Nou ja ik denk dat je als club zijnde niet iedere speler kan kopen en scouten.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 18:57 schreef freakie het volgende:[..] Hahah tsja jongen.. Ik vind het zinloos om net als de vorige 5 jaar meer dan 30 a 40 mil uit te geven en niks te presteren.. Je kan als ajax ook niet spelers voor 8 mil op de bank zetten.. Je moet ook eens kijken wat er aan transfergeld is binnen gekomen de laatste jaren, Huntelaar en Suarez etc. Maar goed je moet niet meer geld uitgeven als je hebt, daar heb je wel gelijk in. Naast Sigthorsson moet je een gelijkwaardige spits binnen halen, laat ze het samen maar uitvechten wie onze spits wordt. Daar worden ze beiden beter van is nl. gezonde concurrentie. Ze moeten die Matavs gewoon halen, we hebben de knaken liggen dus waarom niet ? Het scheelt je minimaal een ronde verder in de C.L. zo denkt PSV nu ook! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 19:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Je moet ook eens kijken wat er aan transfergeld is binnen gekomen de laatste jaren, Huntelaar en Suarez etc. Maar goed je moet niet meer geld uitgeven als je hebt, daar heb je wel gelijk in. Naast Sigthorsson moet je een gelijkwaardige spits binnen halen, laat ze het samen maar uitvechten wie onze spits wordt. Daar worden ze beiden beter van is nl. gezonde concurrentie. Ze moeten die Matavs gewoon halen, we hebben de knaken liggen dus waarom niet ? Het scheelt je minimaal een ronde verder in de C.L. zo denkt PSV nu ook! Maar ik ben er toch van overtuigd dat psv geen ronde verder komt in de champions league dit jaar.. :D En ik ben er van overtuigd dat psv niet direct kan presteren met allemaal aangekochte spelers.. Dat is wel vaker gebleken.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 19:26 schreef freakie het volgende:[..] Maar ik ben er toch van overtuigd dat psv geen ronde verder komt in de champions league dit jaar.. :D En ik ben er van overtuigd dat psv niet direct kan presteren met allemaal aangekochte spelers.. Dat is wel vaker gebleken.. Europa League bedoel je? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee lees het stukje van Jack Huntelaar eens;) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ooh sorry.
quote:Maar ik ben er toch van overtuigd dat psv geen ronde verder komt in de champions league dit jaar.. :D En ik ben er van overtuigd dat psv niet direct kan presteren met allemaal aangekochte spelers.. Dat is wel vaker gebleken..
Zou komen bedoelt ie dus. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
En het is maar afwachten of psv de europa league groepsfase haalt |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze het thuis niet recht trekken. Ook AZ gaat het thuis wel redden |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 22:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze het thuis niet recht trekken. Ook AZ gaat het thuis wel redden Je doen het niet best en ried zal weer terug trekken en psv gewoon het scoren beletten.. Ik denk dat psv het nog heel lastig gaat hebben.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ben benieuwd hoe de groepsfase er uit ziet voor ons. Maar ook wie er nog komen, spits en keeper. Ben er bijna zeker van dat El Hamdaoui in de laatste uurtjes van de transfermarkt wordt aangekocht door Jol.(Fulham) Hoop dat we voor die tijd onze 2e spits binnen hebben en dat Vertonghen blijft. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
STUNTELAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Verhuur is wel een optie gezien het feit dat Ajax een eenzijdig optie heeft om dit contract 2 seizoenen te verlengen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je hebt capslock nog aanstaan...:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 00:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:Het Topic: Slagvaardig PSV is afgesloten waarom ? omdat ze misschien toch slagvaardiger zijn ???????? Want opnieuw heeft PSV een groot talent binnen gehaald voor de spits positie, nog wel een talent uit Uruquay..... Met het oog op de toekomst heeft PSV Ruben Bentancourt vastgelegd. Het 17 jarig talent geldt als één van de grootste talenten van Uruguay. http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/175818/PSV_haalt_Uruguayaan_voor_acht_ton_op.htmlMoeten wij ons zorgen maken want....hadden wij geen patent op de talenten uit Uruquay????(luis en Lodeiro) Overigens heeft PSV ook contact gezocht met Marko Arnautovic daarnaast zijn ze ook aan het hengelen naar Ari(oud AZ) spits van Spartak Moskou. Is PSV Slagvaardiger of zijn het paniekaankopen?????? Dat talent zegt me niet zoveel, hij moet eerst nog maar eens echt goed zijn, Ajax ligt daarin mijlenver voor op de concurrentie in NL, kijk maar eens naar Rits, Eriksen, Toivomaki, Boilesen, Fisher. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 07:44 schreef freakie het volgende:[..] Suarez was niet van ons die was van groningen.. En die heeft patent op talenten in uruguay.. Lodeiro was niet de grootste talenten van uruguay.. duss.. En ik weet niet of het goed is wat ze doen.. Het kunnen stuk voor stuk goede aankopen zijn.. Maar psv zal daar niet direct mee kunnen presteren.. Het is namelijk nog los zand bij elkaar.. Dat merk je nu al met 3 spelers.. Met 4 spelers zal dat nog erger worden en met 5 al helemaal.. Ik ben heel erg benieuwt.. Daarnaast is het wel jammer dat ajax niet de Uruguayaan heeft gehaald.. Je ziet maar weer dat talentjes uit het buitenland(behalve de top competities) een stuk goedkoper zijn.. 8 ton is eigenlijk niks.. Het is een spits en die wil ajax ook hebben.. Ben benieuwt.. Lodeiro behoorde destijds wel tot de grotere talenten van zuid amerika, en zeker van Urugay...
Wat je over PSV zegt heb je wel helemaal gelijk in.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 - 09:54 schreef joduh het volgende:[..] precies man.....ik had echt veel geloof in lodeiro man........maar we hebben een veels te groot bezet middenvelders........ Houd dat geloof nu ook maar want het gaat een goede spelers worden.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ik denk dat dit heel goed is voor de ontwikkeling van Sneijder |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Maar waarom optie tot koop?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij is dat niet correct, de Boer wil namelijk absoluut niet van Rodney af, en ziet in hem voor komend seizoen zeker een selectiespeler, ook nu zat hij er heel dicht tegen aan.. Ik acht de kans zeer klein dat volgend jaar De Jong, Serrero, Eriksen, Janssen, Lodeiro, Anita en Enoh allemaal bij de club blijven.. Ajax liet ook al eerder weten niet tot een akkoord te zijn gekomen i.v.m. de optie tot koop die Utrecht wel erin wou hebben
Utrecht is wel een goede ploeg voor hem verwacht ik, ik hoop dat hij daar veel aan spelen toe komt |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 - 17:52 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij is dat niet correct, de Boer wil namelijk absoluut niet van Rodney af, en ziet in hem voor komend seizoen zeker een selectiespeler, ook nu zat hij er heel dicht tegen aan.. Ik acht de kans zeer klein dat volgend jaar De Jong, Serrero, Eriksen, Janssen, Lodeiro, Anita en Enoh allemaal bij de club blijven.. Ajax liet ook al eerder weten niet tot een akkoord te zijn gekomen i.v.m. de optie tot koop die Utrecht wel erin wou hebben Utrecht is wel een goede ploeg voor hem verwacht ik, ik hoop dat hij daar veel aan spelen toe komt Dus de officiële website van Utrecht heeft het fout?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zal wel niet nee. Maar ik las overal dat Ajax daar niet mee akkoord zou gaan, als het wel zo is dan zou het wel flink dom zijn naar mijn mening.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 - 17:59 schreef remco k het volgende:[..] Dat zal wel niet nee. Maar ik las overal dat Ajax daar niet mee akkoord zou gaan, als het wel zo is dan zou het wel flink dom zijn naar mijn mening.. Daarom ja.. Had hetzelfde.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vreemde zaak, wat misschien zou kunnen is dat mocht Ajax komend seizoen Rodney willen verkopen dat Utrecht de eerste optie heeft??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 - 18:07 schreef remco k het volgende:[..] Vreemde zaak, wat misschien zou kunnen is dat mocht Ajax komend seizoen Rodney willen verkopen dat Utrecht de eerste optie heeft??? Dat zou ook nog kunnen ja.. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
Als ajax hem niet zou willen op het einde van het seizoen en er geen voorruitzicht is , dan is utrecht de eerste die een optie tot koop heeft. Mocht ajax hem gewoon na dit seizoen bij de selectie willen voegen dan kan dit ook. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 - 18:41 schreef Pjettr het volgende:Als ajax hem niet zou willen op het einde van het seizoen en er geen voorruitzicht is , dan is utrecht de eerste die een optie tot koop heeft. Mocht ajax hem gewoon na dit seizoen bij de selectie willen voegen dan kan dit ook. Wat ik net zeg dus.... |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
ja k hoorde het op eredivisie live , dus denk bevestig het nog maar ff ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
'Ajax en AZ strijden om Mexicaans toptalent' Het grote Mexicaanse talent Ulises Dávila vertrekt mogelijk naar Nederland. Ajax en AZ hopen op de komst van de jeugdinternational, die eerder deze maand nog actief was op het WK voor spelerse tot twintig jaar.
Mexicaanse media verbinden de naam van Dávila aan de twee Nederlandse clubs. Daarnaast worden ook Birmingham City en Chelsea met het toptalent in verband gebracht.
De aanvallende middenvelder staat onder contract bij Chivas de Guadalajara, dat voor een transfer zo'n twee miljoen euro zou verlangen. Eerder werden PSV en Paris Saint-Germain al eens aan de twintigjarige voetballer gelinkt. |
|
|
|
|
ajax de enige echte
|
|
|
ja echt goed lijkt mij en vind hem wel wat op suares lijken haar enzovoort en ben trouwens nieuw hier na nieuw las altijd al jullie meningen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 21 augustus 2011 - 12:58 schreef remco k het volgende:'Ajax en AZ strijden om Mexicaans toptalent' Het grote Mexicaanse talent Ulises D�vila vertrekt mogelijk naar Nederland. Ajax en AZ hopen op de komst van de jeugdinternational, die eerder deze maand nog actief was op het WK voor spelerse tot twintig jaar. Mexicaanse media verbinden de naam van D�vila aan de twee Nederlandse clubs. Daarnaast worden ook Birmingham City en Chelsea met het toptalent in verband gebracht. De aanvallende middenvelder staat onder contract bij Chivas de Guadalajara, dat voor een transfer zo'n twee miljoen euro zou verlangen. Eerder werden PSV en Paris Saint-Germain al eens aan de twintigjarige voetballer gelinkt. Weer een middenvelder??? 20 jaar.. Moet dus ook eigenlijk in de basis.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Op het WK speelde hij vaak als buitenspeler die constant afwisselde met de spits.. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
ajax is de perfecte pleog voor deze jongen hij kan zich mooi in de kaart spelen in de toernooien waar gespeeld word. en met z'n 20 jaar leuke basisspeler die ook in de spits kan remco? |
|
|
|
|
vlinder41
|
|
|
Ajax moet een goede spits kopen, bv Matavs daar doen ze goed aan en EL ham verkopen kan niet slecht zijn. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
matavs is te duur voor 6 a 7 miljoen kun je twee redelijke goede kopen kijk eens naar die spits van vitesse wat is die sterk zeg!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: oo oke.. Nou dan is het misschien wel een goede speler op erbij te hebben.. |
|
|
|