BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dat gepeupel in de breedte!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 08 mei 2011 - 09:13   quote  deeplink  
Wordt nu al een beetje moedeloos van het feit dat feyenoord altijd op zoek is naar versterkingen voor in de breedte!!
We kunnen daar een heel eerste divisie elftal mee opstellen...
als je nou genoeg geld tot je beschikking had zou ik zeggen meteen doen, maar als je minder te besteden hebt dan clubs als Utrecht, FC Groningen, SC Heerenveen, AZ en Vitesse waarom zoek je dan niet eerst de versterkingen voor de basis elftal?

Namen als: Nelom, Auassar, Schaken, Fernandez, Leerdam, Swerts, van Haaren, Simon, Darley en Cabral hebben we nu genoeg van!! Nu tijd voor gerichte "top"aankopen!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 08 mei 2011 - 09:14   quote  deeplink  
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Els
 Els - zondag 08 mei 2011 - 09:17   quote  deeplink  
Zeg maar, zoals Makaay, van Bronckhorst, De Cler en Landzaat. Tja.....
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 mei 2011 - 09:18   quote  deeplink  
Ja..Nu kan ik weer de dooddoener geld er in gooien....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 mei 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 09:13 schreef El Jardinero het volgende:
Wordt nu al een beetje moedeloos van het feit dat feyenoord altijd op zoek is naar versterkingen voor in de breedte!!
We kunnen daar een heel eerste divisie elftal mee opstellen...
als je nou genoeg geld tot je beschikking had zou ik zeggen meteen doen, maar als je minder te besteden hebt dan clubs als Utrecht, FC Groningen, SC Heerenveen, AZ en Vitesse waarom zoek je dan niet eerst de versterkingen voor de basis elftal?

Namen als: Nelom, Auassar, Schaken, Fernandez, Leerdam, Swerts, van Haaren, Simon, Darley en Cabral hebben we nu genoeg van!! Nu tijd voor gerichte "top"aankopen!!
Kom eens met genoeg geld over de brug van!
Je moet nu een team zien te smeden van net niet spelers en daar als team een topprestatie mee leveren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2011 door Feyenoord till i die --
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 08 mei 2011 - 09:34   quote  deeplink  
Laat ik het zo zeggen... met makaay en Gio werd er geen succes geboekt. daar staat wel tegenover dat er beduidend meer shirts over de toonbank gingen dan de afgelopen jaar!
Een compensatie vorm van inkomsten is inkomsten uit merchandising en recettes! 1 of 2 namen in een team waarin mensen zich mee kunnen identificeren verhoogd deze 2 inkomsten... ik zie mezelf nog niet lopen met een shirt van feyenoord met fernandez of nelom achterop..... laat staan mijn zoontje/dochter! Dat was jaren geleden anders met Kuyt, Kalou, Bosvelt, Makaay, van Hooydonk, Gio enz.
Els
 Els - zondag 08 mei 2011 - 09:38   quote  deeplink  
Feyenoord is niet zo goed in marketing, al schijnen we daar wel een directeur voor te hebben.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 mei 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 09:34 schreef El Jardinero het volgende:
Laat ik het zo zeggen... met makaay en Gio werd er geen succes geboekt. daar staat wel tegenover dat er beduidend meer shirts over de toonbank gingen dan de afgelopen jaar!
Een compensatie vorm van inkomsten is inkomsten uit merchandising en recettes! 1 of 2 namen in een team waarin mensen zich mee kunnen identificeren verhoogd deze 2 inkomsten... ik zie mezelf nog niet lopen met een shirt van feyenoord met fernandez of nelom achterop..... laat staan mijn zoontje/dochter! Dat was jaren geleden anders met Kuyt, Kalou, Bosvelt, Makaay, van Hooydonk, Gio enz.
Staan die inkomsten in verhouding met de salarissen en maken die de transferbedragen goed?
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 08 mei 2011 - 09:48   quote  deeplink  
normaal gesproken wel! Kuyt heeft zijn naam goed aan Feyenoord verkocht... Van Hooydonk idem.
Andere kant is Real Madrid en andere teams werken al jaren zo... Beckham ging naar Real Madrid en binnen 1 maand hadden ze zijn transferbedrag al dubbel en dwars terug verdiend. een weekje Azie en de shirts met zijn naam gingen als zoete broodjes de toonbank over... tevens de seizoenskaarten volledig uitverkocht. Dat noem ik nog eens slim zaken doen en durven investeren! en niet net zoals Jacobs en de zijne hebben gedaan, door "uitgerangeerde" toppers binnen te halen!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 mei 2011 - 09:51   quote  deeplink  
Dacht je er toen ook zo over??
zo ja, was je waarschijnlijk de enige!
Zelfs in 020 dachten ze dat wij kampioen werden!
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 08 mei 2011 - 09:59   quote  deeplink  
Ja toen dacht ik er ook zo over, ben nooit een fan geweest van Makaay! al heeft ie me wel positief verbaasd tijdens zijn verblijf...
Castaignos had het kunnen worden onder de jongere, maar die vertrekt! ik zou zelf ook niet weten wie zo'n speler kan zijn... maar men moet een echte personality gaan halen. Iemand die het uitstraalt van ik ben Feyenoord!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 mei 2011 - 10:00   quote  deeplink  
Nog een keer!
VAN WELK GELD????
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 08 mei 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Zijn genoeg mensen/banken die bij een investering een gegarandeerd rendement willen ontvangen.. denk je dat Real Madrid, Barcelona, Man United en zelfs Ajax en PSV het geld van hun eigen rekening afhalen om een topper aan te trekken??? alleen het probleem is dat er zoveel mensen met geld binnen Feyenoord op een zijspoor zijn gezet door personen intern!! Zelfs banken durven het momenteel niet omdat de constructies ondoorzichtig zijn binnen feyenoord en dat was in de tijd van van den herik absoluut niet het geval!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 mei 2011 - 10:12   quote  deeplink  
+1`

Klopt maar wat doe je daar aan!
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 08 mei 2011 - 10:15   quote  deeplink  
Dan denk ik alleen al de juiste mensen op de juiste plek... en misschien eens functioneringsgesprekken gaan voeren??!! Mensen met charisma en invloed en kennis van zaken aan de top! en natuurlijk resultaat op het veld, europees voetbal is al stap 1 in de goede richting...
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 mei 2011 - 10:22   quote  deeplink  
We hebben geen geld... We kunnen alleen maar mensen halen die graties zijn..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 mei 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 10:15 schreef El Jardinero het volgende:
Dan denk ik alleen al de juiste mensen op de juiste plek... en misschien eens functioneringsgesprekken gaan voeren??!! Mensen met charisma en invloed en kennis van zaken aan de top! en natuurlijk resultaat op het veld, europees voetbal is al stap 1 in de goede richting...
Is een uitgemolken onderwerp.
Je moet roeien met de riemen die je hebt!
Heb ook mijn mening over de leiding maar er verandert niet veel dus moet je het maar slikken!
overigens zou dat ook niet direct zoden aan de dijk zetten!
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 08 mei 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 10:22 schreef Stylzz het volgende:
We hebben geen geld... We kunnen alleen maar mensen halen die graties zijn..
Tja en dezelfde deken ligt al jaren over het bestuur en directie!! Dan kom je inderdaad niet verder....
als je nou eerst eens gaat denken, hoe genereren we weer meer omzet en wat kunnen nog wel, door alleen maar te roepen we kunnen niks er is geen geld, beste jeugd van nederland enz.

Een top bestuurder is inventief en zoekt mogelijkheden wat wel kan.... is maar een idee hoor!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 mei 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 10:29 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Tja en dezelfde deken ligt al jaren over het bestuur en directie!! Dan kom je inderdaad niet verder....
als je nou eerst eens gaat denken, hoe genereren we weer meer omzet en wat kunnen nog wel, door alleen maar te roepen we kunnen niks er is geen geld, beste jeugd van nederland enz.

Een top bestuurder is inventief en zoekt mogelijkheden wat wel kan.... is maar een idee hoor!!
nee, dat is nu juist waar t mis gegaan is.
Er was geen geld, maar men dacht door namen te halen championsleague te kunnen halen en daardoor geld te genereren.

Nou we hebben allemaal gezien waar dat toe heeft geleid...
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 mei 2011 - 10:34   quote  deeplink  
ohja en die creatieve oplossingen zijn er ook bedacht..
aandelen, talentpools. Noem het maar.

Allemaal kansloos.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 08 mei 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 10:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee, dat is nu juist waar t mis gegaan is.
Er was geen geld, maar men dacht door namen te halen championsleague te kunnen halen en daardoor geld te genereren.

Nou we hebben allemaal gezien waar dat toe heeft geleid...
Dat had mede te maken met het feit dat een zaakwaarnemer behoefte had aan wat extra "zwart" geld! en toevallig zijn gehele portefeuille aanbood aan Feyenoord.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 08 mei 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 10:34 schreef Stylzz het volgende:
ohja en die creatieve oplossingen zijn er ook bedacht..
aandelen, talentpools. Noem het maar.

Allemaal kansloos.
en door wie zijn die bedacht???? dat bedoel ik!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 08 mei 2011 - 10:45   quote  deeplink  
Er zijn hier een aantal Forumleden die je maar beter niet het financieel beheer van Feyenoord in handen kunt geven.

NU NOG EEN KEER: de komende 3 jaar nog tering naar de nering.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 08 mei 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 10:45 schreef FR-Henk het volgende:
Er zijn hier een aantal Forumleden die je maar beter niet het financieel beheer van Feyenoord in handen kunt geven.

NU NOG EEN KEER: de komende 3 jaar nog tering naar de nering.
LAAT IK HET OOK NOG 1 KEER ZEGGEN: van berusting wordt je niet beter!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 08 mei 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 10:57 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

LAAT IK HET OOK NOG 1 KEER ZEGGEN: van berusting wordt je niet beter!!!
NEEE! (hehehe). Maar waar haal je plotseling geld vandaan, he.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 08 mei 2011 - 11:05   quote  deeplink  
Met de juiste mensen..... weet zeker dat buiten Pim B. echte meerdere zijn die niet zo nodig in de schijnwerper hoeven te staan en weten hoe je een voetbalbedrijf moet leiden op weg naar boven!! uiteraard met genoeg connecties en geluk...
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 08 mei 2011 - 11:28   quote  deeplink  
Vanwege het gebrek aan middelen is het niet slecht de eigen talenten en die van Excelsior door de zeef te doen. Ondertussen sparen voor de aankoop van een echt goede speler.
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 mei 2011 - 11:58   quote  deeplink  
Precies. Gewoon nog 1 middelmatig jaar, en daarna steeds hoger.
Ik heb volgens mij begin dit seizoen horen roepen dat t nog minstens 5 jaar duurt voor Feyenoord terug is waar t hoort. 10 jaar was misschien zelfs realistischer.
Germen
 Germen - zondag 08 mei 2011 - 13:00   quote  deeplink  
Als Feyenoord dit team vast kan houden en je haalt een redelijke/goede spits die nog niet echt bekend is; ben ik er van overtuigd dat we volgend jaar echt om plek5 kan vechten!!
Deze jongens weten nu wat spelen in de Kuip is, en ze spelen al een mooie tijd samen, denk dat we straks de vruchten er vanaf kunnen plukken! Zou het niet mooi zijn als Feyenoord een team heeft met heel veel Nederlanders (eigen kweek) goedkoop team dat mee kan doen met de eerste 5! En ja ook met Mario Been het zou niet goed wezen om hem er nu voor weg tehalen, met een ander ben je weer terug bij af!
Milo
 Milo - zondag 08 mei 2011 - 13:04   quote  deeplink  
dit topic is slaapverwekkend! weltrusten!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 08 mei 2011 - 14:03   quote  deeplink  
al zo oud dat je aan een middag dutje toe bent?
Milo
 Milo - zondag 08 mei 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 14:03 schreef Jappie_FEY het volgende:
al zo oud dat je aan een middag dutje toe bent?
yep,sorry ;) 2 kids moederdag ik ben kapot!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 mei 2011 - 19:26   quote  deeplink  
Ik ken het verhaal!!
Misschien een lijntje??
Collin
 Collin - zondag 08 mei 2011 - 19:56   quote  deeplink  
Dat jullie nog steeds na al die vage, nutteloze en domme opmerkingen van steeds dezelfde bepaalde mensen, gewoon rustig antwoord blijven geven. respect hoor
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 08 mei 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 09:17 schreef Els het volgende:
Zeg maar, zoals Makaay, van Bronckhorst, De Cler en Landzaat. Tja.....
Nee het is nu tijd om v Nistelrooij, Melchiot, Seedorf en jimmy floyd hasselbaink te halen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2011 door RedDevil1990 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
+1 Hehehehhhehehe!
Milo
 Milo - maandag 09 mei 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 19:56 schreef Collin het volgende:
Dat jullie nog steeds na al die vage, nutteloze en domme opmerkingen van steeds dezelfde bepaalde mensen, gewoon rustig antwoord blijven geven. respect hoor
dank je!
ZeikerT
 ZeikerT - maandag 09 mei 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 09:34 schreef El Jardinero het volgende:
Laat ik het zo zeggen... met makaay en Gio werd er geen succes geboekt. daar staat wel tegenover dat er beduidend meer shirts over de toonbank gingen dan de afgelopen jaar!
Een compensatie vorm van inkomsten is inkomsten uit merchandising en recettes! 1 of 2 namen in een team waarin mensen zich mee kunnen identificeren verhoogd deze 2 inkomsten... ik zie mezelf nog niet lopen met een shirt van feyenoord met fernandez of nelom achterop..... laat staan mijn zoontje/dochter! Dat was jaren geleden anders met Kuyt, Kalou, Bosvelt, Makaay, van Hooydonk, Gio enz.
Nou is het alweer ff geleden maar Fernandez noemen in een zin met Nelom???
Waar zat jij toen Fernandez nog speelde... Volgens mij is Fernandez een héél belangrijke speler voor Feyenoord. (mits fit)
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 09 mei 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 16:40 schreef ZeikerT het volgende:

[..]

Nou is het alweer ff geleden maar Fernandez noemen in een zin met Nelom???
Waar zat jij toen Fernandez nog speelde... Volgens mij is Fernandez een héél belangrijke speler voor Feyenoord. (mits fit)
Fernandez en Fernandes zijn twee heel andere spelers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dat gepeupel in de breedte!!









0.0095081