|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ronald de Boer bekleedt volgend seizoen zo goed als zeker een functie bij Ajax. Dat vertelt hij in een gesprek met AT5.
In een gesprek met het Amsterdamse AT5 vertelt de broer van Ajax-hoofdtrainer Frank de Boer dat hij komend seizoen zo goed als zeker een functie gaat krijgen bij Ajax. Hoogstwaarschijnlijk wordt hij jeugdcoach bij de Amsterdammers.
De Boer gaat eerst proberen de cursus Oefenmeester I te halen. Vervolgens wil hij doorstromen naar de cursus Coach Betaald Voetbal. Zijn uiteindelijke doel is om, net als zijn broer Frank, hoofdtrainer te worden.
Dat liet de oud-international al eerder doorschemeren in Voetbal International. De Boer liet weten zijn trainerscarriere rustig te willen opbouwen. "Ik wil het geleidelijk doen, stap voor stap, zoals Frank het ook doet. Dat lijkt me heel logisch. Ooit word ik hoofdtrainer, dat is duidelijk."
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2011/05/08/2476779/ronald-de-boer-zo-goed-als-zeker-functie-bij-ajax
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik denk dat Ronald nooit zo'n goeie trainer als Frank gaat worden. Frank is er 100% serieus mee bezig en waakt voor valkuilen....Ronald niet! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik zeg laat hem maar lekker bij Twente beginnen |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Al kan hij maar 1 speler zijn passeerbeweging leren, dan vind ik het al geslaagd. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Was vroeger een grote voetballer en ik hoop dat hij ook een grote trainer wordt. Ik wens hem veel suc6 in Amsterdam! Van harte welkom! Beter dan een amateurtrainer uit den Haag of iets dergelijks! |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Denk dat hij een goede opvolger van Frank kan zijn als hij er serieus mee bezig gaat en weet waar hij aan toe is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zie hem absoluut niet direct als de opvolger van Frank de Boer, ik zie daar liever en eerder mannen als Grim of Bergkamp voor.
Maar het is wel een goede zaak dat Ajax veel oud voetballers van de club de kans geeft om het vak eigen te maken binnen de club.. RdB lijkt mij ook redelijk geschikt, maar enkel de tijd zal het leren.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 17:48 schreef remco k het volgende:Ik zie hem absoluut niet direct als de opvolger van Frank de Boer, ik zie daar liever en eerder mannen als Grim of Bergkamp voor. Maar het is wel een goede zaak dat Ajax veel oud voetballers van de club de kans geeft om het vak eigen te maken binnen de club.. RdB lijkt mij ook redelijk geschikt, maar enkel de tijd zal het leren.. Eens.. |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 14:57 schreef alibabba het volgende:Ik denk dat Ronald nooit zo'n goeie trainer als Frank gaat worden. Frank is er 100% serieus mee bezig en waakt voor valkuilen....Ronald niet! Hoe kun je dat nou zeggen, hij moet nog beginnen met trainer worden :P Hij heeft nog geen enkel team kunnen trainen en je weet nu al dat hij er niet 100% mee bezig is?! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
De boertjes naar de hoertjes! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 11:42 schreef D.B. het volgende:[..] Hoe kun je dat nou zeggen, hij moet nog beginnen met trainer worden :P Hij heeft nog geen enkel team kunnen trainen en je weet nu al dat hij er niet 100% mee bezig is?! Je kan het wel zien doordat hij er half om half een beetje instapt.. |
|
|
|
|
sting
|
|
|
Jammer dat er altijdt weer gezeur is!
Iedereen loopt te roepen dat er Ajax mensen bij Ajax in de club moeten treden. Wordt Ronald de Boer aangetrokken om als (assistent) trainer te fungeren bij een jeugdelftal, schrijft de één; Hij is/wordt geen goede trainer! en de ander; omdat hij er half om half een beetje instapt?
Sorry maar dat zijn toch geen onderbouwende argumenten om nu al een conclusie te trekken over Ronald de Boer??
Als ik het mij goed kan herinneren zijn "trainers" als; Frank de Boer, Marco van Basten, John van 't Schip, John v/d Brom enz.. ook begonnen als (assistent) trainer bij een jeugdelftal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 15:11 schreef sting het volgende:Jammer dat er altijdt weer gezeur is! Iedereen loopt te roepen dat er Ajax mensen bij Ajax in de club moeten treden. Wordt Ronald de Boer aangetrokken om als (assistent) trainer te fungeren bij een jeugdelftal, schrijft de één; Hij is/wordt geen goede trainer! en de ander; omdat hij er half om half een beetje instapt? Sorry maar dat zijn toch geen onderbouwende argumenten om nu al een conclusie te trekken over Ronald de Boer?? Als ik het mij goed kan herinneren zijn "trainers" als; Frank de Boer, Marco van Basten, John van 't Schip, John v/d Brom enz.. ook begonnen als (assistent) trainer bij een jeugdelftal. Echt volkomen onzin wat je zegt..De discussie is hier trouwens ook al eerder gevoerd waarbij diverse mensen wel degelijk goed bergumenteerde dingen hebben gepost.
Ronald de Boer doet extreem lakoniek over het wel/geen trainer worden bij Ajax. Als je ergens over praat wat je graag wil, dan mag dat best met wat enthousiasme, en dat zie ik er echt niet aan terug. Maar zoals ik eerder ook al zei, ik gun hem de kans wel, hij moet alleen wel snappen dat het niet vanzef gaat.. |
|
|
|
|
sting
|
|
|
Hoezo lakoniek? Waarom zou je op de feiten vooruit lopen?? En hoezo moet hij snappen dat het niet vanzelf gaat? Ongelofelijk hoe sommige mensen reageren hier! vraag me wel eens af hoe oud jullie zijn! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 17:37 schreef sting het volgende:Hoezo lakoniek? Waarom zou je op de feiten vooruit lopen?? En hoezo moet hij snappen dat het niet vanzelf gaat? Ongelofelijk hoe sommige mensen reageren hier! vraag me wel eens af hoe oud jullie zijn! Kijk het topic eens wat jezelf heb gestart over Maxwell en oordeel dan pas weer over een ander zijn leeftijd idioot....
Met lakoniek bedoel ik helemaal niet dat hij niet op de zaken vooruit wil lopen... Ronald doet heel erg makkelijk over het trainer worden, ziet zichzelf als de opvolger van Frank, en komt over alsof meneer het wel eventjes zal doen. Ook de opmerking dat hij het allemaal niet zo moeilijk vind helpt niet echt mee aan zijn geloofwaardigheid... |
|
|
|
|
sting
|
|
|
Je praat poep man. en wie is hier nu een idioot? Stakker!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je verzint iets dat helemaal niet waar is man, puur om een beetje de aandacht op een forum te trekken, toffe jongen hoor, denk je nu ook echt serieus dat er ook maar iemand is die je met dit soort dingen serieus neemt, geen bron of iets dergelijks.. Triest figuur.. |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
quote: +1000 Als Ronald Twente zon mooie club vind laat hem dan lekker daar trainen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Goede inhoudelijke reactie van je trouwens, was dat niet ies waar je net min of meer zelf over klaagde?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 11:42 schreef D.B. het volgende:[..] Hoe kun je dat nou zeggen, hij moet nog beginnen met trainer worden :P Hij heeft nog geen enkel team kunnen trainen en je weet nu al dat hij er niet 100% mee bezig is?! Ik ga puur af op gevoel, waarbij ik mijn mensenkennis gebruik. Maar of mijn mensenkennis wel klopt??? Ik zit wel vaak in de goede richting... |
|
|
|