BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Zeeuw verbaasd over wissel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 16:14 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk Remco, Janssen zegt dat ze 1 op 1 gingen spelen, nou dan heeft Ajax het heel slecht uitgespeeld, want dan moet je gewoon over ze heen kunnen lopen, als je slim gaat voetballen.
Ajax werd gewoon op vrijwel iedere positie getroffen door een betere tegenstander...

Ik snap ook niet waarom veel mensen rondom ajax vinden dat er een goede wedstrijdis gespeeld. Als twente het iets beter uitspeeld en hun kansen hadden afgemaakt, dan hadden we met rust 5-2 achter gestaan..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 09 mei 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 16:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Hier ben ik het 200% niet mee eens, zelfs vroeger toen ik alle weken in het stadion zat, keek ik alle wesdtrijden op tv terug, ik zie veel meer op TV dan in het stadion, de opvatting dat men veel minder spelbeeld zou zien vind ik echt volkomen onzin..

Ik weet duidelijk wat ik zie, als na 40 minuten Wisgerhof ineens constant doordekt op Eriksen en de Jong met Douglas in gevecht laat (in de tweede helft wisselde dit trouwens af) en om de beurten landzaat Brama en Janssen naaste de Jong opduiken dan speelt Twente 1 tegen 1. Dit werd direct na de wedstrijd door Janssen bevestigd, en later door beide trainers en als ik het goed heb Vertonghen, maar dat kan ook de Zeeuw zijn geweest.

Overigens kijk ik op tv nauwelijks wat er met de bal gebeurt, en let juist op deze dingen.
IN het stadion zie je dit soort dingen vind ik veel beter, maar je heb wel gelijk, alleen vile mij dat via de TV niet echt op. Wel viel me op dat er steeds 1 doorkwam, maar dat kan ook als er veel positiewisselingen zijn. Dit is wel slecht gedaan van Ajax dan, want als ze 1 tegen 1 gaan spelen, dan moet je dat met de snelheid van Suljemani en Ebicilio veel beter uit kunnen spelen. Was heel risicovol, maar wel heel gedurft.
WillemS
 WillemS - maandag 09 mei 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 10:32 schreef adriu het volgende:
er was er maar een echt rijp voor een wissel Eriksen!
Beter opletten please, wat dacht u van van der Wiel, met stip de slechtste!!!!
Die kan wel een stapje hogerop, vind hij, om te gillen, volledig van de mad gespeeld door een eerste jaars eredivisie speler, om je kapot te schamen!
WillemS
 WillemS - maandag 09 mei 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 10:22 schreef verbrande harry het volgende:
het vreemde is hier hoor ik niemand over op dit forum,dus ik dacht ik kaart het zelf effe aan.
Harry je hebt gelijk, demy had niet gewisseld mogen worden, Eriksen, en van der wiel waren daar wel rijp voor, eriksen kan je beter wel laten staan, die heeft nog wel eens iets geniaals, van der wiel is echt hopeloos, hele jaar al!
WillemS
 WillemS - maandag 09 mei 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 13:00 schreef AFCAMylife het volgende:
we hebben verloren op basis van veerkracht en doorzettingsvermogen! Ze zullen mentaal beter moeten spelen in Amsterdam!
Klopt helemaal, daarom zeg ik, volgende week André Ooijer erbij en verthogen op het middenveld erbij, die Jansen uit de wedstrijd spelen!
Pietje
 Pietje - maandag 09 mei 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 16:42 schreef WillemS het volgende:

[..]

Harry je hebt gelijk, demy had niet gewisseld mogen worden, Eriksen, en van der wiel waren daar wel rijp voor, eriksen kan je beter wel laten staan, die heeft nog wel eens iets geniaals, van der wiel is echt hopeloos, hele jaar al!
Klopt inderdaad Willem. Hij is geen schim van de Gregory van het vorige seizoen. Hij is wel héél erg slecht uit het WK teruggekomen. Uit zo'n groot toernooi komen vaak spelers terug die daarna een terugslag krijgen, maar bij van der Wiel duurt het nu wel bijzonder lang!
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 16:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt inderdaad Willem. Hij is geen schim van de Gregory van het vorige seizoen. Hij is wel héél erg slecht uit het WK teruggekomen. Uit zo'n groot toernooi komen vaak spelers terug die daarna een terugslag krijgen, maar bij van der Wiel duurt het nu wel bijzonder lang!
Ik blijf volhouden, dat Martin Jol, de WK gangers na het behalen van de CL 2 weken op vakantie had moeten sturen...

Jij zal het zelf ook weleens hebben meegemaakt in je werk, als je te lang te veel werkt dan gaan je resultaten vanzelf achteruit, als je dan ook nog eens je vakantie moet overslaan, werkt dat ook nog tegen. Dit is denk ik bij v/d Wiel gebeurt, hij is gewoon niet 100% FRIS, hij zal best fit zijn, maar doordat hij niet fris is, kan hij niet zijn hoge niveau halen en blijft hij hangen op zijn onderniveau. Hierdoor weet ik ook zeker dat hij komend seizoen bij Ajax zou kunnen gaan vlammen..
Pietje
 Pietje - maandag 09 mei 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 16:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik blijf volhouden, dat Martin Jol, de WK gangers na het behalen van de CL 2 weken op vakantie had moeten sturen...

Jij zal het zelf ook weleens hebben meegemaakt in je werk, als je te lang te veel werkt dan gaan je resultaten vanzelf achteruit, als je dan ook nog eens je vakantie moet overslaan, werkt dat ook nog tegen. Dit is denk ik bij v/d Wiel gebeurt, hij is gewoon niet 100% FRIS, hij zal best fit zijn, maar doordat hij niet fris is, kan hij niet zijn hoge niveau halen en blijft hij hangen op zijn onderniveau. Hierdoor weet ik ook zeker dat hij komend seizoen bij Ajax zou kunnen gaan vlammen..
Daar waren wij (en enkele anderen) het hier maanden geleden in diverse andere topics al over eens. Ik heb destijds begrepen, dat onder andere de Duitse en Spaanse clubs hun terugkerende internationals inderdaad twee weken vakantie gunden. Overigens in samenspraak met hun medische staf. Dergelijke toernooien, hoe mooi ook, zijn een psychische en fysieke aanslag op de betreffende spelers. Een aansluitende periode van rust had wonderen gedaan, vermoed ik ook.
Brandje
 Brandje - maandag 09 mei 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 13:44 schreef AFCAMylife het volgende:
onzin want als je zelf de bal hebt komen ze janssen achterin te kort! twente mocht te vaak opendraaien dus er werd niet genoeg druk gezet! we lieten ze maar een beetje komen! en juist dan zijn janssen ruiz en chadli behoorlijk sterk!
Klopt alleen ging De Boer zich aanpassen aan Twente door Enoh op Janssen te zetten en daarom kwamen wij niet meer aan voetballen toe. Daarom een onbegrijpelijke wissel. Hij had de Zeeuw nog dieper moeten laten spelen en druk blijven houden op Douglas dus ervoor zorgen dat hun achterste linie ook een op een kwam te staan met onze aanval. Dus Ebecilio,De Jong, de zeeuw en Mickey op de vier verdedigers van Twente. Vertonghen door op Janssen en dan had ik het willen zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2011 door Brandje --
Brandje
 Brandje - maandag 09 mei 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 16:14 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk Remco, Janssen zegt dat ze 1 op 1 gingen spelen, nou dan heeft Ajax het heel slecht uitgespeeld, want dan moet je gewoon over ze heen kunnen lopen, als je slim gaat voetballen.
Heel simpel. De Boer had Vertonghen op Janssen moet zetten en ook een op een moeten gaan voetballen.
nora
 nora - maandag 09 mei 2011 - 18:10   quote  deeplink  
Ik denk dat Ooier op de plaats van Vertongen geen slecht idee is en Vertongen op het middenveld er bij dan krijg je meer power want dat is wat wij tekort komen,voetbal techn.ziet het er allemaal goed uit dat gaat allemaal wel het gaat om de druk die een tegenstander soms toepast tegen Ajax dan zie je de kwetsbaarheid van Ajax ik blijf er bij dat je de slag op hetmiddenveld moet winnen gelukkig is Demy weer op de weg terug na zijn WK is een belangrijke middenvelder geworden en ik vrees dat v/d Wiel vermoord is door Jol de man is geen schim meer van vorig jaar het tweede doelpunt zo makkelijk als de jong bij hem weg liep en dat is toch niet de snelste van de eredivisie ,hij speelt ook alleen maar terug je ziet hem amper nog bij de 16 van de tegenstander ,maar goed laten we niet te negatief zijn want als paal en lat van Ajax er in waren gegaan dan hadden we gewoon gewonnen dat had zomaar kunnen gebeuren en hemel aub Twente niet zo op want die vind ik de laatste tijd ook geen top en zondag in onze eigen arena met de twaalfdeman er achter ben ik er van overtuigd dat wij die pot gaan winnen.
En een ding hoop ik dat dan na de wedstrijd vertongen meneer Jansen even te kakken zet dat zou ik heerlijk vinden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 mei 2011 - 18:10   quote  deeplink  
Sulejmani dient gewisseld te worden tav gisteren, waardeloos.
Ozbiliz erin, wedden dat hij scoort!!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 mei 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 18:10 schreef nora het volgende:
Ik denk dat Ooier op de plaats van Vertongen geen slecht idee is en Vertongen op het middenveld er bij dan krijg je meer power want dat is wat wij tekort komen,voetbal techn.ziet het er allemaal goed uit dat gaat allemaal wel het gaat om de druk die een tegenstander soms toepast tegen Ajax dan zie je de kwetsbaarheid van Ajax ik blijf er bij dat je de slag op hetmiddenveld moet winnen gelukkig is Demy weer op de weg terug na zijn WK is een belangrijke middenvelder geworden en ik vrees dat v/d Wiel vermoord is door Jol de man is geen schim meer van vorig jaar het tweede doelpunt zo makkelijk als de jong bij hem weg liep en dat is toch niet de snelste van de eredivisie ,hij speelt ook alleen maar terug je ziet hem amper nog bij de 16 van de tegenstander ,maar goed laten we niet te negatief zijn want als paal en lat van Ajax er in waren gegaan dan hadden we gewoon gewonnen dat had zomaar kunnen gebeuren en hemel aub Twente niet zo op want die vind ik de laatste tijd ook geen top en zondag in onze eigen arena met de twaalfdeman er achter ben ik er van overtuigd dat wij die pot gaan winnen.
En een ding hoop ik dat dan na de wedstrijd vertongen meneer Jansen even te kakken zet dat zou ik heerlijk vinden.
Prachtig verwoord Nora, + 1000!
Ooijer is vooral met zijn lengte de juiste optie!
Vertonghen is een opkomend een echte bedreiging voor Twente, niemand durft hem aan te pakken!
Brandje
 Brandje - maandag 09 mei 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 18:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Sulejmani dient gewisseld te worden tav gisteren, waardeloos.
Ozbiliz erin, wedden dat hij scoort!!!!!
Sulejani is dit seizoen de man van de belangrijke doelpunten dus die mag je nooit wisselen
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 17:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt alleen ging De Boer zich aanpassen aan Twente door Enoh op Janssen te zetten en daarom kwamen wij niet meer aan voetballen toe. Daarom een onbegrijpelijke wissel. Hij had de Zeeuw nog dieper moeten laten spelen en druk blijven houden op Douglas dus ervoor zorgen dat hun achterste linie ook een op een kwam te staan met onze aanval. Dus Ebecilio,De Jong, de zeeuw en Mickey op de vier verdedigers van Twente. Vertonghen door op Janssen en dan had ik het willen zien.
Helemaal geen enkel woord aan toe te voegen.. Dit is ook het recept voor komende zondag, Ajax liet Twente 1 op 1 tegen Ajax spelen, maar hadden et eigenlijk andersom moeten doen..
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 18:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sulejani is dit seizoen de man van de belangrijke doelpunten dus die mag je nooit wisselen
Weer eens..
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2011 - 18:41   quote  deeplink  
Al speelde hij niet goed, de kans dat hij een wedstrijd beslist of openbreekt is altijd direct aanwezig, helaas gebeurde dit gister niet, maar hopelijk heeft hij dit bewaard voor komende week..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 09 mei 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 17:09 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar waren wij (en enkele anderen) het hier maanden geleden in diverse andere topics al over eens. Ik heb destijds begrepen, dat onder andere de Duitse en Spaanse clubs hun terugkerende internationals inderdaad twee weken vakantie gunden. Overigens in samenspraak met hun medische staf. Dergelijke toernooien, hoe mooi ook, zijn een psychische en fysieke aanslag op de betreffende spelers. Een aansluitende periode van rust had wonderen gedaan, vermoed ik ook.
Ja dat klopt, maar ik denk dat er voor Ajax teveel op het spel stond destijds met de CL. Iets wat die clubs geen probleem was, want ze stonden er al.
IK vind wel dat ze die spelers in de winterstop veel meer rust hadden moeten geven. Zie Suarez, na die 8 weken schorsing was hij weer fris en fruitig en schoot hij er 2 in tegen HSV en nu zit hij te vlammen bij Liverpool.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 09 mei 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 17:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tja dat zou wel leuk zijn geweest, maar dan heb je wel veel mensen voor de bal. Toch denk ik wel dat dot de beste manier is om Twente onder druk te zetten, want dan krijge je lange ballen van achteruit en dat is makkelijker verdedigen voor Ajax, dan die lange ballen vanaf het middenveld.. Dus helemaal mee eens
baco74
 baco74 - maandag 09 mei 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 10:21 schreef verbrande harry het volgende:
Demy de Zeeuw was verbaasd over zijn wissel in de wedstrijd tegen FC Twente.

'Of ik gewisseld werd omdat ik ergens last had? Nee, ik was ook verbaasd. Ik dacht dat ik Ajax nog wel kon helpen', zegt de middenvelder van Ajax, die wel wist te scoren.

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/51634/de-zeeuw-verbaasd-over-wissel.html
Kan ie toch ook even vragen aan zijn trainer?
Nu gaan wij weer de gekste dingen verzinnen;
van hij wordt gespaart tot de eerste blunder van De Boer.
We zullen het niet weten tot De boer dit zal uitleggen
of heeft die zich al verwoordt..wie weet meer?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 09 mei 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:53 schreef baco74 het volgende:

[..]

Het kan hem ook gewoon gevraagd zijn en dat hij de kans nog niet had om het te vragen?
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:53 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel ok dat hij dit vind, het zou raar zijn als hij zegt dat hij terecht gewisseld werd en dat het hem niet veel zou boeien....

Hij zei het ook in een heel normaal gesprek, en helemaal niet als een aanval ofzo, er werd namelijk gecraagd of hij zijn wissel had verwacht omdat hij toch wel goed in de wedstrijd zat..
baco74
 baco74 - maandag 09 mei 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel ok dat hij dit vind, het zou raar zijn als hij zegt dat hij terecht gewisseld werd en dat het hem niet veel zou boeien....

Hij zei het ook in een heel normaal gesprek, en helemaal niet als een aanval ofzo, er werd namelijk gecraagd of hij zijn wissel had verwacht omdat hij toch wel goed in de wedstrijd zat..
Hij speelde erg goed vond ik ook.
Vond De Zeeuw zelf ook, daarom was ie verbaasd dat ie gewisseld werd.
Goed of slecht je kan als speler nooit verbaasd zijn met je wissel,
dit helemaal gezien de wedstrijd van volgende week.
De Boer wisselt hem niet voor niets, waarschijnlijk uit taktisch oogpunt.
Daar zal De Zeeuw rekening mee moeten houden zeker in zijn commentaar naar de pers,
wanneer hij nog niet weet waarom De Boer hem gewisseld heeft.
Was ook wel een tegerichtte vraag, al half een antwoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2011 door baco74 --
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2011 - 22:25   quote  deeplink  
Wij moeten eens ophouden dit soort dingen groter te maken dan dat het daadwerkelijk is..
baco74
 baco74 - maandag 09 mei 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:25 schreef remco k het volgende:
Wij moeten eens ophouden dit soort dingen groter te maken dan dat het daadwerkelijk is..
Jij hebt eigenlijk wel gelijk.
Slotje misschien?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Zeeuw verbaasd over wissel

0.0093879