|
|
Feyenoordonzetrots
|
|
|
Volgens Voetbal International bevindt Luigi Bruins zich bij Feyenoord op een doodlopende weg. De 24-jarige centrale middenvelder is bezig aan zijn vierde seizoen in De Kuip, maar wist tot op heden nog nooit volledig te overtuigen en is onder Mario Been geen vaste waarde op het middenrif. Zijn contract loopt in de zomer af en niets wijst erop dat Bruins mag blijven. Na twee seizoenen met veel speeltijd bij Excelsior verkaste Bruins in de zomer van 2007 naar Rotterdam-Zuid. Hij speelde sindsdien bijna honderd duels, maar zou de absolute passie missen en derhalve geen rol meer krijgen na de zomer. Hij mag transfervrij op zoek naar een andere club. Feyenoord hoopt zich anderzijds juist te versterken met Bas Dost. De aanvaller van SC Heerenveen stond in de winterperiode reeds in de belangstelling van de Stadionclub; toen waren de sponsoren bereid vier miljoen euro te betalen. De groep geldschieters zou Feyenoord heel graag met één goede aankoop willen versterken en niet toevallig is Been nog zoekende naar een geschikte aanvaller. Luc Castaignos verkast naar Internazionale en hoewel Feyenoord reeds een principeakkoord heeft bereikt met Guyon Fernandez, moet er nog een aanvaller bij. Daarnaast is ook Geert-Arend Roorda nadrukkelijk in beeld. Hij is door Heerenveen verhuurd aan Excelsior, waar hij wekelijks sterke duels laat zien en weer helemaal opgebloeid is. Ook NEC en FC Twente zouden Roorda echter op het oog hebben. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
is al een ander topic over |
|
|
|
|
Feyenoordonzetrots
|
|
|
quote: ja zag ik toen ik hem verstuurde dus Slotje |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik dacht al, "heb ik dit net ook al niet gelezen?" |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
kan het niet vaak genoeg lezen HA HA HA |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dacht wel dat je een keer uit de kast zou komen ;-) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja echt wel, ken wel janken |
|
|
|
|
Biernaldum
|
|
|
Waarom hadden we bjorn vleminckx niet gehaalt??? Zijn grote voorbeeld is onze Dirk, en hij moet het ook hebben van het harde werken! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Zal Bruins wel afscheid van ons nemen? of zal hij Theo Lucius nadoen? een snoekduik op de stenen vloer zodat hij er te gewond uitziet om zich te vertonen aan het legioen.
Zelf ben ik totaaaaaaaal geen Bruins fan maar ik vind dat we elke speler die het Feyenoord-shirt heeft gedragen een waardig afscheid moeten geven. (die speler moet zelf toch ook een goed beeld van ons als legioen hebben ipv ons klootzakken vinden) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Afscheid via de achterdeur. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:47 schreef MauricioAros het volgende:Zal Bruins wel afscheid van ons nemen? of zal hij Theo Lucius nadoen? een snoekduik op de stenen vloer zodat hij er te gewond uitziet om zich te vertonen aan het legioen. Zelf ben ik totaaaaaaaal geen Bruins fan maar ik vind dat we elke speler die het Feyenoord-shirt heeft gedragen een waardig afscheid moeten geven. (die speler moet zelf toch ook een goed beeld van ons als legioen hebben ipv ons klootzakken vinden) Bruins///HELD! verdient een grootse afscheidswedstrijd! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Bij de open dag: Dost, Fernandez, Nelom, Roorda en de Baab uit de Helicopter.
Bruins stapt er in en vliegt de Kuip uit. |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:53 schreef MauricioAros het volgende:Bij de open dag: Dost, Fernandez, Nelom, Roorda en de Baab uit de Helicopter. Bruins stapt er in en vliegt de Kuip uit. ik snap babovic niet echt ? ik weet, zeer favoriet op deze site. maar niet feyenoord-waardig! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:55 schreef DeJong11 het volgende:[..] ik snap babovic niet echt ? ik weet, zeer favoriet op deze site. maar niet feyenoord-waardig! Tsja ... |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Klote zooi... lees net dat Meeuwis en Simon ook weg gaan. Simon nog niet echt van overtuigd maar ik vond Meeuwis echt een aanwinst. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:56 schreef MauricioAros het volgende:Klote zooi... lees net dat Meeuwis en Simon ook weg gaan. Simon nog niet echt van overtuigd maar ik vond Meeuwis echt een aanwinst. ja, meeuwis vind echt echt gewoon het 'Feyenoord-gevoel' uitstralen. passie, strijdlust en super fel!
En simon moet meer kansen krijgen, ik denk echt dat we hadden kunnen profiteren van zijn snelheid! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ik denk dat simon meer tijd had mogen krijgen |
|
|
|