|
|
de flh
|
|
|
Tenzij Hadouir nog geen club heeft. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 11:40 schreef The Q het volgende:[..] Vergeven en vergeten we zijn tenslotte allemaal Feyenoord supporters hiero . En ik vind dat je eenieder geval dat je goed kunt lullen zit je in de politiek of zo.( is positief bedoeld ) Doen we. Zit niet in de politiek, maar zou het soms best leuk vinden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:27 schreef ViezeFurr het volgende:[..] Mwoah heb de stukjes even nagelezen, en is van The Q inderdaad respectloos, maar Els lokt het ook wel een beetje uit met lacherig doen over zijn woonplaats.. Neemt niet weg dat respectloos gedrag natuurlijk niet normaal is. Ik heb niet lacherig gedaan over zijn woonplaats. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:37 schreef ViezeFurr het volgende:[..] Kun je vinden, maar je moet iemand niet om zijn afkomst afkraken, ben ik allergisch voor. Daarbij ben ik het ook niet eens met Els een viswijf noemen, hoe vervelend ze soms kan zijn ;) (grapje Els) Ik heb niemand op z'n afkomst, nog op zijn woonplaats afgekraakt, ws is het dus maar net wat je erin wilt lezen. En je hebt volkomen gelijk, ik ben meestal lief. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 12:45 schreef FEY-Esm het volgende:Intro : @The Q (en iedereen die het lezen wil) Kern : 1. Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp.. 2. Forum (headliner.feyenoord) is een van de vrij toegankelijke internet-fora, waar geregistreerden zich kunnen mengen in diverse discussies (lees hierboven). 3. Een kwade bijwerking van vrij toegankelijke forums, is spam.. (zoals wat sportdwaas allemaal opent en resenteleik gemerkd dat 'brian' èr ook wad van can) Conclusie : Maar goed, hier valt u discussie niet onder, en iedereen mag zich hierin mengen (obukilaka010, nog steeds niet terecht?) volgens de regels van het internetplatform.. Eindoplossing : Willen jullie discussiëren onderling, wissel lekker ff nulzesjes; msn; facebook/hyves of voor de oudere generatie ICQ uit.. pb kan ook ;-) |
|
|
|
|
opa
|
|
|
ik zeg el hamdaoui halen ipv dost ;) |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ben ik te jong of?.. wat is pb?.. Vroeger hadden we punkbuster.. (iets met spelletjes?) of PirateBay (maar dan moet je bestandjes uitgaan wisselen).. Nee, serieus, ik ben flabbergasted.. ik weet oprecht niet wat pb betekent..! dit doet zeer.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
kijk links onder je naam;) |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Thmx, Jappie Aaaaah.. prive bericht... oooh man.. ik voel me nu heeel slecht! 1. Dit komt doordat ik gestopt ben! Stoppen met roken verkloot mijn hele leven! Excuses, en ik voel me nog wel een avondje dom! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ergens bij nieuw amsterdam in de buurt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: ouwe troep in nieuwe zakken dus. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
hoho.. troep in zakken leven niet onder stenen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dagenlang tegen een hunebed kijken moet wel chagrijnig maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik moet toegeven , die v Geel verzint iedere keer wat nieuws. Dost , je moet er maar opkomen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juni 2016 - 22:08 schreef van geil het volgende:Ik moet toegeven , die v Geel verzint iedere keer wat nieuws. Dost , je moet er maar opkomen. Ja en dan 2 maanden wachten op nee om vervolgens een Kazimmetje ergens uit nood te moeten oppikken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
He, Dost verdiend drie miljoen. |
|
|
|