|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 00:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Een grote kans van wel ja, Ruiz is geen kleintje, hij is een van de weinige bepalende spelers in onze eredivisie. Hij is de stervoetballer van FC Twente zoals Suarez dat was voor Ajax. Hij heeft meer nog dan Suarez met een doelpunt in de laatste minuten de 3 punten binnen gehaald voor twente! Denk niet dat Fer Ruiz doet vergeten in Tukkerland. Intereseerd me geen fuck ouwe..................wij zijn AJAX |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
Gaat er nog iets gebeuren mensen ? Vind het zo rustig in vergelijking met andere jaren qua geruchten van last minute transfers Zijn hier ook mensen die op www.ajax1.nl komen ? daar had je vorig jaar ene Margamor die inside informatie had was echt top om te lezen Vooral de laatste uren kwam hij zowat om het half uur met updates van aanbiedingen die binnenkwamen/uitgingen Lijkt me leuk om dat morgen avond weer te volgen als er iemand weet waar hij (Margamor) post dan zou ik het graag horen heb namelijk dit jaar nog niets van hem vernomen. Het worden spannende laatste uren mede Ajacieden laten we hopen dat er niets meer weg gaat en dat iedereen blijft |
|
|
|
|
marius
|
|
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 01:35 schreef AFCA Montana het volgende:Gaat er nog iets gebeuren mensen ? Vind het zo rustig in vergelijking met andere jaren qua geruchten van last minute transfers Zijn hier ook mensen die op www.ajax1.nl komen ? daar had je vorig jaar ene Margamor die inside informatie had was echt top om te lezen Vooral de laatste uren kwam hij zowat om het half uur met updates van aanbiedingen die binnenkwamen/uitgingen Lijkt me leuk om dat morgen avond weer te volgen als er iemand weet waar hij (Margamor) post dan zou ik het graag horen heb namelijk dit jaar nog niets van hem vernomen. Het worden spannende laatste uren mede Ajacieden laten we hopen dat er niets meer weg gaat en dat iedereen blijft Heb het toen ook gelezen ja.. Deze transferperiode heb ik hem niet gezien.. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
In tegenstelling tot voorgaande jaren ben ik totaal relaxed over deze laatste dag. ik geloof echt niet dat er vandaag nog een basisspeler vertrekt.
Zit me eigenlijk meer te vermaken om de soap rond Matavz, hopend dat die gast (of een spits van gelijk nivo) niet alsnog naar die lampen gaat vandaag natuurlijk, en geniet van het vertrek van Ruiz.
Met het vertrek van Ruiz nemen onze kansen op het kampioenschap flink toe. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Ik denk ook dat er niet veel meer zal gebeuren rond ajax. Wel slecht dat el hammie niet verkocht is. Voor 3,5m had je voor de knakker toch wel een club moeten kunnen vinden. Weet dat zijn eisen te hoog zijn, maar dan nog. Had zelf graag nog extra verdediger zien komen. Tweede spits was ook welkom geweest. Blijf het opmerkelijk vinden dat het scoutingsapparaat geen goede spits buiten de nl competitie kan vinden. Moeteb toch genoeg breekijzers te vinden zijn... De enige namen die telkens vallen zijn van in nl bekende spitsen. Die teixeira die grun op het oog had om matavzs te vervangen, was dat niks voor Ajax. Geen idee wat voor speler dat is, maar ik vertrouw wel op de scouting van groningen. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Matazv naar psv! Mmm minder nieuws. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Ja ja.. Nog 14 uurtjes..
Hoop van harte dat Vertonghen blijft. Mocht dat inderdaad het geval zijn, dan doen we goede zaken.
Daarnaast hoop ik dat we van EL Hamdaoui verlost worden, maar daar ik een hard hoofd in. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Blijf het zeer merkwaardig vinden, hoe PSV in een transferperiode 25+ miljoen neerlegt voor spelers, terwijl ze in Juni bij de gemeente hebben moeten aankloppen voor een bedrag van 48 miljoen euro.
Goed gedaan van PSV, of nemen zij net als wij in 2000 te veel risico??
Zeg het maar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 09:05 schreef Cyprioot het volgende:In tegenstelling tot voorgaande jaren ben ik totaal relaxed over deze laatste dag. ik geloof echt niet dat er vandaag nog een basisspeler vertrekt. Zit me eigenlijk meer te vermaken om de soap rond Matavz, hopend dat die gast (of een spits van gelijk nivo) niet alsnog naar die lampen gaat vandaag natuurlijk, en geniet van het vertrek van Ruiz. Met het vertrek van Ruiz nemen onze kansen op het kampioenschap flink toe. PSV schijnt inmiddels een akkoord te hebben rondom Matavz. Wederom 7-8 miljoen euro over de balk in Eindhoven! Ajax is met uitzondering van een extra spits klaar. De basis staat er in tegenstelling tot onze concurrenten uit Eindhoven en Enschede! Dat moet het voordeel zijn voor ons! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 09:48 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Blijf het zeer merkwaardig vinden, hoe PSV in een transferperiode 25+ miljoen neerlegt voor spelers, terwijl ze in Juni bij de gemeente hebben moeten aankloppen voor een bedrag van 48 miljoen euro. Ach laten wij ons daar maar geen zorgen over maken. Die gasten komen zichzelf vanzelf tegen als de resultaten uitblijven! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 09:51 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ach laten wij ons daar maar geen zorgen over maken. Die gasten komen zichzelf vanzelf tegen als de resultaten uitblijven! Druk maken doe ik zeker niet. Woon immers niet in Eindhoven dus het zijn niet direct mijn belastingcenten.
Vind het alleen wel merkwaardig. Je zou bijna denken dat ze alles inzetten om dit seizoen kampioen te worden. Precies hetzelfde wat wij in de begin jaren 2000 ook hebben gedaan, maar niet echt goed afliep.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 09:54 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Druk maken doe ik zeker niet. Woon immers niet in Eindhoven dus het zijn niet direct mijn belastingcenten. Vind het alleen wel merkwaardig. Je zou bijna denken dat ze alles inzetten om dit seizoen kampioen te worden. Precies hetzelfde wat wij in de begin jaren 2000 ook hebben gedaan, maar niet echt goed afliep. Daar doel ik dan ook op! Wil wel eens zien wat er gebeurd als 2 jaar de successen uitblijven in Eindhoven. Dit kan een harde les worden, maar ook goed voor ze uitpakken.
Maar ik kijk liever niet naar onze concurrenten. Ik vind dat Ajax altijd de beste moet zijn! |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Het voordeel is dat ze vrij jonge spelers hebben gekocht die hun waarde wrl houden of zelfs meer waard worden. Wel zal het salarisplafond weer omhoog gaan daar. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik blijf de headliners maar vernieuwen in de hoop groot te lezen dat el hamdoei alsnog weg is. Vind dat Ajax heel slim heeft gehandeld op de transfermarkt. Bijna alle transfers meteen aan het begin en nergens de absolute hoofdprijs betalen. Als Hamdoei blijft zou dat voor mij het enige smetje zijn op een verder eindelijk eens soepel verlopen transferwindow.
Matavz alsnog naar pisvee. Wel weer een goede aankoop van de lampjes, maar als ze zoveel investeren en dan nog niet presteren (wat ik niet verwacht met Rutte als trainer en zo'n onthutsend zwakke defensie), dan gaat pisvee feyenooit nog achterna. Ik zou me kapot lachen. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Ze gaan feyenoord nier achterna aangezien er nu wel kapitaal op het veld staat. Maar idd met hun verdediging gaan ze simpel weg te kort komen. Ook zullen er spelers voorin moeten worden geslachtofferd. Ajax moet over twee weken een keiharde dreun uitdelen op het nog niet ingespeelde psv. Nu al zin in! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Bulykin samen met zaakwaarnemer op weg naar Amsterdam om contractbesprekingen te openen. Laat zaakwaarnemer weten tegenover AT5. Betekent dit dat El Schapie dan eindelijk oprot?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 11:41 schreef amsterdammer113 het volgende:Bulykin samen met zaakwaarnemer op weg naar Amsterdam om contractbesprekingen te openen. Laat zaakwaarnemer weten tegenover AT5. Betekent dit dat El Schapie dan eindelijk oprot?? Dat zou, naast moment dat Vertonghen blijft, fantastisch nieuws zijn. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Inderdaad man. Ben die Hamlap dusdanig beu dat ik hoop dat hij vandaag oprot!! Hij past niet bij onze club!! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
die hamlap mot meteen weg, alleen beetje geld inne en wat doet die terug niks! en dat pisvee word mis wel net zoals de kakkerlakken, die hadden met roy makaay, giovanni en nog meer spelers veel loon en dan geen champioensleage. en in europa leage verdien je ook geen fuck met al die lonen van pisvee;) |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Vertonghen: "Het is duidelijk dat ik niet meer vertrek bij Ajax"
Welliswaar op Soccernews, maar het geeft de burger moed. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 13:11 schreef Booya4Afca het volgende:Vertonghen: "Het is duidelijk dat ik niet meer vertrek bij Ajax" Welliswaar op Soccernews, maar het geeft de burger moed. Dat stond vanmorgen al op internet. Heeft het gezegd tegen Belgische media! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Bulykin mag transfervrij naar Ajax vertrekken. El Hamlap lijkt naar Genoa te gaan. Aldus Simon Zwartkruis van VI. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 13:23 schreef amsterdammer113 het volgende:Bulykin mag transfervrij naar Ajax vertrekken. El Hamlap lijkt naar Genoa te gaan. Aldus Simon Zwartkruis van VI. Dit kan nog wel eens een mooie dag worden!
Bulykin transfervrij El Hamdaoei opgerot Vertonghen blijft |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
Assaidi gaat het nu opnemen voor El Ham lachwekkend wat een marro konte kusserij Dus Assaidi vind het oke dat El ham zich heeft misdragen en een stoorzender was in de groep,en maar zeiken op de bank,geen goede team speler die el ham Maar Assaidi vind dat helemaal niet erg..loser
PSv is nu blij met hun sloveen dat waren ze ook met Berg,,PSv heeft weer de hoofdprijs betaald en met Derijck,Marcelo,Bouma kun je echt niet een heel seizoen mee doen om de titel.. en de vervangers voor Mertens,Matavz als ze uitvallen die zijn er niet..bij Ajax wel volop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door londsdale-xxx- -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 13:27 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Dit kan nog wel eens een mooie dag worden! Bulykin transfervrij El Hamdaoei opgerot Vertonghen blijft Idd man!! Weinig mutaties op de laatste dag en we hadden de basis al rond voordat het seizoen begon! |
|
|
|
|
steve'o
|
|
|
Dmitri Boelykin en Ajax-clubarts Edwin Goedhart rijden samen het ArenA-terrein af. Dat wijst op een aankomende medische keuring. (tweet van at5) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Volgens Blind is een vertrek van El Hamlap niet perse nodig voor het aantrekken van Bulykin. Dit omdat deze gratis mag vertrekken van Anderlecht.
Daarnaast ontkent Blind tegenover BBC dat Sulejmani in gesprek zou zijn met Arsenal. Volgens hem is er nog helemaal niet onderhandelt met de club uit Londen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik mis overigens nog steeds het jaarlijks terugkerende nieuwsbericht dat Chivu is gesignaleerd in Amsterdam ;-)
|
|
|
|
steve'o
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:01 schreef amsterdammer113 het volgende:Volgens Blind is een vertrek van El Hamlap niet perse nodig voor het aantrekken van Bulykin. Dit omdat deze gratis mag vertrekken van Anderlecht. Daarnaast ontkent Blind tegenover BBC dat Sulejmani in gesprek zou zijn met Arsenal. Volgens hem is er nog helemaal niet onderhandelt met de club uit Londen! Arsenal en Mickey?? Dat gerucht heb ik nog nooit gehoord |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Staat op AD.nl en het bericht komt vanuit Engeland. Blind heeft het inmiddels tegenover BBC ontkent. |
|
|
|
|
steve'o
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:04 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Staat op AD.nl en het bericht komt vanuit Engeland. Blind heeft het inmiddels tegenover BBC ontkent. Ok, heb het gezien. Maar sowieso: Sulejmani naar Arsenal.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Tja je mot niet alles geloven wat er in de media verschijnt. Het meeste is de grootste lulkoek. Als je alles zou geloven had Ajax nu 5 elftallen kunnen samenstellen met daarbij de beste spelers van de wereld! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
El Hamdoei zou op dit moment een medische keuring ondergaan bij zowel Espanyol alsmede Blackburn. Wel knap om bij 2 clubs tegelijk gekeurd te worden. Ook AA Gent zou in de markt zijn voor onze "knuffelmarrokaan". |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:25 schreef amsterdammer113 het volgende:El Hamdoei zou op dit moment een medische keuring ondergaan bij zowel Espanyol alsmede Blackburn. Wel knap om bij 2 clubs tegelijk gekeurd te worden. Ook AA Gent zou in de markt zijn voor onze "knuffelmarrokaan". Bron? |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 09:51 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ach laten wij ons daar maar geen zorgen over maken. Die gasten komen zichzelf vanzelf tegen als de resultaten uitblijven! ik vindt het zeer knap hoe jullie kunnen oordelen over psv en de gemeente |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 09:54 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Druk maken doe ik zeker niet. Woon immers niet in Eindhoven dus het zijn niet direct mijn belastingcenten. Vind het alleen wel merkwaardig. Je zou bijna denken dat ze alles inzetten om dit seizoen kampioen te worden. Precies hetzelfde wat wij in de begin jaren 2000 ook hebben gedaan, maar niet echt goed afliep. wie domineerde de eredivisie in de jaren 2000, liep niet zo goed met jullie af moet de zaken niet omgaan draaien |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:22 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Tja je mot niet alles geloven wat er in de media verschijnt. Het meeste is de grootste lulkoek. Als je alles zou geloven had Ajax nu 5 elftallen kunnen samenstellen met daarbij de beste spelers van de wereld! nee we geloven jou |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:54 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] wie domineerde de eredivisie in de jaren 2000, liep niet zo goed met jullie af moet de zaken niet omgaan draaien en over heel de nederlandse voetbalgeschiedenis domineerde wij..over heel de wereld is Ajax bekender dan Psv europees hebben wij veel meer gewonnen,wij hebben veel meer grootheden voortgebracht.dus haal de geschiedenis er niet bij want jaren 2000 is het verleden...
feit is gewoon dat psv nu voor elke speler de hoofdprijs betaald feit is dat psv jaarlijks 2,4 miljoen moet betalen lijkt weinig maar als je nu al,al je reserve qua transfer gelden opmaakt en je de komende jaren weer geen chamL haalt tsjah dan kan het moeilijk goed gaan...wij zijn gewoon eerlijk ook tegen onze club wat hebben wij ons kapot geergert over ons Ajax.. dus zet je psv bril af en zet je voetbal bril op je kunt tog ook kritisch zijn over je club,reden zat wat ik al opnoemde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door londsdale-xxx- -- |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:54 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] wie domineerde de eredivisie in de jaren 2000, liep niet zo goed met jullie af moet de zaken niet omgaan draaien hebben toen niet gebedeld om geld he>?groot verschil...staat niet netjes dit:handje ophouden en dan als een bezetene gaan kopen....van jullie centen! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
nou een russische jood...ja ze bestaan echt...hehe |
|
|
|
|
ooi
|
|
|
Boelykin te duur. Ajax praat met Dost. El Hamdoei gaat naar Genk, ook Aissatti in belangstelling van Genk. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Bulykin --> Geldverspilling!! totaal onnodige aankoop! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 15:01 schreef ooi het volgende:Boelykin te duur. Ajax praat met Dost. El Hamdoei gaat naar Genk, ook Aissatti in belangstelling van Genk. waar tover je dat vandaan dan? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 15:01 schreef ooi het volgende:Boelykin te duur. Ajax praat met Dost. El Hamdoei gaat naar Genk, ook Aissatti in belangstelling van Genk. Bulykin is transfervrij.. Lijkt me dus onwaarschijnlijk. |
|
|
|