|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 17:39 schreef remco k het volgende:[..] Complete onzin die je verkoopt, als er geen ploeg is die hem voor het juiste bedrag wil kopen, is het juist goed dat hij verhuurd wordt, je kan het ook anders bekijken he, stel dat hij daar de sterren van de hemel speelt kan hij ook zomaar ineens 10 miljoen opbrengen.. Als hij niet verkocht kan worden is verhuur de beste optie, het kost Ajax dan geen salaris.. complete onzin nog wel.pfff ik verkoop niks hoor tis allemaal gratis
je kunt met El Ham zijn verleden erniet vanuit gaan dat hij zich nu wel gaat gedragen,ik begrijp wat je zegt het zou ook goed kunnen uit pakken...maar het beste zou zijn om hem nu te verkopen tussen de 3 en 5 miljoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door londsdale-xxx- -- |
|
|
|
|
marius
|
|
|
gewoon verkope die hamlap liever voor 3 mil dan volgend jaar 5! kost toch alleen maar geld die kloothommol, en hij wil vast wel ek voedballen als zen land der heen gaat. en met ajax 2 op je cv kom je vast nie in de bases bij de turken(dat is die toch?) |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
lekker op de hoogte.. hij speelt voor marokko ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 18:14 schreef marius het volgende:gewoon verkope die hamlap liever voor 3 mil dan volgend jaar 5! kost toch alleen maar geld die kloothommol, en hij wil vast wel ek voedballen als zen land der heen gaat. en met ajax 2 op je cv kom je vast nie in de bases bij de turken(dat is die toch?) hahahahah turken ...marokanen...wtf...... |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 17:39 schreef remco k het volgende:[..] Complete onzin die je verkoopt, als er geen ploeg is die hem voor het juiste bedrag wil kopen, is het juist goed dat hij verhuurd wordt, je kan het ook anders bekijken he, stel dat hij daar de sterren van de hemel speelt kan hij ook zomaar ineens 10 miljoen opbrengen.. Als hij niet verkocht kan worden is verhuur de beste optie, het kost Ajax dan geen salaris.. Dat dacht ik dus ook al. Hij kan namelijk heel goed voetballen, dus als hij een goed jaar draait daar kan je hem voor een mooie prijs slijten. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 17:39 schreef remco k het volgende:[..] Complete onzin die je verkoopt, als er geen ploeg is die hem voor het juiste bedrag wil kopen, is het juist goed dat hij verhuurd wordt, je kan het ook anders bekijken he, stel dat hij daar de sterren van de hemel speelt kan hij ook zomaar ineens 10 miljoen opbrengen.. Als hij niet verkocht kan worden is verhuur de beste optie, het kost Ajax dan geen salaris.. jij bent ook een wijze vent he......tering man..... |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote: haha zijn dat jouw grote vrienden ook (AL) niet:P |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 18:32 schreef E-J het volgende:[..] Dat dacht ik dus ook al. Hij kan namelijk heel goed voetballen, dus als hij een goed jaar draait daar kan je hem voor een mooie prijs slijten. hij kan zeker goed voetballen,dat is het probleem ook niet maar zijn karakter is het probleem..
ik zie hem gewoon liever verkocht worden |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote: die van jou wel dan ;-) |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 18:48 schreef londsdale-xxx- het volgende:[..] hij kan zeker goed voetballen,dat is het probleem ook niet maar zijn karakter is het probleem.. ik zie hem gewoon liever verkocht worden Gelukkig regel jij de technische zaken niet bij Ajax. Een jaar geen salaris van Hamda is een jaar (of twee) salaris voor Bulykin. En wat Remko al zegt: als hij straks fanatastisch speelt heeft Ajax weer kans op extra miljoenen bovenop de nu gevraagde 5. Denk niet dat hij een gaat lopen kloten bij z'n nieuwe werkgever na dit debakel. Dan kan hij nergens meer zo'n belachelijk salaris vragen natuurlijk. Gewoon een hele slimme zet van Ajax dus als ze hem verhuren. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 18:55 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Gelukkig regel jij de technische zaken niet bij Ajax. Een jaar geen salaris van Hamda is een jaar (of twee) salaris voor Bulykin. En wat Remko al zegt: als hij straks fanatastisch speelt heeft Ajax weer kans op extra miljoenen bovenop de nu gevraagde 5. Denk niet dat hij een gaat lopen kloten bij z'n nieuwe werkgever na dit debakel. Dan kan hij nergens meer zo'n belachelijk salaris vragen natuurlijk. Gewoon een hele slimme zet van Ajax dus als ze hem verhuren. Eens!
Maar eerst maar even afwachten of hij echt verhuurd gaat worden. Het blijft momenteel bij geruchten. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 18:55 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Gelukkig regel jij de technische zaken niet bij Ajax. Een jaar geen salaris van Hamda is een jaar (of twee) salaris voor Bulykin. En wat Remko al zegt: als hij straks fanatastisch speelt heeft Ajax weer kans op extra miljoenen bovenop de nu gevraagde 5. Denk niet dat hij een gaat lopen kloten bij z'n nieuwe werkgever na dit debakel. Dan kan hij nergens meer zo'n belachelijk salaris vragen natuurlijk. Gewoon een hele slimme zet van Ajax dus als ze hem verhuren. als ik in de technische zaken deed, dan had ik Elham helemaal niet gehaald voor 5 Miljoen!!!!!! wist dat het fout zou gaan met zijn karakter past hij niet bij Ajax...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door londsdale-xxx- -- |
|
|
|
|
marius
|
|
|
quote: tusse de deur en maar drukke:) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ajax is op dit moment met 3 clubs in onderhandeling over El Hamlap! Blind verwacht niet binnen een half uur witte rook!! Er zijn namelijk 2 clubs en 1 speler nodig voor een overeenkomst!!
Bron: Vi.nl |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:25 schreef amsterdammer113 het volgende:Ajax is op dit moment met 3 clubs in onderhandeling over El Hamlap! Blind verwacht niet binnen een half uur witte rook!! Er zijn namelijk 2 clubs en 1 speler nodig voor een overeenkomst!! Bron: Vi.nl ik verwacht dat dit goed komt voor de deadline! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
E-J
|
|
|
|
|
|
marius
|
|
|
ik ook weg met die last post die 1,8 mil kost per jaar |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 17:39 schreef remco k het volgende:[..] Complete onzin die je verkoopt, als er geen ploeg is die hem voor het juiste bedrag wil kopen, is het juist goed dat hij verhuurd wordt, je kan het ook anders bekijken he, stel dat hij daar de sterren van de hemel speelt kan hij ook zomaar ineens 10 miljoen opbrengen.. Als hij niet verkocht kan worden is verhuur de beste optie, het kost Ajax dan geen salaris.. hij heeft gelijk 2 spaanse subtopper en een uit frankrijk. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 19:07 schreef londsdale-xxx- het volgende:[..] als ik in de technische zaken deed, dan had ik Elham helemaal niet gehaald voor 5 Miljoen!!!!!! wist dat het fout zou gaan met zijn karakter past hij niet bij Ajax... 5 miljoen voor een van de topschutters van de eredivisie is niks. 16 Miljoen voor een talent, dat is pas een hoop geld. En van een gast met een naam als Londsdale xxx verwacht ik weinig mensenkennis. Vooral een hoog "alles-over-één-kam-scheer" gehalte. Dus neem me niet kwalijk als ik je niet al te serieus neem. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 17:45 schreef londsdale-xxx- het volgende:[..] complete onzin nog wel.pfff ik verkoop niks hoor tis allemaal gratis je kunt met El Ham zijn verleden erniet vanuit gaan dat hij zich nu wel gaat gedragen,ik begrijp wat je zegt het zou ook goed kunnen uit pakken...maar het beste zou zijn om hem nu te verkopen tussen de 3 en 5 miljoen En tussen het beste en heel slecht gehandeld zit nog een heel groot grijs gebied. En welk verleden, wat er nu bij Ajax is gebeurt is nog nooit ergens anders met hem gebeurt. Mounir is gewoon een goede voetballer die de Boer niet tegen had moeten komen, de Boer kan nog niet met dit soort gasten omgaan waar v Gaal en Jol daar geen moeite mee hadden.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:40 schreef remco k het volgende:[..] En tussen het beste en heel slecht gehandeld zit nog een heel groot grijs gebied. En welk verleden, wat er nu bij Ajax is gebeurt is nog nooit ergens anders met hem gebeurt. Mounir is gewoon een goede voetballer die de Boer niet tegen had moeten komen, de Boer kan nog niet met dit soort gasten omgaan waar v Gaal en Jol daar geen moeite mee hadden.. Zelfs van Gaal had moeite met El Hamdaoui. Vandaar dat ie ook maar al te graag mocht vertrekken bij AZ.
Daar heeft Jol inderdaad geen last van, aangezien hij gerust een heel elftal om Mounir bouwt. Iets wat zowel van Gaal als F de Boer niet doen aangezien zij geloven dat het collectief de wedstrijden wint, en terecht.
Zodra je iets verlangt van Mounir, wat niet in zijn straatje komt, dan voelt hij zich op zijn pik getrapt. En verdomd hij zich aan te passen.
Op het moment dat de Boer begon (AC Milan uit) werd Mounir dan ook terecht gepasseerd. Hij loopt nooit in zijn positie, komt de bal halen op het middenveld, en loopt dus mannen als Eriksen in de weg. Daar is dit alles mee begonnen.
Dat heeft weinig met de Boer te maken, maar enkel met het feit dat Mounir zijn ego groter en zwaarder weegt, dan het teambelang. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:16 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Zelfs van Gaal had moeite met El Hamdaoui. Vandaar dat ie ook maar al te graag mocht vertrekken bij AZ. Daar heeft Jol inderdaad geen last van, aangezien hij gerust een heel elftal om Mounir bouwt. Iets wat zowel van Gaal als F de Boer niet doen aangezien zij geloven dat het collectief de wedstrijden wint, en terecht. Zodra je iets verlangt van Mounir, wat niet in zijn straatje komt, dan voelt hij zich op zijn pik getrapt. En verdomd hij zich aan te passen. Op het moment dat de Boer begon (AC Milan uit) werd Mounir dan ook terecht gepasseerd. Hij loopt nooit in zijn positie, komt de bal halen op het middenveld, en loopt dus mannen als Eriksen in de weg. Daar is dit alles mee begonnen. Dat heeft weinig met de Boer te maken, maar enkel met het feit dat Mounir zijn ego groter en zwaarder weegt, dan het teambelang. Van Gaal heeft hem toch aardig aan het voetballen gekregen, ik verdedig Mounir zijn beslissingen ook zeker niet en ben net zo blij dat hij weg moet, maar laten we aub nietgaan doen alsof de man geen bal kan raken.. Ik druf zelfs wel te zeggen dt als hij van jongs af aan de juiste mentaliteit had gehad, dat hij tot de betere voetballers van deze aardkloot had kunnen horen.. Ik vind het dan ook jammer dat het niet botert tussen de Boer en Mounir, maar ik ben ook van mening dat daar waar twee vechten er ook twee schuld hebben.. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
ik vind em een zeer goede voetballer, herinder je je vorig jaar eerste wedstrijd van zeisoen nog? groningen uit, met 2 zeer fraaie doelpunten kwamen we op 2-2 te staan toen. hij kan met zijn rechtervoet zeer mooie doelpuntjes maken, maar zen mentaliteit is gewoon kloten! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
god men taalgebruik is weer klote:p |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:27 schreef marius het volgende:ik vind em een zeer goede voetballer, herinder je je vorig jaar eerste wedstrijd van zeisoen nog? groningen uit, met 2 zeer fraaie doelpunten kwamen we op 2-2 te staan toen. hij kan met zijn rechtervoet zeer mooie doelpuntjes maken, maar zen mentaliteit is gewoon kloten! Nee die herinner ik me niet. Herinner met wel 2 fraaie doelpunten waardoor we op 0-2 kwamen te staan. Alleen was er toen een hoop geklungel achterin waardoor het uiteindelijk nog 2-2 werd! |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
elhamdaoui verdient een mooie transfer. Het liefst 5 miljoen. dan hebben we er niks mee verloren hahaha |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Hij gaat niet meer weg denk ik....jammer voor hem en Ajax...
Nu word hij waarschijnlijk wel topscorer van de beloftencompetitie lol |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Je mag toch verwachten dat El Hamdaoui nog vertrekt..hij moet het potverdorie zelf graag willen en niet vasthouden aan zijn salariseisen!!! Laat eens van je beste kant zien en manifesteer je eens niet als een verwend jong!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Laat hem lekker verrotten op de bank van het tweede. Je maakt mij niet wijs dat ie geen fatsoenlijke aanbieding heeft gehad van andere clubs. Meneer zal zich wel weer overal te goed voor vinden, geen dubbeltje in willen leveren. Misschien wil ie zelfs Ajax terugpakken op deze manier. In Jong Ajax wordt ie weer de rotte appel en staat daar de jeugd in de weg. Geen speelminuten meer dus, neem de afschrijving van het transferbedrag maar op de koop toe.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Robinho -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
word niks meer de selectie is rond volgens de boer dus..... |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Dan moet het nu wel snel gaan gebeuren.......... |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 23:21 schreef alibabba het volgende:Je mag toch verwachten dat El Hamdaoui nog vertrekt..hij moet het potverdorie zelf graag willen en niet vasthouden aan zijn salariseisen!!! Laat eens van je beste kant zien en manifesteer je eens niet als een verwend jong!!!!!!!!!! GVD! Niks aan toe te voegen! |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 23:15 schreef E-J het volgende:Hij gaat niet meer weg denk ik....jammer voor hem en Ajax... Nu word hij waarschijnlijk wel topscorer van de beloftencompetitie lol Ook bij Jong Ajax zal hij een stoorzender zijn. Denkt toch niet dat Mounir zijn best zal gaan doen en zal gaan werken voor Jong Ajax? Ajax zou er misschien het best aan doen om hem helemaal niet meer op te roepen zodat een jonge spits de kans krijgt bij Jong Ajax. In de winterstop moet hij dan maar voor wat minder vertrekken. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Hij kan nu volgens mij alleen nog naar Engeland ivm de tijdzones of niet? |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Come on Rovers!! verlos ons van dit kwaad... |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
De Russische en Turkse markt zijn nog 5 dagen open. Come on Skriv Pakau! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Nee de transfermarkt in engeland sluit om 11 uur! om het zo gelijk te houden met de rest van europa |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Tja vind het niet zo raar dat hamlap nog steeds hier is, wie moet die gozer nou hebben. Het ergste is dat hij nog heel selectief is met clubs?? Die jongen leeft in een andere wereld, leeft niet in de realiteit. Ik wens hem succes op de bijvelden van Ajax en andere ploegen spelend tegen tegenstanders van formaat. Deze man is gek en Aisatti?? Ik hoop dat Ajax nooit meer mensen met deze achtergrond zal contracteren. Misschien kan De Zeeuw nog een goed woordje doen, zodat SPartak ons verlost van die ellendige marokaan. Mijn excuses voor de gewone/normale onder ons, maar zoals altijd moeten de goeden onder de kwaden lijden. Hoop ook dat Ajax nooit Assaidi zal aantrekken.. |
|
|
|
|
Dev
|
|
|
als het inderdaad zo is dat de russische en turkse transfer tijd nog vijf dagen duurt dan is er nog een klein beetje hoop, maar mocht ook dat niet lukken dan zou ik als AJAX gewoon mijn verlies nemen en van allebei de spelers de contracten laten ontbinden en weg ermee. Want wat moet je met die gasten? er moet toch energie in gestoken worden, die je beter aan talenten kunt geven. als je als club zijnde zo stellig bent dat hammie nooit meer in de eerste speelt vanwege houding, dan is het een beetje raar om hem toch rond te laten lopen in de tweede en dat de trainers van de tweede hem toch moeten "trainen". Ik zeg gewoon weg ermee. Dan maar een beetje financieel verlies lijden. En aissati dan ook maar meteen eruit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door Dev -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 02:37 schreef Dev het volgende:als het inderdaad zo is dat de russische en turkse transfer tijd nog vijf dagen duurt dan is er nog een klein beetje hoop, maar mocht ook dat niet lukken dan zou ik als AJAX gewoon mijn verlies nemen en van allebei de spelers de contracten laten ontbinden en weg ermee. Want wat moet je met die gasten? er moet toch energie in gestoken worden, die je beter aan talenten kunt geven. als je als club zijnde zo stellig bent dat hammie nooit meer in de eerste speelt vanwege houding, dan is het een beetje raar om hem toch rond te laten lopen in de tweede en dat de trainers van de tweede hem toch moeten "trainen". Ik zeg gewoon weg ermee. Dan maar een beetje financieel verlies lijden. En aissati dan ook maar meteen eruit. nee hoor laat ze maar mooi wegrotten op de bank van jong Ajax |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
(overigens wel jammer dat we zen loon nog moeten betalen;)) |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
quote: wat heeft aisati misdaan in jou ogen om in meervoud te spreken?? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Kijk en dat vroeg ik mijzelf dus ook af. Die jongen gedraagt zich netjes. Heeft alleen Vitesse geweigerd aangezien ze een belachlijke afkoopsom in zijn contract willen. Of is het vanwege de berichten in de media dat hij niet bereikbaar was???? Lekker makkelijk als je die aanneemt zonder woord van zijn zijde.
El Hamlap is een heel ander verhaal. Iedereen kent inmiddels de strekking hiervan. Goede voetballer, maar heeft het binnen Ajax voor zichzelf verpest. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jammer jongens, het is helaas niet gelukt om El Schapie te verkopen. Wel ben ik blij met de komst van Buly. Hopelijk de stormram die wij nodig hebben om sommige kleinere teruggetrokken clubs op de knieen te krijgen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Wim
|
|
|
Als ik lees wat voor een salaris Aissati bij Ajax ontvangt: 700.000€, het is ook niet normaal voor zo'n middelmatige voetballer, vraag me af met wie hij die deal ooit beklonken heeft. Desalnietemin jammer voor Ajax dat ze zowel El Hamdaoui, als ook Aissati niet hebben kunnen slijten, hun marktwaarde zal er niet door groeien, en de kans wordt steeds groter dat het met hun voetbal cariere helemaal gedaan is. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 07:30 schreef Wim het volgende:Als ik lees wat voor een salaris Aissati bij Ajax ontvangt: 700.000€, het is ook niet normaal voor zo'n middelmatige voetballer, vraag me af met wie hij die deal ooit beklonken heeft. Desalnietemin jammer voor Ajax dat ze zowel El Hamdaoui, als ook Aissati niet hebben kunnen slijten, hun marktwaarde zal er niet door groeien, en de kans wordt steeds groter dat het met hun voetbal cariere helemaal gedaan is. van Basten... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 07:20 schreef amsterdammer113 het volgende:Jammer jongens, het is helaas niet gelukt om El Schapie te verkopen. Wel ben ik blij met de komst van Buly. Hopelijk de stormram die wij nodig hebben om sommige kleinere teruggetrokken clubs op de knieen te krijgen! +1! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 01:25 schreef Ajax we love you het volgende:Tja vind het niet zo raar dat hamlap nog steeds hier is, wie moet die gozer nou hebben. Het ergste is dat hij nog heel selectief is met clubs?? Die jongen leeft in een andere wereld, leeft niet in de realiteit. Ik wens hem succes op de bijvelden van Ajax en andere ploegen spelend tegen tegenstanders van formaat. Deze man is gek en Aisatti?? Ik hoop dat Ajax nooit meer mensen met deze achtergrond zal contracteren. Misschien kan De Zeeuw nog een goed woordje doen, zodat SPartak ons verlost van die ellendige marokaan. Mijn excuses voor de gewone/normale onder ons, maar zoals altijd moeten de goeden onder de kwaden lijden. Hoop ook dat Ajax nooit Assaidi zal aantrekken.. Klopt, vooral niet doen, het heeft alles met achtergrond te maken. Bogarde was ook al zo een kutmarokkaan. :P Misschien is het beter voor Ajax om niet meer exorbitante salarissen te betalen, wat zelfs veel buitenlandse clubs niet zomaar kunnen ophoesten. Dan werp je een drempel op wat transfers kan blokkeren. Daarom raakte PSV Engelaar ook niet kwijt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die bepaalde niet het salaris van die speler.. |
|
|
|