BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 11:41 schreef freakie het volgende:

[..]

oo oke.. Nou dan is het misschien wel een goede speler op erbij te hebben..
Ik vond hem daar wel goed spelen, maar heb verder nooit iets over hem gehoord, en hij is ook al 20 toch... Ik weet het niet..
freakie
 freakie - maandag 22 augustus 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op monday 22 august 2011 - 11:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond hem daar wel goed spelen, maar heb verder nooit iets over hem gehoord, en hij is ook al 20 toch... Ik weet het niet..
Nee het probleem is dat we allemaal 20 jarige hebben.. Die eigenlijk allemaal 'talenten' zijn.. En dus eigenlijk allemaal moeten spelen... Beetje jammer dus..
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 12:02 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee het probleem is dat we allemaal 20 jarige hebben.. Die eigenlijk allemaal 'talenten' zijn.. En dus eigenlijk allemaal moeten spelen... Beetje jammer dus..
Vind ik niet, die gasten moeten gewoon vechten voor hun plek, en als ze goed genoeg zijn voor Ajax komen ze wel bovendrijven, de bank van Ajax bstond ook in de succesperiodes vrijwel alleen maar uit talenten waarvan de een meer speelde dan de ander. Ik vind het nu op het middenveld ook echt wel meevallen, We hebben 7 middenvelders die in de basis zouden kunnen spelen waarvan er 2 ook op de aanvallende posities uit de voeten kunnen..
freakie
 freakie - maandag 22 augustus 2011 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 12:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind ik niet, die gasten moeten gewoon vechten voor hun plek, en als ze goed genoeg zijn voor Ajax komen ze wel bovendrijven, de bank van Ajax bstond ook in de succesperiodes vrijwel alleen maar uit talenten waarvan de een meer speelde dan de ander. Ik vind het nu op het middenveld ook echt wel meevallen, We hebben 7 middenvelders die in de basis zouden kunnen spelen waarvan er 2 ook op de aanvallende posities uit de voeten kunnen..
Dat klopt inderdaad..
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - dinsdag 23 augustus 2011 - 14:36   quote  deeplink  
Het was even stil rond Vertonghen, wiens naam in de eerste weken van de zomerstop continue in verband werd gebracht met andere clubs. Met name Manchester City en Arsenal zouden hengelen naar de diensten van de aanvoerder van Ajax.

Volgens het Italiaanse Tutto Mercato Web is er echter een andere club vastberaden de Belg binnen te halen: Internazionale. Nu het transferbudget is opgekrikt na de verkoop van Eto'o, zou er genoeg geld beschikbaar moeten zijn voor de komst van Vertonghen. Ajax zou twaalf miljoen euro willen zien voor de steunpilaar.

ik vind 12 miljoen een beetje weinig en zeker zo aan het eind van de transfermarkt als van der wiel ook nog eens weg gaat hebben we helemaal een probleem maar we kunnen wel wat leuks doen met het geld...
alibabba
 alibabba - dinsdag 23 augustus 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 14:36 schreef 1 2 hupsakee het volgende:
Het was even stil rond Vertonghen, wiens naam in de eerste weken van de zomerstop continue in verband werd gebracht met andere clubs. Met name Manchester City en Arsenal zouden hengelen naar de diensten van de aanvoerder van Ajax.

Volgens het Italiaanse Tutto Mercato Web is er echter een andere club vastberaden de Belg binnen te halen: Internazionale. Nu het transferbudget is opgekrikt na de verkoop van Eto'o, zou er genoeg geld beschikbaar moeten zijn voor de komst van Vertonghen. Ajax zou twaalf miljoen euro willen zien voor de steunpilaar.

ik vind 12 miljoen een beetje weinig en zeker zo aan het eind van de transfermarkt als van der wiel ook nog eens weg gaat hebben we helemaal een probleem maar we kunnen wel wat leuks doen met het geld...
Wat ze zeidcen afgelopen zondag bij Studio AJAX staat in Jan's contract dat hij een gelimiteerde transfersom heeft van tussen de 15 en 20 miljoen!!
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 15:31 schreef alibabba het volgende:

[..]

Wat ze zeidcen afgelopen zondag bij Studio AJAX staat in Jan's contract dat hij een gelimiteerde transfersom heeft van tussen de 15 en 20 miljoen!!
Blind en de Boer gaven aan dat dit boven de 20 miljoen zou zijn..
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - dinsdag 23 augustus 2011 - 18:49   quote  deeplink  
stel dat hij gaat voor veel geld wie kan hem dan opvolgen? de verdediging was al dun en wiel en chelsea zit ook nog in de maak wie kan vertongen opvolgen? boilesen is nog niet zo ver denk ik en blind die wil daar graag spelen...
marius
 marius - dinsdag 23 augustus 2011 - 18:55   quote  deeplink  
ik vind dan dat ze John Heitinga terug moeten halen die wou europees voedbal, als ze dan tusse 15 a 20 mil krijgen,
kunne ze hem ook een mooi contract daar mee geven, das mijn mening
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 23 augustus 2011 - 19:04   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Tyton

quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 16:51 schreef Frank V. het volgende:
over het kutje van rutten? whaha
loser
marius
 marius - dinsdag 23 augustus 2011 - 19:05   quote  deeplink  
http://www.sport1.nl/nieuws/22780-nasri-nu-echt-op-weg-naar-city.html
kijk nu kan arsenal mooi ruiz kopen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 18:55 schreef marius het volgende:
ik vind dan dat ze John Heitinga terug moeten halen die wou europees voedbal, als ze dan tusse 15 a 20 mil krijgen,
Ik vind jou een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel irritant kereltje......en dat is mijn mening
Je kan nog niet eens aan Jack tippen Homo.............en leer eens normaal typen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 18:55 schreef marius het volgende:
wou europees=wil europees...........voedbal=voetbal...........tusse= tussen.......kunne =kunnen
Lamlul
joduh
 joduh - dinsdag 23 augustus 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

wou europees=wil europees...........voedbal=voetbal...........tusse= tussen.......kunne =kunnen
Lamlul
hoor je dat nou marius????????????je ben gewoon een grote lamlul die nie typen kan man........
remco k
 remco k - dinsdag 23 augustus 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:03 schreef joduh het volgende:

[..]

hoor je dat nou marius????????????je ben gewoon een grote lamlul die nie typen kan man........
Hehehe..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 23 augustus 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:03 schreef joduh het volgende:

[..]

Precies.....en met je goedkope reacties(Stuntelaar?)....ga je mij triggeren lamlul.
Jack is een normale poster en Ajacied en praat nooit poep........jij daar in tegen valt mij gelijk op,jij gaat vol op de aanval.......en dan krijg je met mij te maken...........sorry man,maar daar ga je niet blij mee wezen,ik denk dat een excusses hier wel op zijn plaats is.......naar Jack toe...........zo niet ben je hier over twee weken weg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 23 augustus 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 23:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Precies.....en met je goedkope reacties(Stuntelaar?)....ga je mij triggeren lamlul.
Jack is een normale poster en Ajacied en praat nooit poep........jij daar in tegen valt mij gelijk op,jij gaat vol op de aanval.......en dan krijg je met mij te maken...........sorry man,maar daar ga je niet blij mee wezen,ik denk dat een excusses hier wel op zijn plaats is.......naar Jack toe...........zo niet ben je hier over twee weken weg.
Whahahaha geweldig Ajaxbrothers Neman_til en Joduhhhhhhh
marius
 marius - woensdag 24 augustus 2011 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 22:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Lamlul
aah ga je klagen over men spelfouten?
als je niks beters hebt te melden hou je dan gewoon stil, kan ik er wat aan doen als ik dyslectie heb?
remco k
 remco k - woensdag 24 augustus 2011 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 07:21 schreef marius het volgende:

[..]

als je niks beters hebt te melden hou je dan gewoon stil, kan ik er wat aan doen als ik dyslectie heb?
Ja man, je had compleet geboren kunnen worden man..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 24 augustus 2011 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 07:21 schreef marius het volgende:

[..]

Ik heb een grote AAMBEI, hoor je mij klagen??? Ik moet urenlang staan voor de computer, hoor je mij??

Ik maak nog steeds geen spelfouten, dus gewoon even beter concentreren!

Voor ik je Dis Lexie, vraag ik je hoe je echt heet?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 24 augustus 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2011 - 23:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vriend ik moet je hier toch echt even corrigeren. Niet Marius deed deze uitspraak maar ene Mathieu. Marius post namelijk over het algemeen ook normaal. Mathieu is een teringboer en daarnaast degene die je moet hebben. Mits hij zijn naam heeft gewijzigd in Marius, maar dat lijkt mij sterk!!

Kijk namelijk maar even naar deze link: http://forum.headliner.nl/topic-22024/p6/#615416

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door amsterdammer113 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 24 augustus 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 09:30 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Vriend ik moet je hier toch echt even corrigeren. Niet Marius deed deze uitspraak maar ene Mathieu. Marius post namelijk over het algemeen ook normaal. Mathieu is een teringboer en daarnaast degene die je moet hebben. Mits hij zijn naam heeft gewijzigd in Marius, maar dat lijkt mij sterk!!

Kijk namelijk maar even naar deze link: http://forum.headliner.nl/topic-22024/p6/#615416
Eens!
remco k
 remco k - woensdag 24 augustus 2011 - 10:36   quote  deeplink  
vet man
marius
 marius - woensdag 24 augustus 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 09:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja man, je had compleet geboren kunnen worden man..
ja dat moet je tege me pa zegge:p
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - woensdag 24 augustus 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2011 - 12:14 schreef remco k het volgende:

[..]

eriksen, janssen, de jong en serero. zijn er toch 4?

Edit: ik had het over aanvallende middenvelder en er staat aanvallende posities. sorry mijn fout!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door ajaxamsterdam4ever --
remco k
 remco k - woensdag 24 augustus 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 16:56 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

eriksen, janssen, de jong en serero. zijn er toch 4?

Edit: ik had het over aanvallende middenvelder en er staat aanvallende posities. sorry mijn fout!
Anita, Serrero, De Jong, Jannssen, Erikssen, Loderio en Enoh hiervan kunnen Serrero (rechtsbuiten) en de Jong(spits) naar mijn idee prima in de aanval spelen..

PS: Ik zie nu net dat je hem al veranderd had...:-), Maar zo is het wel wat duidelijker..
baco74
 baco74 - woensdag 24 augustus 2011 - 17:25   quote  deeplink  
John Steen Olsen bekijkt Pär Hansson

Fotbolldirect meldt dat John Steen Olsen, de scout van Ajax voor Scandinavië, Pär Hansson heeft bekeken. Hansson is de keeper van kampioenselftal Helsingborg, dat vanwege het succes van de club al enkele spelers heeft zien vertrekken. Verder dan bekijken is er tot nu toe niet gebeurd. Steen Olsen noemt Hansson een interessante doelman en zwijgt over wat hij met de technische staf van Ajax bespreekt.

Helsingborg ontkent ook ieder contact met Ajax, maar is niet verbaasd dat een club met het kaliber van Ajax interesse toont in hun keeper, aangezien Hansson de beste keeper van Zweden wordt genoemd. De manager van Helsingborg: "Ik weet dat Ajax veel van onze spelers heeft gezien, dus het is niet zo verwonderlijk dat ze Pär ontdekt hebben. Maar ik weet niet welke spelers van ons ze écht aan het scouten zijn."

Bron: http://netwerk.to/a/25649
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 24 augustus 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 17:25 schreef baco74 het volgende:

Fotbolldirect meldt dat John Steen Olsen, de scout van Ajax voor Scandinavië, Pär Hansson heeft bekeken. Hansson is de keeper van kampioenselftal Helsingborg, dat vanwege het succes van de club al enkele spelers heeft zien vertrekken. Verder dan bekijken is er tot nu toe niet gebeurd. Steen Olsen noemt Hansson een interessante doelman en zwijgt over wat hij met de technische staf van Ajax bespreekt.

Helsingborg ontkent ook ieder contact met Ajax, maar is niet verbaasd dat een club met het kaliber van Ajax interesse toont in hun keeper, aangezien Hansson de beste keeper van Zweden wordt genoemd. De manager van Helsingborg: "Ik weet dat Ajax veel van onze spelers heeft gezien, dus het is niet zo verwonderlijk dat ze Pär ontdekt hebben. Maar ik weet niet welke spelers van ons ze écht aan het scouten zijn."

Misschien een heel slim idee. De keepers hier in Nederland moeten bij de naam AJAX tegenwoordig een fortuin kosten.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 24 augustus 2011 - 19:50   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2011 door amsterdammer113 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 24 augustus 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:

[..]

Je hebt gelijk,,,,,,,,,,,,,,Marius mij oprechte excusses.......ik moest die adieu Mathieu hebben sorry man
marius
 marius - woensdag 24 augustus 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 20:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je hebt gelijk,,,,,,,,,,,,,,Marius mij oprechte excusses.......ik moest die adieu Mathieu hebben sorry man
haha ik dacht al, wtf heb ik hem verkeert gedaan.
en men taalgebruik is ook gewoon fuckt up, maar kan ik geen kloten aan doen.
maar tis goed zo heb liever geen vijanden hier, kom hier ook nog maar net kijken ea!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 24 augustus 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 20:27 schreef marius het volgende:

[..]

maar tis goed zo heb liever geen vijanden hier, kom hier ook nog maar net kijken ea!
Ach als ik gezopen heb ben ik ook niet te volgen..............Joduh,bek dicht ouwe!!!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 augustus 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:

[..]

Amsterdammer113 goed opgelet inderdaad was het Adieu Mathieu en niet Marius! Denk niet dat zen beiden dezelfde persoon zijn
Heb ondertussen wel een stijve plasser gekregen omdat een aantal vaste Ajaxbezoekers hier het zo voor mij opnamen.
Ondanks dat ik geen moer verstand van het spelletje hebt HARDSTIKKE BEDANKT!
Wij zijn 1!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 augustus 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 20:27 schreef marius het volgende:

[..]

Marius welkom op het forum ondanks je taalfouten, je bedoeld het niet verkeerd tot zover

Was getekend.

Jack de Hunter
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - woensdag 24 augustus 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 17:25 schreef baco74 het volgende:

hierbij een link met een aantal saves van die dude ziet er leuk uit! maar goed heb z'n fouten niet gezien... http://www.youtube.com/watch?v=FP5cH3p-UQk
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 25 augustus 2011 - 00:30   quote  deeplink  
Hij ken wel 1 2 3 4 hupsakee goed keepen volgens mij, wie weet een remix van Jongbloed, van beveren en van de Sar.
Genoeg gezien op fillempje wat mij betreft kopen!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 25 augustus 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 augustus 2011 - 22:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Amsterdammer113 goed opgelet inderdaad was het Adieu Mathieu en niet Marius! Denk niet dat zen beiden dezelfde persoon zijn
Heb ondertussen wel een stijve plasser gekregen omdat een aantal vaste Ajaxbezoekers hier het zo voor mij opnamen.
Ondanks dat ik geen moer verstand van het spelletje hebt HARDSTIKKE BEDANKT!
Wij zijn 1!
Het is al goed man!! Soms hou ik er van om te rellen en ik ben de eerste die een nieuwe met een grote bek aanpak, maar in dit geval was het een foute aanname. Kan gebeuren. Maar nu niet gelijk denken dat ik je nooit aanval he ;-) Hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2011 door amsterdammer113 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 25 augustus 2011 - 16:48   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 augustus 2011 door amsterdammer113 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 25 augustus 2011 - 20:20   quote  deeplink  
El Hamdaoui staat op het punt te worden verkocht, stel dat hij morgen weg is.
Wie halen ze dan binnen net voor het verstrijken...

Dmitri Bulykin, Tim Matavz of Bas Dost ?

Helaas geen Amsterdam 113, zeer waarschijnlijker wordt het Dmitri Bulykin wanneer El Hammie wordt verkocht de komende dagen.
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=18511

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2011 door Jack Huntelaar --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 25 augustus 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 20:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
El Hamdaoui staat op het punt te worden verkocht, stel dat hij morgen weg is.
Wie halen ze dan binnen net voor het verstrijken...

Dmitri Bulykin, Tim Matavz of Bas Dost ?
Mij, maar ssssssssst ik mag er nog niets over zeggen! ;-)
baco74
 baco74 - donderdag 25 augustus 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 20:22 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Mij, maar ssssssssst ik mag er nog niets over zeggen! ;-)
Dat bij Ajax die informatie altijd uitlekt daar word ik schijtziek van.
Zou trouwens een kut-aankoop zijn :)
joduh
 joduh - donderdag 25 augustus 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 20:32 schreef baco74 het volgende:

[..]

hahaha +1000
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 25 augustus 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 20:32 schreef baco74 het volgende:

[..]

Whahaha maar daarbij wel 1 van de goedkoopste. Ik zal in ieder geval al meer inzet tonen dan El Hamlap. Maar ja das niet zo moeilijk. ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 25 augustus 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 20:33 schreef joduh het volgende:

[..]

hahaha +1000
Binnen 5 wedstrijden scanderen ze mijn naam!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 25 augustus 2011 - 20:44   quote  deeplink  
-

joduh
 joduh - donderdag 25 augustus 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 20:44 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

hoe dan??????en wat voor nummer heb je dan????113???
baco74
 baco74 - donderdag 25 augustus 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 20:44 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

met de navoeging...DOUCHEN!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 25 augustus 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 21:01 schreef baco74 het volgende:

[..]

met de navoeging...DOUCHEN!!!!
Jij snapt hem ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 25 augustus 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 augustus 2011 - 20:47 schreef joduh het volgende:

[..]

hoe dan??????en wat voor nummer heb je dan????113???
Hahaha Baco geeft het juiste antwoord!! Maar mijn rugnummer wordt idd 113!!
joduh
 joduh - donderdag 25 augustus 2011 - 21:05   quote  deeplink  
of ?RONDJE!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

0.0207579