|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 18:49 schreef joduh het volgende:[..] hahaahhok,maar wat met vermeer?nog eeen jaar 2e keeper?ik weet niet of hij dat nog kan man?en na volgend seizoen is steek transfervrij......dus geen munten..... Dat is het probleem, ik gun het ze allebei, maar dit niet ten koste van Vermeer. Als hij weg wilt als Steek nog een jaar blijft kan ik dat begrijpen en ik vind hem te goed om hem (voor een jaartje Steek) te laten vertrekken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 18:49 schreef joduh het volgende:[..] hahaahhok,maar wat met vermeer?nog eeen jaar 2e keeper?ik weet niet of hij dat nog kan man?en na volgend seizoen is steek transfervrij......dus geen munten..... We gaan nu ook geen 10 miljoen krijgen voor een keeper die over een jaar transfervrij is, als Ajax had willen verkopen dan had het dat afgelopen seizoen moeten doen na het WK |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dus steek blijft en verlengt en Vermeer nog een jaar op de bank, daarna wordt steek na een goed EK verkocht voor de hoofdprijs en staat Vermeer de jaren daarna voorlopig als nummer 1 onder de lat bij ons AJAX.... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote: Volgens mij heeft Ajax in de persoon van Ruben Ligeon zelf de opvolger al in huis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 12:55 schreef Rogier het volgende:[..] Volgens mij heeft Ajax in de persoon van Ruben Ligeon zelf de opvolger al in huis. En ook Toivomaki, maar het is niet verkeerd om 3/4 talenten per positie te hebben voor de komende jaren, dat maakt iedere speler alleen maar beter. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 17:00 schreef remco k het volgende:[..] En ook Toivomaki, maar het is niet verkeerd om 3/4 talenten per positie te hebben voor de komende jaren, dat maakt iedere speler alleen maar beter. Ken je toevallig die Clyne? Zo ja, hoe bevalt hij jou? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb enkel eens iets over hem gehoord, en het schijnt wel een groot talent te zijn...
Een Engelse vriend van mij is voor Nothingham Forest en volgens mij was hij de persoon die mij vertelde dat hij goed is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die Olsen is helemaal geen beroerde scout volgens mij.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 21:44 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb enkel eens iets over hem gehoord, en het schijnt wel een groot talent te zijn... Een Engelse vriend van mij is voor Nothingham Forest en volgens mij was hij de persoon die mij vertelde dat hij goed is.. Ok.. Afwachten dus.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Lijkt me ook niet. Hopen dat die talenten komen! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Het is mij al een paar weken te stil.. Wanneer komt of komen die spitsen nou eens naar Amsterdam... Begin van de transferperiode ging soepel, Janssen,Sorero en Boerrigter.. Ik denk dan halen ze meteen iedereen die ze willen en dan zien we wel of er nog vertrekken. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Als we het toch over transfers hebben. Wie wordt de nieuwe Hoofd Jeugdopleidingen bij Ajax? Misschien Overmars? Of R. de Boer? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 16:03 schreef dutchajaxmen het volgende:Als we het toch over transfers hebben. Wie wordt de nieuwe Hoofd Jeugdopleidingen bij Ajax? Misschien Overmars? Of R. de Boer? Misschien ben ik gevraagd? |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Dat wist ik niet:P? Ben je daar wel geschikt voor dan? Ach, als Olde Riekerink dat kan dan kun jij dat zeker doen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 16:07 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Dat wist ik niet:P? Ben je daar wel geschikt voor dan? Ach, als Olde Riekerink dat kan dan kun jij dat zeker doen.. Dat dacht ik ook zo.. |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 16:03 schreef dutchajaxmen het volgende:Als we het toch over transfers hebben. Wie wordt de nieuwe Hoofd Jeugdopleidingen bij Ajax? Misschien Overmars? Of R. de Boer? Kwam deze functie niet te vervallen, waarbij Jonk en Bergkamp een gedeelte verantwoordelijkheid omtrent de Jeugdopleidingen krijgen? |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Ling bereidt functie in hongarije op te geven!! Gaat de goede kant op. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Zou echt super zijn hoor! Hij is de man die Ajax onder Cruijf zn gezicht terug kan geven. Heeft hij al bewezen. Echt een klasbak!! Geen balletje maar een voetballetje ;) |
|
|
|
|
marius
|
|
|
pfff nu gaat barca Boilesen al in de gaten houden, echt volgens mij is dit ajax de talentvolste ploieg van europa, al die speculatie's, om gek van te worden. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Laten we hopen dat het snel gebeurt, want zonder AD is het toch een beetje schipperen. 1 Juli moet het rond zijn bij Ajax, dan kunnen ze zich goed richten op de rooskleurige toekomst |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 12:31 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Laten we hopen dat het snel gebeurt, want zonder AD is het toch een beetje schipperen. 1 Juli moet het rond zijn bij Ajax, dan kunnen ze zich goed richten op de rooskleurige toekomst Vogens mij is de aandeelhoudersvergadering pas 25 Juli toch? dan zou het nooit rond kunnen zijn voor 1 Juli.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Dat is niets nieuw toch? Alle grote clubs volgen talenten over de hele wereld, volgens mij wordt er een hoop geroepen door zaakwaarnemers en dat wordt overgenomen door vele journalisten, zodat de spelers sneller een verbeterd contract krijgen bij hun huidige club. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 12:59 schreef Bergkamp het volgende:[..] Vogens mij is de aandeelhoudersvergadering pas 25 Juli toch? dan zou het nooit rond kunnen zijn voor 1 Juli.. Ik neem aan dat het aanstellen van een AD niet hoeft te wachten tot de aandeelhoudersvergadering begint?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juni 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 13:10 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Ik neem aan dat het aanstellen van een AD niet hoeft te wachten tot de aandeelhoudersvergadering begint? Wel degelijk, die wordt volgens mij aangesteld door de RVC. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: In een aandeelhoudersvergadering wordt volgens mij niet zoveel besproken. De AD wordt voorgedragen door de Voorzitter van de Ledenraad en RVC moet daarin toestemmen. Ik kan het mis hebben hoor. Ik neem aan dat voor zoiets belangrijks ze wel een aparte vergadering zullen inlasten. Hoe dan ook hoop ik dat het snel gaat gebeuren en het liefst zie ik Ling op die plek komen. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Gratis op te halen uit de Premier League Ook in de Premier League lopen van veel spelers de contracten deze zomer af. Dit zijn de bekendste namen die transfervrij afgehaald kunnen worden: Owen Hargreaves, Patrick Vieira, Robert Pires, Matthew Upson, Jonathan Woodgate, Zoltan Gera en John Pantsil. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Zit er iets bij voor ons? |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 15:42 schreef JOOD het volgende:Gratis op te halen uit de Premier League Ook in de Premier League lopen van veel spelers de contracten deze zomer af. Dit zijn de bekendste namen die transfervrij afgehaald kunnen worden: Owen Hargreaves, Patrick Vieira, Robert Pires, Matthew Upson, Jonathan Woodgate, Zoltan Gera en John Pantsil. Gratis is niet altijd goed!Vergane glorie of gewoon niet goed genoeg! Voor al deze spelers zie ik liever eigen kweek spelen |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 17:48 schreef Breijan het volgende:[..] Gratis is niet altijd goed!Vergane glorie of gewoon niet goed genoeg! Voor al deze spelers zie ik liever eigen kweek spelen Ben ik met je eens, alleen Upson (verdediger van 30) en Hargreaves (middenvelder van 29) zie ik als toegevoegde waarde. Maar is toch niet haalbaar denk ik. Hargreaves zou een mooie zijn als Demy vertrekt ;) |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 14:37 schreef Ajax we love you het volgende:[..] In een aandeelhoudersvergadering wordt volgens mij niet zoveel besproken. De AD wordt voorgedragen door de Voorzitter van de Ledenraad en RVC moet daarin toestemmen. Ik kan het mis hebben hoor. Ik neem aan dat voor zoiets belangrijks ze wel een aparte vergadering zullen inlasten. Hoe dan ook hoop ik dat het snel gaat gebeuren en het liefst zie ik Ling op die plek komen. De nieuwe rvc kan pas actie ondernemen als het hele zaakje is goedgekeurd door de oude rvc en de aandeelhouders, voor die tijd kan er in principe geen AD worden geinstalleerd.. |
|
|
|
|
priscilla
|
|
|
Je kan met een spits natuurlijk niet de C>L in ook al is hij nog zo goed,matavz,sigthorsson,het maakt mij weinig uit, allebei goed maar totaal verschillend,matavz is als spits(diepe) verder in zijn ontwikkeling en heeft natuurlijk in Theo janssen een goeie aangever(legt hem op zijn stropdas)Sightorsson daarintegen is meer de zwervende spits en heel goed en snel kan reageren op een steekpas, een jongen lijkt mij wel met 4 longen i.p.v.2 dus het zal voor Frank nog een hele klus worden,vooral omdat vraagprijs van beide spelers ook ver uit elkaar liggen Succes Frank maar ik weet zeker dat we er wel uit komen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juni 2011 - 21:06 schreef Bergkamp het volgende:[..] De nieuwe rvc kan pas actie ondernemen als het hele zaakje is goedgekeurd door de oude rvc en de aandeelhouders, voor die tijd kan er in principe geen AD worden geinstalleerd.. Als dat waar is, dan vind ik dat geen goede zaak voor Ajax. Ik lees net dat de nieuwe RVC idd pas 25 juli worden benoemd. Ik vraag me af wie nu de honneurs waarnemen van van de Boog? Aat en Slop samen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
de huidige RVC en Aat/Slop zullen deze taken voorlopig waarnemen. |
|
|
|
|
daninho
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Ajax en Dynamo Kiev strijden om Brown Ideye en het gaat hard tegen hard. Terwijl Ajax de Nigeriaanse aanvaller van Sochaux erop wijst dat de Amsterdamse club een ideale springplank voor een Europese topclub is, is men in Kiev niet van plan om hem een karig contract aan te bieden. De 22-jarige Ideye maakte afgelopen seizoen vijftien doelpunten en heeft nog een contract tot de zomer van 2013. (Le10Sport )
Voetbalzone.nl > Wandelgangen |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Hmmm als het om geld gaat dan gaat Dynamo Kiev met Ideye er vandoor. Als zo'n jongen slim is kiest hij voor Ajax. Ajax is veel meer een ideale springplank (zie spelers als Sneijder,Huntelaar,Pienaar,Heitinga etc) dan Dynamo Kiev + Ajax is zeker van CL, en Dynamo Kiev moet eerst nog maar de voorrondes zien te overleven wat vorig seizoen ook al niet lukte. Iemand meer informatie over hem? 15 doelpunten in de Ligue 1 is netjes. In de Ligue 1 wordt over 't algemeen niet vaak gescoord. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik vind het goed om te zien dat ajax aan het zoeken is naar spelers buiten nederland. Deze spelers kunnen voor 4 a 5 mil gehaald worden en als deze speler goed gescout is, weet je ook of hij net zo goed is of beter dan spitsen in nederland. Prima als dit waar is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Deze Brown Ideye maakt in het filmpje op youtube een ijzersterke indruk. Zoals iedereen ondertussen wel weet is Frank was op zoek naar een 2e Kluivert. In dit filmpje zie ik wel gelijkenissen. Weet niet of hij net zo goed als Patrick de bal goed kan afschermen en kaatsen. Ik betwijfel wel of hij naar Nederland komt. want hij zou ook naar Kiev kunnen gaan mits hij vertrekt? Ik weet ook niet of ik dit bericht serieus moet nemen terwijl Danny Blind een wedstrijd aan het bekijken is in Zweden. Op het filmpje vind ik hem wel wat weg hebben van Kluivert. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=G6TrDSCCzRM#t=0s |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Best wel een goede spits, op het gebied van afmaken. Ik denk dat de techniek minder zal zijn..... Maar ik zou het geen probleem vinden, als hij zou komen |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 09:24 schreef C. Eriksen het volgende:Best wel een goede spits, op het gebied van afmaken. Ik denk dat de techniek minder zal zijn..... Maar ik zou het geen probleem vinden, als hij zou komen Jij denkt.. Op basis waarvan? Youtube? |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
In Kiev kan hij waarschijnlijk 3x zoveel verdienen. Hier trouwens een lijstje van BBC over duurste keepers ooit:
Gianluigi Buffon - £32.6m Angelo Peruzzi - £10.5m Craig Gordon - £9m Fabien Barthez - £7.8m Gianluca Pagliuca - £7.5m
Ajax gaat dus nooit 10 miljoen krijgen voor een keeper. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2011 - 20:50 schreef Twan het volgende:Hmmm als het om geld gaat dan gaat Dynamo Kiev met Ideye er vandoor. Als zo'n jongen slim is kiest hij voor Ajax. Ajax is veel meer een ideale springplank (zie spelers als Sneijder,Huntelaar,Pienaar,Heitinga etc) dan Dynamo Kiev + Ajax is zeker van CL, en Dynamo Kiev moet eerst nog maar de voorrondes zien te overleven wat vorig seizoen ook al niet lukte. Iemand meer informatie over hem? 15 doelpunten in de Ligue 1 is netjes. In de Ligue 1 wordt over 't algemeen niet vaak gescoord. Ik ken die gast niet, maar 15 goals in de Franse competitie is uitstekend.
Mijn vraag is alleen waarom de topclubs in Frankrijk hem dan niet willen hebben, als hij echt zo goed is ? Of zijn die al voorzien met goede spitsen ? Het barst in Frankrijk natuurlijk van de sterke Afrikanen.
Verder is het duidelijk dat Ajax financieel niet met Kiev kan concurreren, maar de Oekraiense competitie is nog minder interessant dan de Russische, ook als springplank naar grote Engelse etc. clubs, dus als dit serieus is hebben we een kansje. |
|
|
|
|
dirtyharrie
|
|
|
haal huntelaar terug is het beste volgens mij heeft al bewezen een goede ajax spits tezijn |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op maandag 20 juni 2011 - 10:35 schreef dirtyharrie het volgende:haal huntelaar terug is het beste volgens mij heeft al bewezen een goede ajax spits tezijn Tuurlijk, kost maar drie mio aan salaris per jaar ... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 19 juni 2011 - 21:07 schreef freakie het volgende:Ik vind het goed om te zien dat ajax aan het zoeken is naar spelers buiten nederland. Deze spelers kunnen voor 4 a 5 mil gehaald worden en als deze speler goed gescout is, weet je ook of hij net zo goed is of beter dan spitsen in nederland. Prima als dit waar is. Eens, daarbij moet je nooit gokken op 1 paard. Ik weet niet of hij echt goed is. Op youtube kan je zien dat hij in ieder geval goed kan koppen, goed positie kan kiezen en een leuk schot heeft van net buiten de 16. Dit soort jongens kiezen vrees ik voor het geld, tenzij ze een goede zaakwaarnemer hebben. |
|
|
|