BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Basisplaats voor Boilesen, Blind op de bank.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sting
 sting - maandag 09 mei 2011 - 14:26   quote  deeplink  
Na de blessure van Daily Blind tegen Willem II heeft Boilesen zich prima staande gehouden als vervanger van Blind.

Nu Blind de afgelopen 3 wedstrijden is terug gekeerd van zijn blessure, vraag ik me af of Boilesen de voorkeur krijgt boven Blind of dat Blind "wedstrijdritme" tekort komt om direct in de basis te beginnen?
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 09 mei 2011 - 14:42   quote  deeplink  
Als je het mij vraagt, Boilesen lekker laten staan. Heeft het prima gedaan als vervanger van Blind. Gister begon hij nerveus, maar had Ruiz aardig in de tang. Ook aanvallend heeft hij zijn steentje bijgedragen (betrokken bij 1e doelpunt).

Je ziet wel dat er nog stappen gemaakt moeten worden, ook al is hij geen linksback van nature.
sting
 sting - maandag 09 mei 2011 - 14:45   quote  deeplink  
Zowel Boilesen als Blind moeten nog veel stappen maken, maar persoonlijk geef ik ook de voorkeur voor Boilesen. In potentie stuk beter als Blind en verdedigend staat hij ook vaker op de juiste plaats.
Blind vind ik wat onzeker in verdedigend opzicht maar aanvallende intensies zijn wel goed.
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Discussie is vorige week ook al gevoerd toch in exact hetzelfde topic..
sting
 sting - maandag 09 mei 2011 - 14:57   quote  deeplink  
Ooh... Dat wist ik niet. Zelf zit ik nog niet zolang op dit forum en ben deze topic zelf gestart.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Basisplaats voor Boilesen, Blind op de bank.

0.0066339