|
|
sting
|
|
|
De leegloop van "B" spelers is een goede zaak omdat er meer ruimte komt op salarisbudget.
Of is het toch verstandig om dit "overgebleven" salaris te investeren in 1 of 2 "dure" spelers ipv 6 spelers die geen toegevoegde waarde hebben voor het eerste elftal? |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
Alle spelers snap ik wel behalve Overtoom, vond dat altijd wel een goede speler ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er zit al genoeg geld in het eerste eftal, zeker met de mogelijk versterkingen die de Boer zal halen..
Deze spelers verdienen (uitzonderingen daargelaten) niet zo heel veel, het gaat er eerder om ruimte te maken voor andere spelers om door te groeien.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Yarune
|
|
|
Een Sno, Atouba en eventueel Donald verdienen toch wel gauw samen 2 miljoen denk ik. Goeie zaak dus! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Met Sno en Atouba heb ik geen medelijden maar spelers als Burnet, Kappelhof en Overtoom had ik toch graag in Ajax 1 zien spelen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 19:36 schreef Yarune het volgende:Een Sno, Atouba en eventueel Donald verdienen toch wel gauw samen 2 miljoen denk ik. Goeie zaak dus! Ietsje meer... Sno 1,3m en Atouba, 1,4m Donald verdiend 3ton |
|
|
|
|
Yarune
|
|
|
quote: Haha, nog beter! Flinke bedragen voor een stelletje debielen! Serieus, hoe heeft Ajax dit zo ver kunnen laten komen om zulke spelers aan te trekken voor deze belachelijke bedragen. Het waren allebei geen toppers en ik verwacht toch wel dat je met deze bedragen flinke spelers binnen kan halen. Gebruik die 3 miljoen die vrijkomt gewoon om een echte goeie spits te halen! |
|
|
|
|
Yarune
|
|
|
Trouwens,,, misschien een domme vraag, maar hoe kan je een plaatje instellen / veranderen? |
|
|
|
|
Daanh
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 19:43 schreef Yarune het volgende:[..] Haha, nog beter! Flinke bedragen voor een stelletje debielen! Serieus, hoe heeft Ajax dit zo ver kunnen laten komen om zulke spelers aan te trekken voor deze belachelijke bedragen. Het waren allebei geen toppers en ik verwacht toch wel dat je met deze bedragen flinke spelers binnen kan halen. Gebruik die 3 miljoen die vrijkomt gewoon om een echte goeie spits te halen! Sno, Atouba, Oleguer... allemaal waardeloos voor ajax geweest met alle respect en deze spelers drukken flink op de salaris begroting van ajax. Na de verkoop van Suarez en de goede cijfers dit jaar, kunnen we volgens mij ook wel een spits binnenhalen die aan 't ajax profiel voldoet namelijk een fysieke, balvaste, snelle, technische spits.
Maar ik ben eigenlijk veel meer benieuwd naar de leegloop van Ajax "A". Stekelenburg, v/d Wiel, Vertonghen... als die steunpilaren weg gaan, met uitzondering van v/d Wiel, dan heeft Ajax een hele zware kluif om spelers van dat kaliber aan te trekken in de zomerstop. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 19:43 schreef Yarune het volgende:Serieus, hoe heeft Ajax dit zo ver kunnen laten komen om zulke spelers aan te trekken voor deze belachelijke bedragen Goede vraag |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 19:45 schreef Yarune het volgende:Trouwens,,, misschien een domme vraag, maar hoe kan je een plaatje instellen / veranderen? Ik gok pas na de volgende 100.000 posts ;) |
|
|
|
|
Yarune
|
|
|
quote: Oh chill, je kan dus geen plaatje aanmaken voordat je een bepaald aantal posts hebt gezet.? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 20:19 schreef Yarune het volgende:[..] Oh chill, je kan dus geen plaatje aanmaken voordat je een bepaald aantal posts hebt gezet.? Totaal aantal posts op dit forum. Niet persoonlijk, dan mag je wel een jaar vrij nemen om tot 100.00 posts te komen. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
nu Oleguer, Graafland, lindgren, silva en El Hamdaoui nog. Eigenlijk verhoeven en ooijer ook nog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 20:53 schreef thomASS het volgende:nu Oleguer, Graafland, lindgren, silva en El Hamdaoui nog. Eigenlijk verhoeven en ooijer ook nog. Ooijer is net verlengd voor 1 jaar, en volkomen terecht natuurlijk ook, hij leert deze gasten in de verdediging aardig veel en kan natuurlijk nog meer spelers beter maken.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 20:46 schreef baco74 het volgende:[..] Totaal aantal posts op dit forum. Niet persoonlijk, dan mag je wel een jaar vrij nemen om tot 100.00 posts te komen. Lol, de vaste forummers hebben na al die tijd eindelijk een avatar, nu komt iedereen en vraagt waar hij zo'n ding kan krijgen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 21:34 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Lol, de vaste forummers hebben na al die tijd eindelijk een avatar, nu komt iedereen en vraagt waar hij zo'n ding kan krijgen.. Ik zie er (helaas) ook heel veel die ik hier pas net zie posten.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Het zijn er maar een paar. Maar die snappen er natuurlijk geen hol van, dus de komende tijd krijgen we veel van dit soort vragen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 21:38 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Het zijn er maar een paar. Maar die snappen er natuurlijk geen hol van, dus de komende tijd krijgen we veel van dit soort vragen.. Ik bedoelde mensen die een Avatar hebben gekregen die hier normaal nooit posten, andere mensen die hier wel regelmatig posten krijgen er geen omdat ze te laat waren, raar... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 21:40 schreef remco k het volgende:[..] Ik bedoelde mensen die een Avatar hebben gekregen die hier normaal nooit posten, andere mensen die hier wel regelmatig posten krijgen er geen omdat ze te laat waren, raar... Ah zo.. Ik dacht dat je gewoon nieuwelingen bedoelde.. Had idd verwacht dat er veel minder mensen een avatar zouden krijgen. Maar dat laatste kan ook komen, omdat men zijn plaatje niet naar Boudewijn verstuurd heeft. Of omdat ze het niet zoveel scheelden ofzo.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Lekker belangrijk!! BAM!! |
|
|
|