|
|
mike001
|
|
|
waarom geen ruud van nistelrooy die scoort net als makaay altijd en overal |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja net als Makaay is die heel oud en net als Makaay verdient die 1.5 miljoen En net als Makaay verkoop je die niet meer |
|
|
|
|
Cheffie
|
|
|
Heeft er iemand nog een mooi slot? |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door $-Smurf-$ -- |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
haha hij staat ook te springen om naar feyenoord te gaan ja |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
quote: misschien gelijk van bommel een 3-jarig contract aanbieden, joris mathijssen achterin voor 2 jaar. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
On-topic.. 1. Hij zal zelf nooit-te-nimmer komen.. maar liever ruud, dan bas..
Off-topic.. Ik proef een hoge mate van intelligentie (mike).. zet de topic om in, wie als nieuwe trainer..? Ik zeg, mike, :P |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
Louis van gaal erbij Hoppa |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
als assistent van mike.. lijkt me win-win! |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
dan kunnen ze vast Edwin van der sar wel aan de lijn slaan als keeperstrainer ? |
|
|
|
|
mike001
|
|
|
als je kampioen wil worden.......
ik hoef er geen miljoen voor hoor en slechter als nu kan niet dus,...... |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:02 schreef mike001 het volgende:als je kampioen wil worden....... ik hoef er geen miljoen voor hoor en slechter als nu kan niet dus,...... o jawel hoor. als fer, wijnaldum en vlaar niet bijtekenen. komt geweldige nelom bij de selectie, ramsteijn. daar word je kampioen mee! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: ja neem dan gelijk drogba mee en voor op t middenveld xavi ze zijn zo jong en goedkoop kuch |
|
|
|
|
$-Smurf-$
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:09 schreef Emile het volgende:[..] ja neem dan gelijk drogba mee en voor op t middenveld xavi ze zijn zo jong en goedkoop kuch adebayor word niets bij real en bij man city willen ze hem niet meer ? HALEN ? |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Elftal 2011-2012 : *W8 ff, ff groene thee pakken.. *Zo, we gaan verder..
******Babos****** Mokotjo-Ramsteijn-DeVrij-Nelom Schaken-Bruins-Auassar-VanHaaren Fernandez-RuudvanNistelrooij..
Trainersduo : mike001 en LouisvanGaal Op de bank : Lodewijks, Makaay, Leonardo, Snoyl, BrunoIndi... (enne OE, in de wandelgangen hoorde ik dat mede-forum-bezoekers Nicky terug wilden, dus vooruit..)Hofs
Pff, en nu moet ik echt roken.. ownee, sinds gister gestopt.. zucht.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:17 schreef FEY-Esm het volgende:Elftal 2011-2012 : *W8 ff, ff groene thee pakken.. *Zo, we gaan verder.. ******Babos****** Mokotjo-Ramsteijn-DeVrij-Nelom Schaken-Bruins-Auassar-VanHaaren Fernandez-RuudvanNistelrooij.. Trainersduo : mike001 en LouisvanGaal Op de bank : Lodewijks, Makaay, Leonardo, Snoyl, BrunoIndi... (enne OE, in de wandelgangen hoorde ik dat mede-forum-bezoekers Nicky terug wilden, dus vooruit..)Hofs Pff, en nu moet ik echt roken.. ownee, sinds gister gestopt.. zucht.. Blijf van die groene thee af en zet mokotjo in het middenveld en Dani fernandez rechtsback... |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Och, Dani helemaal vergeten.. welgemeende excuses! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Van Goal voldoet wel aan de term "spits van naam"! |
|
|
|
|
DeJong11
|
|
|
quote: ja en zijn salaris is te betalen. en als dat mogelijk is. hij wil zelf vast toch niet! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 - 16:03 schreef DeJong11 het volgende:[..] ja en zijn salaris is te betalen. en als dat mogelijk is. hij wil zelf vast toch niet! Zal ongetwijfeld naar Engeland of zo verkassen, maar als Feyenoord het heeft over "een spits van naam" zou hij hieraan voldoen. En misschien wil hij wel terug naar NL en heeft hij er (stiekem) altijd van gedroomd om nog eens in De Kuip te mogen spelen. Je weet het niet hè ... |
|
|
|