|
|
sting
|
|
|
Zoals bekend staat Mounir in de belangstelling van enkele clubs. De vraagprijs van Mounir zou rond de 5 miljoen euro liggen.
Naar mijn idee maken ze wel verlies! Of moet AJAX genoegen nemen met 5 miljoen euro? |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
het is in principe gewoon een goeie voetballer met nog 4 jaar contract dus ik denk dat 7 miljoen wel een goede vraag prijs zou zijn zeker op zijn prestaties onder Jol |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 16:57 schreef Ajax-pwnt het volgende:het is in principe gewoon een goeie voetballer met nog 4 jaar contract dus ik denk dat 7 miljoen wel een goede vraag prijs zou zijn zeker op zijn prestaties onder Jol ik denk alleen niet dat je dat voor hem gaat ontvangen.... andere clubs weten ook dat hij al tijden in onmin leeft met ajax.... bovendien hebben ze ook gezien hoe snel hij als een verwend kind gaat reageren. Ik denk dat ajax als ze quite spelen het direct gaan doen. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
ik denk dat Ajax rond de 4 miljoen zal ontvangen. Dus dan maak je sws die komst van Sigthorsson al goed. |
|
|
|
|
KingLouie
|
|
|
Inderdaad, zo snel mogelijk verkopen die hap en van die 5 miljoen kan je de helft weer gebruiken voor Sigthorsson |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 17:01 schreef KingLouie het volgende:Inderdaad, zo snel mogelijk verkopen die hap en van die 5 miljoen kan je de helft weer gebruiken voor Sigthorsson Sigthorsson is denk ik wel 3 tot 4 |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
tja ik weet nog steeds niet of sigthorsson wel de juiste spits is voor Ajax, maar het is in ieder geval wel iemand die echt wil werken en niet zo'n enorm ego heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
5 miljoen is een mooi bedrag, Ajax heeft datzelfde betaald, en verliest dus enkel zijn salaris en tekengeld, maar dat zat in de begroting van afgelopen seizoen, verlies nemen daarin en gewoon door gaan |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 13:23 schreef sting het volgende:Zoals bekend staat Mounir in de belangstelling van enkele clubs. De vraagprijs van Mounir zou rond de 5 miljoen euro liggen. Naar mijn idee maken ze wel verlies! Of moet AJAX genoegen nemen met 5 miljoen euro? Is gekocht voor 5 miljoen. En ik las van de week op verschillende sites dat ajax volgens mij 4.5 voor hem vraag en dat de nummer 2 van turkije geintreseerd is. |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Maak er maar een prijsvraag voor, denk dat dat beter werkt. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
5 miljoen is te weinig. waar vind je zo een goede bankzitter! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Wat win je als je de prijs goed geraden heb dan? |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
gewoon weg voor 4 miljoen en haal de speler sigthorson van az ik weet zeker dat ajax er niet slechter van word |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Maar waarom heeft iedereen het over ene Sigthorson, als die Zuid-Afrikaan al naar Ajax gaat komen voor een prikkie? |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
quote: Een shirt uit de winkel van z´n broer, getekend door Hamdaoui ;) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Hoef ik niet dus ik zeg €10,- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
5m is prima en dat zullen ze wel minimaal voor hem krijgen. Remco heeft gelijk, je verliest alleen salaris en tekengeld, meer niet. Vergeet niet dat die eikel 1,5m per jaar verdient, dus hoe sneller hij weg is des te beter. Het is ook zonde van het shirt. |
|
|
|
|
roeliskoel
|
|
|
Als wisselgeld gebruiken, of je verlies nemen. Een verder verblijf bij Ajax is alleen maar verliesgevend, in alle opzichten. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 17:00 schreef Ajax-pwnt het volgende:ik denk dat Ajax rond de 4 miljoen zal ontvangen. Dus dan maak je sws die komst van Sigthorsson al goed. Zo werkt het dus niet. El Ham koste 5 miljoen. Je verkoopt hem voor 4 dus kost hij 6 miljoen plus veel salaris. Er zal iets van de transfersom van El Ham zijn afgeschreven. De komst van Sighthorsson komt daar nog eens bovenop. |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 12:47 schreef Brandje het volgende:[..] Zo werkt het dus niet. El Ham koste 5 miljoen. Je verkoopt hem voor 4 dus kost hij 6 miljoen plus veel salaris. Er zal iets van de transfersom van El Ham zijn afgeschreven. De komst van Sighthorsson komt daar nog eens bovenop. Huh? Ik kan vrij goed rekenen dacht ik, maar deze hogeschool wiskunde ontgaat mij hoor ... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 12:52 schreef Nummer 14 het volgende:[..] Huh? Ik kan vrij goed rekenen dacht ik, maar deze hogeschool wiskunde ontgaat mij hoor ... Snap niet hoe hij ineens aan die 6 miljoen komt.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: 5 miljoen transfersom plus een miljoen verlies als je hem voor 4 miljoen verkoopt. Is niet zo heel moeilijk lijkt mij Het verlies is dan wel een miljoen dat had ik er even bij moet zeggen. Plus dan moet je sigthorsson nog halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 12:55 schreef Brandje het volgende:[..] 5 miljoen transfersom plus een miljoen verlies als je hem voor 4 miljoen verkoopt. Is niet zo heel moeilijk lijkt mij Vriend, vergeet je niet dat er dan ook 4 miljoen voor terug wordt ontvangen? 5-4 = 1 tenminste wel toek ik nog op de lagere school zat. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 12:59 schreef Nummer 14 het volgende:[..] Vriend, vergeet je niet dat er dan ook 4 miljoen voor terug wordt ontvangen? 5-4 = 1 tenminste wel toek ik nog op de lagere school zat. Ik heb het erbij gezet. Ik was even onduidelijk |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
je hebt 5 gulden op de bank, koopt een zak appels voor 5 gulden, die vekoop je weer voor 4 gulden, hoeveel heb je dan nog over ??? :-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 13:00 schreef Nummer 14 het volgende:je hebt 5 gulden op de bank, koopt een zak appels voor 5 gulden, die vekoop je weer voor 4 gulden, hoeveel heb je dan nog over ??? :-) Niks, gulden bestaat niet meer.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote: toen ik op de lagere school zat nog wel |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Bij mij niet ;) Tenminste, ik zat in groep 2 of 3..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote: hahaha, in die tijd waren er nog geen groepen, maar gewoon klas 1 t/m 6. En toen leerde je nog echt rekenen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 13:06 schreef Nummer 14 het volgende:[..] hahaha, in die tijd waren er nog geen groepen, maar gewoon klas 1 t/m 6. En toen leerde je nog echt rekenen. Ik kreeg altijd rekenen van een groep hoger, dus bij mij valt dat wel mee ;) |
|
|
|
|
Nummer 14
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 13:08 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik kreeg altijd rekenen van een groep hoger, dus bij mij valt dat wel mee ;) Zegt dat iets over jou, of over de rest, of over het aangeboden nivo? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 13:12 schreef Nummer 14 het volgende:[..] Zegt dat iets over jou, of over de rest, of over het aangeboden nivo? Alledrie.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
we hebben 750.00 euro ontvangen van AC Milan voor de tribuneplaats van Urby dus we kunnen El Hampie voor ruim 4 miljoen snel verkopen is dat opgelost. |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
€ 5.000.000,00 en een zakje kauwgomballen.... Niet gek tocg!!?? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
3-5 miljoen. Weg met die vent. Voor dat geld Sigthorsson halen |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
Wanneer mogelijk investeren zo nog wat geld. en kopen ze met matavz meteen het kampioenschap. dit is de perfecte spits.
Maar elham rond de 5 miljoen ja.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2011 door flithje -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
EN EEN POT MOSTERD!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
per expres versturen naar Turkeye en met aflevergarantie en dan Sigthorsson kopen vind ik persoonlijk sterker in de 16 als Matazzii |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
genoegen nemen met 3miljoen?
Het zou een goeie deal zijn lijk mij Sigthorson voor El Hamdaoui :) |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
hahaha ik lees elke keer PRIJSVRAAG el hamdaoui :P kun je dan een tshirt met handtekening winnen? lekker om je reet mee af te vegen |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
voor die arrogante el hamdaoui krijgen wel wel 5 miljoen denk |
|
|
|