|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Chelsea maakt werk van Eriksen en Van der Wiel' (Algemeen Dagblad)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Cheslea aast op vd wiel en Eriksen. |
|
|
|
Eide
|
|
|
Het zal me benieuwen wat hier waar van is. Eriksen zo vervelend zijn als die vertrekt, en toch nog wel iets onverwacht. |
|
|
|
|
kevin23
|
|
|
12 miljoen voor van de wiel en 25miljoen voor eriksen wat vinden jullie? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Eriksen heeft zelf aangegeven, dat hij bij lange na nog niet is uitgeleerd bij Ajax en dat hij voorlopig nog niet weggaat. Ik ben er (bijna) zeker van dat hij blijft. Van der Wiel is een ander verhaal... |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 14:46 schreef kevin23 het volgende:12 miljoen voor van de wiel en 25miljoen voor eriksen wat vinden jullie? En dan kan je volgend jaar weer vanaf nul beginnen. Eriksen moet sowieso blijven, Van der Wiel mag bij een bod van +10 miljoen weg. |
|
|
|
|
KingLouie
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 14:55 schreef Yordee1 het volgende:[..] En dan kan je volgend jaar weer vanaf nul beginnen. Eriksen moet sowieso blijven, Van der Wiel mag bij een bod van +10 miljoen weg. Veel meer dan 10 of 12 miljoen zal je inderdaad niet meer voor hem krijgen.. En in Engeland roepen ze na een maand of 2 dan weer dat het een belachelijk koopje was voor zo'n voetballer terwijl ze daar het dubbele naar elkaar overmaken voor middelmatige spelers |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
10 miljoen krijg je ook niet voor v.d. Wiel hoor. Het is een verdediger. Ik denk dat Ajax voor 7 miljoen al niet mag klagen. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 16:45 schreef Eide het volgende:10 miljoen krijg je ook niet voor v.d. Wiel hoor. Het is een verdediger. Ik denk dat Ajax voor 7 miljoen al niet mag klagen. Als je 15miljoen vraagt komt die rus met 11 of 12 en dan direct accepteren:P of nog wat pingelen en 13 er uit slepen. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
v/d wiel is niet erg denk ik, maar eriksen zal wel een beetje rampzalig zijn! die moet kje ook nog niet verkopen, maar v/d wiel mag idd voor 10 + weg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax mag Eriksen ook gewoon niet verkopen, ook niet bij een bod van 25 miljoen euro, Eriksen heeft nog niks beweze bij Ajax behalve dat hij een goede voetballer is. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Speelde vandaag echt dramatisch.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: EENS !!!!!!!!!!!!! Goal van Janssen was zo slecht verdedigt door vd Wiel. Als ie 3 stappen naar binnen was gelopen, had ie de mogelijkheid van de steekpass eruit gehaald, nu strompelde hij 12 stappen achter zijn man aan......... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik hoop nu niemand te beledigen maar hoe van der wiel dit hele jaar heeft gespeeld vergeleke met vorig jaar dan moet je tog blij zijn als er nog een club is geintreseerd in die jongen Voor Eriksen is dit zn eerste jaar dat die het echt laat zien zou zonde zijn als die weg zou gaan |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 21:44 schreef RedDevil1990 het volgende:Ik hoop nu niemand te beledigen maar hoe van der wiel dit hele jaar heeft gespeeld vergeleke met vorig jaar dan moet je tog blij zijn als er nog een club is geintreseerd in die jongen Voor Eriksen is dit zn eerste jaar dat die het echt laat zien zou zonde zijn als die weg zou gaan Mij beledig je niet en je hebt gelijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
v/d Wiel gewoon behouden, die jongen is doodop, hij speelt in 600 dagen 120 wedstrijden met maar 11/2 week vakantie in de zomer en een week in de winterstop, in de sport is dat gewoon te weinig.. Volgend jaar zal hij weer vlammen, en dan verkopen we hem voor 18 miljoen + |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 21:59 schreef remco k het volgende:v/d Wiel gewoon behouden, die jongen is doodop, hij speelt in 600 dagen 120 wedstrijden met maar 11/2 week vakantie in de zomer en een week in de winterstop, in de sport is dat gewoon te weinig.. Volgend jaar zal hij weer vlammen, en dan verkopen we hem voor 18 miljoen + Volgend jaar is die 24. Ik denk niet dat er een club zal zijn die meer dan 18 miljoen gaat betalen voor een verdediger. En zeker niet 1 die zowat geen champions league ervaring heeft. Ik snap dat jij die jongen zoveel waard vind voor ajax maar voor bijv Barca, Real of ManU is die dat geld niet waard denk ik
Met een beetje geluk is die eriksen op dit moment 18 miljoen waard maar dat betwijfel ik ook |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 22:20 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Volgend jaar is die 24. Ik denk niet dat er een club zal zijn die meer dan 18 miljoen gaat betalen voor een verdediger. En zeker niet 1 die zowat geen champions league ervaring heeft. Ik snap dat jij die jongen zoveel waard vind voor ajax maar voor bijv Barca, Real of ManU is die dat geld niet waard denk ik Met een beetje geluk is die eriksen op dit moment 18 miljoen waard maar dat betwijfel ik ook 24 is juist een leeftijd waarop spelers op hun top beginnen te komen, en dus ook het duurst zijn. Hij heeft straks misschien 2 jaar CL ervarng, maar ook een WK met een finale in de benen. Vorig seizoen scheen er al een bod van 15 miljoen geweigerd te zijn door Ajax.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 22:24 schreef remco k het volgende:[..] 24 is juist een leeftijd waarop spelers op hun top beginnen te komen, en dus ook het duurst zijn. Hij heeft straks misschien 2 jaar CL ervarng, maar ook een WK met een finale in de benen. Vorig seizoen scheen er al een bod van 15 miljoen geweigerd te zijn door Ajax.. Ja op papier is die goed. Maar bekijk alle beelde van hem van dit jaar en je zal nooit geen 18 miljoen voor hem vangen. Hij kon vanavond Chadli niet eens de baas zijn dus hoe moet het dan als die tegenover Robben, Arshavin, David Villa, Di maria, C Ronaldo of messi. Denk dat die dan weinig de bal aanraakt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 22:37 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ja op papier is die goed. Maar bekijk alle beelde van hem van dit jaar en je zal nooit geen 18 miljoen voor hem vangen. Hij kon vanavond Chadli niet eens de baas zijn dus hoe moet het dan als die tegenover Robben, Arshavin, David Villa, Di maria, C Ronaldo of messi. Denk dat die dan weinig de bal aanraakt Daarom zeg ik ook dat het heel dom is om hem nu te verkopen, Ajax moet hem niet verkopen, veel plezier aanhem beleven komend seizoen, en dan verkopen.
Op het WK speelde hij trouwens Robinho en daarna Villa uit de wedstrijd.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 22:41 schreef remco k het volgende:[..] Daarom zeg ik ook dat het heel dom is om hem nu te verkopen, Ajax moet hem niet verkopen, veel plezier aanhem beleven komend seizoen, en dan verkopen. Op het WK speelde hij trouwens Robinho en daarna Villa uit de wedstrijd.. Brazilie heb ik niet gezien maar tegen Spanje vond ik niet dat die Villa de baas was. Maar dat komt misschien omdat ik toch meer met een spaans zonnebrilletje heb gekeken:P |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Wat mij bij Greg altijd opvalt is dat hij beter gaat spelen wanneer de lat hoog ligt, met name in Oranje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 22:43 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Brazilie heb ik niet gezien maar tegen Spanje vond ik niet dat die Villa de baas was. Maar dat komt misschien omdat ik toch meer met een spaans zonnebrilletje heb gekeken:P Villa heeft echt geen bal geraakt die wedstrijd, kijk het maar eens terug.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 22:43 schreef Ikke_tikkie het volgende:Wat mij bij Greg altijd opvalt is dat hij beter gaat spelen wanneer de lat hoog ligt, met name in Oranje. Volgende week dan een mooie kans voor hem.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 22:47 schreef remco k het volgende:[..] Villa heeft echt geen bal geraakt die wedstrijd, kijk het maar eens terug.. Bedoel je niet Torres? want dat was het hele wk een zaadbak Maarja maak niet de beste had alsnog gewonnen :D |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Volgende week dan een mooie kans voor hem.. FF melden op z'n Twitter? :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 22:48 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Bedoel je niet Torres? want dat was het hele wk een zaadbak Maarja maak niet de beste had alsnog gewonnen :D Ik kijk iedere wedstrijd (behalve vandaag) van Barcelona, ik weet echt het verschil tussen Villa en Torres wel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die mensen moeten zichzelf maar motiveren.. Ik kan niet eens twitteren man.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 22:50 schreef remco k het volgende:[..] Ik kijk iedere wedstrijd (behalve vandaag) van Barcelona, ik weet echt het verschil tussen Villa en Torres wel.. haha sorry hor wis niet dat je boos werd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: WHahahah... Boos?? haha dat wil jij helemaal niet zien man....:-) |
|
|
|