|
|
afca2012
|
|
|
Haalt Ajax nu niet in een keer teveel spelers? Zeker als ze echt concreet zijn voor Janssen betwijfel ik dat. De Zeeuw in vorm verdient een basisplek, Eriksen speelt sowieso altijd en Anita is de afgelopen tijd veel beter geworden. En als we dan ook Sigthorsson halen en deze de nieuwe nummer 9 wordt waar gaat Siem dan heen er is nergens geen plek meer?!? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eigenlijk spelen we nu met 2 10en naast elkaar, als staat Eriksen wel als diepste speler opgesteld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 15:56 schreef afca2012 het volgende:Haalt Ajax nu niet in een keer teveel spelers? Zeker als ze echt concreet zijn voor Janssen betwijfel ik dat. De Zeeuw in vorm verdient een basisplek, Eriksen speelt sowieso altijd en Anita is de afgelopen tijd veel beter geworden. En als we dan ook Sigthorsson halen en deze de nieuwe nummer 9 wordt waar gaat Siem dan heen er is nergens geen plek meer?!? Over wie heb je het? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 15:56 schreef afca2012 het volgende:Haalt Ajax nu niet in een keer teveel spelers? Zeker als ze echt concreet zijn voor Janssen betwijfel ik dat. De Zeeuw in vorm verdient een basisplek, Eriksen speelt sowieso altijd en Anita is de afgelopen tijd veel beter geworden. En als we dan ook Sigthorsson halen en deze de nieuwe nummer 9 wordt waar gaat Siem dan heen er is nergens geen plek meer?!? In veel wedstrijden, zeker in Nederland, is een speler als Anita overbodig want hoe je het ook went of keert het blijft, net als Enoh, een kuitenbijter. Dus een middenveld met De Zeeuw-Janssen-Eriksen is in mijn ogen een prachtig middenveld en ook nog eens het beste van Nederland. Hoe lullig het ook gaat worden voor bepaalde spelers. Ajax is nu eenmaal een topclub en je moet spelers opstellen omdat ze zo sympathiek zijn. De beste moeten spelen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 17:29 schreef Brandje het volgende:[..] In veel wedstrijden, zeker in Nederland, is een speler als Anita overbodig want hoe je het ook went of keert het blijft, net als Enoh, een kuitenbijter. Dus een middenveld met De Zeeuw-Janssen-Eriksen is in mijn ogen een prachtig middenveld en ook nog eens het beste van Nederland. Hoe lullig het ook gaat worden voor bepaalde spelers. Ajax is nu eenmaal een topclub en je moet spelers opstellen omdat ze zo sympathiek zijn. De beste moeten spelen. Helemaal mee eens. Anita voor de breedte van de selectie net als Siem en Ebecillio. |
|
|
|
|
Arena Boy
|
|
|
Is het eigenlijk al definitief dat Oleguer weggaat? |
|
|
|
|
jeppie13
|
|
|
zou wel beter zijn, hij kost veel geld kwaa loon, maar speelt vrijwel nooit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Contract loopt toch af dit seizoen, Ajax heeft een eenzijdige optie om hem nog een seizoen te behouden, maar ik kan me niet voorstellen dat Ajax hier gebruik van gaat maken.. |
|
|
|
|
EUMD
|
|
|
Oleguer gaat weg. Andre Ooijer zal alleen de rol van "routinier op de bank" gaan vervullen. Jansen wordt dus waarschijnlijk de "vervanger" van Emanuelson, alhoewel ik toch mijn twijfels heb als ik eerlijk ben.
Aan middenvelders schort het juist niet bij Ajax. Enoh, Anita, de Zeeuw, de Jong, Lodeiro (die het bij jong Ajax goed doet), Eriksen... En dan komen volgend seizoen ook v/d Heijden en Aissati nog terug, die een kans gaan krijgen. Omdat hier slechts 1 linkspoot (v/d Heijden niet meegerekend) tussen zit is de komst van Jansen nog wel te begrijpen, maar het blijft toch een persoon met een handleiding.
Ik kan me voorstellen dat het niet echt professioneel overkomt als je na iedere wedstrijd een peuk staat te roken in de kleedkamer ernaast. Natuurlijk kan je dan zeggen: wat maakt het uit als je zo'n geweldig linkerbeen hebt!? Nou het maakt uit omdat je een signaal afgeeft aan de rest van de (jeugdige) selectie. En wat zullen de reacties wel niet zijn als het straks even iets minder gaat met Jansen, wat niet onmogelijk is.
Nieuwe club, niet meteen de vedette zijn, je spel en levenspatroon nog meer onder de aandacht omdat je bij Ajax speelt... Als het dan even niet draait wordt je meteen afgeschreven omdat je rookt en/of iets vaker een biertje neemt dan de gemiddelde eredivisie speler. Ik vind het vrij riskant...
Aan de andere kant heb je met Jansen wel echt een specifiek wapen in huis. Iemand die de bal precies op je hoofd of stropdas kan leggen, en met een goed afstandsschot. Alleen moeten we ook niet vergeten dat hij bij Twente Janko en de Jong had die ze er vervolgens in kopte. Ajax mist die specifieke kwaliteiten, al zijn Vertonghen (maar die vertrekt wellicht), de Jong en Alderweireld geen slechte koppers.
Het is natuurlijk niet zo dat dit Jansen zijn enige kwaliteiten zijn. Hij kan ook prima de bal cross, steekpass of over de verdediging leggen. Maar is hij ook iemand die 90 minuten lang druk kan zetten zoals de Boer voor ogen heeft!? Dat deden ze bij Twente toch minder. En aangezien Theo nooit echt als prof geleefd schijnt te hebben en nu tegen de 30 aan loopt... Kan ook zijn conditie zomaar met flinke stappen achteruit gaan.
Ik had persoonlijk toch liever Mertens gezien, alhoewel we dan wel weer over een andere (te hoge?) prijsklasse praten uiteraard.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 mei 2011 door EUMD -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Zijn naam wordt in verband gebracht met Bayern München, maar John Heitinga richt zich op Everton, waarmee hij op termijn wil terugkeren op het Europese podium.
Ongeacht het resultaat zondag tegen Chelsea loopt Everton een startbewijs voor de Europa League mis. Voor de 27-jarige Heitinga is dat geen reden om uit te kijken naar een andere club. Onder andere Bayern München zou interesse hebben.
'Ik mis Europees voetbal, omdat dat het hoogste niveau is waarop je als speler kan acteren', zei Heitinga op de website van Everton. 'Maar hopelijk kunnen we dat volgend seizoen alsnog bereiken.'
Voor de Oranje-international is een vertrek uit Goodison Park niet aan de orde. 'Ik voel me lekker hier', vervolgde Heitinga. 'Ik heb nog een contract voor drie jaar. De supporters behandelen me prima, de manager is goed voor me en het spel is uitstekend. Ik ben gelukkig bij Everton.'
Heitinga kende een moeizaam begin van het seizoen. Mede door blessures moest hij aanvankelijk genoegen nemen met een plaats op de bank. Gaandeweg het jaar groeide hij weer uit tot een basiskracht.
Als die gozer nou eens terugkomt... |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Mocht Vertonghen vertrekken lijkt Heintinga mij een prima optie. Al betwijfel ik of Johnny al toe is aan een terug keer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 mei 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 17:05 schreef Ruben J het volgende:Verkopen: Vertongen, Stekelenburg, El Hamdaoui, Cvitanich, Silva, Aissati, Enoh, Lodeiro. In totaliteit minimaal 35mln. Aankopen: Luuk de Jong 10mln, Mathijssen 04mln, Boerrighter 01mln, Serrero 02mln, Kadlec 02 mln. In totaliteit ongeveer 19 mln. Winst = 16 mln + (CL + Suarez) (+ verkoop oud spelers ajax Sneijder + Ibrahimovitchsklj) (+ extra inkomsten door enige Nederlandse club in de CL. al hoop ik toch dat Twente het haalt, maar denk het niet.) Basis: Beste Ruben, Is Dramatish jou team sorry de Jong komt balsnelheid te kort dus verkopen ja ondanks zijn 2 doelpunten tegen Twente zijn broer Luuk is gewoon veel beter maar beslist niet haalbaar bij Twente dus komt Sightorsson dan Mathijssen goede verdediger maar qua opbouw de slechtste in het Nederlandselftal en zoals je weet is Jan zijn kracht opbouw van achteruit wat hem door Frank weer is geleerd wat heer Jol hem had afgeleerd en omdat Ajax altijd tegen een muur voetbalt is een opbouwende man van achteruit heel belangrijk en als Jan weg gaat moet er een zelfde type komen want Toby zijn sterke punt is ook verdedigen en niet opbouwend dus met Mathijssen krijgen wij twee de zelfde types dus daar zou je Cranqvist voor moeten hebben sterke verdediger die opbouwend sterk is.En een middenveld zonder de Zeeuw is te verdedigend hoort niet bij Ajax ,Het nw middenveld is de Zeeuw-Janssen Eriksen of als je meer conrolerend wil spelen dan Anita met Eriksen en Jansen.en Voor Boerigter-Sightorsson en Sulejmanie . Verkopen Silva-Sno-Lindgren-El Hamd.de Jong en v/d Heiden Zeegelaar Verhoef Graafland. Terug halen Aisatti en Padt. Wissels Blind-Enoh-Aisatti-Padt -Aras-Ebecillio-Lodeiro-Anita-Castillon-Serreno Terug halen Padt en Aisatti Vermeer, vd Wiel, Alderweireld, Mathijssen, Blind, S De Jong, Anita, Eriksen, Ebicilio, L De Jong, Sulejmani. (Variant met 2 aanvallende middenvelders!) Reserve: Padt Ooijer Boilesen De Zeeuw Lindgren Vd Heiden Boerrighter Kadlec Ozbiliz Talenten: Castillion Sneijder Marinkovic Fisher Serrero Toivomaki Lukoki Rits (als hij ook daadwerkelijk komt) (Verhuurd Bonevacia+Josefzoon) Seedorf, Heitinga, Chivu, KJH zijn in mijn ogen niet haalbaar. Ik geloof eerlijk gezegd nooit dat Twente Luuk de Jong naar Ajax laat gaat, daarom zou Sigtorson een prima (goedkoper) alternatief kunnen zijn. Met het overige budget (>20 mln.) zou ik nog een extra vleugelaanvaller halen. Al vind ik Mertens, Beerens en Verhoek geen versterking voor de CL. Dus dat wordt uit het buitenland. Daarnaast zou de focus moeten liggen op een extra centrale verdediger. Op naar 31e kampioenschap & CL!!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 16 mei 2011 - 17:44 schreef Johnny3 het volgende:Waarom een spits halen? ik zeg geef siem volgend seizoen weer een kans in de spits, als hij volgend seizoen iedere wedstrijd zo speelt als tegen twente dan schiet hij er zo 20-25 in. In mijn ogen moet er versterking komen op het middenveld, in de vorm van een defensieve/controlerende middenvelder en een linksvoor, omdat in mijn ogen Ebecilio (nog) tekort komt. Ha ha de Jong in de spits mijn god een goede wedstrijd en alles is oke de MAN is geen spits Komt kracht te kort handelingssnelheid enz enz .verkopen is het beste bedankt voor je inzet Siem maar helaas kom je tekort. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2011 - 17:29 schreef Brandje het volgende:[..] In veel wedstrijden, zeker in Nederland, is een speler als Anita overbodig want hoe je het ook went of keert het blijft, net als Enoh, een kuitenbijter. Dus een middenveld met De Zeeuw-Janssen-Eriksen is in mijn ogen een prachtig middenveld en ook nog eens het beste van Nederland. Hoe lullig het ook gaat worden voor bepaalde spelers. Ajax is nu eenmaal een topclub en je moet spelers opstellen omdat ze zo sympathiek zijn. De beste moeten spelen. Beste Ajacieden met sympatie wordt je inderdaad geen kampioen Siem wordt bedankt en komt helaas te kort mag verkocht worden heel goed Brandje . |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Inzake de discussie en de hoop dat hij zijn carrière gaat afbouwen bij Ajax, kunnen we de naam van Clarence Seedorf doorstrepen. Ik las gisteren op de Italiaanse teletekst (RAI), dat Seedorf AC Milan gaat wel verlaten, maar dat hij op het punt staat te verkassen naar Brazilië (een clubnaam werd niet genoemd) alwaar zijn echtgenote vandaan komt. Jammer, ik zag hem graag een leidersrol bij Ajax op zich nemen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 13:46 schreef Pietje het volgende:Inzake de discussie en de hoop dat hij zijn carrière gaat afbouwen bij Ajax, kunnen we de naam van Clarence Seedorf doorstrepen. Ik las gisteren op de Italiaanse teletekst (RAI), dat Seedorf AC Milan gaat wel verlaten, maar dat hij op het punt staat te verkassen naar Brazilië (een clubnaam werd niet genoemd) alwaar zijn echtgenote vandaan komt. Jammer, ik zag hem graag een leidersrol bij Ajax op zich nemen. Ja ik ook, had hem graag zien komen, maar hij wil respect en dat krijg je niet in Nederland en ik kan het hem niet kwalijk nemen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 13:55 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ja ik ook, had hem graag zien komen, maar hij wil respect en dat krijg je niet in Nederland en ik kan het hem niet kwalijk nemen. Nou... volgens mij had hij vroeger niet zoveel respect (als mijn geheugen mij niet in de steek laat) maar later juist wel. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de meest recente ontmoeting in Amsterdam tussen Ajax en AC Milan voor de Champions Leage (1-1). Toen heeft Seedorf echt een staande ovatie gekregen. Je zag dat hij ervan genoot. Ik denk serieus dat het een gemiste kans is voor Ajax. Seedorf is een leider pur sang. Wellicht dat Theo Janssen nu onze leider gaat worden, mits hij definitief "ja" zegt en door de medische keuring zal komen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2011 - 14:00 schreef Pietje het volgende:[..] Nou... volgens mij had hij vroeger niet zoveel respect (als mijn geheugen mij niet in de steek laat) maar later juist wel. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de meest recente ontmoeting in Amsterdam tussen Ajax en AC Milan voor de Champions Leage (1-1). Toen heeft Seedorf echt een staande ovatie gekregen. Je zag dat hij ervan genoot. Ik denk serieus dat het een gemiste kans is voor Ajax. Seedorf is een leider pur sang. Wellicht dat Theo Janssen nu onze leider gaat worden, mits hij definitief "ja" zegt en door de medische keuring zal komen. Ja dat klopt bij Ajax had hij geen respect en nu wel, idd tegen Milaan was geweldig en hij genoot daar echt heel erg van, maar ik bedoel meer in nederland zelf respecteren de meeste hem niet voor wat voor reden dan ook, terwijl hij echt veel goede dingen doet en zich inzet voor vanalles en nog wat. Ik zou het een enorme aanwinst vinden.... Je weet nooit, miss komt hij naar Ajax, vandaar dat hij zijn handtekening niet zet ;-) |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
Mocht Jan vertrekken, wat ik niet hoop, zou dan Moreno geen goede vervanger kunnen zijn? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 13:54 schreef RJ het volgende:Mocht Jan vertrekken, wat ik niet hoop, zou dan Moreno geen goede vervanger kunnen zijn? AUB NIET! Wat een matige verdediger is dat zeg. |
|
|
|
|
dannymaster
|
|
|
ik ben eens met johnny3, hoewel ze theo janssen hebben voor die verdedigende positie, ook willen ze proberen jeffrey bruma te kopen van chelsea, dat lijkt me geen goeie deal omdat bruma nu al te weinig aan spelen toekomt, als ie dan bij ajax zit heeft die jonge totaal geen wedstrijd ritme |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 15:21 schreef dannymaster het volgende:ik ben eens met johnny3, hoewel ze theo janssen hebben voor die verdedigende positie, ook willen ze proberen jeffrey bruma te kopen van chelsea, dat lijkt me geen goeie deal omdat bruma nu al te weinig aan spelen toekomt, als ie dan bij ajax zit heeft die jonge totaal geen wedstrijd ritme Bron?
Overigens maakt het nu geen drol uit als ie geen wedstrijd ritme heeft. Daar zijn de voorbereidingen voor toch? |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2011/05/20/2495520/ajax-heeft-oogje-op-villa-talent-forrester
'Ajax heeft oogje op Villa-talent Forrester' Ajax heeft volgens de Engelse media in de zoektocht naar nieuwe talenten het vizier gericht op Harry Forrester.
De kersverse Nederlands kampioen heeft volgens Skysports een oogje op Harry Forrester. De jongeling van Aston Villa is op zoek naar een nieuwe club en Ajax zou een mogelijkheid zijn voor de Engels jeugdinternational.
Villa-trainer Gerard Houllier zou hebben aangegeven dat Forrester weg mag bij de Engelse club. De 20-jarige aanvaller kwam begin 2008 nog over van Watford voor een bedrag van zeven cijfers, maar er is nu geen plaats meer voor hem.
De technische staf zou geïnteresseerd zijn geraakt in de Engelsman toen ze hem zagen spelen in het toernooi in Hong Kong waar elk team met zeven spelers speelde. Aan dat toernooi deden onder meer Ajax, Celtic, Liverpool en Boca Juniors mee.
Forrester was tijdens dat toernooi één van de meest scorende spelers. Volgens de Engelse media zou de aanvaller de techniek bezitten om een succesvol onderdeel van de Ajax-filosofie te worden. Een contract in Amsterdam ligt binnen de mogelijkheden.
Origineel: http://www.skysports.com/story/0,19528,12040_6941894,00.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door PETER111 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
edit...
eeeehm boudewijn... denk dat het de verkeerde avatar is :D zou de nieuwe wel sturen :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 15:35 schreef nummer10 het volgende:edit... eeeehm boudewijn... denk dat het de verkeerde avatar is :D zou de nieuwe wel sturen :P Whahahaha! Genaaid! ;) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 - 15:35 schreef nummer10 het volgende:edit... eeeehm boudewijn... denk dat het de verkeerde avatar is :D zou de nieuwe wel sturen :P hahahaha, kijk maar uit straks heb je die met die 3 sterren erop... die mannelijke sterren bedoel ik dan van altijd prijs in de K!!
Misschien moeten we wel een lul van het jaar hebben op dit forum en degene die de uitverkiezing wint, die moet verplicht de avatar aannemen van het tatoo plaatje van altijd prijs in de K!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 mei 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax hengelt naar Engels jeugdinternational Forrester(20) van Aston Villa 20-05-11
Ajax heeft haar oog laten vallen op Harry Forrester. Dat meldt Sky Sports. De twintigjarige middenvelder annex aanvaller van Aston Villa viel op tijdens een toernooi voor beloftenteams in Hong Kong waar de Amsterdammers ook aanwezig waren. De jeugdinternational heeft een aflopend contract bij de equipe van manager Gérard Houllier en kreeg al te horen dat hij naar een andere club mag verkassen.
AjaxF-side.NL Forrester stond in het verleden te boek als één van de grootste talenten van Engeland. Op zestienjarige leeftijd, in 2008, verkaste hij van Watford naar Aston Villa. De club uit Birmingham betaalde naar verluidt één miljoen euro en troefde daarmee onder meer Manchester United en Tottenham Hotspur af.
Barnsley is eveneens geïnteresseerd in de aanvallende middenvelder. Dit seizoen speelde de jongeling op huurbasis voor het Schotse Kilmarnock. In zeven wedstrijden kwam hij niet tot scoren. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
oppleuren met forrester!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: hij sliep vroeger met een Ajax shirt aan man....WEhahahahahaha |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
Outlawhooligan-AFCA
|
|
|
Janssen gaat mislukken:( Hoop dat Demy goed speelt. |
|
|
|
|
Johnny3
|
|
|
quote: Waarom zou Janssen gaan mislukken? |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Er zijn wel risicio's gezien zijn leeftijd en pijntjes, maar om op voorhand al te zeggen dat hij gaat mislukken gaat mij wat te ver. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: lekker positief man |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Huh? Hoezo zou Janssen bij ajax mislukken? Hij verkeerd nu in zijn beste vorm, van zijn voetbalcarriere! Dus, ik kan geen reden bedenken waarom hij nu hij voor ajax gaat spelen, misschien zou gaan mislukken. Hahaha en een beetje positief zijn kan ook geen kwaad he? ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Serero en Boerrigter zijn rond!
Edit: Ik weet niet of dit al besproken is, omdat ik weg was voor paar daagjes..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 mei 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
Ik ben wel benieuwd of boerrigter het gaat redden bij Ajax... het niveau verschil tussen Jupiler League en Champions League mag er wezen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 17:54 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:Ik ben wel benieuwd of boerrigter het gaat redden bij Ajax... het niveau verschil tussen Jupiler League en Champions League mag er wezen. Tussen Eredivisie en Champions leage ook wel denk ik |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: Janssen gaat echt niet mislukken :)
morgen is het rond, let op mijn woorden! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 17:56 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:[..] Janssen gaat echt niet mislukken :) morgen is het rond, let op mijn woorden! Maar dat zegt nog niet of hij wel of niet gaat lukken bij ons mooie clupje.. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2011 - 18:58 schreef remco k het volgende:[..] Maar dat zegt nog niet of hij wel of niet gaat lukken bij ons mooie clupje.. fout begrepen. ik dacht dat hij bedoelde dat de transfer zou mislukken..
hoe dan ook, ik weet zeker dat Janssen het goed gaat doen hier. het is een goede speler en dat is hij niet opeens verleerd. ik denk dat hij perfect in het systeem past en dat hij goed kan vinden met de spelers en supporters. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
W
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
De grootse fout was Rommedahl te laten gaan |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Nou? je hebt nu Sulejmani daar, en heb je ozbilliz achter aan de hand! En op rechts heb je nu, ebecilio met boerrigter achter de hand! Dus, om het de grootste fout te noemen? Onterecht...en hij was qua salaris vet duur! |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:35 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Nou? je hebt nu Sulejmani daar, en heb je ozbilliz achter aan de hand! En op rechts heb je nu, ebecilio met boerrigter achter de hand! Dus, om het de grootste fout te noemen? Onterecht...en hij was qua salaris vet duur! eens dat het niet de grootste fout was. maar zo duur was die niet meer hoor. nieuwe contract zou die driekwart bijna inleveren(driekwart minder loon krijgen). rommedahl was snel,gevaarlijk en wist wnnr die moest spelen en dan heb je nog niet eens gehad over dat hij veel meer ervaring heeft dan boerrighter,ozbiliz,sulejmani of ebecilio |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:39 schreef paulinho8 het volgende:[..] eens dat het niet de grootste fout was. maar zo duur was die niet meer hoor. nieuwe contract zou die driekwart bijna inleveren(driekwart minder loon krijgen). rommedahl was snel,gevaarlijk en wist wnnr die moest spelen en dan heb je nog niet eens gehad over dat hij veel meer ervaring heeft dan boerrighter,ozbiliz,sulejmani of ebecilio Hij verdiende 900.000, dat was na stekelenburg, suarez en emanuelson, de duurste speler. En zoveel heeft hij ook niet laten zien. Ik vind Ozbilliz nog beter......En goedkoper. Dus eigenlijk wel heel erg slim van ajax |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:43 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Hij verdiende 900.000, dat was na stekelenburg, suarez en emanuelson, de duurste speler. En zoveel heeft hij ook niet laten zien. Ik vind Ozbilliz nog beter......En goedkoper. Dus eigenlijk wel heel erg slim van ajax wat ik van ozbiliz heb gezien vind ik bagger. hij voetbalde tegen dc united goed maar kom op he. die hadden ze van de mat af geknikkerd als ze niet zo tikke takke gingen oefenen. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:45 schreef paulinho8 het volgende:[..] wat ik van ozbiliz heb gezien vind ik bagger. hij voetbalde tegen dc united goed maar kom op he. die hadden ze van de mat af geknikkerd als ze niet zo tikke takke gingen oefenen. Hij heeft degelijk, wel goede invalbeurten gehad. En ook laten zien, wat hij in huis heeft en wat hij kan. Natuurlijk heeft hij niet gespeeld, hij heeft Sulejmani in vorm voor zich. Maar zijn kansen komen wel. Let maar op! |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:53 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Hij heeft degelijk, wel goede invalbeurten gehad. En ook laten zien, wat hij in huis heeft en wat hij kan. Natuurlijk heeft hij niet gespeeld, hij heeft Sulejmani in vorm voor zich. Maar zijn kansen komen wel. Let maar op! ik wacht af ;p |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Doe dat....Ben je ook ff stil :p |
|
|
|