|
|
Wim
|
|
|
Ajax zal zonder meer nog een centrumspits van allure moeten halen/kopen, met slechts één specifieke puntaanvaller en nagenoeg niets in reserve doe je niet, of slechts heel kort mee in de CL, Ajax beschikt weliswaar over scorende vleugelspitsen, echter geen stand-in voor de centrumspits. Goede spitsen zijn redelijk schaars, gewild en doorgaans duur. In het beloften team loopt een spits van allure rond voor een miljoenen salaris, arriveert op de training in een luxueuse limousine v/d baas, die heeft echter zijn kont tegen de krib gekeerd, heeft helaas een onmogelijk karakter, valt niet mee te eggen of te ploegen. Hij heeft één geluk hij kan goed voetballen, een normale werkgever had hem nooit aangenomen, of al lang buitengewerkt. Haal je een goede spits binnen, ben je hem zo weer kwijt, het is ook om moedeloos van te worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door Wim -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Bedoel je met 'pizza' onze derde keeper niet? Het spijt me als je daar niet op doelde. Ben ik nl een beetje zat, dat neerhalen van spelers. Als je wel Verhoeven bedoelde: Sukkel :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Precies wat Baco zegt........slome |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 17:28 schreef baco74 het volgende:[..] Bedoel je met 'pizza' onze derde keeper niet? Het spijt me als je daar niet op doelde. Ben ik nl een beetje zat, dat neerhalen van spelers. Als je wel Verhoeven bedoelde: Sukkel :) Nee die bedoelde ik totaal niet.. Zou ook wel heel raar zijn als ik opeens daarover begin, niet!? Ik heb hetzelfde als jou!;) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Eigenlijk ben ik best wel; snel weejwel!;) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 17:59 schreef joey het volgende:[..] Nee die bedoelde ik totaal niet.. Zou ook wel heel raar zijn als ik opeens daarover begin, niet!? Ik heb hetzelfde als jou!;) Daar kon je over beginnen omdat je daarvoor poste dat je Cilissen al helemaal zat was. Je bent hem wel snel zat, hij heeft nog geen minuut gekeeped. Ik sta ook niet echt achter deze transfer, beetje veel geld voor een keeper die vorig jaar pas zijn debuut in het betaalde voetbal heeft gemaakt. Neemt niet weg dat ik hem welkom heet en ook hem het beste gun. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 16:54 schreef joey het volgende:Ik ben die cillesen nu alweer zat! -_- Vind het ook geen goede aankoop! Liever gentenaar gehad of iemand anders met ervaring! Want |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 18:16 schreef baco74 het volgende:[..] Daar kon je over beginnen omdat je daarvoor poste dat je Cilissen al helemaal zat was. Je bent hem wel snel zat, hij heeft nog geen minuut gekeeped. Ik sta ook niet echt achter deze transfer, beetje veel geld voor een keeper die vorig jaar pas zijn debuut in het betaalde voetbal heeft gemaakt. Neemt niet weg dat ik hem welkom heet en ook hem het beste gun. OkeOkeOke.. Ik vind het geen goede aankoop! veel te veel geld voor een te onervaren keepertje, die meteen maar denk vermeer eruit te keepen.. (Er vanuit gaan dat vermeer in de beker keept!) Een gentenaar had toch veel beter geweest jongens! Goede sterke keeper met ervaring achter vermeer die zich (hopelijk) goed ontwikkeld! Waar ik wel vanuit ga, geziwen hij het gewoon goed doet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door joey -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 18:40 schreef joey het volgende:[..] OkeOkeOke.. Ik vind het geen goede aankoop! veel te veel geld voor een te onervaren keepertje, die meteen maar denk vermeer eruit te keepen.. (Er vanuit gaan dat vermeer in de beker keept!) Een gentenaar had toch veel beter geweest jongens! Goede sterke keeper met ervaring achter vermeer die zich (hopelijk) goed ontwikkeld! Waar ik wel vanuit ga, geziwen hij het gewoon goed doet! Nix verkeerd met wat Cillissen zei. Wat moet ie dan zeggen, dat ie toch niet goed genoeg is en altijd reservekeeper bij Ajax zal zijn zolang Vermeer er is? In dat geval had je een oudere ervaren keeper moeten halen. Cillissen komt bij Ajax en wilt het eerste halen, mag ook wel voor die centen. Dus nix mis met zijn uitspraken, dat is zelfs goed. Nu weet Vermeer dat ie scherp moet blijven of anders zijn plekkie onder de laar kwijt raakt. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:14 schreef baco74 het volgende:[..] Nix verkeerd met wat Cillissen zei. Wat moet ie dan zeggen, dat ie toch niet goed genoeg is en altijd reservekeeper bij Ajax zal zijn zolang Vermeer er is? In dat geval had je een oudere ervaren keeper moeten halen. Cillissen komt bij Ajax en wilt het eerste halen, mag ook wel voor die centen. Dus nix mis met zijn uitspraken, dat is zelfs goed. Nu weet Vermeer dat ie scherp moet blijven of anders zijn plekkie onder de laar kwijt raakt. De toon waarop iriteerd me vooral! Daarnaast kan dat trucje ook op vermeer ook heel anders uitpakken! En gaat hij er minder door keepen, dan heb je voor 3 miljoen een broekie en ballegraaier op doel! jippieeee... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:19 schreef joey het volgende:[..] De toon waarop iriteerd me vooral! Daarnaast kan dat trucje ook op vermeer ook heel anders uitpakken! En gaat hij er minder door keepen, dan heb je voor 3 miljoen een broekie en ballegraaier op doel! jippieeee... Dat zou dan genoeg zeggen over Vermeer! Vermeer is gewoon de eerste keeper en zal van zulke uitspraken alleen maar beter worden. Dat is nu juist wat De Boer nastreeft: elkaar door gezonde concurrentie sterker maken. Vermeer moet wel oppassen dat als ie 'n keer geblesseerd raakt of geschorst is, dat Cilessen zijn plekje wel eens langer kan overnemen dan Vermeer zou willen. Zou Vermeer moeten weten, die 'eer' had hij, ten kostte van Stekelenburg, onder Van Basten. Vermeer zal het dus moeten laten zien. Doet ie dat niet, dan zal Cilessen (als ie daadwerkelijk beter is) zijn plek overnemen. De beste staat op doel, in mijn ogen Vermeer, want ik vind hem een geweldige keepr die alleen maar beter wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:30 schreef baco74 het volgende:[..] Dat zou dan genoeg zeggen over Vermeer! Vermeer is gewoon de eerste keeper en zal van zulke uitspraken alleen maar beter worden. Dat is nu juist wat De Boer nastreeft: elkaar door gezonde concurrentie sterker maken. Vermeer moet wel oppassen dat als ie 'n keer geblesseerd raakt of geschorst is, dat Cilessen zijn plekje wel eens langer kan overnemen dan Vermeer zou willen. Zou Vermeer moeten weten, die 'eer' had hij, ten kostte van Stekelenburg, onder Van Basten. Vermeer zal het dus moeten laten zien. Doet ie dat niet, dan zal Cilessen (als ie daadwerkelijk beter is) zijn plek overnemen. De beste staat op doel, in mijn ogen Vermeer, want ik vind hem een geweldige keepr die alleen maar beter wordt. Ja PRECIES. maar wat vind jij nou van cillissen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 19:19 schreef joey het volgende:[..] De toon waarop iriteerd me vooral! Daarnaast kan dat trucje ook op vermeer ook heel anders uitpakken! En gaat hij er minder door keepen, dan heb je voor 3 miljoen een broekie en ballegraaier op doel! jippieeee... Als zo'n zinnetje Vermeer doet twijfelen aan zichzelf dan zou dat meer over Vermeer zeggen dan over Cillesen. Dit hoort in het voetbal en ik zou het wel heel raar vinden als hij zou zeggen naar Ajax te vertrekken voor de bank.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Cillessen is een enorm goeie meevoetballende keeper... Ik heb hem diverse malen live gezien,ook op trainingen en hij is echt en word zeker een vreselijk goeie keeper,eentje die punten pakt..... Heeft nu al persoonlijkheid en stuurt de verdediging heel goed met een duidelijke stem van Marwijk roept m niet voor niks op..... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
En de beste keepers op de velden zijn minimaal 1.85 groot... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Casillas 1.82m al jaren de beste van de wereld.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
Nah goed,we zullen zien..denk niet dat ajax 3.250.000 en wat bonussen uitgeeft om m 5 jaar op de bank te zetten....tis mij wel duidelijk,de boer heeft geen of weinig vertrouwen in Vermeer... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 20:09 schreef bahbah het volgende:Nah goed,we zullen zien..denk niet dat ajax 3.250.000 en wat bonussen uitgeeft om m 5 jaar op de bank te zetten....tis mij wel duidelijk,de boer heeft geen of weinig vertrouwen in Vermeer... Vind het ook jammer hoor.. viond vermeer echt een goede keeper! eenthje die zich nog heel goed kan ontwikkelen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 20:09 schreef bahbah het volgende:Nah goed,we zullen zien..denk niet dat ajax 3.250.000 en wat bonussen uitgeeft om m 5 jaar op de bank te zetten....tis mij wel duidelijk,de boer heeft geen of weinig vertrouwen in Vermeer... Vermeer doet het momenteel erg goed en de Boer heeft wel het vertrouwen in hem uitgesproken, ook Serrero heeft 2,5 miljoen gekost en staat niet in de basis. De concurrentiestrijd is alleen maar gezond, dat heeft het verleden bij Ajax ook uitgewezen, v/d Sar moest het maar even winnen van Menzo wat ook niet een onverdienstelijke keeper was, Stekelenburg moest Vermeer van zich afslaan en dat heeft hem zelfs een half jaar zijn basisplaats gekost (destijds terecht) Als VErmeer geen concurrentie heeft zal hij mogelijk verslappen en met Cillisen erbij kost hem dat zijn basisplaats..
Hij kan ook voor de toekomst gehaald zijn, Misschien dat Ajax Vermeer aan het einde van dit seizoen laat gaan, en dan Bizot terug haalt om te concurreren met Cillissen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 20:19 schreef joey het volgende:[..] Vind het ook jammer hoor.. viond vermeer echt een goede keeper! eenthje die zich nog heel goed kan ontwikkelen! Hij laat zich ook echt niet zomaar uit de basis keepen hoor. Vermeer was tegen Vitesse ook weer heel belangrijk.. Hij pakt punten voor Ajax en dat ziet d Boer ook.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ken hem niet goed genoeg, maar hij is ook nog jong en kan bij Ajax alleen maar beter worden. We zullen maar vertrouwen in De Boer moeten hebben en hopen dat ie het goed ziet. Wat de transfer zelf betreft, heb ik zo mijn bedenkingen. Ik vind het een hoop geld voor een keeper die pas één seizoen in de Eredivisie heeft gekeeped. Ik had ook eerder voor een ervaardere keeper (en dus een goedkopere) gegaan. Maar ja die zou dan niet echt een concurrent van Vermeer zijn maar eerder een leermeester en een evt back-up. Maar goed Ajax is nu eenmaal voor Cilissen gegaan, wat een hoop moeite en geld kostte maar is geen verkeerde aankoop. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2011 - 20:09 schreef bahbah het volgende:Nah goed,we zullen zien..denk niet dat ajax 3.250.000 en wat bonussen uitgeeft om m 5 jaar op de bank te zetten....tis mij wel duidelijk,de boer heeft geen of weinig vertrouwen in Vermeer... Leuk dat het jouw duidelijk is. Ik hoop voor jou dat je niet altijd zo makkelijk je conclussies trekt. Vermeer is eerste keeper, daar ga ik maar van uit. Hij moet nog een hoop ervaring opdoen en krijgt nu die kans. Cilessen heeft mij nog niet aangetoont dat ie een betere keeper dan Vermeer is. Als blijkt ie (nu al) beter dan Vermeer is, dan is het een goede aankoop en worden we daar alleen maar beter van. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
Jan Vertonghen kan zich opmaken voor een transfer naar Spanje. De aanvoerder van Ajax staat in de belangstelling van zowel Barcelona als Valencia, aldus Levante-EMV. De Belg heeft nog een contract tot 2013 in Amsterdam.
Barcelona is van plan om Vertonghen pas volgend jaar naar Camp Nou te halen, maar wil de 24-jarige speler nu al vastleggen. Valencia is slagvaardiger en legt vandaag of morgen een bod van 9,5 miljoen euro neer om de linkspoot direct in te lijven. Ajax is niet van plan om de 30-voudig international zomaar te laten gaan en vraagt rond de 22 miljoen. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dan zeg ik Barca 22 mil en nog een jaar bij Ajax laten ballen... :) goeie deal of maxwell in de onderhandelingen meenemen |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
haha wat denkt valencia wel niet. Zou wel tof zijn als jan naar barca zou gaan, maar dan wel volgend jaar. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
als vervanger van puyol? die begint ook oud te worden, maar kan jan dat niveau aan? |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
Ajax op weg naar België om te onderhandelen over Bulykin
Ajax lijkt vlak voor het sluiten van de transfermarkt nog een spits te willen aantrekken. Een delegatie van de Amsterdamse club is naar België afgereisd om te praten over een transfer van Dmitri Bulykin. Het contract is al opgesteld, waardoor een overgang een kwestie van tijd lijkt te zijn. De Ajacieden zijn goed begonnen aan de competitie en wisten al vijftien keer het net te vinden. Desondanks wil trainer Frank de Boer meer keuze voor de spitspositie. Doordat Bulykin afgelopen seizoen een goede indruk wist te maken bij ADO Den Haag zou hij de belangstelling van Ajax hebben gewekt, zo meldt Het Maxx Magazine.
De boomlange aanvaller was afgelopen seizoen op huurbasis actief voor ADO. In 29 wedstrijden was de Rus goed voor 21 doelpunten. Op dit moment staat hij onder contract bij Anderlecht, maar die hopen de speler zo snel mogelijk te verkopen.
Bron :elfvoetbal Link: http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/138057_ajax-op-weg-naar-belgie-om-te-onderhandelen-over-bulykin |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
'Ajax houdt Dost als optie voor Bulykin achter de hand' 29-08-11
Dmitry Bulykin is bij Ajax de eerste keus voor de vacante positie van 2e spits. Zowel beide clubs als ook Ajax en de speler zelf (via zijn zaakwaarnemer) zijn in bespreking. Het contract ligt al klaar. Mocht de deal onverhoopt toch niet doorgaan dan heeft Ajax een optie achter de hand: Bas Dost, zo weet een insider ons te melden. Dost zou echter niet de enige optie zijn voor Bulykin. Ajax had in de winterstop al een persoonlijk akkoord met Dost maar kwam er toen op de slotdag uiteindelijk niet uit met sc Heerenveen. Mocht Ajax er met Bulykin, danwel zijn werkgever Anderlecht, niet uitkomen dan zal Ajax alsnog direct omschakelen naar een andere optie, wellicht dus Dost.
Bron : AjaxF-Side Link : http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=18541 |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
'Aissati laat aanbiedingen liggen, zaakwaarnemer stomverbaasd' Maandag, 29 augustus 2011 om 15:49
Ajax hoopt voor woensdagavond een oplossing te vinden voor de situaties van Mounir El Hamdaoui en Ismaïl Aissati. De spits en middenvelder zijn niet nodig bij de selectie van Frank de Boer en trainen sinds de voorbereiding al mee bij Jong Ajax. Waar het rond El Hamdaoui gonst van de geruchten, is het rond Aissati juist heel stil. Volgens AT5 hoort zijn zaakwaarnemer ook niets van hem.
Aissati heeft nog een contract voor één jaar in Amsterdam, maar mag vertrekken zodra zich een club voor hem meldt. De 23-jarige middenvelder, die eerder voor PSV en FC Twente (huur) uitkwam, speelde vorig seizoen op huurbasis voor Vitesse. Die club wilde hem graag definitief binden, maar haakte af toen Aissati aangaf een deel van de transfersom voor zichzelf te willen. Zaakwaarnemer Rodger Linse heeft volgens de Amsterdamse stadszender voor de linskpoot aanbiedingen van clubs uit binnen- en buitenland op zak. Aissati echter laat niks van zich horen. Linse is stomverbaasd en begrijpt er niks van, zo wordt gemeld. Clubs uit Nederland en Spanje zouden zich bij de belangenbehartiger hebben gemeld. De rechtspoot zelf was niet bereikbaar voor een reactie; hij verblijft in Marokko voor een interland.
Bron : voetbalzone Link : http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=146240 |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 17:55 schreef AFCA Montana het volgende:Ajax op weg naar België om te onderhandelen over Bulykin Ajax lijkt vlak voor het sluiten van de transfermarkt nog een spits te willen aantrekken. Een delegatie van de Amsterdamse club is naar België afgereisd om te praten over een transfer van Dmitri Bulykin. Het contract is al opgesteld, waardoor een overgang een kwestie van tijd lijkt te zijn. De Ajacieden zijn goed begonnen aan de competitie en wisten al vijftien keer het net te vinden. Desondanks wil trainer Frank de Boer meer keuze voor de spitspositie. Doordat Bulykin afgelopen seizoen een goede indruk wist te maken bij ADO Den Haag zou hij de belangstelling van Ajax hebben gewekt, zo meldt Het Maxx Magazine. De boomlange aanvaller was afgelopen seizoen op huurbasis actief voor ADO. In 29 wedstrijden was de Rus goed voor 21 doelpunten. Op dit moment staat hij onder contract bij Anderlecht, maar die hopen de speler zo snel mogelijk te verkopen. Bron :elfvoetbal Link: http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/138057_ajax-op-weg-naar-belgie-om-te-onderhandelen-over-bulykin Danny Blind heeft aangegeven dat er gen intresse is voor deze gozur. Ik ben het eens met zijn mening.. Leeftijd, salaris, dat is geen match met het nieuwe ajax! Maar liever hij dan niks kopen!! 2e spits achter de hand is wel nodig! En bulykin heeft laten zien tenminste het eredivisie niveau aan te kunnen! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 17:57 schreef AFCA Montana het volgende:'Ajax houdt Dost als optie voor Bulykin achter de hand' 29-08-11 Dmitry Bulykin is bij Ajax de eerste keus voor de vacante positie van 2e spits. Zowel beide clubs als ook Ajax en de speler zelf (via zijn zaakwaarnemer) zijn in bespreking. Het contract ligt al klaar. Mocht de deal onverhoopt toch niet doorgaan dan heeft Ajax een optie achter de hand: Bas Dost, zo weet een insider ons te melden. Dost zou echter niet de enige optie zijn voor Bulykin. Ajax had in de winterstop al een persoonlijk akkoord met Dost maar kwam er toen op de slotdag uiteindelijk niet uit met sc Heerenveen. Mocht Ajax er met Bulykin, danwel zijn werkgever Anderlecht, niet uitkomen dan zal Ajax alsnog direct omschakelen naar een andere optie, wellicht dus Dost. Bron : AjaxF-Side Link : http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=18541 Dost heb ik dan liever! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 17:58 schreef AFCA Montana het volgende:'Aissati laat aanbiedingen liggen, zaakwaarnemer stomverbaasd' Maandag, 29 augustus 2011 om 15:49 Ajax hoopt voor woensdagavond een oplossing te vinden voor de situaties van Mounir El Hamdaoui en Ismaïl Aissati. De spits en middenvelder zijn niet nodig bij de selectie van Frank de Boer en trainen sinds de voorbereiding al mee bij Jong Ajax. Waar het rond El Hamdaoui gonst van de geruchten, is het rond Aissati juist heel stil. Volgens AT5 hoort zijn zaakwaarnemer ook niets van hem. Aissati heeft nog een contract voor één jaar in Amsterdam, maar mag vertrekken zodra zich een club voor hem meldt. De 23-jarige middenvelder, die eerder voor PSV en FC Twente (huur) uitkwam, speelde vorig seizoen op huurbasis voor Vitesse. Die club wilde hem graag definitief binden, maar haakte af toen Aissati aangaf een deel van de transfersom voor zichzelf te willen. Zaakwaarnemer Rodger Linse heeft volgens de Amsterdamse stadszender voor de linskpoot aanbiedingen van clubs uit binnen- en buitenland op zak. Aissati echter laat niks van zich horen. Linse is stomverbaasd en begrijpt er niks van, zo wordt gemeld. Clubs uit Nederland en Spanje zouden zich bij de belangenbehartiger hebben gemeld. De rechtspoot zelf was niet bereikbaar voor een reactie; hij verblijft in Marokko voor een interland. Bron : voetbalzone Link : http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=146240 Vreselijk.. Gaat hij nog weg jongens!? :S |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vast wel, Mounir is uiteindelijk wel een voetbaldier en wil gewoon spelen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Het is te hopen voor ons Remco, hoop niet dat hij een deal heeft gesloten met Aissatti, samen een jaartje vakantie daarnaast amsterdammertjes pesten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Misschien zijn ze beiden liever lui dan moe, heeft Wilders toch weer gelijk. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote: Daar ben ik ook van overtuigd. Ik denk dat hij wacht op de juiste club. En misschien dat hij daarmee Ajax ook een beetje probeert te treiteren. Maar ik ben er altijd van overtuigd geweest dat ie weg zou gaan. Zijn ego is tien x zo groot als alle ego's van Jong Ajax bij elkaar!
Ik las vandaag dat Leicester interesse heeft in een spits (Andy Johnson) van Fulham. Misschien geeft dit Jol de ruimte om El Hamdaoui op te halen. http://www.skysports.com/story/0,,11095_7137880,00.html
Daarnaast schijnt de transfer van Chadli ook niet door te gaan. Lijkt mij ook wat vreemd om 10 miljoen neer te leggen voor een geblesseerde speler.
Ik heb dus goede hoop op een transfer van El Hamdaoui naar Fulham. |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
weet iemand of cilessen al door de medische keuring heen is en zo ja wanneer hij gepresenteerd wordt? want hij zou gisteren al gekeurd worden toch? |
|
|
|
|
marius
|
|
|
staat net op internet dat ajax de transfer heeft afgerond dus zal binnen kort wel zijn! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 08:47 schreef japhe het volgende:weet iemand of cilessen al door de medische keuring heen is en zo ja wanneer hij gepresenteerd wordt? want hij zou gisteren al gekeurd worden toch? Is rond en Cilessen heeft rugnummer 22 gekregen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gaan we het nu in ieder topic over hetzelfde hebben??? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ach ik beantwoord de vraag maar gewoon zodat we weer verder kunnen ;-) |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
wanneer gaat die El Hamdoui nou een keer,hoor er niks meer over...dat geld zou wel lekker zijn!! |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 19:14 schreef londsdale-xxx- het volgende:wanneer gaat die El Hamdoui nou een keer,hoor er niks meer over...dat geld zou wel lekker zijn!! Ben bang dat ze hem toch op de laatste dag naar psv laten gaan ... |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote: liever El Ham naar Psv dan Matavz..Psv betaald Ajax 5miljoen El Ham gaat daar weer onrust stoken samen met de andere onruststoker Toivonen die vullen elkaar goed aan,kijk er al naar uit..
Psv gaat de zelfde fout als V Basten maken al hun Transfergeld opmaken inplaats van gespreid over 3jaar...ze zijn in paniek en vergeten hun verdediging Manolev,Derijck,Marcelo,Bouma,pieter,Tamata is te zwak om heel het jaar om het kampioenschap mee te doen is tog van een lager kaliber dan,,VD Wiel,Vertonghen,Aldeweireld,Ooyer,Blind,Boilessen.Anita |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Transfer van Mounir naar Lille afgeketst.. |
|
|
|
|
PSV_Girl
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 19:34 schreef londsdale-xxx- het volgende:[..] liever El Ham naar Psv dan Matavz..Psv betaald Ajax 5miljoen El Ham gaat daar weer onrust stoken samen met de andere onruststoker Toivonen die vullen elkaar goed aan,kijk er al naar uit.. Psv gaat de zelfde fout als V Basten maken al hun Transfergeld opmaken inplaats van gespreid over 3jaar...ze zijn in paniek en vergeten hun verdediging Manolev,Derijck,Marcelo,Bouma,pieter,Tamata is te zwak om heel het jaar om het kampioenschap mee te doen is tog van een lager kaliber dan,,VD Wiel,Vertonghen,Aldeweireld,Ooyer,Blind,Boilessen.Anita Wat een reactie zeg onrust stoken bij psv.. Kun je dan alleen van je tegenstanders winnen?? Beetje slap hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door Thomas -- |
|
|
|