BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 06 september 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat "even" zal denk ik wel een beetje tegen gaan vallen, ik zal zelfs verbaasd zijn als ze beiden bijtekenen..
Ja, ik denk ook niet dat het eventjes bijtekenen is, maar ik hoop wel dat Ajax deze twee jongens een goede nieuwe aanbieding doet voor nog een jaartje erbij tot 2014, dat Vertongen weggaat na dit seizoen is bijna 95% zeker en ik denk ook v/d Wiel na het EK. Dan is het niet erg om die jongens dit jaar meer te laten verdienen, want dat krijgen ze 3 dubbel terug. Ik weet bijna zeker dat Davids dit ook gaat eisen van Ajax, ooit toen ik met hem sprak was hij ook boos op Ajax omdat Urbi wilde bijtekenen alleen zat er een paar ton verschil tussen wat Urbi wilde en wat Ajax wilde geven, maar lang zou hij toch niet blijven en had je het geld 3 dubbel teruggekregen. Geef ze het laatste jaar een topsalaris.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 01 oktober 2011 - 10:20   quote  deeplink  
@Remco: Kan jij de titel weer even aanpassen naar geruchtentopic??
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 01 oktober 2011 - 10:21   quote  deeplink  
May Mahlangu(22): 'Ajax zeer geïnteresseerd in mij'

De Zuid-Afrikaan May Mahlangu claimt interesse van onder andere Ajax. De 22-jarige middenvelder is dit seizoen een van de uitblinkers in de Zweedse competitie. Afgelopen zomer verlengde hij zijn contract bij Helsingborgs IF nog tot december 2013. In de Zweedse krant Expressen vertled hij dat o.a. Ajax zeer geinteresseerd is in hem.

Zijn goede spel heeft echter de nodige aandacht getrokken van andere clubs. Het Spaanse Villarreal en ook feyenoord worden genoemd door Expressen. Hij bevestigt zelf de vermeende interesse van Ajax. 'Ajax is zeer geïnteresseerd. We zullen zien wat er de komende periode gaat gebeuren. Ik heb het enorm naar mijn zin bij HIF, maar ik weet dat ik klaar ben voor de volgende stap.'

Bronnetje
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 01 oktober 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Wederom een middenvelder. Barsten wij daar inmiddels niet een beetje van??? Zou tijd worden om eens te gaan kijken naar verdedigers die op korte termijn eventueel Vertonghen kunnen vervangen!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 oktober 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 10:21 schreef amsterdammer113 het volgende:
May Mahlangu(22): 'Ajax zeer geïnteresseerd in mij'

De Zuid-Afrikaan May Mahlangu claimt interesse van onder andere Ajax. De 22-jarige middenvelder is dit seizoen een van de uitblinkers in de Zweedse competitie. Afgelopen zomer verlengde hij zijn contract bij Helsingborgs IF nog tot december 2013. In de Zweedse krant Expressen vertled hij dat o.a. Ajax zeer geinteresseerd is in hem.

Zijn goede spel heeft echter de nodige aandacht getrokken van andere clubs. Het Spaanse Villarreal en ook feyenoord worden genoemd door Expressen. Hij bevestigt zelf de vermeende interesse van Ajax. 'Ajax is zeer geïnteresseerd. We zullen zien wat er de komende periode gaat gebeuren. Ik heb het enorm naar mijn zin bij HIF, maar ik weet dat ik klaar ben voor de volgende stap.'

Bronnetje
En nog één uit Scandinavië!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

0.0326638