|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 21:06 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Nou ze lieten het ook weer gebeuren dat de tegenstander na een 0-2 voorsprong terugkwam. Te triest voor woorden. Ze lieten ook weer voor de zoveelste keer zowat alle spelers van de tegenstander vogelvrij lopen! Niet te geloven. Hoe kan je dit weggeven. Ik heb juist zoiets van Typisch Ajax om die wedstrijd volgende week ook weer te laten lopen. Zou me niks meer verbazen. Ze laten constant alles lopen! Was weer 1 grote slappe bende achterin. Vertonghen dramatisch. vd Wiel weer dramatisch. Onbegrijpelijk! Vertongen was een van de betere man en v/d wiel was inderdaad dramatisch alleen maar terug spelen is amper op de helft van twente geweest en laat zoals gewoonlijk weer een man in zijn rug weg lopen.maar volgende week gaan die tukkers de shit in geloof me AJAX veneder ze !!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Waarom neemt Aldeweireld niet die vrije trap inplaats van de Jong,want alle respect voor de Jong zijn werklust maar dat is dan ook alles. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Remco je bent wel heel gauw tevreden ?? ik heb niks positiefs kunnen ontdekken van de Jong maar misschien was ik op dat moment wel bier halen !!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
de toon is in elk geval al gezet... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 23:27 schreef nora het volgende:[..] Remco je bent wel heel gauw tevreden ?? ik heb niks positiefs kunnen ontdekken van de Jong maar misschien was ik op dat moment wel bier halen !!! Als hij de bal eens vrij had dan maakte hij een beslissing die een echte spits nooit zou nemen. Daar irriteer ik me altijd mateloos aan. Siem was gister barslecht als spits. Leuk tegen de " kleintjes " maar als we op hem moeten bouwen voorin dan gaat het niet goed komen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Weet je, ik was best blij dat Ajax het nog een beetje uit handen gaf, na die 2-0 dacht ik "oh nee, dit gaat wel heel makkelijk en straks denken ze te makkelijk over de volgende wedstrijd" Ik vond ze al een beetje nonchelanter worden na de 2-0. IK was bang dat als het snel 3-0 of meer zou worden, dat het een heel erg getergerd Twente zou ontvangen. Daarbij zouden de supporters er ook iets makkelijker over gaan denken, dus... Nee Ajax is getergerd en het publiek ook.. WE GAAN ZONDAG WINNEN!!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ik denk dat dit wel positief werkt uiteindelijk, een snellere en betere revanche kun je niet krijgen.
AJAX FOREVER!!!
AJAX FOREVER*** |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Hallo!? Het is maar de fucking beker. Tuurlijk ze hadden niet moeten verliezen. Maarja Zondag gaat Ajax sowieso winnen! *** |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Landskampioen 1-0 winst voor onze jongens dit wordt weer een vol Museumplein. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: JA ik denk dat dit wel goed is geweest voor dit Ajax, als ze hadden gewonnen en dik gewonnen, had kunnen gebeuren na de 2-0, dan hadden mensen als de Zeeuw, v/d Wiel, Alderweireld en Ebicilio er veel te makkelijk over gedacht volgende week en zouden ze echt met een andere instelling de wedstrijd inkomen. Dit zijn jongens die heel snel denken dat ze veel beter zijn als dat ze daadwerkelijk zijn. Deze spelers worden snel nonchalant en dat mag volgende week echt niet gebeuren. Als het volgende week 2-0 staat, dan weet ik zeker dat deze wedstrijd door hun hoofd zal spoken en dat ze alles zullen doen om dat tegen te gaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
speelde vermealen hier nog maar :) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ben geen fan van de Jong in de spits, maar ik moet zeggen dat ik hem eigenlijk heel erg goed vond gister. Van mij mag hij dat zondag ook zijn, maar ik vind het ook goed als die kleine man daar gaat staan en Anita wordt vervangen door de Jong op het middenveld |
|
|
|
|
flithje
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: haha, ja hoe kom ik daar nu weer bij, ga hem even bijwerken.. Alderweireld bedoelde ik. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Tjs stond hij daar maar met Verthongen... kon Alderweireld rechtsback, doet hij ook goed in het Belgische team |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2011 - 23:27 schreef nora het volgende:[..] Remco je bent wel heel gauw tevreden ?? ik heb niks positiefs kunnen ontdekken van de Jong maar misschien was ik op dat moment wel bier halen !!! Ik zeg ook nergens dat hij goed heeft gespeeld, toch is hij wel weer beslissend |
|
|
|