BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
paulinho8
 paulinho8 - dinsdag 24 mei 2011 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 10:01 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Doe dat....Ben je ook ff stil :p
haha ik zit er bijna nooit op man
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 10:02 schreef paulinho8 het volgende:

[..]

haha ik zit er bijna nooit op man
Nou? Je bent sinds gister geregistreerd, en je hent al aardig wat gezegd.
Maar je bent ook een klasgenoot he? ;-)
Kheb je gewoon aangestoken met het ajaxvirus, want je bent een geboren kakkie!
paulinho8
 paulinho8 - dinsdag 24 mei 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 10:05 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Nou? Je bent sinds gister geregistreerd, en je hent al aardig wat gezegd.
Maar je bent ook een klasgenoot he? ;-)
Kheb je gewoon aangestoken met het ajaxvirus, want je bent een geboren kakkie!
NOOIT VAN MIJN LEVEN KAKKERLAK :S
haha ik ben gisteravond niet op geweest dus en gister maar 4 posts en nu reageer ik voornamelijk op joune
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 10:06 schreef paulinho8 het volgende:

[..]

NOOIT VAN MIJN LEVEN KAKKERLAK :S
haha ik ben gisteravond niet op geweest dus en gister maar 4 posts en nu reageer ik voornamelijk op joune
En weet je wat het droge is, hij zit ook nog eens naast mij in de klas!!!!!!! ;-(
En denkt alles beter te weten! :D
paulinho8
 paulinho8 - dinsdag 24 mei 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 10:07 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

En weet je wat het droge is, hij zit ook nog eens naast mij in de klas!!!!!!! ;-(
En denkt alles beter te weten! :D
Oneens. ik weet niet beter, ik vertel gewoon mijn mening ;p
OriginalbabyGangsta
 OriginalbabyGangsta - dinsdag 24 mei 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Nu we Janssen, boerigter, en serrero binnen hebben is er nog een positie vacant.
En we weten allemaal dat Frank daarvoor sigthurson wil hebben. Uitstekende keuze.
In potentie een echte Ajax spits, persoonlijk vind ik matavz iets beter, maar ook gelijk een stuk duurder dus het is wel in balans :) . Maar ik lees net dat onze grote vriend jonathan reis transfervrij is. Kunnen we die niet binnenhalen. Niet als onze eerste spits maar als plan b of c. Ik weet dat er vele risico`s aan hangen maar mocht ie terug keren op zijn oude nivo dan is ie een echte versterking. + duur is ie niet dan betaal je alleen salaris en ik denk dat je dat risico wel kan nemen. Graag jullie mening hierover.
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 11:00 schreef OriginalbabyGangsta het volgende:
Nu we Janssen, boerigter, en serrero binnen hebben is er nog een positie vacant.
En we weten allemaal dat Frank daarvoor sigthurson wil hebben. Uitstekende keuze.
In potentie een echte Ajax spits, persoonlijk vind ik matavz iets beter, maar ook gelijk een stuk duurder dus het is wel in balans :) . Maar ik lees net dat onze grote vriend jonathan reis transfervrij is. Kunnen we die niet binnenhalen. Niet als onze eerste spits maar als plan b of c. Ik weet dat er vele risico`s aan hangen maar mocht ie terug keren op zijn oude nivo dan is ie een echte versterking. + duur is ie niet dan betaal je alleen salaris en ik denk dat je dat risico wel kan nemen. Graag jullie mening hierover.
Is een goede spits........
Maar hij voorlopig nog wel gebleseerd
paulinho8
 paulinho8 - dinsdag 24 mei 2011 - 11:09   quote  deeplink  
maar hij kan zijn oude niveau nog halen is gezegd. maar dan moet hij rustig beginnen overal mee en deurt nog ongeveer half jaar tot die mag beginnen.
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 11:09 schreef paulinho8 het volgende:
maar hij kan zijn oude niveau nog halen is gezegd. maar dan moet hij rustig beginnen overal mee en deurt nog ongeveer half jaar tot die mag beginnen.
Ik vind hem eigenlijk gezegd wel bij ajax passen!
frankdribben
 frankdribben - dinsdag 24 mei 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Ze moeten die Jonathan rijs erbijm kopen, psv heeft hem vergeten zijn kontrakt te verlengen.
We hebben niet veel van hem gezien, maar hij is zeer snel en een goaltjes dief
C. Eriksen
 C. Eriksen - dinsdag 24 mei 2011 - 11:20   quote  deeplink  
Ik ga wel ff topic starten.....:p
BRW
 BRW - woensdag 25 mei 2011 - 08:35   quote  deeplink  
Er gaat nog wel het e.e.a. gebeuren rondom Ajax. De transfermarkt is net geopend! En Ajax heeft Janssen, Serrero en Boerrigter (Officieel nog niets van gezien, Ajax.nl) al binnen. Ook Mats Rits is nog niet officieel bevestigd volgens mij of heb ik dat gemist?

Er wordt getrokken aan de Zeeuw en Stekelenburg blijft kandidaat bij meerdere clubs. Rondom Vertonghen is het op dit moment (gelukkig) stil!
Daarnaast schijnt er belangstelling te zijn voor El Hamdaoui, VERKOPEN! Lindgren mag transfervrij vertrekken dus ik weet zeker dat hij weg gaat. Alleen Cvitanich hoor je niets over maar die moet echt snel verkocht worden!

Voor de Zeeuw hoeft niemand gehaald te worden, het middenveld is volgens mij voldoende (dubbel) bezet. Voor Stekelenburg moet een vervanger gehaald worden in de vorm van een 2de keeper achter Vermeer. Iemand die feilloos het niveau van Vermeer kan evenaren. Ajax heeft alleen nog een goede spits nodig. En ik denk dat we dan wel een complete selectie hebben. Zonder overbodige krachten als een Atouba en Sno enzovoorts. Goede zaak dacht ik zo..
paulinho8
 paulinho8 - woensdag 25 mei 2011 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 08:35 schreef BRW het volgende:
Er gaat nog wel het e.e.a. gebeuren rondom Ajax. De transfermarkt is net geopend! En Ajax heeft Janssen, Serrero en Boerrigter (Officieel nog niets van gezien, Ajax.nl) al binnen. Ook Mats Rits is nog niet officieel bevestigd volgens mij of heb ik dat gemist?

Er wordt getrokken aan de Zeeuw en Stekelenburg blijft kandidaat bij meerdere clubs. Rondom Vertonghen is het op dit moment (gelukkig) stil!
Daarnaast schijnt er belangstelling te zijn voor El Hamdaoui, VERKOPEN! Lindgren mag transfervrij vertrekken dus ik weet zeker dat hij weg gaat. Alleen Cvitanich hoor je niets over maar die moet echt snel verkocht worden!

Voor de Zeeuw hoeft niemand gehaald te worden, het middenveld is volgens mij voldoende (dubbel) bezet. Voor Stekelenburg moet een vervanger gehaald worden in de vorm van een 2de keeper achter Vermeer. Iemand die feilloos het niveau van Vermeer kan evenaren. Ajax heeft alleen nog een goede spits nodig. En ik denk dat we dan wel een complete selectie hebben. Zonder overbodige krachten als een Atouba en Sno enzovoorts. Goede zaak dacht ik zo..
stekelenburg gaat sws niet meer naar Man U. Vertonghen is echt stil ja(gelukkig). en eens dat je voor de zeeuw niet iemand nieuw moet halen. El hamme moet en zal weg. hij kan goed voetballen maar het gezeik heeft hem de kop gekost bij ajax(blessures ook wel maar minder). Over 2e keeper. dat die het niveau moet evenaren is lastig. Op dit moment is vermeer echt goed en is het zelfs voor stekelenburg lastig om hem te evenaren. ben het wel eens dat je een keeper moet hebben die niet veel van vermeer scheelt. Ik denk dat je niet een spits moet willen. omdat het voetbal van frank veel is gebasseerd op een aanspeelbare spits die af en toe een goaltje mee pakt. Daar doet de jong het goed. Maar zou ook weer niet mis staan dat er een spits komt die de jong kan opvangen als het minder gaat of bij blessure of andere mindere dingen
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 08:35 schreef BRW het volgende:

Mats rits is denk al wel officieel:
http://www.demorgen.be/dm/nl/998/Voetbal/article/detail/1265996/2011/05/18/Mats-Rits-kiest-voor-Ajax.dhtml

En janssen is officieel:
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Bijzondere-week-voor-Theo-Janssen.htm

Serrero is ook wel officieel:
http://www.ajaxfans.net/nieuws-9481_%5BOfficieel%5D-Serero-tekent-contract-voor-4-jaar-bij-Ajax.html

En Derk Boerrigter is ook officieel (allen nog niet eens over de transfersom):
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=16640
BRW
 BRW - woensdag 25 mei 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Uuuhh? Hoe kan het officieel zijn als de clubs het nog niet eens zijn over de transfersom?
Boerrigter kan wel roepen dat hij rond is maar zolang de clubs het niet eens zijn kan het nooit officeel zijn.. Lijkt mij tenminste!
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:45 schreef BRW het volgende:

[..]

Uuuhh? Hoe kan het officieel zijn als de clubs het nog niet eens zijn over de transfersom?
Boerrigter kan wel roepen dat hij rond is maar zolang de clubs het niet eens zijn kan het nooit officeel zijn.. Lijkt mij tenminste!
Ik heb er ook bijstaan, dat ze alleen over de transfersom nog niet eens zijn.

Btw, Stekelenburg word bij atletico madrid gezien als de vervanger van de naar United vertrekkende David de Gea.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/200984/De-Gea-naar-United-Stekelenburg-mogelijke-vervanger.htm
BRW
 BRW - woensdag 25 mei 2011 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 08:52 schreef paulinho8 het volgende:

[..]

stekelenburg gaat sws niet meer naar Man U. Vertonghen is echt stil ja(gelukkig). en eens dat je voor de zeeuw niet iemand nieuw moet halen. El hamme moet en zal weg. hij kan goed voetballen maar het gezeik heeft hem de kop gekost bij ajax(blessures ook wel maar minder). Over 2e keeper. dat die het niveau moet evenaren is lastig. Op dit moment is vermeer echt goed en is het zelfs voor stekelenburg lastig om hem te evenaren. ben het wel eens dat je een keeper moet hebben die niet veel van vermeer scheelt. Ik denk dat je niet een spits moet willen. omdat het voetbal van frank veel is gebasseerd op een aanspeelbare spits die af en toe een goaltje mee pakt. Daar doet de jong het goed. Maar zou ook weer niet mis staan dat er een spits komt die de jong kan opvangen als het minder gaat of bij blessure of andere mindere dingen
Stekelenburg gaat sowieso niet naar Man United. Dat is waar! Maar als De Gea vertrekt wil Atletico graag Stekelenburg aantrekken.. Mooie club maar ik denk niet dat dat Stekelenburg zijn ambitie is!

Vermeer is een goede keeper maar je moet iemand die er gelijk kan staan wanneer dat nodig is. Bijvoorbeeld een Vorm of Krul. Of je moet de jeugd een kans geven bijvoorbeeld Bizot. Maar of hij er al klaar voor is dat is nog maar de vraag. Stekelenburg heeft, voordat hij de kans kreeg, op de bank gezeten achter een aantal goede keepers. Vermeer heeft heel lang achter Stekelenburg op de bank gezeten. Maar Bizot niet dus dat is wel tricky! Maar geen Verhoeven, goede keeper maar niet voor Ajax. Leuk voor Vitesse, Utrecht enzovoorts..

Ik denk dat je wel een spits erbij moet halen. De Jong scoort wel en hij is altijd aanspeelbaar en balvast. Maar hij is niet de echte killer! En ik denk dat Sigthorsson dat ook niet is alhoewel hij erg getalenteerd is. Maar ik weet ook niet wie je dan moet halen als spits (eventueel achter de Jong)? Er lopen genoeg spitsen rond maar de spits die Frank de Boer zoekt zijn zeldzaam.. Daarnaast is het rond Sigthorsson erg stil!
BRW
 BRW - woensdag 25 mei 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:47 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Ik heb er ook bijstaan, dat ze alleen over de transfersom nog niet eens zijn.

Btw, Stekelenburg word bij atletico madrid gezien als de vervanger van de naar United vertrekkende David de Gea.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/200984/De-Gea-naar-United-Stekelenburg-mogelijke-vervanger.htm
Klopt, dat las ik dat je dat zei! Maar dan kan het dus niet officieel zijn.. Dat is wat ik wil zeggen..
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:57 schreef BRW het volgende:

[..]

Klopt, dat las ik dat je dat zei! Maar dan kan het dus niet officieel zijn.. Dat is wat ik wil zeggen..
Neej, officieel never.....
BJK
 BJK - woensdag 25 mei 2011 - 13:03   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Zuiverloon

quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 12:24 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Hahaha, moet kunnen tog? Hoe oud ben je
Ik ben 26 jaren jong :) Marketing manager bij een ICT bedrijf in Leiden.
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 13:03 schreef BJK het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Zuiverloon

[..]

Ik ben 26 jaren jong :) Marketing manager bij een ICT bedrijf in Leiden.
hahaha okey, ik ben 17 jaar en zit op het MBO :p
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 16:23   quote  deeplink  
http://ajax1.nl/archief/nando-rafael-wil-wel-terug-naar-ajax/
C. Eriksen
 C. Eriksen - donderdag 26 mei 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Mopedi 2 weken op proef bij Ajax

De Zuid-Afrikaan Tumelo Mopedi gaat twee weken stage lopen bij Ajax. De middenvelder komt van Orlando Pirates.

De verdedigende middenvelder van de Zuid-Afrikaanse landskampioen liep eerder stage bij PSV, maar kreeg daar geen contract. In gesprek met KickOff.com vertelt de 17-jarige Mopedi dat hij nu weet hoe zwaar het is om een profcontract af te dwingen.

Door de trainingen bij PSV realiseerde ik me wat er allemaal bij komt kijken om het te maken als buitenlandse speler. Ik heb veel geleerd van de coaches, die mij goed corrigeerden als ik het nodig was. Nu krijgt de jonge Zuid-Afrikaan dus de kans het te laten zien bij Ajax.

Eerder deze maand legde Ajax al Thulani Serero vast. De Zuid-Afrikaan kwam over van de satellietclub van de Amsterdammers, Ajax Cape Town. Ook Eyong Enoh maakte een paar jaar geleden de stap van Zuid-Afrika naar Nederland.

http://ajax1.nl/archief/mopedi-2-weken-op-proef-bij-ajax/
afcadavid
 afcadavid - donderdag 26 mei 2011 - 23:40   quote  deeplink  
Ajax schijnt geïnteresseerd te zijn in een spits van Nacional Montevideo, namelijk Santiago Garcia. Eerder meldde de media in Uruguay dat Ajax in gesprek was met Nacional over een mogelijk samenwerkingsverband. Dit op het gebied van scouting en jeugdopleiding, op de manier die Ajax het graag ziet. Nu lijken de puzzelstukjes in elkaar te vallen voor een nieuwe spits waar Ajax natuurlijk naar op zoek is.

Garcia begon zijn carrière bij Libertad Washington's, en in 2005 verhuisde hij om te spelen voor één van de grootste Uruguayaanse clubs Nacional Montevideo. Hij begon in de jeugdopleiding van Nacional en in 2008, slechts 17 jaar oud, maakte hij zijn debuut voor het eerste elftal. Vanwege zijn lichaamsbouw en techniek wist Garcia al snel de aandacht van de lokale media en een aantal andere Zuid-Amerikaanse clubs te vangen.

De 20-jarige spits uit Uruguay voldoet aan een aantal zaken die Ajax graag ziet in een speler voor zijn positie. De jonge stier, zoals zijn bijnaam luid, domineert de Uruguayaanse competitie met een zeer indrukwekkende statistieken. In 69 wedstrijden die hij voor zijn huidige club speelde wist hij 39 keer het net te vinden. De vraagprijs voor de spits is niet bekend.

kan iemand mij vertellen over wat zijn sterke en zwakke punten zijn?
ajax21
 ajax21 - vrijdag 27 mei 2011 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:54 schreef BRW het volgende:

[..]

Stekelenburg gaat sowieso niet naar Man United. Dat is waar! Maar als De Gea vertrekt wil Atletico graag Stekelenburg aantrekken.. Mooie club maar ik denk niet dat dat Stekelenburg zijn ambitie is!

Vermeer is een goede keeper maar je moet iemand die er gelijk kan staan wanneer dat nodig is. Bijvoorbeeld een Vorm of Krul. Of je moet de jeugd een kans geven bijvoorbeeld Bizot. Maar of hij er al klaar voor is dat is nog maar de vraag. Stekelenburg heeft, voordat hij de kans kreeg, op de bank gezeten achter een aantal goede keepers. Vermeer heeft heel lang achter Stekelenburg op de bank gezeten. Maar Bizot niet dus dat is wel tricky! Maar geen Verhoeven, goede keeper maar niet voor Ajax. Leuk voor Vitesse, Utrecht enzovoorts..

Ik denk dat je wel een spits erbij moet halen. De Jong scoort wel en hij is altijd aanspeelbaar en balvast. Maar hij is niet de echte killer! En ik denk dat Sigthorsson dat ook niet is alhoewel hij erg getalenteerd is. Maar ik weet ook niet wie je dan moet halen als spits (eventueel achter de Jong)? Er lopen genoeg spitsen rond maar de spits die Frank de Boer zoekt zijn zeldzaam.. Daarnaast is het rond Sigthorsson erg stil!
als je een echte ajax-spits zoekt, kom ik toch bij kjh en van nistelrooij uit..
helaas zullen ze allebei niet voor ajax uitkomen volgend seizoen, KJH is nog niet klaar in het buitenland en van nistelrooij zal nooit voor ajax uitkomen en als hij dat al zou doen, wordt hij nooit door het ajaxpubliek geaccepteerd..
Blokkie1974
 Blokkie1974 - vrijdag 27 mei 2011 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 23:40 schreef afcadavid het volgende:
Ajax schijnt geïnteresseerd te zijn in een spits van Nacional Montevideo, namelijk Santiago Garcia. Eerder meldde de media in Uruguay dat Ajax in gesprek was met Nacional over een mogelijk samenwerkingsverband. Dit op het gebied van scouting en jeugdopleiding, op de manier die Ajax het graag ziet. Nu lijken de puzzelstukjes in elkaar te vallen voor een nieuwe spits waar Ajax natuurlijk naar op zoek is.

Garcia begon zijn carrière bij Libertad Washington's, en in 2005 verhuisde hij om te spelen voor één van de grootste Uruguayaanse clubs Nacional Montevideo. Hij begon in de jeugdopleiding van Nacional en in 2008, slechts 17 jaar oud, maakte hij zijn debuut voor het eerste elftal. Vanwege zijn lichaamsbouw en techniek wist Garcia al snel de aandacht van de lokale media en een aantal andere Zuid-Amerikaanse clubs te vangen.

De 20-jarige spits uit Uruguay voldoet aan een aantal zaken die Ajax graag ziet in een speler voor zijn positie. De jonge stier, zoals zijn bijnaam luid, domineert de Uruguayaanse competitie met een zeer indrukwekkende statistieken. In 69 wedstrijden die hij voor zijn huidige club speelde wist hij 39 keer het net te vinden. De vraagprijs voor de spits is niet bekend.

kan iemand mij vertellen over wat zijn sterke en zwakke punten zijn?
filmpjes op youtube overtuigen mij nog niet echt..... maar goed, ik ben dan ook geen scout ;-)
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 27 mei 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 08:40 schreef Blokkie1974 het volgende:

[..]

filmpjes op youtube overtuigen mij nog niet echt..... maar goed, ik ben dan ook geen scout ;-)
Mij eerlijk gezegd ook niet, klein mannetje. Doet veel over de grond, maar scoort wel veel!
steve'o
 steve'o - vrijdag 27 mei 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Anita tekent bij tot 2014 las ik net op z'n twitter:

It's Official , Just signed my New contract till ' 2014 ' Dios Ta Grandi !!
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 27 mei 2011 - 11:08   quote  deeplink  
Anita en Ajax maken verlenging officieel
Vurnon Anita heeft zijn contract bij Ajax met twee seizoenen verlengd. De middenvelder ligt nu tot de zomer van 2014 vast bij de landskampioen, meldt Ajax vrijdag.
Anita, die bij Ajax nog een contract had tot de zomer van 2012, speelt al sinds de E'tjes in Amsterdam. In 2006 debuteerde hij in het eerste elftal, in totaal kwam hij de afgelopen jaren tot 106 officiële wedstrijden namens de Amsterdammers. Onder trainer Frank de Boer en eerder Martin Jol beleefde Anita zijn meest succesvolle seizoen.

De middenvelder, die ook als links- en rechtsback uit de voeten kan, stond enkele maanden geleden in de belangstelling van Olympique Marseille. Hoewel de interesse Anita streelde, maakte de voetballer al snel duidelijk graag bij Ajax te willen blijven. De interesse zorgde er wel voor dat de onderhandelingen met Ajax in een stroomversnelling geraakten.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/167259/Anita_en_Ajax_maken_verlenging_officieel.html
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 27 mei 2011 - 11:15   quote  deeplink  
De bedoelingen van Chelsea zijn uitgelekt en er zijn twee Nederlanders en twee Belgen in beeld. Guus Hiddink moet toch echt de nieuwe manager worden, terwijl men tot tien miljoen euro voor Ajacied Gregory van der Wiel gaat. Daarnaast wil de club Romelu Lukaku (Anderlecht) en Kevin De Bruyne (Racing Genk) binnenhengelen. Yuri Zhirkov, Nicolas Anelka, Paulo Ferreira and José Bosingwa mogen weg.

Bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138439

media_xl_171419.jpg
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 27 mei 2011 - 11:16   quote  deeplink  
Anelka mag dus weg....Iets voor ajax?
hahhaha, veel te duur!

Paulo Ferreira mag ook weg.......
10 miljoen + paulo ferreira....Dan pas mogen ze van der wiel hebben!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door C. Eriksen --
paulinho8
 paulinho8 - vrijdag 27 mei 2011 - 11:19   quote  deeplink  
jongens,
Ons ajax staat voor jeugd en niet voor kopen kopen kopen. houd het bij jeugd :O
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 27 mei 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 11:19 schreef paulinho8 het volgende:
jongens,
Ons ajax staat voor jeugd en niet voor kopen kopen kopen. houd het bij jeugd :O
Je komt niet verder....Met alleen de jeugd.
Elke club moet aankopen doen, om te vorderen. Dus ook ajax
paulinho8
 paulinho8 - vrijdag 27 mei 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 11:22 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Je komt niet verder....Met alleen de jeugd.
Elke club moet aankopen doen, om te vorderen. Dus ook ajax
oneens,
we hebben al ervaren spelers(janssen,vertonghen,stekelenburg,ooijer)
we moeten natuurlijk spelers kopen. maar we hebben er al 3/4 binnen. en dan nu nog 1.
Spits: hebben we castiliion. die jongen is goed.
dus dit zijn redenenen wrm niet doen
1. Jeugd is ingespeeld op onze tactiek
2. Jeugd heeft ajax hart. spelers die je haalt kan ineens moeilijk doen of vertrekken
3. Jeugd kost alleen salaris. Spelers die je haalt vragen achtelijke bedragen voor salaris en ook nog eens vragen clubs rare prijzen.
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 27 mei 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 11:25 schreef paulinho8 het volgende:

[..]

oneens,
we hebben al ervaren spelers(janssen,vertonghen,stekelenburg,ooijer)
we moeten natuurlijk spelers kopen. maar we hebben er al 3/4 binnen. en dan nu nog 1.
Spits: hebben we castiliion. die jongen is goed.
dus dit zijn redenenen wrm niet doen
1. Jeugd is ingespeeld op onze tactiek
2. Jeugd heeft ajax hart. spelers die je haalt kan ineens moeilijk doen of vertrekken
3. Jeugd kost alleen salaris. Spelers die je haalt vragen achtelijke bedragen voor salaris en ook nog eens vragen clubs rare prijzen.
Janssen en ooijer allebei aankopen!
Castillion is nog niet rijp voor het eerste, en vooral niet op CL niveau.
Naja, ik denk dat de jong ook niet rijp is voor CL hooor? maar okey......

1. Hoezo is de jeugd ingespeeld op de tactiek? Daar kopt geen reet van.....
2. Alsof spelers uit de jeugd niet moeilijk kunnen doen, Denk aan amrabat, Lens etc....
3. Jeugd alleen salaris? pfff. wat denk je van opleidingskosten, vergoedingen voor school enzo.....

En jij geeft aan dat clubs rare bedragen vragen, hoezo dat
Je kunt ze ook transfervrij halen....Wat dan ook vaak gebeurt.
Ik snap jouw verhaal dus egt niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door C. Eriksen --
paulinho8
 paulinho8 - vrijdag 27 mei 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 11:31 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

2. Alsof spelers uit de jeugd niet moeilijk kunnen doen, Denk aan amrabat, Lens etc....
3. Jeugd alleen salaris? pfff. wat denk je van opleidingskosten, vergoedingen voor school enzo.....

Ja maar jij en anderen zitten te zeuren over nog een aankoop voor spits. terwijl er al 34 zijn.

1. jong ajax en a1 en b1 en c1 voetballen systeem dat ajax 1 ook speelt hoor -.-
2. Jeugd van ajax voetbalt er al een poos. de jongens die in jong ajax zitten en a1 kennen ajax al lang. dus die gaan echt niet moeilijk doen. en al helemaal niet als ze ajax hart hebben.
3. haha school volgen ze in amsterdam bij stadion(9 van de 10 keer). opleidingskosten en al die randzaken zijn goedkoper dan een speler kopen en het salaris. en jeugd heeft minder eisen dan aankopen.
remco k
 remco k - vrijdag 27 mei 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 11:31 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Kluivert vond men ook niet rijp voor het eerste in 95, toch beslist hij de CL finale.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 27 mei 2011 - 16:21   quote  deeplink  
Matavz speelt volgend seizoen, zoals het er nu uit ziet, gewoon voor FC Groningen. Bod op hem doen of eerst kwestie Sigthorsson afwachten? Ben bang dat die wel tot het eind van de transferperiode duurt.
PETER111
 PETER111 - vrijdag 27 mei 2011 - 17:22   quote  deeplink  
http://www.omroepbrabant.nl/?news/1558691423/Boerrigter+doorstaat+keuring+Ajax.aspx

AMSTERDAM - RKC-aanvaller Derk Boerrigter is vrijdag medisch gekeurd bij Ajax. De linksbuiten van RKC Waalwijk tekent binnenkort een driejarig contract in Amsterdam.
Boerrigter is een product uit de jeugdopleiding van Ajax. Boerrigter wordt de derde aanwinst van Ajax voor het nieuwe voetbalseizoen. De club verzekerde zich eerder al van de komst van Theo Janssen van FC Twente en Thulani Serero van het Zuid-Afrikaanse Ajax Cape Town.

---------------------------------------------

2e (of 3e,weet nog steeds niet of Serero al rond is) versterking lijkt binnen..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 27 mei 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Nice..
flithje
 flithje - vrijdag 27 mei 2011 - 17:53   quote  deeplink  
ik zie dat dit al geplaatst is gaat over matavz.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door flithje --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 27 mei 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 11:16 schreef C. Eriksen het volgende:
Anelka mag dus weg....Iets voor ajax?
hahhaha, veel te duur!

Paulo Ferreira mag ook weg.......
10 miljoen + paulo ferreira....Dan pas mogen ze van der wiel hebben!
Ken je beter Bosingwa doen ;)
AFCA Montana
 AFCA Montana - vrijdag 27 mei 2011 - 19:10   quote  deeplink  
Mathijsen: 'Van HSV naar Ajax is geen stap achteruit'

http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/13096/mathijsen-van-hsv-naar-ajax-is-geen-stap-achteruit/
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 mei 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 16:21 schreef dutchajaxmen het volgende:
Matavz speelt volgend seizoen, zoals het er nu uit ziet, gewoon voor FC Groningen. Bod op hem doen of eerst kwestie Sigthorsson afwachten? Ben bang dat die wel tot het eind van de transferperiode duurt.
Bod op Matavs doen al ligt de transfersom beduidend hoger, ong. 10 miljoen.
Denk dat je met Matavs de juiste spits binnen haald, hij is qua spits completer, meer een Kluivert type.
Sigthorsson een stuk goedkoper komt er ook wel, echter op europees niveau komt hij nu nog te kort.
Dus Matavs halen!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 mei 2011 - 22:05   quote  deeplink  
wie zegt jou dat matavz het aan kan ???
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 27 mei 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 20:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Bod op Matavs doen al ligt de transfersom beduidend hoger, ong. 10 miljoen.
Denk dat je met Matavs de juiste spits binnen haald, hij is qua spits completer, meer een Kluivert type.
Sigthorsson een stuk goedkoper komt er ook wel, echter op europees niveau komt hij nu nog te kort.
Dus Matavs halen!
10 miljoen vind ik wel een zeer hoog bedrag hoor, weet niet of je dat moet wagen, omdat hij zich nog niet heeft bewezen op topniveau.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 mei 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Ik vind Tim gewoon net iets meer hebben, ik weet of je dat doelpunt tegen Twente nog kan herrinneren met Douglas in zijn kielzog scoorde hij een prachtig doelpunt.
Maar aan de andere kant zijn de beelden van Santiago Garcia ook niet verkeerd.
Jammer dat hij qua lengte te kort schiet.
Op http://youtu.be/GKYCz4CTefM zie je de doelpunten van Matavs
schapio
 schapio - zaterdag 28 mei 2011 - 02:10   quote  deeplink  
las net dat john carew gratis mag vertrekken bij aston villa. fysiek sterk, goed in de lucht en een goed aanspeelpunt, alleen vraagt hij veel salaris denk ik. zou de perfecte spits voor ons zijn.
freakie
 freakie - zaterdag 28 mei 2011 - 09:41   quote  deeplink  
Oo ja jack huntelaar.. 10 miljoen voor een speler die dit seizoen goed is gaan spelen.. Sigthorson halen of gewoon lekker met de jong verder gaan.. Sigthorson is niet oud waardoor hij t spelletje van de boer makkelijker kan oppakken..
freakie
 freakie - zaterdag 28 mei 2011 - 09:45   quote  deeplink  
en schapio, als hij gratis mag vertrekken en zijn salaris niet veel te hoog is moet je zo iemand gewoon halen.. Je zegt fysiek sterk, goed in de lucht maar hij heeft ook goede bal controle en heeft aardige dribbel.. Alleen als zo'n speler een flop word(net als oleguer of wieleart) dan raak je m niet meer kwijt dus een 1 jarig contract geven en dan an je t proberen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: D-Day voor Ajax (transferdeadline verstreken)

0.0085201