|
|
baco74
|
|
|
Urby bedankt, Urby bedankt, Urby,Urby,Urby bedankt.
Zijn transfer is nu naar twee-een-half miljoen opgelopen. Toch aardig wat geld voor iemand die nog maar een half jaar contract bj ons had en bij Milan gister weer op de tribune zat. Dat laatste gun ik hem niet. Hij is een te leuke voetballer om niet opgesteld te worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: 750 duizend maar hoor. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah flikker op man ,ben net wakker man!!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Mogguh, neem een lekker bakkie. Vroeg op........beker-kriebels? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: morrege!tsja,weet het eigenlijk niet man...niet zenuwachtiger dan anders voor een wedstrijd eigenlijk...ik vind het ook niet zo heel erg belangrijk man!volgende week veel belangrijker!!!!maar ben wel benieuwd in ieder geval....ik denk niet dat we gaan winnen!!!!jij? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 06:51 schreef joduh het volgende:[..] morrege!tsja,weet het eigenlijk niet man...niet zenuwachtiger dan anders voor een wedstrijd eigenlijk...ik vind het ook niet zo heel erg belangrijk man!volgende week veel belangrijker!!!!maar ben wel benieuwd in ieder geval....ik denk niet dat we gaan winnen!!!!jij? Ik ben ook nog niet echt in de waan van de wedstrijd van vandaag. Zal wel komen als de wedstrijd begint. Volgens mij nemen die tukkies het een stuk serieuzer als ons. Nog niet veel meegemaakt zeker in het oosten. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 06:54 schreef baco74 het volgende:[..] Ik ben ook nog niet echt in de waan van de wedstrijd van vandaag. Zal wel komen als de wedstrijd begint. Volgens mij nemen die tukkies het een stuk serieuzer als ons. Nog niet veel meegemaakt zeker in het oosten. fc pony heeft volgens mij maar 2 of 3 x de beker gewonnen en dat is voor zo,n cluppie natuurlijk heel wat om die te winnen he? ik heb zelfs het gevoel dat het en draak van een wedstrijd gaat worden man........... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 06:42 schreef baco74 het volgende:Urby bedankt, Urby bedankt, Urby,Urby,Urby bedankt. Zijn transfer is nu naar twee-een-half miljoen opgelopen. Toch aardig wat geld voor iemand die nog maar een half jaar contract bj ons had en bij Milan gister weer op de tribune zat. Dat laatste gun ik hem niet. Hij is een te leuke voetballer om niet opgesteld te worden. ben het met je eens dat hij niet op de bank moet zitten,maar goed,ook wist hij dat toen hij voor ac milan koos he?en elke maand dat zijn salaris binnen komt zit hij natuurrlijk wel heeeeel erg blij op de bank thuis he??? hahaha |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 06:59 schreef joduh het volgende:[..] fc pony heeft volgens mij maar 2 of 3 x de beker gewonnen en dat is voor zo,n cluppie natuurlijk heel wat om die te winnen he? ik heb zelfs het gevoel dat het en draak van een wedstrijd gaat worden man........... Wij doen het altijd goed in die badkuip. Ik hoop dat het vandaag een spektakel met veel doelpunten wordt, eentje meer voor ons,natuurlijk. Gezien de belangen zal het volgende echt een schaakspel worden,maar dan spelen we thuis en moet het ook te doen zijn. Ik denk dat de winaar van vandaag, volgende week de meeste kans maakt. Gewoon een gevoel. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en ik denk dat het fanatisme en het lepe van jansen of ruis de doorslag gaat geven.........dat zijn killers man,die hebben wij niet.......... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 07:01 schreef joduh het volgende:[..] ben het met je eens dat hij niet op de bank moet zitten,maar goed,ook wist hij dat toen hij voor ac milan koos he?en elke maand dat zijn salaris binnen komt zit hij natuurrlijk wel heeeeel erg blij op de bank thuis he??? hahaha Denk jij dat Urby daar volgend jaar nog zit? of zullen ze hem dan wel meer gaan gebruiken. Ik hoop dat ze hem het eea beloofd hebben anders kan ie beter verkassen. Voor een voetballer als Urby is salaris ook niet alles.....wel veel. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 07:07 schreef joduh het volgende:en ik denk dat het fanatisme en het lepe van jansen of ruis de doorslag gaat geven.........dat zijn killers man,die hebben wij niet.......... Denk je dat voor beide wedstrijden? Kom op man, je lult me in een dip. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maar aan de andere kant,ik liep hier op het forum in januari het hardst te schreeuwen dat het kampioenschap verkocht was...hahah dus dat we nog zo ver zijn gekomen vind ik al knap man.....hahahah met luis er nog bij hadden we gewoon al 4 punten los gestaan nu..........en de derde ster gehad!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 07:09 schreef joduh het volgende:maar aan de andere kant,ik liep hier op het forum in januari het hardst te schreeuwen dat het kampioenschap verkocht was...hahah dus dat we nog zo ver zijn gekomen vind ik al knap man.....hahahah met luis er nog bij hadden we gewoon al 4 punten los gestaan nu..........en de derde ster gehad!!!!!! 100% eens. We zijn net als vorig jaar weer sterk teruggekomen en laten het pas zien als we kansloos geacht worden. Ik denk ook dat we die *** al hadden als we Urby en Luis nog hadden en Steek niet geblesseerd geraakt was. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 07:15 schreef baco74 het volgende:[..] 100% eens. We zijn net als vorig jaar weer sterk teruggekomen en laten het pas zien als we kansloos geacht worden. Ik denk ook dat we die *** al hadden als we Urby en Luis nog hadden en Steek niet geblesseerd geraakt was. let op baco!!!elke keer als het MOET,gaat er wat mis bij ons.........omdat we geen killers hebben.........maar ik hoop dat ik er verschrikkelijk naast zit man!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 07:18 schreef joduh het volgende:[..] let op baco!!!elke keer als het MOET,gaat er wat mis bij ons.........omdat we geen killers hebben.........maar ik hoop dat ik er verschrikkelijk naast zit man!!!!!!!!!!!!!!! Twente is in de algemene opinie favoriet, juist dan presteert Ajax verrassend. Dat Twente favoriet is vind ik vreemd, we winnen allebei steeds met een dosis geluk. Als je een ranglijst van na de winterstop zou maken dan staat Ajax 4 punten los, dus waarom hun favoriet zijn snap ik niet. Ze kunnen misschien beter voetballen maar maken dat niet altijd waar. Wij hebben dit seizoen tegen 'de grote clubs' matig gepresteerd. Kortom het kan alle kanten op. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Niets vreemds aan hoor. Ploeg als geheel speelt gewoon beter. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Niet als geheel beter dan Ajax, alleen Jansen en Ruiz maken dat verschil. Sinds het vertrek van Luis hebben we geen spelers meer die erboven uitstijgen zoals die twee. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Vooruit dan. De aanwezigheid van Theo en Bryan maakt dat de ploeg meer in balans is. Daarnaast is het alweer een poos geleden dat Ajax een goede wedstrijd heeft gespeeld. Die zal vast wel komen overigens. Liever volgende week dan vandaag... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 08:07 schreef Ikke_tikkie het volgende:Vooruit dan. De aanwezigheid van Theo en Bryan maakt dat de ploeg meer in balans is. Daarnaast is het alweer een poos geleden dat Ajax een goede wedstrijd heeft gespeeld. Die zal vast wel komen overigens. Liever volgende week dan vandaag... Ik vind dat Twente ook niet zo veel goede wedstrijden heeft gespeeld hoor. Maar als Ajax een benauwde zege (met een dosis geluk) in Heerenveen haalt en dat zelfde weekend wint Twente thuis ruim (zoals het hoort) van WillemII, zijn zij dan beter in vorm? Vam Ajax wordt gewoon meer verwacht, dus als Twente zijn wedstrijden met geluk wint wordt dat constant genoemd, maar als Ajax die geluk heeft dan noemen ze het Lucky Ajax. Tegen Heerenveen hebben we een hoop geluk gehad, maar Heerenveen heeft die wedstrijd ook een hoop geluk gehad. Was gewoon een open wedstrijd waar wij aan het langste eind trokken. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ik heb het niet specifiek over de wedstrijd tegen Heerenveen, zwak voetballen en toch winnen is al wat langer aan de gang. Ook bij Twente overigens. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 08:19 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ik heb het niet specifiek over de wedstrijd tegen Heerenveen, zwak voetballen en toch winnen is al wat langer aan de gang. Ook bij Twente overigens. Dat bedoel ik ook. Die speelronde was slechts een voorbeeld. Twente is bv koploper met scoren in de laatste 5 minuten, het staat bij hun met de rust 9 van de 10x nog 0-0. Twente is gewoon geduldig, en gokt op hun 2 toppers; tw Ruiz en Jansen. Ajax is koploper om eerst op achterstand te komen, om vervolgens zich toch weer terug te knokken. Vaak achter komen zegt wat over de instelling,zo van dat doen we ff, toch weer terug komen in de wedstrijd zegt wat over de mentaliteit. Dat laatste doen zij echt als team, al maakt de laatste tijd Micky ook veel verschil.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Mooi eigenlijk, Mickey die het verschil maakt in de Mickey Mouse League. ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 11:24 schreef Ikke_tikkie het volgende:Mooi eigenlijk, Mickey die het verschil maakt in de Mickey Mouse League. ;-) whahahhahahahhahahahahahahahahahhahhahhahahhahaahahahahahahah wat grappig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahhahahahahahahahahahahahahahah jezus man!!!!!!whaaAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH wat ben jij toch geestig! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ik kom iet meer bij!!!! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 06:51 schreef joduh het volgende:[..] morrege!tsja,weet het eigenlijk niet man...niet zenuwachtiger dan anders voor een wedstrijd eigenlijk...ik vind het ook niet zo heel erg belangrijk man!volgende week veel belangrijker!!!!maar ben wel benieuwd in ieder geval....ik denk niet dat we gaan winnen!!!!jij? EENS, EENS en nog eens eens... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 06:59 schreef joduh het volgende:[..] fc pony heeft volgens mij maar 2 of 3 x de beker gewonnen en dat is voor zo,n cluppie natuurlijk heel wat om die te winnen he? ik heb zelfs het gevoel dat het en draak van een wedstrijd gaat worden man........... Beide wedstrijden gaan heel saai worden, en beide keren trekken wij aan het kortste eind.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 07:01 schreef joduh het volgende:[..] ben het met je eens dat hij niet op de bank moet zitten,maar goed,ook wist hij dat toen hij voor ac milan koos he?en elke maand dat zijn salaris binnen komt zit hij natuurrlijk wel heeeeel erg blij op de bank thuis he??? hahaha Denk dat hij komend seizoen wel wat meer gaat spelen bij Milaan.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 12:05 schreef remco k het volgende:[..] Beide wedstrijden gaan heel saai worden, en beide keren trekken wij aan het kortste eind.. Een rampscenario Remco... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dit is wel het gevoel dat ik erover heb man, ik kan er niks anders van maken.. |
|
|
|