|
|
remco k
|
|
|
'Ik heb nog niets gehoord van Ajax, maar ben niet zo verrast' Maandag, 9 mei 2011 om 19:27 Bij Malmö FF is ben niet zo verbaasd dat Ajax belangstelling toont voor Sadmir Zekovic (17). De Zweedse club heeft met Zekovic een talent in huis in de voorhoede; scout John Steen Olsen bekeek Zekovic recentelijk in een wedstrijd van een jeugdteam. Steen Olsen laat in Zweedse media weten dat hij Zekovic een zeer interessante speler vindt, al is Ajax nog niet officieel in de markt voor hem.
De jonge spits scoorde driemaal in de tijd die hem gegund werd. We zijn recent over hem getipt. Ik heb hem voor het eerste gezien, het is een hele interessante speler. Het ging gisteren een beetje te makkelijk voor hem, maar ik wil hem zeker vaker aan het werk zien, legt Steen Olsen desgevraagd uit. De laatste jaren scoutte Ajax zowel succesvol als zonder succes in de Zweedse competitie.
Zlatan Ibrahimovic bleek een goede aankoop, Markus Rosenberg daarentegen wilde niet uit de verf komen. Beide aanvallers speelden bij Malmö, alvorens zij de stap naar Amsterdam zetten. Malmö zelf is niet verrast door de scoutingstrip voor Zekovic. Ik heb officieel nog niets vernomen van Ajax, maar we hebben een fantastische opleiding. De talenten hier hebben een reputatie, zegt technisch directeur Per Ågren.
http://ajaxf-side.nl/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
rosenberg was ook niet slecht hoor, maar ze hebben dus weer goed gescout, ik hoop d at ze hem halen en dat het een goede speler is! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 20:27 schreef Ajx het volgende:rosenberg was ook niet slecht hoor, maar ze hebben dus weer goed gescout, ik hoop d at ze hem halen en dat het een goede speler is! Ik hoop eerder dat het een goede speler is en dat ze hem halen..... Liever andersom..............:-) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Denk niet echt dat deze spits naar Ajax moet, we zijn ook al bezig met die van AZ en die Zuid-Afrikaan. Daaraast heeft Ajax zijn eigen spitsen toch wel in de jeugdopleiding lopen?! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Halen maar..Desnoods verhuur je hem het eerste jaar aan AZ ofzow.. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Je weet nooit wat het wordt al zulke spelers halen voor een paar ton of minder
beter zulke spelers dan spelers zoals sno atouba wie je 2 a 3miljoen kost per jaar! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Ik ken Zekovic niet, maar had deze jongen bij goede prestaties wel gehaald. Zlatan kwam ook van Malmo FF en is nu ook een van de beste spitsen ter wereld. Ik vind wel dat we niet raak spitsen moeten gaan kopen omdat je in de jeugd natuurlijk ook Castillion en anderen hebt. |
|
|
|
|
corvermeer
|
|
|
als je de kans hebt zou ik hem halen het is niet voor niks dat clubs als arsenal hem in de gaten houden |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 16:17 schreef corvermeer het volgende:als je de kans hebt zou ik hem halen het is niet voor niks dat clubs als arsenal hem in de gaten houden Politie houdt mij al heel lang in de gaten...... ken ik nou bij de marine? |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 16:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Politie houdt mij al heel lang in de gaten...... ken ik nou bij de marine? alleen als aanranden ook op je CV staat |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Wordt misschien tijd dat Ajax zich gaat richten op verdedigende versterkingen dan aanvallende. Met de komst van eventueel Sigthorsson en Sorero + Castillion heeft Ajax 3 goede spitsen in huis. Of een controlerende middenvelder met wat lengte.... Ajax komt met middenveld Anita-Eriksen-De Zeeuw toch echt te kort. En dan voor fysiek. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 16:54 schreef Gruber het volgende:Wordt misschien tijd dat Ajax zich gaat richten op verdedigende versterkingen dan aanvallende. Met de komst van eventueel Sigthorsson en Sorero + Castillion heeft Ajax 3 goede spitsen in huis. Of een controlerende middenvelder met wat lengte.... Ajax komt met middenveld Anita-Eriksen-De Zeeuw toch echt te kort. En dan voor fysiek. En Siem. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Sorry helemaal siem vergeten. Tja.. Ben er ook nog niet helemaal overuit waar hij het beste uit de verf komt. Is toch niet een echte spits maar speelde dit jaar wel zijn beste wedstijden als spits. Op middenveld kan hij toch vaak niet echt z'n stempel drukken. Vorig jaar achter Pantelic was hij daar echter wel weergaloos. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Geachte frank de boer,
Lieve frank jij wil dus weer een jeugdspeler halen word het niet is tijd voor wat meer ervaring echte mannen met ballen. Mannen die niet twijfelen om er een door midden te trappen als het nodig is,een speler die het team kan gaan aansturen als het nodig is. Want effe serieus frankie die 2-0 tegen twente had je toch moeten kunnen uitspelen maar helaas je komt ervaring te kort. oooh ja bedank je van der boog effe die suarez verkooopt in de winterstop,klasse ricky
mvg verbrande harry |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 16:05 schreef ThreeStars het volgende:Je weet nooit wat het wordt al zulke spelers halen voor een paar ton of minder beter zulke spelers dan spelers zoals sno atouba wie je 2 a 3miljoen kost per jaar! IDD!! Maar ik wil hem eerst zelf aan het werk zien, voordat ik een oordeel geef over die jonge jongen.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 19:03 schreef verbrande harry het volgende:Geachte frank de boer, Lieve frank jij wil dus weer een jeugdspeler halen word het niet is tijd voor wat meer ervaring echte mannen met ballen. Mannen die niet twijfelen om er een door midden te trappen als het nodig is,een speler die het team kan gaan aansturen als het nodig is. Want effe serieus frankie die 2-0 tegen twente had je toch moeten kunnen uitspelen maar helaas je komt ervaring te kort. oooh ja bedank je van der boog effe die suarez verkooopt in de winterstop,klasse ricky mvg verbrande harry Whahaha, een beetje ervaring dat hebben we wel nodig nu. 3x een 2-0 voorsprong verspelen dit seizoen is niet goed. |
|
|
|