|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Vink arbiter bij Ajax-twente |
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat vinden we hier van mocht dit waar zijn..
Vink vind ik persoonlijk gewoon geen goede scheidsrechter.
Ik doe enkel niet aan Calimerogedrag en ben van mening dat Ajax deze wedstrijd zelf zal moeten winnen...
Wat vinden jullie van Vink mocht hij deze wedstrijd aangewezen krijgen.. |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Liever niet.. heb niet zulke goeden ervaringen met Vink en vind hem zoals je al aangeeft ook niet een hele goede scheidsrechter op het moment.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2011 door AFCA! -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Soms fluit ie goede wedstrijden, vaak hele slechte. vorig seizoen heeft ie ons flink genaaid bij Feyenoord-uit, en waarom we dus geen kampioen werden. Zou t wel logisch vinden aangezien die bij de KNVB aardig hoog in de rangorde staat volgens mij. Doe mij van Boekel maar, die is altijd onder de indruk van de ArenA!
Verder denk ik serieus dat ie homo is, die Vink, dat loopje, brrrr......-_-' |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Superslechte scheidsrechter, schijt aan Vink verder, gewoon winnen ! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het maakt me niks uit wie de scheids is. De Ajacieden in het veld zullen het zelf moeten afdwingen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 22:25 schreef AFCA! het volgende:Liever niet.. heb niet zulke goeden ervaringen met Vink en vind hem zoals je al aangeeft ook niet een hele goede scheidsrechter op het moment. Hij is volgens mij niet anti ajax ofzo, maar inderdaad gewoon geen goede scheidsrechter. En het mag niet zo zijn dat het kampioenschap door een grove fout wordt beslist.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Daarom juist een goede keuze, kan die Theo en Douglas met dat gezeik er tenminste af sturen want dat doet hij wel.
Blom zegt zelf vanavond dat hij daar onder invloed van zulk gedrag mee gaat met de grootste zeikerds. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 22:31 schreef Ride het volgende:Daarom juist een goede keuze, kan die Theo en Douglas met dat gezeik er tenminste af sturen want dat doet hij wel. Blom zegt zelf vanavond dat hij daar onder invloed van zulk gedrag mee gaat met de grootste zeikerds. Dat hoorde ik ook, en dat vond ik hoogst opmerkelijk.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Valt me nu pas op :-( Wie is in godsnaam Ben B?? Of heb ik wellicht iets gemist? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 22:45 schreef Pietje het volgende:Valt me nu pas op :-( Wie is in godsnaam Ben B?? Of heb ik wellicht iets gemist? Barend en Barend.B en B |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 22:45 schreef Pietje het volgende:Valt me nu pas op :-( Wie is in godsnaam Ben B?? Of heb ik wellicht iets gemist? Barend en Barend... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ach ja er moet toch iemand naar de middenstip wijzen als Ajax scoort, dat mag ie 3x voor ons doen. Voor Twente mag ie alleen maar wat kaarten uit zijn borstzak pakken.
Btw: B&B vind ik het slechtste sportprogramma ooit. Zelfs Zapp-sport met vragen van 14-jarigen heeft diepere interviews. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hahahaha. Thanks Ajax_fan, Remco en Hasjkoph. Ik neem aan dat dat Barbara en Frits zijn? Ik heb begrepen dat die ook samen een programma hebben. Ik heb het nog nooit gezien, dus begreep het even niet. Maar zoals het er stond Ben B dacht ik in termen van Ali B en Mohammed B. Nou opgelost dus. Nogmaals dank. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Een misdadiger met inside Ajaxinfo.. Verdacht.. ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 22:56 schreef Pietje het volgende:Hahahaha. Thanks Ajax_fan, Remco en Hasjkoph. Ik neem aan dat dat Barbara en Frits zijn? Ik heb begrepen dat die ook samen een programma hebben. Ik heb het nog nooit gezien, dus begreep het even niet. Maar zoals het er stond Ben B dacht ik in termen van Ali B en Mohammed B. Nou opgelost dus. Nogmaals dank. Moet heel eerlijk zeggen dat het nu een best aardig programma is.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahahaha. Ik ken dat programma niet en al helemaal de afkorting niet en kon het even niet plaatsen ... Tja, een mens is nooit te oud om te leren ;-) |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
wij als Ajax fan.s kunnen het nu wel schudden ! is niet zo best met het verleden van vinkie boy en Ajax. maar ik denk dat blom weer fluit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 23:01 schreef Pietje het volgende:[..] Whahahahaha. Ik ken dat programma niet en al helemaal de afkorting niet en kon het even niet plaatsen ... Tja, een mens is nooit te oud om te leren ;-) No problemo ;) Kijk het nooit, net zoaks alle andere voetbalprogramma's, komt ook omdat men het niet leuk vind hier om ernaar te kijken.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 23:03 schreef Hasjkoph het volgende:[..] No problemo ;) Kijk het nooit, net zoaks alle andere voetbalprogramma's, komt ook omdat men het niet leuk vind hier om ernaar te kijken.. Haha. Ja, dat ken ik Hasjkoph. Dat is hier bij mij net zo. Mijn vrouw heeft een hekel aan sport en al helemaal aan voetbal. Vroeger, toen mijn beide kinderen nog thuis woonden, waren we met z'n drieën ;-) |
|
|
|
|
sjasphere
|
|
|
alle scheidsrechters zijn slecht, en de een meer als de ander. Dus Vink vind ik prima ! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 23:05 schreef Pietje het volgende:[..] Haha. Ja, dat ken ik Hasjkoph. Dat is hier bij mij net zo. Mijn vrouw heeft een hekel aan sport en al helemaal aan voetbal. Vroeger, toen mijn beide kinderen nog thuis woonden, waren we met z'n drieën ;-) Haha, Men vind voetbal hier wel leuk, alleen ze kunnen niet tegen dat eeuwenlange gezeik :P |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2011 - 23:02 schreef adriu het volgende:wij als Ajax fan.s kunnen het nu wel schudden ! is niet zo best met het verleden van vinkie boy en Ajax. maar ik denk dat blom weer fluit! Hou toch op man! Vink heeft een aantal keer ongelukkige beslissingen gemaakt t.o.v. ajax, maar ik zie nu minstens de laatste 5 wedstrijden die hij van Ajax fluit dat velen hier van tevoren al beginnen te janken en calimerogedrag vertonen. Dit terwijl het ondertussen wel een aardige tijd geleden is dat hij ons benadeeld heeft. Scheidsrechters zijn mensen, ze maken fouten, GET OVER IT. Als een scheids een aantal jaar in de eredivisie actief is, dan heeft ie bij iedere club al wel een fout gemaakt. Als we daarover blijven zeuren kan op een gegeven moment niemand meer fluiten. Het werken met videobeelden is de enige oplossing. Zolang dat niet gebeurd is het gewoon: koppen dicht en voetballen. Die tukkers laten zien we er de baas is. WIJ ZIJN AJAX!
We moeten voetballend die twentenaren oprollen zodat de scheids niet eens een kans krijgt de wedstrijd te beslissen door een fout. |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Ik denk Bjorn Kuipers nederlands beste scheidsrechter op het moment. Heeft veel europese ervaring. Die vink is gewoon een kakkerlak |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Al is die tukker van DWDD de scheidsrechter, we moeten het toch echt zelf doen. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Vink is een drama en heeft volgens mij al eens geen wedstrijden van Ajax mogen fluiten omdat er wat discutabele beslissingen werden genomen. De KNVB heeft toch zo'n uitwisselingsproject met belgische scheidsrechters? Neem deBleeckere. Prima europese topscheidsrechter die echt neutraal is! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Van jou ja! druipertje.... |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 00:49 schreef Boilesen het volgende:[..] Hou toch op man! Vink heeft een aantal keer ongelukkige beslissingen gemaakt t.o.v. ajax, maar ik zie nu minstens de laatste 5 wedstrijden die hij van Ajax fluit dat velen hier van tevoren al beginnen te janken en calimerogedrag vertonen. Dit terwijl het ondertussen wel een aardige tijd geleden is dat hij ons benadeeld heeft. Scheidsrechters zijn mensen, ze maken fouten, GET OVER IT. Als een scheids een aantal jaar in de eredivisie actief is, dan heeft ie bij iedere club al wel een fout gemaakt. Als we daarover blijven zeuren kan op een gegeven moment niemand meer fluiten. Het werken met videobeelden is de enige oplossing. Zolang dat niet gebeurd is het gewoon: koppen dicht en voetballen. Die tukkers laten zien we er de baas is. WIJ ZIJN AJAX! We moeten voetballend die twentenaren oprollen zodat de scheids niet eens een kans krijgt de wedstrijd te beslissen door een fout. er heef toen een verhaal de ronden gedaan over Vinkie boy zijn dochter ! dat ze met de dood bedreig werd op school met een briefje het waren wel kinderen onde mekaar! dat heef Vinkie boy zelf gezegd! en ik denk dat vinkie boy het zeker niet heef vergeten!! ik zou zo iets in ieder geval niet gouw vergeten! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ik denk dat het een kei harden wedstrijd word! en wie kaarten durf te pakken! die wind!! en dat Vinkie boy kaarten gaat geven staat al vast!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 11:26 schreef adriu het volgende:ik denk dat het een kei harden wedstrijd word! en wie kaarten durf te pakken! die wind!! en dat Vinkie boy kaarten gaat geven staat al vast!! Leg anders je toetsenbord ff andersom vriend.......
Ghehe! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 11:26 schreef adriu het volgende:ik denk dat het een kei harden wedstrijd word! en wie kaarten durf te pakken! die wind!! en dat Vinkie boy kaarten gaat geven staat al vast!! Inderdaad, hopelijk pakt Ajax 16 kaarten, dan zullen we dus wel winnen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vink trouwens nu defintief scheidsrechter voor de "FINALE" |
|
|
|