BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gaat voor dost en roorda

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Donoss
 Donoss - maandag 09 mei 2011 - 22:05   quote  deeplink  
Biseswar sliep toen hij jong was ook in een 020 pyama
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 mei 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:04 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, is Feyenoord supporter. Schijnt zelfs een bloedhekel aan Ajax te hebben.
Nee,is echt al z`n hele leven voor 020 en zou er zo graag heen willen volgens de media?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 mei 2011 - 22:07   quote  deeplink  
Moeten nou niet zo heilig gaan doen. Ieder drinkt wel eens 020 (Heineken)bier?
Okee, er is lekkerder bier...

Dost is niet geweldig, maar heeft het wél in zich: onrust stoken in de 16.

En die pyama interesseert me niet. Als HIJ voor Feyenoord kiest gaat ie die pyama vanzelf vies vinden. Want...Ieder z'n jeugzonde.

Roorda vind ik een geweldige zet!
G-child
 G-child - maandag 09 mei 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Het is een spits die bepaalde dingen niet kan. Koppen en af en toe een goaltje meepikken kan ie wel, maar dan heb je het ook wel gehad. Hij is grote delen van een wedstrijd nauwelijks aanwezig en echt balvast is hij ook niet, dus ook niet echt bruikbaar als aanspeelpunt.
MMM. advies aan jou om hem nog een keer te observeren en misschien er wat hulp bij te vragen.
Van mij mag Dost cker komen, garantie voor hardheid en goals
Els
 Els - maandag 09 mei 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee,is echt al z`n hele leven voor 020 en zou er zo graag heen willen volgens de media?
Nee, echt niet. Ajax heeft wel belangstelling, en als er geen andere club met een leuk bod komt, zal hij vast wel in Amsterdam gaan spelen, maar hij is Feyenoordsupporter.
Marco12345
 Marco12345 - maandag 09 mei 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Zeiken op snor maar wel gewoon roepen dat Roorda moet komen omdat snor dat steeds roept. Roorda speelt bij Excelsior omdat ie bij Heerneveen op de tribune zat, Hee-ren-veen! Ga toch weg joh, geen Dost, geen Roorda aub.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 mei 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:08 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, echt niet. Ajax heeft wel belangstelling, en als er geen andere club met een leuk bod komt, zal hij vast wel in Amsterdam gaan spelen, maar hij is Feyenoordsupporter.
dan zie ik hem graag komen Els!!!
FR Chicharrero
 FR Chicharrero - maandag 09 mei 2011 - 22:23   quote  deeplink  
Ben heel benieuwd of snor gelijk heeft. Als die eenmaal bij Feyenoord speelt word het een kerel en dan heeft hij geen pyama nodig :)

Ik heb de uitzending niet gezien, maar staat Feyenoord er nog steeds financieel zo slecht voor? Dat moet toch een stuk weg zijn die ellende of waren dat allemaal sprookjes?
qwerto
 qwerto - maandag 09 mei 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:18 schreef obiku010 het volgende:

[..]

toon effe jou koppie dan. kunnen we kijken of je forum waardig bent... wat een onzin. beoordeel hem op kwaliteit. niet op kop, kleur, geloof, sexueele voorkeur of wat dan ook. ik vind het wel hinderlijk dat hij zijn voorkeur voor 020 heefd uit gesproken. ik wil spelerts die willen spelen voor ons, liever als voor een andere club!
Oke ik vind het ook geen geweldige spits, tuurlijk geeft hij er alles voor maar hij weet nu bij heerenveen ook niet echt potten te breken en het is bij mijn weet ook een beetje luie spits, terwijl wij juist een werkende spits nodig hebben (zoal Luc nu is )
MMM
 MMM - maandag 09 mei 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:08 schreef G-child het volgende:

[..]

MMM. advies aan jou om hem nog een keer te observeren en misschien er wat hulp bij te vragen.
Van mij mag Dost cker komen, garantie voor hardheid en goals
Heb 'm vaak genoeg zien spelen.. Dus, nee.
G-child
 G-child - maandag 09 mei 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:12 schreef Marco12345 het volgende:
Zeiken op snor maar wel gewoon roepen dat Roorda moet komen omdat snor dat steeds roept. Roorda speelt bij Excelsior omdat ie bij Heerneveen op de tribune zat, Hee-ren-veen! Ga toch weg joh, geen Dost, geen Roorda aub.
WIE DAN WEL?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 mei 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:26 schreef G-child het volgende:

[..]

WIE DAN WEL?
Ja, dat vind ik ook de beste vraag die je naar kritikasters kunt stellen.
Ray FR
 Ray FR - maandag 09 mei 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:05 schreef Els het volgende:

[..]

Inzamelingsactie onder supporters voor een normale pyjama?
een echte pyjama
G-child
 G-child - maandag 09 mei 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:24 schreef MMM het volgende:

[..]

Heb 'm vaak genoeg zien spelen.. Dus, nee.
Ook aan jou de vraag... wie dan wel?
MMM
 MMM - maandag 09 mei 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:28 schreef G-child het volgende:

[..]

Ook aan jou de vraag... wie dan wel?
Vertrouwen in van Geel dat hij een goede spits weet te vinden. In Nederland zijn er weinig tot geen opties.
G-child
 G-child - maandag 09 mei 2011 - 22:34   quote  deeplink  
Hopen op Dost dus...! Goed bezig van Geel!!
fr 4-ever
 fr 4-ever - maandag 09 mei 2011 - 22:35   quote  deeplink  
ik dacht dat dost iets van 5miljoen moest kosten....
VEEL TE VEEL VOOR ZO'N SPELER
G-child
 G-child - maandag 09 mei 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Andere spelers komen niet voor het salaris wat Feyenoord kan betalen of denk je wel?
sevillana
 sevillana - maandag 09 mei 2011 - 22:39   quote  deeplink  
ik wacht het maar gewoon rustig af allemaal, heb nu wel voldoende dooie mussen gezien
craven
 craven - maandag 09 mei 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:04 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, is Feyenoord supporter. Schijnt zelfs een bloedhekel aan Ajax te hebben.
ow wist ik niet
MMM
 MMM - maandag 09 mei 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:34 schreef G-child het volgende:
Hopen op Dost dus...!
Nee.
craven
 craven - maandag 09 mei 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee.
+2 engnek
fr 4-ever
 fr 4-ever - maandag 09 mei 2011 - 22:49   quote  deeplink  
doe van wolfswinkel dan maar
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 09 mei 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:46 schreef craven het volgende:

[..]

+2 engnek
+3
R()b
 R()b - maandag 09 mei 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:49 schreef fr 4-ever het volgende:
doe van wolfswinkel dan maar
Vindt ik ook een betere optie dan Bas Dost.
Suijltje
 Suijltje - maandag 09 mei 2011 - 22:55   quote  deeplink  
Roorda okee, Dost alsjeblieft NIET!
Is een arrogant Ajax-pyama-party nerd, dus wat mij betreft NIET welkom!!!
sevillana
 sevillana - maandag 09 mei 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:55 schreef R()b het volgende:

[..]

Vindt ik ook een betere optie dan Bas Dost.
't zal ook wel weer niet gaan gebeuren, maar eh . . . . is Dost dan misschien die kopsterke spits?
The Q
 The Q - maandag 09 mei 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Dost is een goeie vent ik kom ook uit coevorden en ken mensen uit zijn omgeving.Dus gewoon halen met of zonder pyjama.Roorda halen als die niet te duur is.Succes Martin ik geef je weinig kans.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 09 mei 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Dost is een behoorlijke spits, maar geen geweldenaar. Overwegen als ie voor een prikkie is op te halen. Hetzelfde geldt min of meer voor Roorda, die laat zien bij Excelsior nog steeds het nivo heeft van voor zijn zware blessures bij Heerenveen. Zeker een van de grotere talenten in NL op het middenveld.

Maar Feyenoord moet absoluut geen 4 miljoen neerleggen voor Dost. Dan ben je toch volledig van de pot gepleurd als je dat zelfs maar gaat overwegen. Dost is absoluut geen garantie voor succes en met tekengelden en salarissen ben je al gauw 6-7 miljoen aan hem kwijt over zijn periode hier, waarvan je geen enkele garantie hebt dat je dat ooit gaat terugverdienen. Kijk maar naar Cisse.

Nog een strop kunnen we ons niet veroorloven.
Terminator
 Terminator - maandag 09 mei 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kokkie is er wel blij mee...
[ filmpje ]
Wat een stel zielige figuren!zo oud en dan nog denken dat je wat voorstelt met je lamme bek.
Met hun zielige bomberjacks!Gedraag je naar je leeftijd stelletje KOEIEN!
Echt lachwekkend dit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2011 door Terminator --
freduc
 freduc - maandag 09 mei 2011 - 23:15   quote  deeplink  
ik hoor iedereen over die dost , wel of niet een goede speler?? , waar hebben we het nou over die jongen is 21 jaar en gewoon een talent die alleen maar verder kan groeien , zeker als makaai hem de kneepjes bijbrengt dus wat mij betreft halen , ook vind ik het risico minder groot als dat je een dure buitelandse spits haalt , daar moet je het ook maar van afwachten of ie kan aarden en past met de nederlandse manier van spelen
Els
 Els - maandag 09 mei 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 23:00 schreef The Q het volgende:
Dost is een goeie vent ik kom ook uit coevorden en ken mensen uit zijn omgeving.Dus gewoon halen met of zonder pyjama.Roorda halen als die niet te duur is.Succes Martin ik geef je weinig kans.
Aha, dat verklaart een hoop.
The Q
 The Q - maandag 09 mei 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 23:26 schreef Els het volgende:

[..]

Aha, dat verklaart een hoop.
vies viswijf volgens mij denk jij de baas te zijn op dit Forum.
Els
 Els - maandag 09 mei 2011 - 23:52   quote  deeplink  
hahahahaha
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 10 mei 2011 - 00:01   quote  deeplink  
Op voorgaande reactie van The Q: "Wtf dude?" :P

On: Liep Gregory van der Wiel vroeger ook niet 'trots' in een Feyenoord outfit door Amsterdam? Zelfs tijdens z'n jeugdopleiding.

Dan wil ik nog best iemand die 's nachts stiekem een Ajax pyjama aantrekt. Ondanks het feit dat ik niet overtuigd ben van zijn kwaliteiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door Bosifyable --
craven
 craven - dinsdag 10 mei 2011 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 00:01 schreef Bosifyable het volgende:
Op voorgaande reactie van The Q: "Wtf dude?" :P

On: Liep Gregory van der Wiel vroeger ook niet 'trots' in een Feyenoord outfit door Amsterdam? Zelfs tijdens z'n jeugdopleiding.

Dan wil ik nog best iemand die 's nachts stiekem een Ajax pyjama aantrekt. Ondanks het feit dat ik niet overtuigd ben van zijn kwaliteiten.
on: nee

off: Q doe normaal mafkees
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 10 mei 2011 - 00:49   quote  deeplink  
Retorische vraag, wel dus.

http://www.nusport.nl/eredivisie/2501976/van-wiel-baalt-van-imago.html

Klopt mss het feit van de opleiding niet, wel het shirt.
Rovert
 Rovert - dinsdag 10 mei 2011 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 23:48 schreef The Q het volgende:

[..]

pardon?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 10 mei 2011 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 06:58 schreef Rovert het volgende:

[..]

pardon?
ah joh, laat gaan, die gozert spoort niet.
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 10 mei 2011 - 07:36   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hoe weet jij dat nou?
"Q" staat zeker voor Quasimodo????
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 mei 2011 - 08:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

Heb je al therapie overwogen?
The Q
 The Q - dinsdag 10 mei 2011 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 00:39 schreef craven het volgende:

[..]

on: nee

off: Q doe normaal mafkees
Doe normaal mafkees alles wat ik zeg wordt afgekraakt of belachelijk gemaakt door dat viswijf.
Ik ben nieuw op dit forum en Elsje vertoont behoorlijk haantjes gedrag.Alle topics hier op het Forum gaat zij een richting opsturen met haar waarheid de enige waarheid en het word maar door iedereen geaccepteerd.Ik heb medelijden met haar vriend of is het een pot?ik weet het niet maar ik heb medelijden met hem die heeft een echt sprookjes huwelijk als die thuis komt zit de heks al aan tafel om in Plopsa taal te blijven.
plannetje
 plannetje - dinsdag 10 mei 2011 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:11 schreef obiku010 het volgende:

[..]

daar zit ook wel weer wat in. hoop dat als ie dan moet komen, dat het geen tegenvaller word. denk dat het anders een chari word
bosschaart ;)
Els
 Els - dinsdag 10 mei 2011 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 08:13 schreef The Q het volgende:

[..]

Doe normaal mafkees alles wat ik zeg wordt afgekraakt of belachelijk gemaakt door dat viswijf.
Ik ben nieuw op dit forum en Elsje vertoont behoorlijk haantjes gedrag.Alle topics hier op het Forum gaat zij een richting opsturen met haar waarheid de enige waarheid en het word maar door iedereen geaccepteerd.Ik heb medelijden met haar vriend of is het een pot?ik weet het niet maar ik heb medelijden met hem die heeft een echt sprookjes huwelijk als die thuis komt zit de heks al aan tafel om in Plopsa taal te blijven.
1: stakker
2: ongelofelijke stakker
3: Jij start met een topic over het aantrekken van een nr 10 ipv een spits. Ik reageer daar normaal op, maar ben het niet met je eens. Als je er niet tegen kan dat mensen een andere mening hebben, dan moet je misschien heroverwegen op een forum aanwezig te zijn.
4: Ook anderen hebben een duidelijk andere mening gehad dan jij en zelfs scherper op jou gereageerd dan ik. Heb je er misschien een probleem mee dat een vrouw iets over voetbal zegt? Geen probleem, maar wen eraan, ik ben hier wel vaker en heb net mijn contract verlengd.
5: Ik heb niet de macht om een topic een bepaalde kant op te sturen. Je overschat me, maar bedankt voor het compliment.
6: Mijn waarheid is inderdaad mijn waarheid. Ik ben erg overtuigd van mijn eigen mening, en ik vind het eerlijk gezegd ook de meest faire manier van discussiëren. Dat de waarheid dan uiteindelijk in het midden blijkt te liggen, is een mooi resultaat, maar een sneu begin.
7: Ik denk niet dat iedereen mijn mening maar accepteert, volgens mij krijg ik redelijk vaak wat tegengas. Maar ik ben uiteraard bereid mijn mening te geven voor een betere.
8: Je hoeft geen medelijden te hebben met mijn vriend, en ik ben ook geen pot. Wat mijn thuissituatie met ons verschil van inzicht cq conflict te maken heeft, is mij tot op heden volkomen duister.
9: Ik kom als laatste thuis, dus zit zelden aan tafel te wachten. Daarnaast ben ik niet zo'n wachtend type.
10: De doorsnee heks heet geen viswijf, maar Eucalypta. Beide termen zijn trouwens niet op mij van toepassing.

Laten we het erop houden, dat we niet zo gezellig gestart zijn, ik heb mijn redenen daarvoor, jij de jouwe. We kunnen nu kiezen, steeds grovere termen voor elkaar verzinnen, en iedereen hier irriteren, of elkaar een beetje der ruimte gunnen en beledigende termen achterwege laten. Ik ben van mening dat je ertegen moet kunnen dat iemand een andere mening is toegedaan, ook al is het een vrouw (of in mijn geval een man). Wat mij betreft gaan we wel de discussie aan, maar proberen we elkaar wat minder in de haren te zitten. Wat wil jij?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 mei 2011 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 08:13 schreef The Q het volgende:

[..]

Minder kijken naar anderen en meer naar jezelf.
Anderen bijvoorbaat veroordelen/uit te schelden maakt je punt/rol er niet sterker op.

En bevalt een reactie niet laat je het gaan of je reageert op een correcte wijze. Niet zoals je hierboven doet in ieder geval.
The Q
 The Q - dinsdag 10 mei 2011 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 08:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Minder kijken naar anderen en meer naar jezelf.
Anderen bijvoorbaat veroordelen/uit te schelden maakt je punt/rol er niet sterker op.

En bevalt een reactie niet laat je het gaan of je reageert op een correcte wijze. Niet zoals je hierboven doet in ieder geval.
Dat geld alleen voor mij of?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 mei 2011 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 08:48 schreef The Q het volgende:

[..]

Dat geld alleen voor mij of?
Nee natuurlijk niet! Zijn er wel meer die over de schreef gaan, ook ikzelf. Maar uiteindelijk moet je het met een grote korrel zout nemen. Tis maar een Forum en het is nou eenmaal eenvoudig om je groot voor te doen achter de computer. Gewoon doorheen kijken.

Voor de duidelijkheid: iedereen wordt hier wel eens aangepakt, sommigen laten zich beïnvloeden door anderen, ongeacht welke mening deze heeft. Net als in het echte leven.

Maar reageer nou op Els d'r post hierboven.

En gewoon Forumlid blijven.
qwerto
 qwerto - dinsdag 10 mei 2011 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 23:15 schreef Terminator het volgende:

[..]

Wat een stel zielige figuren!zo oud en dan nog denken dat je wat voorstelt met je lamme bek.
Met hun zielige bomberjacks!Gedraag je naar je leeftijd stelletje KOEIEN!
Echt lachwekkend dit!
ja en het word nog erger als je je bedenkt dat deze 2 idioten dus DOORdeweeks ff naar heerenveen af reizen om een fucking pyjama af te leveren , Ergoo ze hebben of Vakantie gevraagt voor zoiets onzinnigs of ze zijn werkeloos en weten niet wat ze met hun tijd moeten doen !
De Spot
 De Spot - dinsdag 10 mei 2011 - 09:04   quote  deeplink  
Van mij hoeft die Dost niet te komen,het is een goede 16 meter spits maar slecht in het meevoetballen..je moet dus altijd op de helft spelen van de tegenstander..ik zie dat onder mario en met het materiaal volgend seizoen niet gebeuren..Roorda ken ik niet zo goed..
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 10 mei 2011 - 09:08   quote  deeplink  
Ik vind Dost overschat en Roorda is pas terug van een zware blessure speelt een paar aardige wedstrijden en dan wordt hij al de hemel in geprezen. Beide spelers kunnen ook niet overweg met Ron Jans die in mij ogen een uitstekende trainer is. Dost is ook zo'n spits die iedereen nu wel kent in de competitie. Zou mij verbazen als er nog veel groei in zit.

De vrienden van Feyenoord moeten zich maar eens goed achter de oren krabben en supporters van Feyenoord moeten zich realiseren dat de prijs van Dost toch toegevoegd wordt aan de schuld van Feyenoord. Want voor niets gaat de zon op.

Ik zeg Wijnaldum in de spits en kijken of er een goede voetballer bij te halen valt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gaat voor dost en roorda

0.0095241