|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2011 - 21:09 schreef Bergkamp het volgende:[..] Siem de Jong in de spits is voor mij ook een hele serieuze optie, jammer dat de Boer dit anders ziet.. Hij heeft het ook goed gedaan! Zeker! Maar hij is toch meer middenvelder volgens mij.. |
|
|
|
|
Bergkamp
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2011 - 22:25 schreef JOOD het volgende:[..] Hij heeft het ook goed gedaan! Zeker! Maar hij is toch meer middenvelder volgens mij.. In mijn beleving is dat enkel zo omdat we hem in eerste instantie enkel daar zagen spelen. Siem zou een complete spits kunnen zijn met de juiste begeleiding.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2011 - 22:29 schreef Bergkamp het volgende:[..] In mijn beleving is dat enkel zo omdat we hem in eerste instantie enkel daar zagen spelen. Siem zou een complete spits kunnen zijn met de juiste begeleiding.. EENS |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2011 - 22:29 schreef Bergkamp het volgende:[..] In mijn beleving is dat enkel zo omdat we hem in eerste instantie enkel daar zagen spelen. Siem zou een complete spits kunnen zijn met de juiste begeleiding.. Eens, ook al heb ik heel vaak mijn twijfels geuit over Siem in de Spits, maar hij groeide wel op die positie. Hij ging steeds beter functioneren op die plek. Bergkamp kan hem misschien goed begeleiden? Toch is hij niet de echte killer zoals kluivert dat was, maar dat maakt hem niet minder geschikt op die positie mochten we er niet in slagen een echte spits in het begin van het seizoen te kunnen presenteren. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2011 - 11:23 schreef JOOD het volgende:[..] Klopt precies wat je zegt, maar is het zo dat iedere speler die 30 is geweest een miskoop is? Als je de juiste persoon kunt vinden is het de sterkste schakel in de punt van de aanval. Ik heb het ook niet over een Luque of Roger of Atouba, maar over een hele goede speler die al minimaal 7 jaar op hoog niveau presteert en nu de ideale man voor ajax zou zijn. Het is niet mogelijk om met een talent in de spits potten te breken in de Champions League.. Met een vedette (die nog steeds goed kan voetballen) kun je dat eerder denk ik. En omdat we geen echte aanvalsleider hebben zie ik het als een mogelijk goede stap. En over hun salaris: dat krijgen ze niet. Kijk maar naar Pantelic... Ben ik helemaal met je eens en Mutu is ook transfervrij dus alleen loon. Ok soms zit er een luque of mido bij. Maar kan ook een pantelic zijn was erg belangrijk en bv ooijer ook. Moet er zoals je zelf al zegt wel 1 zijn die fit is en kan voetballen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juni 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Zal een muntari zoals hierboven niet in 1 seizoen 161 gele kaarten krijgen?:P:P |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 - 22:09 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ben ik helemaal met je eens en Mutu is ook transfervrij dus alleen loon. Ok soms zit er een luque of mido bij. Maar kan ook een pantelic zijn was erg belangrijk en bv ooijer ook. Moet er zoals je zelf al zegt wel 1 zijn die fit is en kan voetballen. Mutu speelt volgend seizoen bij Cesena!
Inspiratie nodig voor nog meer oudere spitsen naast Carew en Mutu? Djibril Cissé Diego Forlan Aumauri |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 00:29 schreef freakie het volgende:Zal een muntari zoals hierboven niet in 1 seizoen 161 gele kaarten krijgen?:P:P Denk het wel haha maar is een beetje een enoh die kan voetballen. Kan hard werken voor janssen en erikssen. Wel een type speler die je erg goed kan gebruiken denk ik. Maar zolang de zeeuw er is heb je hem niet nodig. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
japhe
|
|
|
weet iemand in wat voor stadium de transfer van sigthorsson op dit moment is??
@hummel10 Forlan zou zeker een meerwaarde zijn maar hij is gewoon te duur en hij kan naar veel beter clubs dus die zou nu ook echt niet komen! maar het zou wel een goede zijn, dat ben ik met je eens :P |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 13:21 schreef japhe het volgende:weet iemand in wat voor stadium de transfer van sigthorsson op dit moment is?? @hummel10 Forlan zou zeker een meerwaarde zijn maar hij is gewoon te duur en hij kan naar veel beter clubs dus die zou nu ook echt niet komen! maar het zou wel een goede zijn, dat ben ik met je eens :P Proberen kan geen kwaad maar kost inderdaad ook veel loon. En zal inderdaad wel niet haalbaar zijn maar zal wel de perfecte spits voor Ajax zijn.
Las pas dat ze er bijna uit waren me AZ maar hoop het wel is een goede spits voor de toekomst. Nu nog een meer ervaren spits en dan is de selectie zo goed als rond(mits er niemand vertrekt natuurlijk)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
jezus waar gaat het nu weer over. Muntari? Forlan? droom verder jongens. Zullen we het blijven hebben over geruchten, maar niet over totale fantasie? please? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:00 schreef Boilesen het volgende:jezus waar gaat het nu weer over. Muntari? Forlan? droom verder jongens. Zullen we het blijven hebben over geruchten, maar niet over totale fantasie? please? Zijn beide op zoek naar een nieuwe club en dromen mag... Hoop nu we zeker zijn van champions leaugue dat er een echte topper naar Amsterdam komt en dan vooral een spits. En ja Muntari is niet meer nodig bij inter en Sunderland heeft zijn optie tot koop niet gelicht dus waarom niet haalbaar? Ajax speelt zelfs champions league en sunderland? |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
Muntari zou evt haalbaar kunnen zijn, maar hij wordt op geen manier aan Ajax gelinkt en Ajax zit al ruim in de middenvelders. Ajax is niet meer op zoek naar zo iemand. En dromen over Forlan mag, maar iedereen weet dat hij niet naar Ajax zal komen. Tuurlijk is hij wat voor Ajax net als Messi, Ibrahimovic en vele anderen, maar daar hebben we t toch ook niet over? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 17:14 schreef Boilesen het volgende:Muntari zou evt haalbaar kunnen zijn, maar hij wordt op geen manier aan Ajax gelinkt en Ajax zit al ruim in de middenvelders. Ajax is niet meer op zoek naar zo iemand. En dromen over Forlan mag, maar iedereen weet dat hij niet naar Ajax zal komen. Tuurlijk is hij wat voor Ajax net als Messi, Ibrahimovic en vele anderen, maar daar hebben we t toch ook niet over? Kijk geef alleen aan dat als je de zeeuw voor 8 mill. kan verkopen dat Muntari een interessante optie kan zijn. Kijk en bv. Forlan is ook wel in een ander stadium van zijn carriere beland dan b.v. Zlantan en Messi. Hieronder de link dan zelfs Galatasaray aan hem denk is toch wel een groot verschil?
http://www.vi.nl/Nieuws-item/202429/Forlan-en-Reyes-zeggen-nee-tegen-Galatasaray.htm
Kijk zeg niet dat zijn loon te betalen is maar het zal toch een superspits voor ons zijn. En die hebben we echt wel nodig. Kan iedereen wel roepen dat we Siem de Jong hebben maar dat vind ik geen spits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juni 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Leuk en aardig dat forlan een superspits is maar daarmee is ook alles gezegd. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 21:07 schreef Hummel10 het volgende:[..] Kijk zeg niet dat zijn loon te betalen is maar het zal toch een superspits voor ons zijn. En die hebben we echt wel nodig. Ja zou een superspits zijn, maar idd niet te betalen. Dan is het toch zonde om het er toch over te hebben? |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Zou inderdaad een top spits zijn in combi met lodero !! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Forlan is geen spits, al was hij het wel denk je nou echt dat Frank de Boer op zo'n speler zit te wachten. Frank is geen Jol, hij heeft geen trek is spelers die een eigen mening hebben. Hij heeft zich jaren met jeugd bezig gehouden, spelers die naar hem luisteren. Frank gaat enkel in zee met spelers die precies doen wat hij hun meegeeft. Onze Ftank wil geen flamboyante spelrs in zijn selectie op Janssen na maar die heeft hij van dicht bij meegemaakt in Zuid-Afrika met het Nederlands Elftal. Laten we niet met veteranen aankomen want daar hebben wij de trainer niet voor, laat Jol ze maar nemen. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2011 - 22:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:Forlan is geen spits, al was hij het wel denk je nou echt dat Frank de Boer op zo'n speler zit te wachten. Frank is geen Jol, hij heeft geen trek is spelers die een eigen mening hebben. Hij heeft zich jaren met jeugd bezig gehouden, spelers die naar hem luisteren. Frank gaat enkel in zee met spelers die precies doen wat hij hun meegeeft. Onze Ftank wil geen flamboyante spelrs in zijn selectie op Janssen na maar die heeft hij van dicht bij meegemaakt in Zuid-Afrika met het Nederlands Elftal. Laten we niet met veteranen aankomen want daar hebben wij de trainer niet voor, laat Jol ze maar nemen. Janssen was er volgens mij niet bij in Zuid -Afrika. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Detail: klopt maar Janssen heeft onder De Boer wel gewerkt bij het nederlands Elftal. Maar dit is nu niet de discussie! |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
pizarro van werder bremen is ook niet verkeerd voor ons |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Haha, je ziet hier namen voorbij komen waarvan je denkt, "hoe komen ze er op".
Spelers die stuk voor stuk 3+ miljoen aan salaris vragen (op jaar basis), maar dat lijkt iedereen te vergeten, want hey hij is transfervrij en is op zoek naar een andere club.
Wij zijn wel de laatste waar ze naar toe gaan, want ook zij weten dat wij het geld niet hebben. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Vraagje tussendoor: loopt die Suk nu gratis de deur uit, of beurt Ajax hier nog voor? Persoonlijk vind ik het jammer dat hij niet verhuurt wordt. Weg doen kan altijd nog toch? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 09:56 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Vraagje tussendoor: loopt die Suk nu gratis de deur uit, of beurt Ajax hier nog voor? Persoonlijk vind ik het jammer dat hij niet verhuurt wordt. Weg doen kan altijd nog toch? Contract is niet verlengd, dus ja, hij is transfervrij naar Groningen.
Als niet europeaan verdiende hij een godsvermogen aan salaris. Het is dus begrijpelijk dat men besloten heeft om Suk te laten gaan. Zeker gezien zijn kwaliteiten... Een Castillion is al een stukje verder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik geloof dat Sigthorsson zo goed als zeker naar Ajax gaat, ben ik wel blij om, maar ik baal wel dat Mertens waarschijnlijk of eigenlijk zeker al naar PSV gaat, dat vind ik gewoon een goede voetballer en ik baal eigenlijk dat wij hem niet hebben. Ik had liever Mertens dan Boerrigter op de linksbuiten positie. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 10:59 schreef Ajax we love you het volgende:Ik geloof dat Sigthorsson zo goed als zeker naar Ajax gaat, ben ik wel blij om, maar ik baal wel dat Mertens waarschijnlijk of eigenlijk zeker al naar PSV gaat, dat vind ik gewoon een goede voetballer en ik baal eigenlijk dat wij hem niet hebben. Ik had liever Mertens dan Boerrigter op de linksbuiten positie. Bron?
Volgens mij doet psv niet zoveel hoor... Ja ze pissen overal naast haha |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Nou mijn bron is niet geweldig, was bij de kapper dat ik dat hoorde, maar geen idee waar dat echt vandaan kwam en hier lees ik het ook ineens op een paar posts? haha, nouja we zullen wel zien. Ik hoop echt dat ze ook naast Mertens pissen hahaha |
|
|
|
|
Wonderdokter
|
|
|
Zat net even wat te lezen en toen zag ik de naam van Dos Santos staan, hij had op mij echt een goede indruk gemaakt op het WK met Mexico en ik had verwacht dat hij dit seizoen wel zou doorbreken bij zijn club. Ja het is een linksbuiten, ja daar hebben we er al meer van, ja ze blokkeren de jeugd. Maar deze jongen is 22 jaar, ervaring op het hoogste niveau en mag voor 4,5 mln weg. Denk dat zijn salariseisen wel een probleem zouden kunnen worden maar als el hammie weg is is dat ook weer opgelost |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
AZ heeft Boymans binnen gehengeld. Ik vermoed dat de komst van Sigthorsson op korte termijn bekend gemaakt gaat worden. http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/170170/Content_AZ_legt_Boymans_voor_vier_jaar_vast.html
Ik las net dat Boca Juniors Cvitanich willen huren, meteen DOEN! Als ik het artikel mag geloven dan zouden de gesprekken ver gevorderd zijn.
Nu El Hamdaoui nog verkopen en aangezien de Boer Aissati liever niet ziet komen in de voorbereiding ook maar verkopen. Erg jammer, ik was en ben, nog steeds gecharmeerd van deze jonge intelligente en technische voetballer. Maar net zoals meerdere spelers die bij Ajax debuteerde heeft hij het niet gered. Voor hem kun je nog wel een (kleine) transfersom ontvangen.
Ik lees in aantal posts dat mensen verbaasd zijn over het feit dat Suk weg gedaan is. Deze jongen is een keer aan komen waaien en heeft toen een contract gekregen tot juni 2011. De Boer zag het schijnbaar niet in hem zitten en heeft hem dus geen contractverlenging aangeboden. Duidelijker kan je dus niet zijn als club! Daarbij moet je keuzes maken.. Ik kan deze zet wel begrijpen. En mocht Suk het gaan maken bij FC Groningen dan zal iedereen wel weer gaan stuiteren. Maarja, so be it! Zoals ik al zei een club moet keuzes maken. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 14:33 schreef Wonderdokter het volgende:Zat net even wat te lezen en toen zag ik de naam van Dos Santos staan, hij had op mij echt een goede indruk gemaakt op het WK met Mexico en ik had verwacht dat hij dit seizoen wel zou doorbreken bij zijn club. Ja het is een linksbuiten, ja daar hebben we er al meer van, ja ze blokkeren de jeugd. Maar deze jongen is 22 jaar, ervaring op het hoogste niveau en mag voor 4,5 mln weg. Denk dat zijn salariseisen wel een probleem zouden kunnen worden maar als el hammie weg is is dat ook weer opgelost Neymar schijnt ook een goede te zijn. Dan hoop ik toch dat Ajax hem haalt ipv dos santos. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Volgens mij gaat Ajax echt geen links of rechtbuiten meer kopen, alleen Sigthorssson komt er nog bij en alleen als er iets weggaat, dan weer kopen een speler, mits in de jeugd iets rondloopt. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 14:58 schreef thomASS het volgende:[..] Neymar schijnt ook een goede te zijn. Dan hoop ik toch dat Ajax hem haalt ipv dos santos. ik hoop dat jullie allemaal een geintje maken? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote: Ik wel, hij niet :p |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 14:58 schreef BRW het volgende:Nu El Hamdaoui nog verkopen en aangezien de Boer Aissati liever niet ziet komen in de voorbereiding ook maar verkopen. Erg jammer, ik was en ben, nog steeds gecharmeerd van deze jonge intelligente en technische voetballer. Maar net zoals meerdere spelers die bij Ajax debuteerde heeft hij het niet gered. Voor hem kun je nog wel een (kleine) transfersom ontvangen. Ik lees in aantal posts dat mensen verbaasd zijn over het feit dat Suk weg gedaan is. Deze jongen is een keer aan komen waaien en heeft toen een contract gekregen tot juni 2011. De Boer zag het schijnbaar niet in hem zitten en heeft hem dus geen contractverlenging aangeboden. Duidelijker kan je dus niet zijn als club! Daarbij moet je keuzes maken.. Ik kan deze zet wel begrijpen. En mocht Suk het gaan maken bij FC Groningen dan zal iedereen wel weer gaan stuiteren. Maarja, so be it! Zoals ik al zei een club moet keuzes maken. Ook ik vind het jammer dat Aisatti geen kans krijgt in Ajax 1. Had hem graag onder de Boer zien spelen en dan is het aan Aissati om zich in de kijker te spelen. Dacht overigens dat Aissati bij Vitesse had getekend.
Wat betreft Suk hiervan vind ik het gewoon jammer dat hij zich niet een jaar mag laten zien in de nederlandse competitie. Dit soort jongens, die van zo ver komen, hebben in het begin altijd last van aanpassingsproblemen. Bij Ajax moet je er meteen staan, dus die druk heeft hij ook gehad. Één jaar verhuren, liefst bij een club zonder druk, en dan laten wennen aan de eredivisie. Hij heeft in ieders geval laten zien dat hij iets kan, want anders kreeg hij geen contract toch? Weggeven kan altijd nog. |
|
|
|
|
Wonderdokter
|
|
|
quote: Neymar is onbetaalbaar en die Dos Santos niet, hij heeft het niet gered bij Barca en nu niet bij Spurs dus misschien een niveau lager spelen maar toch CL? Ach zal wel aan mij liggen dat ik denk dat ze zijn salaris kunnen betalen :P |
|
|
|
|
busje440
|
|
|
vermoedelijke opstelling.wie weet het |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 16:22 schreef Wonderdokter het volgende:[..] Neymar is onbetaalbaar en die Dos Santos niet, hij heeft het niet gered bij Barca en nu niet bij Spurs dus misschien een niveau lager spelen maar toch CL? Ach zal wel aan mij liggen dat ik denk dat ze zijn salaris kunnen betalen :P Idd 4,5 miljoen is niet veel. salaris zal niet zo heeeeel veel zijn en hij kan zich bij ajax misschien wel weer op topniveau spelen. Daarnaast speelt ajax idd cl.. iets wat zeker meerwaarde heeft |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ajax had nooit die Jansen moeten kopen,is geen Ajax speler maar een thyphus lijer. Die ijslander hoeft van mij ook niet te komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juni 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 22:58 schreef Nenam_tiL het volgende:Ajax had nooit die Jansen moeten kopen,is geen Ajax speler maar een thyphus lijer. Die ijslander hoeft van mij ook niet te komen. ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je vergist je flink kerel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 14:58 schreef BRW het volgende:AZ heeft Boymans binnen gehengeld. Ik vermoed dat de komst van Sigthorsson op korte termijn bekend gemaakt gaat worden. http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/170170/Content_AZ_legt_Boymans_voor_vier_jaar_vast.htmlIk las net dat Boca Juniors Cvitanich willen huren, meteen DOEN! Als ik het artikel mag geloven dan zouden de gesprekken ver gevorderd zijn. Nu El Hamdaoui nog verkopen en aangezien de Boer Aissati liever niet ziet komen in de voorbereiding ook maar verkopen. Erg jammer, ik was en ben, nog steeds gecharmeerd van deze jonge intelligente en technische voetballer. Maar net zoals meerdere spelers die bij Ajax debuteerde heeft hij het niet gered. Voor hem kun je nog wel een (kleine) transfersom ontvangen. Ik lees in aantal posts dat mensen verbaasd zijn over het feit dat Suk weg gedaan is. Deze jongen is een keer aan komen waaien en heeft toen een contract gekregen tot juni 2011. De Boer zag het schijnbaar niet in hem zitten en heeft hem dus geen contractverlenging aangeboden. Duidelijker kan je dus niet zijn als club! Daarbij moet je keuzes maken.. Ik kan deze zet wel begrijpen. En mocht Suk het gaan maken bij FC Groningen dan zal iedereen wel weer gaan stuiteren. Maarja, so be it! Zoals ik al zei een club moet keuzes maken. Eens met alles wat je zegt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 16:22 schreef Wonderdokter het volgende:[..] Neymar is onbetaalbaar en die Dos Santos niet, hij heeft het niet gered bij Barca en nu niet bij Spurs dus misschien een niveau lager spelen maar toch CL? Ach zal wel aan mij liggen dat ik denk dat ze zijn salaris kunnen betalen :P Tussen kunnen en willen zit een wezenlijk verschil. VErder is het wel een heel groot talent en als ze hem voor dat geld zouden kunnen halen moeten ze dat zeker doen, ik ben alleen wel van mening dat een speler waarvan je niet weet of hij zal doorbreken ( hij is al 22) niet de ddurst betaalde speler van je selectie behoort te zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 22:58 schreef Nenam_tiL het volgende:Ajax had nooit die Jansen moeten kopen,is geen Ajax speler maar een thyphus lijer. Die ijslander hoeft van mij ook niet te komen. Wat hou ik toch veel van je.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Als ik vi moet geloven dan krijg je gelijk.. Maar als ze Strootman en Mertens krijgen dan zal dat alles zijn gok ik. Of ze moeten van ons belastinggeld ook Wijnaldum kopen. Maar dan nog kan ik niet zeggen dat ze dan een beter team als ons hebben. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik weet zeker dat jullie later in dit seizoen anders praten over Janssen. Gelukkig is Frank onze trainer die heeft er wel kijk op! Ben wel blij met bikkeltje Janssen tussen die lieve jongetjes, weet zeker dat hij een aantal vrije trappen in 1 keer in ramt. Wat betreft die Ijslander heb ik ook mijn vraagtekens, hoop dat hij die snel weg neemt. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Matavs! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 23:37 schreef JOOD het volgende:[..] Als ik vi moet geloven dan krijg je gelijk.. Maar als ze Strootman en Mertens krijgen dan zal dat alles zijn gok ik. Of ze moeten van ons belastinggeld ook Wijnaldum kopen. Maar dan nog kan ik niet zeggen dat ze dan een beter team als ons hebben. Als je niet weet waar je over praat wat dat belastinggeld betreft, kun je beter je mond dichthouden en er geen oordeel over geven. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2011 - 23:42 schreef remco k het volgende:[..] Als je niet weet waar je over praat wat dat belastinggeld betreft, kun je beter je mond dichthouden en er geen oordeel over geven. Leg uit dan.. Gemeente, provincie, rijk toch? Wij betalen belasting aan het rijk die dat op hun beurt weer verdelen over provincies en zei over gemeenten toch? En de gemeente steunt psv, dus met onze centen.. Als ik het fout heb dan hoop ik dat je het uitlegt, dan kan ik er iets van leren :) |
|
|
|