BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zou ajax met jol ook zo ver zijn gekomen zoals nu met frank de boer?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
lereeeen
 lereeeen - maandag 09 mei 2011 - 21:24   quote  deeplink  
Wat denken jullie zou ajax onder martin jol met andere spelers spelen en zouden ze met jol om het kampioenschap strijden en gister dan nog om de beker.

ik denk van niet .
ik denk dat jol nooit ebcilio in de selectie zou zetten jol was nooit bezig bijna met de jeugdteams

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2011 door lereeeen --
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 09 mei 2011 - 21:30   quote  deeplink  
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Ebecilio over het algemeen een vrij zwakke schakel vind hoor. Hij bloeide gisteren op toen hij op rechts kwam te staan, omdat hij toen wat minder voorspelbaar werd. Maar vanaf links is het toch meestal naar binnen trekken en dan van 20 meter op doel schieten. Een beetje zoals Stoch 2 jaar geleden bij Twente, maar dan minder doeltreffend. Ebecilio kan me dus niet zo bekoren, daarom vind ik het ook logisch dat Ajax contact heeft gezocht met Mertens en Boerrigter...

Maar om je vraag te beantwoorden, Frank heeft het natuurlijk heel goed gedaan. Ajax was dood en begraven met de winterstop, maar heeft zich daarna knap terug gevochten. Laten we hopen dat het na zondag niet voor niets is geweest. Want hoewel we kampioen kunnen worden is een derde plek ook nog mogelijk. En dan is alles voor niets geweest.
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2011 - 21:33   quote  deeplink  
Deed Jol vorig jaar niet precies hetzelfde?? Wie weet was het hem ook na de winterstop gelukt???

Ik houd er niet zo van om achteraf een koe in zijn kont te kijken..
joduh
 joduh - maandag 09 mei 2011 - 21:34   quote  deeplink  
ik hou er helemaal niet van om een koe in zijn kont tekijken pipo!!!!!!!!hahahaha
maar ik denk dat we onder martin jol nu al kampioen waren eerlijk gezegt.......
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:34 schreef joduh het volgende:
Ik denk dat we onder martin jol nu al kampioen waren eerlijk gezegt.......
Serieus??!!

Dat gevoel had ik van jou niet gedacht.......... Blijbaar ben je toch niet zo voorspelbaar...Whaahahahaha
baco74
 baco74 - maandag 09 mei 2011 - 21:39   quote  deeplink  
Waarschijnlijk wel. maar dan niet met het spel en de spelers die ik graag zie.
De jeugd had dan minder tot geen kans tot spelen gekregen.
Ik denk dat de financiele sanering qua salariskosten dan ook niet tot stand was gebracht.
Jol heeft vorig jaar Ajax een fantastisch 2de seizoenshelft laten spelen,
dit heeft wel wat geld gekost en ons matige vedettes opgeleverd.
Pietje
 Pietje - maandag 09 mei 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:34 schreef joduh het volgende:
ik hou er helemaal niet van om een koe in zijn kont tekijken pipo!!!!!!!!hahahaha
maar ik denk dat we onder martin jol nu al kampioen waren eerlijk gezegt.......
Wat zeg je nu toch joduh??? Heb je een zonnesteek? Of is je eigengemaakte bami slecht gevallen??? Whahaha
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Sorry hoor, maar is iedereen hier vergeten dat we met Jol het ene na het andere puntverlies leden???!!!
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 09 mei 2011 - 21:44   quote  deeplink  
En hoe hadden we dat dan willen doen? Met dat Engelse spel waar Jol zich van bediende? Ajax is onder de boer echt veel beter gaan spelen, met een verzorgde opbouw van achteruit. Jol vertrouwde met zijn speltype volledig op bevliegingen van Suarez. Het is echt ontzettend knap hoe De Boer zich terug heeft gevochten in de titelrace na het verlies van zijn sterspeler (en vervolgens het verlies van de vice-sterspeler). Er staat een volledig andere voorhoede dan voor de winterstop en alle analisten waren het er over eens dat Ajax geen wedstrijden kon winnen zonder Suarez. Maar De Boer heeft toch nog flink wat punten gepakt zonder Suarez en dat is een groot compliment waard. Dus ik vind het ook helemaal geen probleem om Jol in zijn kont te kijken, want ik bekritiseer hem gewoon op voetbaltechnische aspecten. Lijkt me volledig legitiem toch?
joduh
 joduh - maandag 09 mei 2011 - 21:45   quote  deeplink  
oeps verkeerde topic......sorry man,dacht dat ik in cafe zat!!!!!!!!!!
Pietje
 Pietje - maandag 09 mei 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:44 schreef Harm de Graaf het volgende:
En hoe hadden we dat dan willen doen? Met dat Engelse spel waar Jol zich van bediende? Ajax is onder de boer echt veel beter gaan spelen, met een verzorgde opbouw van achteruit. Jol vertrouwde met zijn speltype volledig op bevliegingen van Suarez. Het is echt ontzettend knap hoe De Boer zich terug heeft gevochten in de titelrace na het verlies van zijn sterspeler (en vervolgens het verlies van de vice-sterspeler). Er staat een volledig andere voorhoede dan voor de winterstop en alle analisten waren het er over eens dat Ajax geen wedstrijden kon winnen zonder Suarez. Maar De Boer heeft toch nog flink wat punten gepakt zonder Suarez en dat is een groot compliment waard. Dus ik vind het ook helemaal geen probleem om Jol in zijn kont te kijken, want ik bekritiseer hem gewoon op voetbaltechnische aspecten. Lijkt me volledig legitiem toch?
+ 1
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 09 mei 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Het is overigens geen verstandige zet geweest om Mido te laten vertrekken. Hij had als aanspeelpunt denk ik nog heel belangrijk kunnen zijn voor Ajax, ook onder Frank de Boer.
Pietje
 Pietje - maandag 09 mei 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:46 schreef Harm de Graaf het volgende:
Het is overigens geen verstandige zet geweest om Mido te laten vertrekken. Hij had als aanspeelpunt denk ik nog heel belangrijk kunnen zijn voor Ajax, ook onder Frank de Boer.
Volgens mij heeft Frank de Boer dat ook gezegd, dat hij zeker van de diensten van Mido gebruik wilde blijven maken!
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 09 mei 2011 - 21:50   quote  deeplink  
Ga toch weg man, je wil toch geen vetklep in ons Aller Ajax zien?? Het was geen gezicht, nouja alleen maar gezichtsverlies voor Ajax! Zelfs bij met alle respect BV Veendam spelen niet zulke vetkleppen.... Prima dat ie weg is gegaan!
Pietje
 Pietje - maandag 09 mei 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:50 schreef ThomasAjacied het volgende:
Ga toch weg man, je wil toch geen vetklep in ons Aller Ajax zien?? Het was geen gezicht, nouja alleen maar gezichtsverlies voor Ajax! Zelfs bij met alle respect BV Veendam spelen niet zulke vetkleppen.... Prima dat ie weg is gegaan!
Dat kun je nou wel zeggen, Thomas, maar een dergelijk speerpunt missen we op dit moment wel enorm!
joduh
 joduh - maandag 09 mei 2011 - 21:55   quote  deeplink  
ik denk zelfs dat mido het verschil tegen fc pony had kunnen maken........
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 09 mei 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Ja jammer dan, ben ervan overtuigd dat Siem de Jong niets minder is!
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 09 mei 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:50 schreef ThomasAjacied het volgende:
Dat is wel een makkelijk argument. Op het moment dat hij vertrok begon hij weer redelijk in vorm te raken. En reken maar dat we zijn kopkracht hadden gebruiken. Het geeft je toch wat meer body bij corners en vrije trappen. Mido was een prima aanspeelpunt met oog voor lopende mensen en gevoel voor de combinatie. En in de weinige speelminuten die hij heeft gemaakt heeft hij toch ook behoorlijk wat rendement gehad. Dus wat meer respect voor de voetballer Mido zou volgens mij wel op zijn plaats zijn.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 09 mei 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:55 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Dat is wel een makkelijk argument. Op het moment dat hij vertrok begon hij weer redelijk in vorm te raken. En reken maar dat we zijn kopkracht hadden gebruiken. Het geeft je toch wat meer body bij corners en vrije trappen. Mido was een prima aanspeelpunt met oog voor lopende mensen en gevoel voor de combinatie. En in de weinige speelminuten die hij heeft gemaakt heeft hij toch ook behoorlijk wat rendement gehad. Dus wat meer respect voor de voetballer Mido zou volgens mij wel op zijn plaats zijn.
Eens
joduh
 joduh - maandag 09 mei 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:

[..]

hey,we zijn het eens man.....
Pietje
 Pietje - maandag 09 mei 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

+ 1 (alweer...)
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:55 schreef joduh het volgende:
ik denk zelfs dat mido het verschil tegen fc pony had kunnen maken........
Je had hem in ieder geval wel als "breekijzer" kunnen gebruiken... Volgens mij had hij dit seizoen ook de juiste mentaliteit, en dat had ik niet verwacht..
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 09 mei 2011 - 22:11   quote  deeplink  
Hij had niet de juiste mentaliteit anders ging ie niet direct weg toen Frankie aangesteld werd. Hij was bang om voorgoed onder Frank op de bank te belanden en dan kreeg ie geen geld. Nee die vent zorgt alleen maar voor problemen, en als ie even zijn zin niet krijgt, is ie weer gevlogen. En verder van dat in vorm raken slaat werkelijk waar nergens op, moddervet was ie. Toen ie kwam en toen ie vertrok!
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:11 schreef ThomasAjacied het volgende:
Hij had niet de juiste mentaliteit anders ging ie niet direct weg toen Frankie aangesteld werd. Hij was bang om voorgoed onder Frank op de bank te belanden en dan kreeg ie geen geld. Nee die vent zorgt alleen maar voor problemen, en als ie even zijn zin niet krijgt, is ie weer gevlogen. En verder van dat in vorm raken slaat werkelijk waar nergens op, moddervet was ie. Toen ie kwam en toen ie vertrok!
Dat vind ik juist wel de goede mentaliteit, onder Jol gehaald, en met de Boer een eerlijk gesprek gevoerd waaruit bleek dat hij vond dat hij moest vertrekken. Hij heeft geen poespas gemaakt, en hij is nog steeds netjes geweest over Ajax...
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 09 mei 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vind ik juist wel de goede mentaliteit, onder Jol gehaald, en met de Boer een eerlijk gesprek gevoerd waaruit bleek dat hij vond dat hij moest vertrekken. Hij heeft geen poespas gemaakt, en hij is nog steeds netjes geweest over Ajax...
En dan stel ik jou 1 vraag. Waarom zou Mido in godsnaam dan zijn contract weer inleveren bij Ajax, terwijl hij dus altijd zo netjes was over Ajax en dus liefde had voor de club, terwijl Frank hem wilde behouden en hij kon rekenen op speeltijd?! Dat beweerde iemand hier net namelijk......
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:18 schreef ThomasAjacied het volgende:

[..]

En dan stel ik jou 1 vraag. Waarom zou Mido in godsnaam dan zijn contract weer inleveren bij Ajax, terwijl hij dus altijd zo netjes was over Ajax en dus liefde had voor de club, terwijl Frank hem wilde behouden en hij kon rekenen op speeltijd?! Dat beweerde iemand hier net namelijk......
De Boer heeft toch echt aangegeven dat hij geen speeltijd zag weggelegd voor Mido..
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 09 mei 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:26 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer heeft toch echt aangegeven dat hij geen speeltijd zag weggelegd voor Mido..
http://www.ajaxupdate.nl/2011/01/de-boer-verbaast-over-vertrek-mido/
Ride
 Ride - maandag 09 mei 2011 - 22:35   quote  deeplink  
Na zondag dit topic nog eens lezen
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Dit verhaal kwam inderdaad naar buiten, toch kan ik me herinneren dat de Boer volgens Mido heeft aangegeven dat er geen speeltijd voor hem was weggelegd ( maar dat kan ik ook fout hebben hoor). Toch is Mido netjes weggegaan, heeft geen stampij gemaakt en kende blijkbaar zijn eigen beperkingen...

Zoals ik net ook al aangaf, ik denk dat hij als breekijzer best van pas had kunnen komen.. Dat is namelijk wel echt iets dat we hebben gemist in bepaalde wedstrijden na de winterstop.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 09 mei 2011 - 22:55   quote  deeplink  
onder jol draaide alles om suarez. ik denk dat jol zonder suarez niet voor elkaar gekregen had als wat frank nu heeft. we hebben tenslotte een minder goed team dan fc twente en psv.
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 09 mei 2011 - 22:55   quote  deeplink  
kan allemaal wel zo wezen, maar ik zie het echt anders. Met de jong, mounir en dario hadden/hebben we mido echt niet nodig en ik schaaamde me echt gewoon kapot als hij in het veld kwam! Dat is toch des ajax man, vieze vetklep met techniek van een kakkerlak, die ajax dan moet gaan redden van een eventueel verlies.... Bedroevend als je zo'n iemand nodig hebt.... We zijn toch geen feyenoord met een sjonnie van de burgerking....
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:55 schreef ThomasAjacied het volgende:
kan allemaal wel zo wezen, maar ik zie het echt anders. Met de jong, mounir en dario hadden/hebben we mido echt niet nodig en ik schaaamde me echt gewoon kapot als hij in het veld kwam! Dat is toch des ajax man, vieze vetklep met techniek van een kakkerlak, die ajax dan moet gaan redden van een eventueel verlies.... Bedroevend als je zo'n iemand nodig hebt.... We zijn toch geen feyenoord met een sjonnie van de burgerking....
Dit ben ik wel gedeeltelijk met je eens...

Zullen we het daar bij houden...:-)
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - maandag 09 mei 2011 - 23:03   quote  deeplink  
strak plan, mido is gelukkig verleden tijd.
remco k
 remco k - maandag 09 mei 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 23:03 schreef ThomasAjacied het volgende:
strak plan, mido is gelukkig verleden tijd.
Juist....
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 10 mei 2011 - 09:11   quote  deeplink  
quote:

[..]

Aan de andere kant wilde hij zelf weg. Dan heb je weinig aan een speler die met tegenzin bij de club zit.
Rogier
 Rogier - dinsdag 10 mei 2011 - 09:21   quote  deeplink  
Kun je nooit weten. Maar er was wel iets mis in de laatste wedstrijden onder Jol.

Laatste dagen heb ik gevoel alsof Ajax een misdaad heeft begaan om in deze 2 finales te staan. Elke TV station blaast Ajax omver...de kinderachtige goals die Twente tegenkrijgt hoor je niks over...alleen de goals die Ajax tegen krijgt. Bij Edwin evers alles over Twente kampioensliedjes etc.

Ik hoop zo dat we met 5-0 winnen zondag !!!
nora
 nora - dinsdag 10 mei 2011 - 09:56   quote  deeplink  
Dit is niet iets van de laatste tijd dit is al het hele jaar ,Twente speelt het mooiste voetbal Twente heeft het zo goed voor elkaar als club Twente heeft Munsterman de rust zelfe,Wat je nooit hoort Twente wint weer met een vrije trap in de laatste minuut .Twente kan als kampioen de minste doelpunten voor hebben van de laatste 30 jaar,Twente heeft van de top 3 de meeste strafschoppen mee gehad,Twente heeft van de top 3 de meeste doelpunten via spelhervattingen gemaakt o wat is twente toch geweldig.
Wat zou het heerlijk zijn om van die tukkers te winnen effe kijken wat ze dan allemaal gaan zeggen over dit geweldige twente met super sterren als Wisgerhof en Brama en landzaat en de Jong en ene buyse als ik het goed schrijf .
nora
 nora - dinsdag 10 mei 2011 - 09:59   quote  deeplink  
O ja en we gaan niet natrappen naar Jol maar het spel was toch verschrikkelijk en hoera voor de Boer die langzamerhand weer het Ajax spel terug brengt liever verliezen met techn.spel dan met een Jol systeem met 1-0 winnen.
Lang leve Frankieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 10 mei 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 09:56 schreef nora het volgende:
Dit is niet iets van de laatste tijd dit is al het hele jaar ,Twente speelt het mooiste voetbal Twente heeft het zo goed voor elkaar als club Twente heeft Munsterman de rust zelfe,Wat je nooit hoort Twente wint weer met een vrije trap in de laatste minuut .Twente kan als kampioen de minste doelpunten voor hebben van de laatste 30 jaar,Twente heeft van de top 3 de meeste strafschoppen mee gehad,Twente heeft van de top 3 de meeste doelpunten via spelhervattingen gemaakt o wat is twente toch geweldig.
Wat zou het heerlijk zijn om van die tukkers te winnen effe kijken wat ze dan allemaal gaan zeggen over dit geweldige twente met super sterren als Wisgerhof en Brama en landzaat en de Jong en ene buyse als ik het goed schrijf .
Al zou Ajax Twnete met 5-0 afmaken dan nog wordt Twente als de betere gezien. Dan krijg je reacties als Ajax heeft de scheids nodg om kampioen te worden. KNVB heeft Ajax kampioen gemaakt. Twente was veel beter bla bla bla. Dan nog zal je geen slecht woord over Twente horen. Ze zullen altijd positief over Twente en negatief over Ajax zijn wat er ook gaat gebeuren. Ze zien alleen maar de kensen van Twente en roepen dan Twente was veel beter. Maarde kansen die Ajax dan heeft gehad daar hoor je niemand over net zoals afgelopen Zondag. Nergens hoor je dat Ajax de paal e lat heeft geraakt. nee Twente heeft zoveel kansen gehad hoor je steeds.
nora
 nora - dinsdag 10 mei 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 10:03 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Al zou Ajax Twnete met 5-0 afmaken dan nog wordt Twente als de betere gezien. Dan krijg je reacties als Ajax heeft de scheids nodg om kampioen te worden. KNVB heeft Ajax kampioen gemaakt. Twente was veel beter bla bla bla. Dan nog zal je geen slecht woord over Twente horen. Ze zullen altijd positief over Twente en negatief over Ajax zijn wat er ook gaat gebeuren. Ze zien alleen maar de kensen van Twente en roepen dan Twente was veel beter. Maarde kansen die Ajax dan heeft gehad daar hoor je niemand over net zoals afgelopen Zondag. Nergens hoor je dat Ajax de paal e lat heeft geraakt. nee Twente heeft zoveel kansen gehad hoor je steeds.
klopt !!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 10 mei 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 22:11 schreef ThomasAjacied het volgende:
"BANK DE BOER"
taart
 taart - dinsdag 10 mei 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Frank de Boer is een talentvolle trainer die hoop ik nog lang bij ajax blijft
nora
 nora - dinsdag 10 mei 2011 - 13:07   quote  deeplink  
Inderdaad Frankie for ever
Ride
 Ride - dinsdag 10 mei 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 10:03 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Twente blijft een provencaals clubje. De status van Ajax zullen ze nooit kunnen bereiken dus roepen ze nu zo hard dat ze zo goed zijn.

Maar sinds 1965 1 titel en 3 bekers stelt toch geen ruk voor.
Daarom laat ik me ook niet opnaaien door die ponyneukerds.
ajacied
 ajacied - dinsdag 10 mei 2011 - 18:06   quote  deeplink  
of jol deze prestatie ook zou hebben gehaald , maakt mij nie zoveel uit. de boer bij ajax klopt gewoon beter !
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 10 mei 2011 - 18:08   quote  deeplink  
Ehm even kijken in mijn glazen bol van het verleden........

Antwoord volgt spoedig.....
Brandje
 Brandje - dinsdag 10 mei 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 mei 2011 - 21:24 schreef lereeeen het volgende:
Wat denken jullie zou ajax onder martin jol met andere spelers spelen en zouden ze met jol om het kampioenschap strijden en gister dan nog om de beker.

ik denk van niet .
ik denk dat jol nooit ebcilio in de selectie zou zetten jol was nooit bezig bijna met de jeugdteams
Durf ik geen antwoord op te geven. Misschien was El Hamdaoui onder Jol misschien wel de man geworden en had ie er 25 ingelegd. Het gebrek aan ee spits kan ons toch op gaan breken. Siem moet echt een hele goede dag hebben. Afgelopen zondag heb je geen ruk aan hem
Ik blijf zeggen dat Ajax met de verkoop van Luis de titel verkocht heeft want met hem waren ze het allang geweest.
Onder de Boer zie ik een hoop goede dingen dus ik ben zeker positief over hem!!!
Ride
 Ride - dinsdag 10 mei 2011 - 18:13   quote  deeplink  
Met Frank komt het goed.
De titel is een bonus die niemand meer verwachtte.
Dus laat maar komen
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - dinsdag 10 mei 2011 - 19:59   quote  deeplink  
Ik denk dat Jol tot na de transfer periode had moeten blijven.
Want jol had koste wat kost suarez gehouden.
taart
 taart - woensdag 11 mei 2011 - 10:39   quote  deeplink  
Jol heeft ajax met zijn aankoopbeleid verziekt, en frank de boer heeft de jeugdopleiding kansen gegeven. Top als je het mij vraagt!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zou ajax met jol ook zo ver zijn gekomen zoals nu met frank de boer?

0.0097229