BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gaat voor dost en roorda

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 mei 2011 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 09:08 schreef sportdwaas het volgende:
Ik vind Dost overschat en Roorda is pas terug van een zware blessure speelt een paar aardige wedstrijden en dan wordt hij al de hemel in geprezen. Beide spelers kunnen ook niet overweg met Ron Jans die in mij ogen een uitstekende trainer is. Dost is ook zo'n spits die iedereen nu wel kent in de competitie. Zou mij verbazen als er nog veel groei in zit.

De vrienden van Feyenoord moeten zich maar eens goed achter de oren krabben en supporters van Feyenoord moeten zich realiseren dat de prijs van Dost toch toegevoegd wordt aan de schuld van Feyenoord. Want voor niets gaat de zon op.

Ik zeg Wijnaldum in de spits en kijken of er een goede voetballer bij te halen valt.
Dat laatste standpunt had je al in je hoofd en de alinea's daarboven moeten dat legitimeren?
Milo
 Milo - dinsdag 10 mei 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 23:00 schreef The Q het volgende:
Dost is een goeie vent ik kom ook uit coevorden en ken mensen uit zijn omgeving.Dus gewoon halen met of zonder pyjama.Roorda halen als die niet te duur is.Succes Martin ik geef je weinig kans.
Mee eens, ach Dost die wilde weg uit Heereveen, en 020 toonde belangstelling! zou ik ook gaan roepen dat ik voor 020 zou willen ballen(als ik Dost was, he!)
Komen er 2 dikke mongolen uit 020 met een camara.
Wat moet je dan zeggen?
Tyft op, vuile joden! Ga aan het gas met je kankerpyjama!
Gaat op het web en hij is de klos.....dus.

En Q, Elsje is de enige fanatieke vrouw hier, dus die nemen wij in bescherming ;)
Maar Q jij bent van harte welkom gozert!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 10 mei 2011 - 09:32   quote  deeplink  
Nog geen half jaar geleden was mijnheertje Dost (wat ik overigens wel een groot talent vind en ik zou hem er graag bij willen hebben) nog supertrots op het feit dat hij naar ajakkes kon. Hij sliep als jochie al in een pyamaatje van 020! Net een half jaar later willen wij hem? Nou ik niet, oprotten met zulk tuig!! Hij mag best komen, maar dan moet hij bewijzen dat dat niet waar was door bijvoorbeeld dat pyamaatje voor de camera's in de fik te steken en zijn liefde voor Feyenoord te betuigen... Aangezien dat niet zal gebeuren: oprotten!!! Er zijn ook wel andere spitsen.
rv1992
 rv1992 - dinsdag 10 mei 2011 - 09:47   quote  deeplink  
mmh bulykin heeft een breuk met ado! hem zie ik toch liever komen aangezien ie niet terugwilt naar rusland!
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 10 mei 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 09:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat laatste standpunt had je al in je hoofd en de alinea's daarboven moeten dat legitimeren?
Ik zie in Wijnaldum inderdaad een prima diepe spits, kopsterk, sterk, goede techniek, fit, snel, goed schot, goede mentaliteit, Rotterdamse Suri, weinig geblesseerd, jong en krachtig.

Wat wil je nog meer?
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 10 mei 2011 - 10:28   quote  deeplink  
Ik mis reacties 1. op de topic.. 2. op de vete :"Q vs. E", van obuku.. of ehh, obiko, gods... obumko, obulikilaka?, obuki.. obiku! :P
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - dinsdag 10 mei 2011 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:47 schreef FR-Douwe het volgende:
Roorda van harte welkom, vind ik echt wel een toevoeging op hetgeen we nu hebben rondlopen. Dost gaat maar lekker in zn pyama dromen van een andere club....
zo is het waar is anderson (zo heette die toch) die spits uit zweden die ze voor dit seisioen wilde halen gebleven verdwenen van de aardbodem
MMM
 MMM - dinsdag 10 mei 2011 - 10:37   quote  deeplink  
Roorda is ook een risico.. Speelt nu een paar leuke wedstrijden bij Excelsior maar heeft een zware blessure gehad, blijft afwachten..
$-Smurf-$
 $-Smurf-$ - dinsdag 10 mei 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:06 schreef el-loco het volgende:
Dus jullie willen iemand bij Feyenoord in de spits die in een 020 pyama slaapt. Pleurt op joh !
er zullen er vast meer van zitten in deze selectie!
$-Smurf-$
 $-Smurf-$ - dinsdag 10 mei 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 10:37 schreef MMM het volgende:
Roorda is ook een risico.. Speelt nu een paar leuke wedstrijden bij Excelsior maar heeft een zware blessure gehad, blijft afwachten..
ik denk meer een type vlaar, zal eerst weer 2 jaar geblesseerd zijn en dan breekt hij pas door.
craven
 craven - dinsdag 10 mei 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 09:51 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Ik zie in Wijnaldum inderdaad een prima diepe spits, kopsterk, sterk, goede techniek, fit, snel, goed schot, goede mentaliteit, Rotterdamse Suri, weinig geblesseerd, jong en krachtig.

Wat wil je nog meer?
Dwaas hier toon je in mijn ogen gebrek in voetbalinzicht, wijnaldum is echt geen spits, het ontbreekt hem in lengte,kracht en doelgerichtheid(ja hij heeft dit seizoen er 14 gescoord)
$-Smurf-$
 $-Smurf-$ - dinsdag 10 mei 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 11:23 schreef craven het volgende:

[..]

Dwaas hier toon je in mijn ogen gebrek in voetbalinzicht, wijnaldum is echt geen spits, het ontbreekt hem in lengte,kracht en doelgerichtheid(ja hij heeft dit seizoen er 14 gescoord)
hij is gewoon perfect op de nr. 10
craven
 craven - dinsdag 10 mei 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 11:25 schreef $-Smurf-$ het volgende:

[..]

hij is gewoon perfect op de nr. 10
in de laatste paar maanden wel ja, zijn looplijnen zijn veranderd en zijn spelinzicht
kuipje
 kuipje - dinsdag 10 mei 2011 - 11:32   quote  deeplink  
kap nou eens allemaal met dat gezeik op dost, het is een prima spits die nog maar 21 is. Laat Feyenoord hem alstjeblieft halen. Dan speelt hij 2 seizoenen bij ons en verkopen we hem voor wat meer door. Dat dat jongetje op zijn 7e in een joden pyama liep.. boeiend.. Waar maken we ons druk om, misschien scheet hij wel iedere avond in zijn broek.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 10 mei 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 09:32 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nog geen half jaar geleden was mijnheertje Dost (wat ik overigens wel een groot talent vind en ik zou hem er graag bij willen hebben) nog supertrots op het feit dat hij naar ajakkes kon. Hij sliep als jochie al in een pyamaatje van 020! Net een half jaar later willen wij hem? Nou ik niet, oprotten met zulk tuig!! Hij mag best komen, maar dan moet hij bewijzen dat dat niet waar was door bijvoorbeeld dat pyamaatje voor de camera's in de fik te steken en zijn liefde voor Feyenoord te betuigen... Aangezien dat niet zal gebeuren: oprotten!!! Er zijn ook wel andere spitsen.
Hij sliep in een Pyama van Ajax onder Feyenoord dekbed
De laatste 13 goals van Feyenoord zijn zowat allemaal kopballen geweest
Dus ik zal het geen probleem vinden als dost komt en ik zal no net zo lekker slapen als die niet kom
En roorda is in ieder geval beter dan Bruins dus als je wijnaldum en roorda allebei in je team heb zie ik dat positief
Als een wedstrijd niet echt goed gaat kun je wijnaldum altijd 30 minuten vanaf de flank late komen
Want dat vergeten we ook wijnaldum is best multifuntioneel
The Q
 The Q - dinsdag 10 mei 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 08:35 schreef Els het volgende:

[..]

1: stakker
2: ongelofelijke stakker
3: Jij start met een topic over het aantrekken van een nr 10 ipv een spits. Ik reageer daar normaal op, maar ben het niet met je eens. Als je er niet tegen kan dat mensen een andere mening hebben, dan moet je misschien heroverwegen op een forum aanwezig te zijn.
4: Ook anderen hebben een duidelijk andere mening gehad dan jij en zelfs scherper op jou gereageerd dan ik. Heb je er misschien een probleem mee dat een vrouw iets over voetbal zegt? Geen probleem, maar wen eraan, ik ben hier wel vaker en heb net mijn contract verlengd.
5: Ik heb niet de macht om een topic een bepaalde kant op te sturen. Je overschat me, maar bedankt voor het compliment.
6: Mijn waarheid is inderdaad mijn waarheid. Ik ben erg overtuigd van mijn eigen mening, en ik vind het eerlijk gezegd ook de meest faire manier van discussiëren. Dat de waarheid dan uiteindelijk in het midden blijkt te liggen, is een mooi resultaat, maar een sneu begin.
7: Ik denk niet dat iedereen mijn mening maar accepteert, volgens mij krijg ik redelijk vaak wat tegengas. Maar ik ben uiteraard bereid mijn mening te geven voor een betere.
8: Je hoeft geen medelijden te hebben met mijn vriend, en ik ben ook geen pot. Wat mijn thuissituatie met ons verschil van inzicht cq conflict te maken heeft, is mij tot op heden volkomen duister.
9: Ik kom als laatste thuis, dus zit zelden aan tafel te wachten. Daarnaast ben ik niet zo'n wachtend type.
10: De doorsnee heks heet geen viswijf, maar Eucalypta. Beide termen zijn trouwens niet op mij van toepassing.

Laten we het erop houden, dat we niet zo gezellig gestart zijn, ik heb mijn redenen daarvoor, jij de jouwe. We kunnen nu kiezen, steeds grovere termen voor elkaar verzinnen, en iedereen hier irriteren, of elkaar een beetje der ruimte gunnen en beledigende termen achterwege laten. Ik ben van mening dat je ertegen moet kunnen dat iemand een andere mening is toegedaan, ook al is het een vrouw (of in mijn geval een man). Wat mij betreft gaan we wel de discussie aan, maar proberen we elkaar wat minder in de haren te zitten. Wat wil jij?
Vergeven en vergeten we zijn tenslotte allemaal Feyenoord supporters hiero .
En ik vind dat je eenieder geval dat je goed kunt lullen zit je in de politiek of zo.( is positief bedoeld )
kuipje
 kuipje - dinsdag 10 mei 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 11:40 schreef The Q het volgende:

[..]

Vergeven en vergeten we zijn tenslotte allemaal Feyenoord supporters hiero .
En ik vind dat je eenieder geval dat je goed kunt lullen zit je in de politiek of zo.( is positief bedoeld )
Ik vind alleen punt 7 wel typisch els,

Jij bent bereid om jou mening te geven voor een betere? Waarom zou je dat doen als er al een betere mening staat?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 10 mei 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 08:13 schreef The Q het volgende:

[..]

Doe normaal mafkees alles wat ik zeg wordt afgekraakt of belachelijk gemaakt door dat viswijf.
Ik ben nieuw op dit forum en Elsje vertoont behoorlijk haantjes gedrag.Alle topics hier op het Forum gaat zij een richting opsturen met haar waarheid de enige waarheid en het word maar door iedereen geaccepteerd.Ik heb medelijden met haar vriend of is het een pot?ik weet het niet maar ik heb medelijden met hem die heeft een echt sprookjes huwelijk als die thuis komt zit de heks al aan tafel om in Plopsa taal te blijven.
Als ik dit zo lees kan ik me niet indenken dat er bij jou thuis iemand op je zal wachten
Als je met iedereen net zo respectvol omgaat als met els dan voorspel ik een behoorlijk eenzaam levendje voor jou
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 10 mei 2011 - 12:18   quote  deeplink  
Volgens mij is dit gewoon ouderwets moddergooien
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 10 mei 2011 - 12:22   quote  deeplink  
Volgens mij een kwestie van minderwaardigheid complex en heel erg gefrustreerd typje

Vrouwen gewoon met respect behandelen
Vrouwen respectloos behandelen is Amsterdams, dat doen ze op de walle
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 10 mei 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:22 schreef RedDevil1990 het volgende:
Volgens mij een kwestie van minderwaardigheid complex en heel erg gefrustreerd typje

Mwoah heb de stukjes even nagelezen, en is van The Q inderdaad respectloos, maar Els lokt het ook wel een beetje uit met lacherig doen over zijn woonplaats.. Neemt niet weg dat respectloos gedrag natuurlijk niet normaal is.
The Q
 The Q - dinsdag 10 mei 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:22 schreef RedDevil1990 het volgende:

Je mengt je in een discussie die niets aangaat of eenieder geval niet goed waar de klepel hangt.
Wat een flauwe kul vrouwen gewoon met respect behandelen je moet iedereen met respect behandelen onder welke steen kom jij vandaan.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 10 mei 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:27 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Mwoah heb de stukjes even nagelezen, en is van The Q inderdaad respectloos, maar Els lokt het ook wel een beetje uit met lacherig doen over zijn woonplaats.. Neemt niet weg dat respectloos gedrag natuurlijk niet normaal is.
Lacherig doen over een woonplaats kan in mij ogen geen kwaad ieder z'n mening
Om dan gelijk iemand uit te schelden voor viswijf etc dat vind ik erg bekrompen en sociaal van een HEEL laag niveau
The Q
 The Q - dinsdag 10 mei 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:32 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Om dan gelijk iemand uit te schelden voor viswijf etc dat vind ik erg bekrompen en sociaal van een HEEL laag niveau
der ging al iets aan vooraf maar dat zeg ik als je niet weet waar de klepel hangt moet je er niet mee bemoeien.
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 10 mei 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:32 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Kun je vinden, maar je moet iemand niet om zijn afkomst afkraken, ben ik allergisch voor. Daarbij ben ik het ook niet eens met Els een viswijf noemen, hoe vervelend ze soms kan zijn ;) (grapje Els)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 10 mei 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:31 schreef The Q het volgende:

[..]

Je mengt je in een discussie die niets aangaat of eenieder geval niet goed waar de klepel hangt.
Wat een flauwe kul vrouwen gewoon met respect behandelen je moet iedereen met respect behandelen onder welke steen kom jij vandaan.
Al mag ik me er niet mee bemoeien dan moet je zulke dingen bespreken met els in een pb
En niet openbaar.
In ieder geval niet onder een steen uit Coevorden
Maar al vind je dat je iedereen met respect moet behandelen waarom doe je dat dan niet
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 10 mei 2011 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:38 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Al mag ik me er niet mee bemoeien dan moet je zulke dingen bespreken met els in een pb
En niet openbaar.
Maar al vind je dat je iedereen met respect moet behandelen waarom doe je dat dan niet
Wil niet veel zeggen Red maar je gaat aardig in zijn niveau mee momenteel....
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 10 mei 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:37 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Kun je vinden, maar je moet iemand niet om zijn afkomst afkraken, ben ik allergisch voor. Daarbij ben ik het ook niet eens met Els een viswijf noemen, hoe vervelend ze soms kan zijn ;) (grapje Els)
Iemand afkraken vanwege z'n afkomst zal ik niet doen als het om cultuur gaat zoals bijv een ander land
Maar gewoon simpelweg een woonplaatsje in Nederland
We zijn allemaal volwassen genoeg om een flauw grapje over een simpele woonplaats niet serieus te nemen (denk ik)
The Q
 The Q - dinsdag 10 mei 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:38 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

En niet openbaar.
Het gaat om wederzijds respect geven. en dat is het laatste wat ik hier over zeg.
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 10 mei 2011 - 12:45   quote  deeplink  
Intro :
@The Q (en iedereen die het lezen wil)

Kern :
1. Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp..
2. Forum (headliner.feyenoord) is een van de vrij toegankelijke internet-fora, waar geregistreerden zich kunnen mengen in diverse discussies (lees hierboven).
3. Een kwade bijwerking van vrij toegankelijke forums, is spam.. (zoals wat sportdwaas allemaal opent en resenteleik gemerkd dat 'brian' èr ook wad van can)

Conclusie :
Maar goed, hier valt u discussie niet onder, en iedereen mag zich hierin mengen (obukilaka010, nog steeds niet terecht?) volgens de regels van het internetplatform..

Eindoplossing :
Willen jullie discussiëren onderling, wissel lekker ff nulzesjes; msn; facebook/hyves of voor de oudere generatie ICQ uit..
The Q
 The Q - dinsdag 10 mei 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:42 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Iemand afkraken vanwege z'n afkomst zal ik niet doen als het om cultuur gaat zoals bijv een ander land
Maar gewoon simpelweg een woonplaatsje in Nederland
We zijn allemaal volwassen genoeg om een flauw grapje over een simpele woonplaats niet serieus te nemen (denk ik)
Je mist de hele discussie want het gaat helemaal niet om mijn woonplaats.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 10 mei 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:41 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Wil niet veel zeggen Red maar je gaat aardig in zijn niveau mee momenteel....
Haha ja ik heb een groot aanpassing vermogen
$-Smurf-$
 $-Smurf-$ - dinsdag 10 mei 2011 - 12:47   quote  deeplink  
ik dacht echt dat het hier om Dost en Roorda ging ?
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 10 mei 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:46 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Haha ja ik heb een groot aanpassing vermogen
RedDevil aka DE KAMELEON ;-)
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 10 mei 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:47 schreef $-Smurf-$ het volgende:
ik dacht echt dat het hier om Dost en Roorda ging ?
Nee het gaat om Els en The Q ;)
fr 4-ever
 fr 4-ever - dinsdag 10 mei 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:49 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Nee het gaat om Els en The Q ;)
misschien kun je daar een topic over openen
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 10 mei 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:43 schreef The Q het volgende:

[..]

Het gaat om wederzijds respect geven. en dat is het laatste wat ik hier over zeg.
Oké afgesproken
Mijn telefoon is toch bijna leeg
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 10 mei 2011 - 13:06   quote  deeplink  
Nieuw topic?..
1. En wederom een plaatsje innemen(opmaken), op de mooie servers, van het headliner-forum? Alsof daar (lege plaatsen) geen eind aan komt..?
2. En hoezo wederom iets nieuws openen, als iets moois aan de gang is op iets ouds?(cruijff-ologie)
Of zoals opa altijd zei :
"noa dissen kump dr wal wier nen frissen"
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 10 mei 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:48 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

RedDevil aka DE KAMELEON ;-)
Sssst niet verder vertellen:p

Maar ff on-topic (voordat Boudewijn boos word)
Dost = goed
Roorda = goed
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 mei 2011 - 13:44   quote  deeplink  
zijn ze er al?
dennie
 dennie - dinsdag 10 mei 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 20:54 schreef Stylzz het volgende:
Tsja, maar SnorTV meldt ook net dat Feyenoord er nog heel slecht voor staat.
Volgens mij had Derksen een fout gemaakt bij zijn aantekeningen, de 7 clubs die hij noemde die er 'heel slecht voor stonden' waren toevallig alle 7 de eredivisie clubs die in categorie 1 stonden. Ik denk dat hij bedoelde dat dit de eredvisieclubs zijn die in categorie 1 staan, maar zoveel wisten we al dus dat is niets om je zorgen over te maken..
DeJong11
 DeJong11 - dinsdag 10 mei 2011 - 14:43   quote  deeplink  
Laat ze maar komen hoor!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 10 mei 2011 - 15:04   quote  deeplink  
Pastoor wil roorda bij NEC
Wie gaat die strijd winnen?
Van geel of pastoor
dennie
 dennie - dinsdag 10 mei 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 15:04 schreef RedDevil1990 het volgende:
Pastoor wil roorda bij NEC
Wie gaat die strijd winnen?
Van geel of pastoor
Je bedoelt Feyenoord of Nec... lijkt me wel duidelijk he wie dat wint, misschien als Twente komt dat we nog bang moeten worden
FEY-Esm
 FEY-Esm - dinsdag 10 mei 2011 - 15:10   quote  deeplink  
Klopt, het is al 0-1 voor NEC, aangezien wij nog steeds met Mario zitten..
Terminator
 Terminator - dinsdag 10 mei 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 09:26 schreef Milo het volgende:

[..]

Mee eens, ach Dost die wilde weg uit Heereveen, en 020 toonde belangstelling! zou ik ook gaan roepen dat ik voor 020 zou willen ballen(als ik Dost was, he!)
Komen er 2 dikke mongolen uit 020 met een camara.
Wat moet je dan zeggen?
Tyft op, vuile joden! Ga aan het gas met je kankerpyjama!
Gaat op het web en hij is de klos.....dus.

En Q, Elsje is de enige fanatieke vrouw hier, dus die nemen wij in bescherming ;)
Maar Q jij bent van harte welkom gozert!
hahahahahahaha
JanM
 JanM - dinsdag 10 mei 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:43 schreef DeJong11 het volgende:
Laat ze maar komen hoor!
Eens, al is Dost volgens mij ook niet een "spits van naam" ...
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 10 mei 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 10:36 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

zo is het waar is anderson (zo heette die toch) die spits uit zweden die ze voor dit seisioen wilde halen gebleven verdwenen van de aardbodem
Je bedoelt 'Wanderson'... er waren toen nog geruchten dat VVV venlo voor een stunt wilde zorgen door met het geld van Honda, die Braziliaan aan te schaffen.
Volgens mij is hij nu zandtaartjes aan het bakken in het midden-oosten.
bs
 bs - dinsdag 10 mei 2011 - 15:48   quote  deeplink  
en iedereen vesleet mij voor gek toen ik vorige week een topic opende Roorda halen
Volgens mij heeft van Geel mijn topic gelezen hahahahaha
de flh
 de flh - dinsdag 10 mei 2011 - 16:39   quote  deeplink  
wie is 'the Q'.

ontopic:
Liever Sigthorson dan Dost.. als we 020 weer zoals vroeger dwars gaan zitten om een spits.
Met Roorda wordt er duidelijk geanticipeerd op vertrek Wijaldum.. Wel risico maar waarom ook niet?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gaat voor dost en roorda

0.0121409