BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui aanbieding van PSV en Villareal op zak??

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Gruber
 Gruber - zondag 08 mei 2011 - 11:59   quote  deeplink  
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/12401/el-hamdaoui-heeft-aanbiedingen-van-psv-en-villarreal-op-zak/

Is dit absolute onzin of zou het wel eens waar kunnen zijn dat PSV zich gaat melden voor El Hamdaoui? Lijkt me toch sterk dat zijn voorkeur in Eindhoven ligt in plaats van de nieuwe aanvalsleider van Villareal te worden. Dacht dat hij vorig jaar eigenlijk ook al nar het buitenland wou vertrekken? Komt in ieder geval wel goed met een vertrek van El Hamdaoui deze zomer voor rond de 5 miljoen.
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Zou heel mooi zijn.
AFCAMylife
 AFCAMylife - zondag 08 mei 2011 - 12:03   quote  deeplink  
strik erom en opflikkeren!
Benno
 Benno - zondag 08 mei 2011 - 12:04   quote  deeplink  
El hamda Wie?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 08 mei 2011 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 12:01 schreef remco k het volgende:
Zou heel mooi zijn.
Yep. Maar ik twijfel sterk aan het waarheidsgehalte van alle berichten rondom belangstelling voor Mounir.
remco k
 remco k - zondag 08 mei 2011 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 mei 2011 - 12:09 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Yep. Maar ik twijfel sterk aan het waarheidsgehalte van alle berichten rondom belangstelling voor Mounir.
Inderdaad, zal weer een spannende zomer worden, al zijn er maar twee spelers waarvan ik echt bang ben dat ze vertrekken, Vertonghen en v/d Wiel. Steek heb ik me al bij neergelegd...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: El Hamdaoui aanbieding van PSV en Villareal op zak??

0.0052418