BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Ajax-FC.TWENTE wat gaat het worden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
vakkie----p
 vakkie----p - dinsdag 10 mei 2011 - 13:01   quote  deeplink  
Zondag moet het gaan gebeuren

Ik denk een 3-2 overwinning voor onze fc
Daan1993
 Daan1993 - dinsdag 10 mei 2011 - 13:08   quote  deeplink  
ik denk dat het een 3-3 gaat worden ,,
waarom weet ik niet gewoon zo'n dom vermoeden :P
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 10 mei 2011 - 14:16   quote  deeplink  
10-0
Ride
 Ride - dinsdag 10 mei 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 13:01 schreef vakkie----p het volgende:
Zondag moet het gaan gebeuren

Ik denk een 3-2 overwinning voor onze fc
? dat was afgelopen zondag...
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 10 mei 2011 - 15:16   quote  deeplink  
wordt óf 2-1 óf 1-2..
Franssie123
 Franssie123 - dinsdag 10 mei 2011 - 15:32   quote  deeplink  
het word 1-2
we worden kampioen :D
R!ck
 R!ck - dinsdag 10 mei 2011 - 16:20   quote  deeplink  
Ahaha ik zie dan wel, mooie wedstrijd misschien wel, heb al genoten van die prachtige bekerfinale, het had alles dus hopen op mooi resultaat zondag!
AFCA***
 AFCA*** - dinsdag 10 mei 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Ajax zal vooral de eerste helft net als in de beker vol aan de bak moeten en weer gaan scoren. Want je weet toch wel dat Twente levensgevaarlijk is bij hoekschoppen en vrije trappen en daar scoren zo hoe dan ook wel een keer uit.

Zonder een Ajax bril zeg ik: Ajax 3 - 2 Twente
Sopaymontaña
 Sopaymontaña - dinsdag 10 mei 2011 - 16:58   quote  deeplink  
020 heeft geen schijn van kans. Lijden aan Twentitis, zoals Mourinho aan Barcelonitis!
Die Amsterdamse blufpraatjes vullen geen gaatjes. Vertongen????? Pffff. Snel verkopen, die aanstellerige nicht. Debby de Zeeuw??? Ajax was beter?? kom op zeg, wie houden jullie voor de gek. Zondagmiddag de afrekening, niets 3e ster. Proud to be a Tukker
Rachid 07
 Rachid 07 - dinsdag 10 mei 2011 - 18:59   quote  deeplink  
sorry twente er is door een paragnost bij radio538 al lang voorspeld dat ajax landskampioen word dit jaar. Maar niet getreurd jullie kunnen de winst van de beker op ajax altijd nog vieren zondag.
plannetje
 plannetje - dinsdag 10 mei 2011 - 20:04   quote  deeplink  
wordt een makkie voor twente!!

FC Twente Vrouwen speelt kampioenswedstrijd
plannetje
 plannetje - dinsdag 10 mei 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 18:59 schreef Rachid 07 het volgende:
sorry twente er is door een paragnost bij radio538 al lang voorspeld dat ajax landskampioen word dit jaar. Maar niet getreurd jullie kunnen de winst van de beker op ajax altijd nog vieren zondag.
gaa nie gebeuren sachbi
dat is trouwens dezelfde paragnost die zei dat nl wereldkampioen zou worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2011 door plannetje --
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - dinsdag 10 mei 2011 - 20:23   quote  deeplink  
Zondag word het 10-0
10x Siem de Jong
Luuk de Jong de groeten aan je broer!
Rachid 07
 Rachid 07 - dinsdag 10 mei 2011 - 20:26   quote  deeplink  
Hey plannetje eric de parognost had voorspeld dat nederland in de finale zou komen niet of ze hem wel ofniet zouden winnen. Dus hij heeft het goed voorspeld. En hij heeft wel meer dingen voorspeld die zijn uit gekomen. Ik zeg verwacht er maar niet teveel van zondag . Dan valt het ook niet tegen als twente geen kampioen word.
gabri
 gabri - dinsdag 10 mei 2011 - 20:42   quote  deeplink  
jullie de beker wij de schaal hoop ik en trouwens nog gefeliciteerd met jullie overwinning
thomASS
 thomASS - dinsdag 10 mei 2011 - 21:35   quote  deeplink  
3-1
@lex
 @lex - dinsdag 10 mei 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 18:59 schreef Rachid 07 het volgende:
nou ik denk niet eens meer dat preud'homme aan de wedstrijd begint nu DE paragnost van 538 heeft gezegt dan ajaks kampioen wordt:P

ehm maar wat het gaat worden... geen flauw idee, alleen jammer dat vertonghen die mentale tik niet heeft gevoeld:P

met een twente-bril op zeg ik 3-0, maar het kan ook maar zo andersom zijn. als twente scoord of ajaks scoort de eerste 60 minuten niet denk ik niet dat twente het meer gaat weggeven
Ride
 Ride - dinsdag 10 mei 2011 - 23:54   quote  deeplink  
De beste wint, en als de beste niet wint zijn wij nog steeds de beste :P
jarjar78
 jarjar78 - woensdag 11 mei 2011 - 08:26   quote  deeplink  
3-2 eigen doelpunt el-hamdoei... als dank voor het uitfluiten.
Rachid 07
 Rachid 07 - woensdag 11 mei 2011 - 09:11   quote  deeplink  
Ja 3-2 zou geweldig zijn dan zijn we eindelijk weer kampioen. Eindelijk drie steren
jarjar78
 jarjar78 - woensdag 11 mei 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 mei 2011 - 09:11 schreef Rachid 07 het volgende:
Ja 3-2 zou geweldig zijn dan zijn we eindelijk weer kampioen. Eindelijk drie steren
inderdaad... zijn we eindelijk van dat gejank over de derde ster af.
Rachid 07
 Rachid 07 - woensdag 11 mei 2011 - 11:08   quote  deeplink  
Ja je zal nooit meer van drie sterren horen in nederland. Maar zeker nog wel over 4 sterren
DeJong11
 DeJong11 - woensdag 11 mei 2011 - 11:48   quote  deeplink  
ajaxieden kunnen beter stoppen met dromen!
TWENTE KAMPIOEN!
Rachid 07
 Rachid 07 - woensdag 11 mei 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Ja je hebt gelijk de jong11 nu is twente nog kampioen vanaf zondag helaas niet meer. Maar ja je kunt dan Altijd nog de winst van dat bekertje vieren . Wat een feest zal dat worden zeg. Whahaha
jodocus
 jodocus - woensdag 11 mei 2011 - 16:36   quote  deeplink  
3-1 voor ajax
chrissie
 chrissie - donderdag 12 mei 2011 - 15:22   quote  deeplink  
Gelijkspel of winst voor Twente maakt niet uit! Als Twente maar kampioen wordt!
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 12 mei 2011 - 16:52   quote  deeplink  
3-1 Ajax

1-0 Sulejmani
2-0 de Jong
2-1 Janssen
3-1 Vertonghen
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 12 mei 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Haha dit is toch een fc twente forum?
volgens mij reageren er alleen maar ajaxcieden hier :P
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 12 mei 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 mei 2011 - 14:16 schreef AFCAMylife het volgende:
10-0
0-10
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 12 mei 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 16:54 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

0-10
2-1
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 12 mei 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 16:53 schreef RedDevil1990 het volgende:
Haha dit is toch een fc twente forum?
volgens mij reageren er alleen maar ajaxcieden hier :P
Omdat er amper Tukkers zijn op het hele headliner forum..
R!ck
 R!ck - donderdag 12 mei 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2011 - 17:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Omdat er amper Tukkers zijn op het hele headliner forum..
Tjah verschil moet er wezen!
Ride
 Ride - donderdag 12 mei 2011 - 22:28   quote  deeplink  
Stand nu is 29-1

Na zondag 30-1
Sopaymontaña
 Sopaymontaña - vrijdag 13 mei 2011 - 12:32   quote  deeplink  
AJAX IS NIETS ........ TWENTE IS ALLES....
Die 3e ster komt er nog lang niet.
Rachid 07
 Rachid 07 - vrijdag 13 mei 2011 - 12:51   quote  deeplink  
je hebt helemaal gelijk eerst moet twente maar eens 1 ster zien te halen. En dan pas 2&3 maar blijf hoop houden nog maar 29x kampioen worden joh.
Sopaymontaña
 Sopaymontaña - vrijdag 13 mei 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Ook jij hebt helemaal gelijk. 020 heeft er 2 en terecht!! Maar daar blijft het bij, Over 10 jaar teren jullie nog steeds op succes van vroeger. Die kakkerlakken denken ook nog steeds dat ze een topclub zijn omdat ze ooit de Europacup I wonnen.
Ride
 Ride - vrijdag 13 mei 2011 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2011 - 13:14 schreef Sopaymontaña het volgende:
Ook jij hebt helemaal gelijk. 020 heeft er 2 en terecht!! Maar daar blijft het bij, Over 10 jaar teren jullie nog steeds op succes van vroeger. Die kakkerlakken denken ook nog steeds dat ze een topclub zijn omdat ze ooit de Europacup I wonnen.
En de Uefa cup deze eeuw.
Rachid 07
 Rachid 07 - vrijdag 13 mei 2011 - 13:53   quote  deeplink  
Ja je bent pas echt een top club als je europacup of wereldbeker in je prijzen kast heb staan . Een topclub ben je door het verleden. Ik denk dat europeese topclubs eerder bij ajax dan bij twente gaan winkelen en dat is volgens mij om dat ajax nog steeds een goede naam heeft dat zal altijd blijven.
jodocus
 jodocus - vrijdag 13 mei 2011 - 15:59   quote  deeplink  
hehe makkie zondag, die 3e ster is binnen
goalgetter
 goalgetter - vrijdag 13 mei 2011 - 16:54   quote  deeplink  
"Twente is de favoriet" schrijft de Telegraaf. Als ik dat 5 jaar geleden had gehoort was ik hard gaan lachen en nu is het realiteit.
In alle linies heeft Twente sterkere spelers en is een collectief. Door alle ellende in de top en de trainerswissel is er bij Ajax geen sprake van een collectief. Ajax moet zich verrijken met drie goede aankopen en de scouting optimaliseren om zodoende die 3e ster volgend jaar te pakken. Nu komen ze tegen twente te kort.
Rachid 07
 Rachid 07 - vrijdag 13 mei 2011 - 18:12   quote  deeplink  
Gelukkig hoeft de beste niet altijd te winnen zo als vorig jaar. Vorig jaar verdiende ajax het kampioenschap toch ook want als je twente vorig jaar met 3-0 terug naar duitsland stuurt dan ben je toch echt beter als twente.
gabri
 gabri - vrijdag 13 mei 2011 - 19:00   quote  deeplink  
soamontana is eeen beetje zeker van zijn zaak zeg .Twente is nog geen topclub daar heb je veel meeer ptijzen voor nodig en status daar gaat jaren over heen en even over zondag die schaal gaat omhoog voor ons aller ajax groeten uit vak 427
Rachid 07
 Rachid 07 - vrijdag 13 mei 2011 - 20:14   quote  deeplink  
Wat een feest zal het worden als ajax kampioen wordt. Met veel vuurwerk zoveel vuurwerk hebben ze in enschede nog nooit gezien.
goalgetter
 goalgetter - vrijdag 13 mei 2011 - 21:35   quote  deeplink  
Als je landskampioen bent, de Johan Cruyff schaal(van Ajax) hebt gewonnen en afgelopen zondag de beker (van Ajax), dan ben je gewoon de betere ploeg en dat is logisch zou Johan Cruyff zeggen. Wat je hoopt gebeurd niet altijd en ik zie ajax niet winnen. Ook niet in eigen Arena. Je moet gewoon realistisch blijven en Rachid niet zo flauw over vuurwerk. Je lijkt wel een Ado fan met zijn Kank.. dit en kank.. dat. Heeft niets met voetbal te maken.
Rachid 07
 Rachid 07 - vrijdag 13 mei 2011 - 21:49   quote  deeplink  
Ja wat je hoopt gebeurt niet altijd ik zie twente echt niet winnen. Maar jij leest telegraaf en die kunnen het weten he. Ik heb geloof in paragnost die voorspelt dat ajax kampioen wordt . Hij voorspelde dit begin van het jaar toen ajax 3de stond suarez net verkocht had . en zeg eerlijk toen zou niemand denken dat ajax nog kampioen zou worden.
goalgetter
 goalgetter - vrijdag 13 mei 2011 - 22:31   quote  deeplink  
Hou je vast aan een glazen bol van een waarzegger, dan ben jij ook niet zeker van de winst. Feiten moet je naast elkaar zetten en die zijn niet in het voordeel van Ajax, hoe jammer dat misschien ook moge zijn.
Rachid 07
 Rachid 07 - zaterdag 14 mei 2011 - 05:25   quote  deeplink  
Ik heb het niet over een waarzegger op de kermis of zo
Maar een paragnost die het vaak bij het rechte eind heeft. En een feit is dat degene die jc schaal wint geen kampioen wordt zoek maar na ook een feit is dat onder de boer ajax thuis alles heeft gewonnen. Dus de feiten spreken wel degelijk in het voordeel van ajax. Jullie doen net of twente barcalona zijn en dat jullie onverslaanbaar zijn . Als twente nou echt zo goed was hadden ze nu toch 10 punten voor gestaan in plaats van 1.
goalgetter
 goalgetter - zaterdag 14 mei 2011 - 11:53   quote  deeplink  
Ik zeg niet dat ik Twentefan ben, maar ik geef toe dat ik een zwak voor twente heb. Ik vind het razend knap dat Twente, net als bijna alle eredivisieclubs nu, 5 jaar geleden op sterven na dood was, en zich nu heeft opgewerkt naar een gezonde topclub en PSV qua budget voorbij gaat. Ajax heeft weliswaar de wedstrijden thuis gewonnen, maar dat was niet erg overtuigend. Ajax heeft ook te veel jonge spelers op dit moment die moeten leren met druk om te gaan zoals morgen. Hier leren ze weer van.
Twente kan dit al en heeft dit bewezen. Volgend jaar staat er een volwassener Ajax zijn de jonge spelers mentaal gegroeid en met twee of drie oudere versterkingen heb je balans en pakken ze de titel, maar nu is het te vroeg. Het is trouwens Barcelona
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 14 mei 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Als Feyenoorder zeg ik: Wordt een helse strijd,, Ajax de betere ploeg, maar Twente toch terecht kampioen!
De aardsrivaal van ons is TE druk met sjaaltjes drukken TEGEN Feyenoord, en dat zal ze opbreken!
Verder denk ik aan een harde strijd, waarbij -nogmaals- Twente met het kampioenschap gaat slepen, en -wederom nogmaals- TERECHT!!!
supertwentefan.
 supertwentefan. - zaterdag 14 mei 2011 - 19:59   quote  deeplink  
Sorry Rachid maar bedoel je die paragnost die ook voorspelde dat Nederland kampioen zou worden.
Had hij ook mis.
Dus ik zal maar rustig afwachten wie de langste adem heeft.
Want heeft volgens mij toch echt met t meeste doorzettingsvermogen te maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Ajax-FC.TWENTE wat gaat het worden

0.0071640