BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kijken in Amsterdam op 15 mei

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 11 mei 2011 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 08:46 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Volgens bronnen binnen AT5 zal Ajax bij een eventueel landskampioenschap worden gehuldigd op het Museumplein. De ploeg zal dan om 19.00 uur arriveren voor de huldiging. De gemeente wil het bericht nog niet bevestigen en zal snel met duidelijkheid komen. Er word verwacht dat er 35.000 mensen op de eventuele huldiging zullen afkomen.

Bron
Een ding is zeker, er zullen meer dan 35.000 mensen komen.
AFCA!
 AFCA! - woensdag 11 mei 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 09:18 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Ja denk het ook wel. Vroeg aanwezig zijn dus!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 11 mei 2011 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 09:18 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Ja gelukkig is dat alleen maar wat de gemeente verwacht. Persoonlijk denk ik dat bij een eventueel kampioenschap er zo rond de 50 tot 60 duizend man zal komen. In de ArenA zelf zijn er al 50 duizend aanwezig vandaar. Reken dat daar de 2/3 van naar het Museumplein komt en je zit al op dat aantal. Dan nog alle mensen die al in de binnenstad zijn. Het word gewoon 1 gekkenhuis.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 11 mei 2011 - 10:19   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door amsterdammer113 --
AFCA!
 AFCA! - woensdag 11 mei 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Inmiddels is er bevestigd dat er een huldiging is op het Museumplein: van 18:00 tot 20:00. Er zijn jammer genoeg geen schermen in de stad te vinden, de kroeg in dus als je geen kaartje hebt!
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 11 mei 2011 - 11:04   quote  deeplink  
Weet iemand een leuke kroeg? Ik ben zelf al meerdere keren in De Waard (Leidse) gaan kijken, maar tijdens Real - Ajax was het daar zo druk en ongezellig, dat ik daarna nooit meer voetbal ben wezen kijken daar. Weet iemand een cafeetje in de buurt van Museum?
flithje
 flithje - woensdag 11 mei 2011 - 11:39   quote  deeplink  
Ja wij zijn met een grote groep van ver buiten Amsterdam.
Waar kan je met zo'n grote groep het beste gaan kijken?
anti010
 anti010 - woensdag 11 mei 2011 - 11:52   quote  deeplink  
Dat wordt dan slaapzakken meenemen of lekker thuis blijven hahaha. Anders kan je nog naar de ArenA komen zat cafees daar en dan de tram met z'n allen. lekker knus.
Boilesen
 Boilesen - woensdag 11 mei 2011 - 11:56   quote  deeplink  
beetje jammer dat er geen grote schermen zijn. In die kroegen zal het wel stampensvol zitten! Dan kijk ik maar thuis denk ik..
AFCA!
 AFCA! - woensdag 11 mei 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 11:56 schreef Boilesen het volgende:
beetje jammer dat er geen grote schermen zijn. In die kroegen zal het wel stampensvol zitten! Dan kijk ik maar thuis denk ik..
Ja en dan nog vanaf de wallen met het ov naar Museumplein..
Boilesen
 Boilesen - woensdag 11 mei 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 11:57 schreef AFCA! het volgende:

[..]

Ja en dan nog vanaf de wallen met het ov naar Museumplein..
kan ook lopend, het is een tochtje, maar Amsterdam is dan een mooi groot gekkenhuis!
AFCA!
 AFCA! - woensdag 11 mei 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 11:58 schreef Boilesen het volgende:

[..]

kan ook lopend, het is een tochtje, maar Amsterdam is dan een mooi groot gekkenhuis!
Ja dat kan ook nog ja =) Zal alleen al wel erg druk zijn dan denk ik.
Boilesen
 Boilesen - woensdag 11 mei 2011 - 12:33   quote  deeplink  
zie net dat in de bitterzoet (spuistraat 2) een groot scherm komt te hangen, dat is misschien wel een goed idee! Gratis entree
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 11 mei 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 12:33 schreef Boilesen het volgende:
zie net dat in de bitterzoet (spuistraat 2) een groot scherm komt te hangen, dat is misschien wel een goed idee! Gratis entree
Hoe ben je daar achtergekomen? Zou dit namelijk graag willen meenemen als tip, maar moet dan wel zekerheid hebben.
Ride
 Ride - woensdag 11 mei 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 11:56 schreef Boilesen het volgende:
Weet je wel hoeveel kroegen er zijn...

je hoeft de wedstrijd toch niet te analyseren..het gaat toch om het feest.

Kom op.. we winnen en dan ga je de direkte euforie missen..

tifoajax.giftifoajax.giftifoajax.giftifoajax.gif
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 11 mei 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 14:10 schreef Ride het volgende:

[..]

Weet je wel hoeveel kroegen er zijn...

je hoeft de wedstrijd toch niet te analyseren..het gaat toch om het feest.

Kom op.. we winnen en dan ga je de direkte euforie missen..

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Idd helemaal met je eens. Ik ben zeker in de binnenstad. Vind wel een televisie. Desnoods bij iemand thuis als ik maar die focking wedstrijd kan kijken onder het genot van pils en bitterballen!!!
Boilesen
 Boilesen - woensdag 11 mei 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 13:25 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hoe ben je daar achtergekomen? Zou dit namelijk graag willen meenemen als tip, maar moet dan wel zekerheid hebben.
Via de facebookpagina van bitterzoet: http://www.facebook.com/BitterzoetAmsterdam
thomASS
 thomASS - woensdag 11 mei 2011 - 15:43   quote  deeplink  
35.000 yeah right. Dat is het aantal supporters die vanuit de Arena naar het museumplein gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 mei 2011 door thomASS --
h4lputtenh4l
 h4lputtenh4l - woensdag 11 mei 2011 - 17:55   quote  deeplink  
1 mei 2011
Als Ajax aanstaande zondag voor de dertigste keer landskampioen wordt, dan krijgen spelers en staf die avond een officiële huldiging aangeboden op het Museumplein. De inzet is om een feestelijke en ordelijke huldiging in de stad mogelijk te maken die voor iedereen vrij toegankelijk is. De wedstrijd tussen Ajax en FC Twente is niet te zien op het Museumplein. Er komen geen grote schermen.

Waar is het dan op grote schermen te zien!?:O..
h4lputtenh4l
 h4lputtenh4l - woensdag 11 mei 2011 - 17:55   quote  deeplink  
1 mei 2011
Als Ajax aanstaande zondag voor de dertigste keer landskampioen wordt, dan krijgen spelers en staf die avond een officiële huldiging aangeboden op het Museumplein. De inzet is om een feestelijke en ordelijke huldiging in de stad mogelijk te maken die voor iedereen vrij toegankelijk is. De wedstrijd tussen Ajax en FC Twente is niet te zien op het Museumplein. Er komen geen grote schermen.

AFCA!
 AFCA! - woensdag 11 mei 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 17:55 schreef h4lputtenh4l het volgende:
1 mei 2011

Dan zul je in een kroeg moeten gaan kijken op het scherm :)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 11 mei 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 22:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ongeveer 30 minuten lopen denk ik
Ga je via purmerend dan?
patrick309
 patrick309 - woensdag 11 mei 2011 - 18:31   quote  deeplink  
Nee geen grote schermen jammer genoeg! op de site van at5 is te lezen dat er een verbod is door de hele stad op grote schermen! ajacieden hebben het eigenlijk zelf verpest de afgelopen jaren door de vernielingen op het leidseplein. Ik baal er echt van dat we niet gewoon met zn alle op het museumplein kunnen kijken, met het NL elftal kan het wel, maar de kampioenswedstrijd van de EIGEN club in Amsterdam kan dan weer niet........ en nu gaat iedereen door de hele stad in kroegen kijken, ik denk dat als je 1 plein ter beschikking stelt met een groot scherm dan houd je iedereen bij elkaar en kan de politie alles beter onder controle houden.. Maar ik verwacht dat het lastig is om lekker te kijken, overal zal het bomval zijn verwacht ik! OVERIGENS......... DE NS GAAT ZONDAG BIJ SLOTERDIJK WERKEN AAN HET SPOOR, DUS HOUD REKENING MET VERTRAGINGEN ALS JE LANGS DIT STATION KOMT MET DE TREIN! tot zondag mensen!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 11 mei 2011 - 18:35   quote  deeplink  
Ik sta bij Kooper (leidsche) voor! tot straks!! BAM!

Zeker weten is het nu, KOOPER, kale kop, agressieve uitstraling..... tot zo!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 mei 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
remco k
 remco k - woensdag 11 mei 2011 - 18:53   quote  deeplink  
Denk niet dat het heel veel uitmaakt waar je in het centrum staat, iedere kroeg zal zijn TV hebben afgestemp op dit potje, en als er gescoord wordt dan hoor je dat ook wel verwcht ik.....
AFCA!
 AFCA! - woensdag 11 mei 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 18:53 schreef remco k het volgende:
Denk niet dat het heel veel uitmaakt waar je in het centrum staat, iedere kroeg zal zijn TV hebben afgestemp op dit potje, en als er gescoord wordt dan hoor je dat ook wel verwcht ik.....
Inderdaad en vervolgens met z'n allen naar Museumplein!
AFCA!
 AFCA! - woensdag 11 mei 2011 - 21:06   quote  deeplink  
5pkl06.jpg
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 11 mei 2011 - 21:09   quote  deeplink  
Oke, ookal kan de pot niet op een groot scherm gezien worden.. Ik twijfel niet eens om niet naar de binnenstad van Amsterdam te gaan! Dit feestje wil je niet missen!
brabants joodje
 brabants joodje - donderdag 12 mei 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Mensen uiteraard komen wij uit ons kleine dorpje uit het zuiden met een mannetje of 200 naar Amsterdam voor die 3e ster....

Gister op nu.nl gelezen onder in het artikel staat dat er geen schermen in amsterdam komen om de wedstrijd te bekijken...

http://www.nu.nl/binnenland/2512647/fc-twente-wordt-maandag-zeker-gehuldigd.html

Tekst:

Ajax

De gemeente Amsterdam woensdag maakte eerder al bekend dat mocht Ajax zondag landskampioen worden, de spelers en staf diezelfde avond nog een officiële huldiging aangeboden krijgen op het Museumplein.

Het evenement begint bij winst om zes uur 's avonds met muziek. Een uur later begint de huldiging en om acht uur is deze afgelopen.

De wedstrijd zelf in de Amsterdam Arena tussen Ajax en FC Twente is niet live te volgen op het Museumplein. Ook elders in de hoofdstad zijn geen grote schermen toegestaan waarop het duel te volgen is.

Belachelijk btw
JohnnyH
 JohnnyH - donderdag 12 mei 2011 - 10:52   quote  deeplink  
Met 91 man vanuit Brabant met de dubbeldekker naar het Museumplein:)

We will be there!!!
flithje
 flithje - donderdag 12 mei 2011 - 11:00   quote  deeplink  
120 man vanuit Brabant
2x party bus van 60 man dikke muziek ondertussen pilsen.
Zal een mooi feestje worden!
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 12 mei 2011 - 19:29   quote  deeplink  
Haha er komen zo veel mensen op de binnenstad af! Ik wil die wedstrijd eigenlijk wel fatsoenlijk kunnen zien.. Dus ben nog aan het dubben om thuis bij iemand te kijken met 20 man en daarna op de fiets naar t museumplein, of te gaan kijken bij de kroegen op t leidse plein. In ieder geval leuk dat er zo veel Brabo's /limbo's op af komen!
remco k
 remco k - donderdag 12 mei 2011 - 19:58   quote  deeplink  
Mensen komen uit het hele land mensen, ik was vandaag in Groningen voor m'n werk, en daar hoorde ik men al praten om naar Amsterdam te gaan.. Uit Utrecht gaan er mensen die kant op, het wordt echt een compleet gekkenhuis...Hopelijk een feest (ajax kampioen) en geen oorlog (twente kampioen.)
joduh
 joduh - donderdag 12 mei 2011 - 20:16   quote  deeplink  
je moet het zo zien man:tot half 3 is het zowiezo feest....hahahahhaah en tegen die tijd zorg ik dat ik in een roes zit man............dat ik niet heel veel meer begrijp en dan zien we wel waar het schip strandt......
remco k
 remco k - donderdag 12 mei 2011 - 20:17   quote  deeplink  
Stranden zal het schip zoiezo... Of het met de schaal of zonder de schaal is wachten we nog effies af..
joduh
 joduh - donderdag 12 mei 2011 - 20:18   quote  deeplink  
ik weet het nog steeds niet man...hahahhaha
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 12 mei 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Ach die spelers kunnen het nu toch niet meer weggeven! Zij denken vooral aan dit, €300,000 bij winst!..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 12 mei 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 20:16 schreef joduh het volgende:
je moet het zo zien man:tot half 3 is het zowiezo feest....hahahahhaah en tegen die tijd zorg ik dat ik in een roes zit man............dat ik niet heel veel meer begrijp en dan zien we wel waar het schip strandt......
Whahahaha prachtige analyse van de dag. Ik hoop op een groots feest met veel bier. En om 16.15 uur de zilveren schaal in de handen van onze aanvoerder Vertonghen!!
Collin-
 Collin- - vrijdag 13 mei 2011 - 18:01   quote  deeplink  
Jongens ik twijfel ook nog, het zal bargezellig zijn.
Het is ook iets wat je niet wilt missen!
Maar ik ben iemand die de wedstrijd goed wil zien, is dit mogelijk in de kroegen?
Hoeveel kroegen zullen er zijn die het uitzenden?
Het is een moelijke keuze, omdat er bij ons thuis ook volk komt en we hebben een eigen cafe met beamer en bar, dus ik twijfel:P
bedankt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 mei 2011 door Collin- --
Ride
 Ride - vrijdag 13 mei 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 18:01 schreef Collin- het volgende:
Maar ik ben iemand die de wedstrijd goed wil zien, is dit mogelijk in de kroegen?
Het is een moelijke keuze, omdat er bij ons thuis ook volk komt en we hebben een eigen cafe met beamer en bar, dus ik twijfel:P
bedankt!
Kickuh

Waar woon je?
Je hebt ruim 2 uur na de wedstrijd om naar het Museumplein te komen.
Collin-
 Collin- - vrijdag 13 mei 2011 - 19:12   quote  deeplink  
Ik heb ongeveer 1 tot 1,5 uur reistijd nodig:p
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 13 mei 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 18:01 schreef Collin- het volgende:
bedankt!
ALLE kroegen zenden het uit mafkees!!

Anders gaan de ramen eruit zie je!!

JOOOOOOOOOOOODUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eide
 Eide - vrijdag 13 mei 2011 - 20:08   quote  deeplink  
De spanning knaagt trouwens behoorlijk bij mij. Mijn vrouw wordt langzaam gek van me, net vroeg ze me: "meen je nou echt dat je nog 2 dagen zo gaat zitten zenuwpezen?"

Ja dus. Tering man, laat het zondag zijn!
sjoerdinho7
 sjoerdinho7 - zaterdag 14 mei 2011 - 21:08   quote  deeplink  
zeker zin in morgen. klopt dat nou van dat scherm bij bitterzoet?
j.d
 j.d - zaterdag 14 mei 2011 - 21:29   quote  deeplink  
kkampioenen***kampioenen***kampioenen****ole,oleampioenen***kampioenen***kampioenen****ole,olekampioenen***kampioenen***kampioenen***kampioenen****ole,olekampioenen***kampioenen****ole,olekampioenkampioenen***kampioenen***kampioenen****ole,oleen***kampioenen***kampioenen****ole,olekkampioenen***kampioenen***kampioenen****ole,oleampioenen***kampioenen***kampioenen****ole,olekampioenen***kampioenen***kampioenen****ole,ole***AJAX***
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 15 mei 2011 - 00:30   quote  deeplink  
AJAXX AM*DAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kijken in Amsterdam op 15 mei

0.0075588